Daar moet je ook niet over lullen, dat moet je gewoon doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
die laatste opmerking van je ga ik maar effe niet kwoten......
ik seg ook niks ......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet over lullen, dat moet je gewoon doen
therapeut / psygoloogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, als je mocht kiezen, wat voor beroep zou je dan willen uitvoeren?
Ik denk het wel, ik krijg een banaan in ieder geval goed wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik seg ook niks ......
kan jij het een beetje?
Ik heb een paar beroepen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:28 schreef FANN het volgende:
en jij?
mijn allereerste baantje was hier...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, ik begon mijn loopbaan hier![]()
Kan je niet weer iets met boten/schepen gaan doen.. da's toch je grote ''liefde''?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn betaalde beroepen op een rij (tot nu toe): Krantbezorger, Tuindersknecht, Schilder, Militair, Glaszetter, Spuiter (luxe jachtbouw), Taxichauffeur, Horeca (discotheek), Varen (bruine vloot), Systeembeheerder, Coördinator systeembeheer, Projectmanager.
Ik zit de laatste tijd te denken/dromen om mij aan te monsteren op de Sea Shepherd, maar goed, dan moet ik alles wat ik heb opgeven. Die stap is veel en veel te groot dus het blijft vooral dromen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet weer iets met boten/schepen gaan doen.. da's toch je grote ''liefde''?
ken ik een mop overquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, en ik heb ook ooit nog eens kleding verkocht. Inkopen bij een groothandel en dan de deuren langs als zestienjarige. Was een fiasco, die broeken gaven nogal blauw af in de was en mijn ouders kregen allemaal boze huisvrouwen aan de deur
Nah, zoals je kunt lezen was dat geen mop, 't gebeurde echt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:41 schreef FANN het volgende:
ow...... wacht even, zegt die dokter, ik zie het al, uw spijkerbroek geeft af........
Dus jij krijgt ook last van hersenverweking als de temperatuur boven de 22 graden uitkomt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is weggevlucht voor PedoCoos
Valt wel mee, maar je hapt zo lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij krijgt ook last van hersenverweking als de temperatuur boven de 22 graden uitkomt.
Goh, dat verbaasd me nu niets. Schipper bij de COC?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Varen (bruine vloot).
Als je dat zoveel voldoening geeft, dan zeg ik "Ja"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dat verbaasd me nu niets. Schipper bij de COC?
En dan ergens aan zee in een mooie villa met een paar miljoen op de bank.quote:
Ook mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan ergens aan zee in een mooie villa met een paar miljoen op de bank.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan ergens aan zee in een mooie villa met een paar miljoen op de bank.
En bedankt, bier over m'n minilaptopquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dat verbaasd me nu niets. Schipper bij de COC?
Coohoos......... ze plagen je toch alleen maar....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij krijgt ook last van hersenverweking als de temperatuur boven de 22 graden uitkomt.
Jij wil een Japans bordspel worden als je groot bent?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Go
quote:
Ah dat is jammer, waar moet je vandaan fietsen?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:11 schreef Nizno het volgende:
tis me te ver fietsen liesje... dus ik zou zeggen heel veel alleen-zing-plezier
whahaha...coolquote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat is jammer, waar moet je vandaan fietsen?
@laysa, ik denk niet de hele dag, maar bij het journaal zullen er vast wel stukjes langskomen, ik zal wel even naar je zwaaien dan!
vanuit Groningen.... en moet nog werken ookquote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat is jammer, waar moet je vandaan fietsen?
@laysa, ik denk niet de hele dag, maar bij het journaal zullen er vast wel stukjes langskomen, ik zal wel even naar je zwaaien dan!
Deze week weten we trouwens al of ik volgend jaar mee kanquote:Op zondag 28 juni 2009 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand mee krijg die kant op, maar dan ga ik wel in mijn eentje heel hard meezingen
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze week weten we trouwens al of ik volgend jaar mee kan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent er al vroeg bij voor het weekend
hoi !quote:
Guus is niksquote:Op zondag 28 juni 2009 14:10 schreef Deisyy het volgende:
mijn dochter is ook naar Parkpop![]()
Ik wist niet dat Guus ook zou komen, ik vind Guus niet echt Parkpop-materiaal
Ik vind Guus ook helemaal nietsquote:
Tuurljik niet, pas 2e keer dat ik ze live ziequote:Op zondag 28 juni 2009 14:11 schreef FANN het volgende:
hoi !
Heb je ook gehuild Pietje? Ik zag zoveel huilende mensen... waren het nou dubbel zoveel vrouwen in
het publiek of leek dat maar zo...
wel mooi liedje ...
Mij zal je niet zo snel zien bij een optreden van Guusquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Optredens van Guus zijn idd gaaf, krijgt de zaal wel plat. Tsja biergooien, niet extreem maar 't komt wel voor. Je gaat wel naar een concert natuurlijk, niet huilen als er iemand gaat springen of er eens een biertje door de lucht vliegt
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurljik niet, pas 2e keer dat ik ze live zie. Je ziet op camera vaak de eerste 10 rijen, dat zijn idd voor 90% histerische vrouwen
. Verder was 't gewoon gemengd publiek
.
zoiets ?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Guus ook helemaal niets![]()
Maar zijn optredens schijnen wel een feest te zijn, met biergooien enzo
Omdat vrouwen altijd met hun ellebogen werken en voorpiepenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah. kon toch was toch een afscheidsconcert of niet?
als het je favoeriete band is ofzo, mag je best een traantje laten hoor![]()
maar als ik jou was zou ik dat ook niet zeggen![]()
waarom zijn de eerste 10 rijen dan bijna alléén maar vrouwen?of vraag ik nu weer teveel ?
o, ja... heuken wat betekende dat ook weer?quote:
Van die hysterische fans die perse vooraan willen staan (en dus 5 uur voor aanvang er al zijn), dat zijn toch voornamelijk vrouwenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef FANN het volgende:
waarom zijn de eerste 10 rijen dan bijna alléén maar vrouwen?
of vraag ik nu weer teveel ?
En dat ook jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Omdat vrouwen altijd met hun ellebogen werken en voorpiepen
whehe, boerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van die hysterische fans die perse vooraan willen staan (en dus 5 uur voor aanvang er al zijn), dat zijn toch voornamelijk vrouwen?
[..]
En dat ook ja.
quote:
Was heuken niet een soort van deur donderen?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
o, ja... heuken wat betekende dat ook weer?![]()
neehee..... niet dat.. maar ik ben vergeten wat het wel was......
hij had trouwens wél beloofd dat we naar Sakis zou gaan als ie het songfestival zouquote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
die Griek heeft er een pesthekel aan
en dan moet ik met iemand anders gaan,
en dat is er dan weer nooit van gekomen, dan denk ik nah.. la maar dan....
beetje stom hé
Echt helemaal nooit, dat is wel jammer ja, je weet niet wat je mistquote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef FANN het volgende:
die Griek heeft er een pesthekel aan
en dan moet ik met iemand anders gaan,
en dat is er dan weer nooit van gekomen, dan denk ik nah.. la maar dan....
beetje stom hé
da's wel cool dat ze dat hebben gedaanquote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begon ze te spelen, riep er iemand achter me "michael jackson!" bij de eerste maat als grap, bleek 't echt zo te zijn![]()
.
Ik wilde naar ''De Toppers"' toen Geer er nog in zat, mijn zus wilde wel mee voor de gein maarquote:Op zondag 28 juni 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt helemaal nooit, dat is wel jammer ja, je weet niet wat je mist. Iedereen vindt wel iets leuk. Of 't nou Andre Rieu, Rammstein of een dweilorkest is
.
Neeeeee ik vin ze nou hélemaal niet meer leuk.... zeker die Jeroen v.d. Boom nietquote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof de toppers ineens niet meer leuk zijn omdat Jeroen vd Boom erin zit, koop kaartjes en ga.
dit is dus heuken.....quote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%B8ken
Preceis, dat waren ze nooitquote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof de toppers ineens niet meer leuk zijn ...
1:20 hield ik het volquote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begon ze te spelen, riep er iemand achter me "michael jackson!" bij de eerste maat als grap, bleek 't echt zo te zijn![]()
.
''hoeveel'' heb je gefietst..... zit toch een kilometerteller op zo'n geval ?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, mijzelf weer even lekker in het zweet zitten trappen. Mèn, wat een vocht komt er dan uit zo'n lichaam
Geeft niets, iedereen heeft zijn tekortkomingenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
daar zullen héél veel mensen het mee eens zijn, maar ikke niet
Joh, die zagen we niet aankomenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niets, iedereen heeft zijn tekortkomingen
volgens mij kregen ze bij optreden van Normaal uit voorzorg alléén nog maar bier in plastic glazenquote:
nee hé.... ik ook niet.... wel van héél verre.. dat dan weer welquote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joh, die zagen we niet aankomen.
Daarom maak ik er maar even melding vanquote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joh, die zagen we niet aankomen.
nee..... je hebt ook van die glazen..... hebben ze op koninginnendag ook in de stad..quote:
Glazen zijn van glas, anders heten het geen glazenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee..... je hebt ook van die glazen..... hebben ze op koninginnendag ook in de stad..
lijkt op een bierglas maar dan van plastic
plastic glazen zijn van plastic... anders heten het geen plastic glazen....quote:Op zondag 28 juni 2009 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Glazen zijn van glas, anders heten het geen glazen
Kloptquote:Op zondag 28 juni 2009 15:31 schreef FANN het volgende:
volgens mij kregen ze bij optreden van Normaal uit voorzorg alléén nog maar bier in plastic glazen![]()
denk dat je tegenwoordig geen flesjes of blikjes meer krijgt in een stadion of een concert, maar dat weet ik
dus niet hoor......
Afstand was 17,6 kilometer, 249 calorieën er doorheen gejaagd, gemiddelde snelheid 29,1 kilometer per uur, 83 omwentelingen per minuut, max hartslag 155. Na het stoppen met fietsen in één minuut terug gezakt naar 122 en met twee minuten naar 110.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
''hoeveel'' heb je gefietst..... zit toch een kilometerteller op zo'n geval ?
da's veel 17,6 km ik lig na 5 km al in een comaquote:Op zondag 28 juni 2009 15:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afstand was 17,6 kilometer, 249 calorieën er doorheen gejaagd, gemiddelde snelheid 29,1 kilometer per uur, 83 omwentelingen per minuut, max hartslag 155. Na het stoppen met fietsen in één minuut terug gezakt naar 122 en met twee minuten naar 110.
quote:Michael Jackson kan niet gecremeerd worden, hij was voor 99% van plastic, dus smelten ze hem om in lego blokjes, kunnen de kinderen nu eens met hem spelen
Dat is exact 36 minuten fietsen, ongeveer 12 nummers bij Radio 10 Gold waarbij het volume op 15 staat.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
da's veel 17,6 km ik lig na 5 km al in een coma
Programma houdt op na 36 minuten en 29 kilometer per uur is toch wel pittig als je er wat flinke heuvels tussen hebt zittenquote:
29 km/u is idd netjesquote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Programma houdt op na 36 minuten en 29 kilometer per uur is toch wel pittig als je er wat flinke heuvels tussen hebt zitten
TBOquote:Op zondag 28 juni 2009 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
29 km/u is idd netjes
Ik houd altijd 30 aan, maar ik ga niet over heuvels
Ga ik er wel vanuit dat ie goed afgesteld staat he, niet zoals die dingen in TBO
Daar kijk ik eigenlijk nooit naarquote:Op zondag 28 juni 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TBO![]()
![]()
Ik hou altijd tussen de 80 en 85 pedaalslagen per minuut aan ongeacht de weerstanden die voorbij komen. Volgens mij moet het 80 zijn?
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jah... Fatso die hep je uit een ander topic gejat....
dan die persoon die je een smsje heeft gestuurd misschien maar er zijn al tig van die grappiesquote:
Mooi, grapjes zijn goed en tofquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dan die persoon die je een smsje heeft gestuurd misschien maar er zijn al tig van die grappies
over michael
ja ik moest er ook wel stiekum een beetje om lachenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, grapjes zijn goed en tof
Goed, ik ga douchen en eens nadenken wat ik allemaal in de spaghetti ga pleurenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik moest er ook wel stiekum een beetje om lachen
ik ga weer eens even mijn yogurtshake's maken.....quote:Op zondag 28 juni 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, ik ga douchen en eens nadenken wat ik allemaal in de spaghetti ga pleuren![]()
jah.. Pietje wat had je aan ?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!![]()
Pietje wat had je aan gister? konden we je zien op tv??
Kloopt, maar dat had ik er wel netjes bij gezetquote:Op zondag 28 juni 2009 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jah... Fatso die hep je uit een ander topic gejat....
Ze noemt mij Fatso, de trutquote:Op zondag 28 juni 2009 16:57 schreef Deisyy het volgende:
Enne... Fatso?! Ik zit mooi onder mijn streefgewicht
ik bedoelde jou ook nietquote:Op zondag 28 juni 2009 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kloopt, maar dat had ik er wel netjes bij gezet
Enne... Fatso?! Ik zit mooi onder mijn streefgewicht
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze noemt mij Fatso, de trut
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:45 schreef Foxio het volgende:
Ik weet t dus totaal niet, ik ga nu commercieel management doen, verder zie ik wel ofzeuw
Heb jij niet zitten kijken dan en je bij elke jongeling afgevraagd:"zou dit onze Piet zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja Pietje, wat had je eigenlijk aan gisteren en waarom?
Vast niet, stond redelijk achteraan en daar hadden ze geen camera's. Sowieso vond ik de registratie maar matig, 't publiek werd totaal niet in beeld gebracht, alleen vanaf achter en die camera was dan weer te laagquote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!![]()
Pietje wat had je aan gister? konden we je zien op tv??
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb jij niet zitten kijken dan en je bij elke jongeling afgevraagd:"zou dit onze Piet zijn?" Ikke wel.
Doe es een foto, ik kan me er maar weinig bij voorstellenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp dat de 'wat had je aan' vraag nogal belangrijk is. Nou, een blauwe spijkerbroek met blauwe riem, een wit-geel gestreepte polo met blauwe kraag. Grijze sokken, bruine leren schoenen en een grijze boxershort. Zo
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
Doe es een foto, ik kan me er maar weinig bij voorstellen![]()
Ik vond je eigenlijk meer een bands-shirt-tiepje!
Viel op zich mee, gemengd publiekquote:Op zondag 28 juni 2009 19:32 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat Krezip fans vooral vrouwen zijn, of heb ik een vertekend beeld?
Ohh oke, nou, wat je ook doet, of wie je ook bent, je mag er zijn Pietjequote:Op zondag 28 juni 2009 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb er wel een paar. Maar zo'n 'type' ben ik niet echt nee. Ze zijn vrijwel allemaal vrolijk die ik heb, terwijl de meeste bandshirts dark zijn
.
Nu ik er over nadenk heb ik het idee dat Nederlandse artiesten sowieso vooral vrouwelijke fans hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Viel op zich mee, gemengd publiek. Maar heb natuurlijk maar een gedeelte gezien, misschien vooraan volgepakt met dames
.
Ik heb gisteren mijn King of Pop-pet op gehadquote:Op zondag 28 juni 2009 19:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb gisteravond voor het eerst mn History World Tour shirt aan gehad![]()
wees dan maar blij dat je geen mtv of tmf aan hadquote:Op zondag 28 juni 2009 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarna nog Utrecht in geweest, echt overal werd Michael Jackson gedraaid. Overkill
.
Vanmiddag zag ik Thriller voorbij komen, dat was dan weerquote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
wees dan maar blij dat je geen mtv of tmf aan had
die kwam gister elk uur...elk uur...elk uurquote:Op zondag 28 juni 2009 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik Thriller voorbij komen, dat was dan weer.
Nee nee, dat hoort joh, de King is dead! (You know I'm dead, I'm dead, really really dead...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarna nog Utrecht in geweest, echt overal werd Michael Jackson gedraaid. Overkill
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
(You know I'm dead, I'm dead, really really dead...)
*Laysa een tikje geeftquote:Op zondag 28 juni 2009 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
die kwam gister elk uur...elk uur...elk uur
hahaquote:Op zondag 28 juni 2009 19:45 schreef CarOnline het volgende:
Lekker de muziek knal hard, de buren zaten toch bij ons
Ik heb 'm nog niet gezienquote:Op zondag 28 juni 2009 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat was om aan te geven hoe vervelend het werd om elk uur thriller te zien![]()
Hopelijk was de koffie afgekoeldquote:Op zondag 28 juni 2009 19:52 schreef CarOnline het volgende:
Ohh ik ga naar bed, ik ben zo moe.
Ik gooide mn koffie al in mn decolletée, best zwaar, zo'n beker![]()
Ik ben echt ka-pot, dus TTFN
Kloptquote:Op zondag 28 juni 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
als ik aan MJ denk...denk ik ook aan...
die zaten ook in zn voorprogramma ooit
Wel opgehad, maar niet urenlang achter elkaarquote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen Mtv of Tmf op gehad??? ikke wel...kijk maar![]()
[ afbeelding ]
sorry.. ik was dat topic aan het lezen en toen zag ik jou ineens....quote:Op zondag 28 juni 2009 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, stalkert. Het is een publiek geheim dat ik niet kan tekenen, knutselen en een of andere kutradio met te veel draadjes in elkaar kan zetten.
Dus als jij een bekende tegenkom ga je hem zwaar uit zitten lachen?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry.. ik was dat topic aan het lezen en toen zag ik jou ineens....![]()
ik had je ook niet ingeschat als iemand die zat te knutselen of te tekenen dat is voor mongolen zoals ik![]()
en je had die boze PI erbij en toen moest ik lachenwas weer zwaar oftopic natuurlijk
![]()
heb ik wel vaker als ik ergens een ''bekende'' tegenkom...
ik werk eraan..
nee, niet uitlachen, maar eh... ja gewoon vergeet ik het topic en zie ik Pietje ineens met het puntje vanquote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als jij een bekende tegenkom ga je hem zwaar uit zitten lachen?![]()
Arme pietje, mocht het een troost zijn, ik had het meeste moeite met schoolzwemmen![]()
Het zwembad was eng met een laag plafond en vlekken op de bodem, waarvan ik dacht dat ik erin gezogen zou worden en dan die zwemjuf met die haak
en toen zocht ik dus dat reclamefilempie voor je en toen kwam in Geer weer tegenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ze er dan zo'n stuk peijnenburg ontbijtkoek aanghangen..... van die reclame
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
nee, niet uitlachen, maar eh... ja gewoon vergeet ik het topic en zie ik Pietje ineens met het puntje van
zijn tong uit zijn mond tekeningetjes maken..
nah kan ik niet uitleggen hoor... ik heb gewoon een rijke fantasie
Het is gewoon een Fann-actie en dt weet Pietje toch ook welquote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, niet uitlachen, maar eh... ja gewoon vergeet ik het topic en zie ik Pietje ineens met het puntje van
zijn tong uit zijn mond tekeningetjes maken..
nah kan ik niet uitleggen hoor... ik heb gewoon een rijke fantasie
tot op de dag van vandaag weet ik nog hoe de zwemjuf heetquote:Op zondag 28 juni 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nooit gered door die haak, maar ik was altijd bang dat ze me ermee onder water zou duwen
Hoelang zou Joling nog leven?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen zocht ik dus dat reclamefilempie voor je en toen kwam in Geer weer tegen![]()
![]()
zo genoeg gefokt......... even weer wat anders doen
Ik weet niet eens meer of het een man of vrouw wasquote:Op zondag 28 juni 2009 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot op de dag van vandaag weet ik nog hoe de zwemjuf heet
Dan was jouw juf wel een lieve, dat je haar naam niet geblokt hebt.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot op de dag van vandaag weet ik nog hoe de zwemjuf heet
ja best wel.....quote:Op zondag 28 juni 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was jouw juf wel een lieve, dat je haar naam niet geblokt hebt.
Die hebben natuurlijk toch een paar hersencellen minder.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb ik het idee dat Nederlandse artiesten sowieso vooral vrouwelijke fans hebben.
Hey lekker dingquote:Op zondag 28 juni 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
...kan ff geen drank meer zien....morgen weer
...hey bommie
oeh slapen...daar ben ik ook wel aan toequote:Op zondag 28 juni 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekker ding![]()
![]()
Ik heb geen bier gezien dus ik begin nu maar eensEn daarna in een ubercoma slapen
Echt ik doe vanavond aan comazuipen en heb er denk ik 2 biertjes voor nodigquote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh slapen...daar ben ik ook wel aan toe
al gelezen... wat ik me dan bedenk... waar waren al die fans toen hij in de dikke vette door buikgriep doorspekte shit zat ?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jackson bestormt Britse hitlijsten
Tof.
2quote:Op zondag 28 juni 2009 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt ik doe vanavond aan comazuipen en heb er denk ik 2 biertjes voor nodig
quote:
Ja, ik hoorde het van mn broer want die had ik net aan de foon, nog een verjaarskadootje van gehad, retourtje Manchesterquote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jackson bestormt Britse hitlijsten
Tof.
Ik heb hier ook nog een 'stapeltje' MJ op vinylquote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn Thriller lp van zolder halen, maar ik heb geen platenspeler
hier ook geen spelert meer.... en ook weinig lp's over trouwens.....quote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn Thriller lp van zolder halen, maar ik heb geen platenspeler
Verhuisdozen vol heb ik met lp's, singletjes en maxi-singles, maar ik doe er niets meequote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier ook geen spelert meer.... en ook weinig lp's over trouwens.....
Zo duur is een platenspeler nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verhuisdozen vol heb ik met lp's, singletjes en maxi-singles, maar ik doe er niets mee
Bofkont!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het van mn broer want die had ik net aan de foon, nog een verjaarskadootje van gehad, retourtje Manchester![]()
![]()
Maar goed, dat gaat hier ook nog wel gebeuren, vandaag al een aantal keer gehoord of we nog cd's van MJ hadden. Niet dus, uitverkocht![]()
En dan vinden 'ze' het nog raar ook dat we er niets meer van hebben
ik ben zelf meer van de cassettebandjes en daarna de eerste dvd's... dus ja heb zelf weinig op dvd gehad...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verhuisdozen vol heb ik met lp's, singletjes en maxi-singles, maar ik doe er niets mee
ik zit nét precies dezelfde te luisteren maar dan mét filmpje van een kleinequote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bofkont!![]()
Niet weggeregend gister?
Gooi ik deze ook ff hier,gewoon omdat hetmooi
is....
Ja leuk he! 8 - 10 augustus.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bofkont!![]()
Niet weggeregend gister?
Gooi ik deze ook ff hier,gewoon omdat hetmooi
is....
Ja,ga maar gewoon een nachtje slapen,ben jemorgen wel weer fris [/ervaringsdeskundige]quote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja leuk he! 8 - 10 augustus.
Nee, het was droog. En zó leuk![]()
Echt, maar een zóói vanmorgen![]()
Was ergens nog blij dat ik moest werken ook hehe.
Ik ga weer even een dutje doen, ik blijf moe.
Kan echt merken dat ik nu 35 ben!
I knowquote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Zo duur is een platenspeler nu ook weer niet hoor
Ik overweeg het ook nog steeds, maar heb niet zo heel veel op vinyl (stuk of 50 denk ik)quote:Op zondag 28 juni 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know![]()
Je kan ze zelfs aansluiten op je pc. Toch in mijn achterhoofd houden als verjaardagskadootje voor Donald
Jaaaaa wat heerlijk!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja,ga maar gewoon een nachtje slapen,ben jemorgen wel weer fris [/ervaringsdeskundige]
Maar gaaf!! twee keer naar Britain in bijna een maand tijd!![]()
![]()
Morgen weer werken?
Ah ok.....toch soepel van je dat je die collega niet wil naaien.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
@NMNS Ik ben 1 juli pas boventallig. Dan heb ik 6 weken de tijd om mijn zaakjes te regelen en mijn spullen te pakken. Ben dus half augustus ong. voor het laatst. Maar ik heb nog een hoop vakantie dagen dus erg veel aanwezig ben ik niet meer.. De avonden werkt ik tot nu toe nog wel anders naai ik een colllega met die avonden.
Ja maar het houd een keer op natuurlijk .. Ben trouwens erg benieuwd 1 juli er is nog al wat weerstand van mijn "klanten" die het er absoluut niet mee eens zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok.....toch soepel van je dat je die collega niet wil naaien.
Aardig van je klanten en het geeft aan dat ze je mogen. Het zal wel verder wel niet veel uithalen denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het houd een keer op natuurlijk .. Ben trouwens erg benieuwd 1 juli er is nog al wat weerstand van mijn "klanten" die het er absoluut niet mee eens zijnDat is leuk en aardig maar ik ben zelf wel klaar met die tent.
Nee maar ze hebben wel gelijk. Ik sprak nog een nogal hoog in de rang persoon vanavond en ik zou maar niet herhalen hoe die mijn baas noemdequote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardig van je klanten en het geeft aan dat ze je mogen. Het zal wel verder wel niet veel uithalen denk ik.
Juist, maar ik weet nu nog even niet wat ik wil worden als ik groot benquote:Op maandag 29 juni 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De werknemer wikt, de manager beschikt![]()
Gewoon doorgaan met leven, er is meer dan je huidige werkgever
Dat weet je wanneer het voorbijkomt, later, als je groot bentquote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist, maar ik weet nu nog even niet wat ik wil worden als ik groot ben
Morguh!quote:Op maandag 29 juni 2009 06:43 schreef liesje1979 het volgende:
Skatelites!![]()
Niet helemaal helder wakker geworden![]()
Goedemorgen, parkpop was tof!!
@Manu: ja heeeeeeeeel hard
quote:Op maandag 29 juni 2009 06:43 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen, parkpop was tof!!
@Manu: ja heeeeeeeeel hard
Das fijn Noek, vooral nu het mooi weer isquote:Op maandag 29 juni 2009 08:29 schreef Noek het volgende:
CarO, dat klinkt echt jezallij!
Nog 4 dagen!Ik kan weer fietsen!
Het blijft mooi weer!
Ja maar dat ging alweer goed, het gewone lopen. Alleen moet ik me er maar bij neerleggen dat ik gewoon niet kan hardlopen. Dan maar mountainbiken en spinnen. Fine by me.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das fijn Noek, vooral nu het mooi weer is![]()
Wil het lopen ook al een beetje lukken?
Goedemorgen op deze mooie dag
Welke tassenmakers? Zijn het leuke tassen?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
Hardlopers zijn ook doodlopers, dus dat is sowieso mooi meegenomen, Noek!
Teksten zijn goed ontvangen bij de tassenmakers.
Ik vind ze niet allemaal even leuk, maar ik behoor ook niet echt tot de doelgroep van Eastpak, die is wel vooral sportief en daar ga ik al de mist in. Maar er zitten voor het seizoen Spring/Summer 2010 best coole dingen aan te komen.quote:
Doelgroep!quote:
Oh, ik val ook buiten de doelgroep. Eigenlijk val ik sowieso buiten de tassendoelgroep omdat ik er geen reet om geef maar juist vanmorgen dacht ik dat ik eens een nieuwe tas moest kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal even leuk, maar ik behoor ook niet echt tot de doelgroep van Eastpak, die is wel vooral sportief en daar ga ik al de mist in. Maar er zitten voor het seizoen Spring/Summer 2010 best coole dingen aan te komen.
Misscihen ben je net iets te oudquote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Kennelijk behoor ik ook niet tot Vans' doelgroep
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venzquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misscihen ben je net iets te oud![]()
Je hebt toch wel van Venz gehoord?
Zo geweldig lekker, Venz, Venz, Venzquote:Op maandag 29 juni 2009 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venz
Daar hoorde ik wel tot de doelgroepquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo geweldig lekker, Venz, Venz, Venz![]()
Dat was een leuke reclame met die plu en die hagel slag
In mijn skatingdays was er nog geen scenequote:Op maandag 29 juni 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Vans is al een begrip sinds de 1970s, met name in de skate scene.
Je wil zeggen dat na de 60's Nederland een skatingscene had?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Jij was jong in de 60s?
quote:
Hij was helemaal niet zo gemeen bedoeld. Okay, een beetje dan, maar ik had D-Rose jonger geschat.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
die vraag is zo gemeen, ik ben trots op je!
Ik ga deze in mijn repertoire opnemen als het van jou mag... dat ik tegen mensen zeg: Jij was jong in de 60s?
Hilarisch!
same here, heb die kleine rollende krengen nooit onder controle gehad maar toen was ik ook wel erg jong..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet zo gemeen bedoeld. Okay, een beetje dan, maar ik had D-Rose jonger geschat.
Zelf zat ik in de 80s een klein beetje in de skate scene, maar mijn motorische gestoordheid maakt mijn aandeel nog minder dan marginaal.
Als je dan toch de Rose eraan wil plakken, dan wel met puntje en niet met streepje hequote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet zo gemeen bedoeld. Okay, een beetje dan, maar ik had D-Rose jonger geschat.
Zelf zat ik in de 80s een klein beetje in de skate scene, maar mijn motorische gestoordheid maakt mijn aandeel nog minder dan marginaal.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dan toch de Rose eraan wil plakken, dan wel met puntje en niet met streepje he![]()
Toen ik van mijn verjaardagsgeld in 1986 een 'professioneel' skateboard kocht kende ik slecht 1 iemand die er ook eentje had. Later volgden er welliswaar meer, en gingen we samen trucjes doen e.d., maar om het nou een scene te gaan noemen
Wellicht dat het er mee te maken heeft dat ik niet uit een metropool als Eindhoven kom
Heb je last van eczeem?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou op, ik bezeik mezelf onderhand!
Ah komop, die twee zijn elkaar zo onder water aan het prikkenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
Hier was de skate scene best uitgebreid. Die vriend dankzij wie ik die laatste opdracht in de wacht heb gesleept, ken ik nog uit die tijd. Hij werkte toentertijd bij Lageja en skate op nationaal niveau. Voor een modeshow moest hij me wat trucjes leren. Het werd al snel duidelijk dat dat 'm niet ging worden, maar de vriendschap loopt nog steeds op rolletjes. We gingen toen trouwens ook regelmatig richting R'dam om daar op halfpipes enzo te skaten (hij) en te hangen (ik).
Dan maar even mijn favoriete skatenummer:
Swanky!
Middag Buuf!quote:
Ik vind dat geprik wel leuk en jij geniet er ook vanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop, die twee zijn elkaar zo onder water aan het prikken![]()
Ik zou zulke lelijke dingen nooit durven zeggen
Ben je weer aan het meisjesplagen Bommiekrommie?quote:
wie dan ?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben je weer aan het meisjesplagen Bommiekrommie?
Iedereen zo te zien.quote:
Nah... Copycat liet me lachen, net als D maar die pest ik toch niet?quote:
Ja, waarom eigenlijk nietquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah... Copycat liet me lachen, net als D maar die pest ik toch niet?
Misschien doelt ze op Huubquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet aan mijn virtuele vlechten getrokken.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
Ga maar eens kijken, hij heeft ze in de inktpot geduwdquote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet aan mijn virtuele vlechten getrokken.
Huub heb ik gewoon antwoord gegeven op zijn vraag... no damage donequote:
weet je wel wat voor ideeën ik me nu in het hoofd haalquote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet aan mijn virtuele vlechten getrokken.
Ik vind ze lief...quote:
Gewoon, omdat 't kanquote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
en hoezo gaat het weer een beetje-plaatje?
Zoals het nu lijkt 7quote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij dit jaar
ohw maar ik heb nergens last van heurquote:
Dat maken wij wel uitquote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw maar ik heb nergens last van heur
Yes! naar Opa en bonusoma, vandaar de 7 vakantiedagen voor mijquote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das heul niet veul![]()
Waar gaat de reis naar toe, Zweden weer?
Tof!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yes! naar Opa en bonusoma, vandaar de 7 vakantiedagen voor mij![]()
![]()
En nog een weekje Denemarken waarschijnlijk. Nog een keer Legoland omdat we een optimum hebben nu. Oudste vind het nú nog leuk en jongste is lang genoeg om overal in te mogen.
Lego steent de grot uit!quote:
Denemarkenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
En nog een weekje Denemarken waarschijnlijk.
Bayern FTW! Daar zou ik willen wonen... lekker de hele dag in mijn lederhose rondhuppelen en koeken naar de meiskes in hun dirndildldldld dingus met een dikke vette pul bier in de hand!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Daar zou ik wel willen wonen![]()
Veel plezier daar
Nee, ik had van die veeleisende barbies.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
Hadden de 'oudere dames' hier vroeger ook van die meisjeslego? Geen Duplo of zo, maar de oude (grotere) legoblokjes waar je hele interieurs mee maakte (compleet met keuken en pianokamer) en waar ook een gezin met kinderen en opa en oma bij hoorde?
Uren zoet was ik daarmee.
Het is maandag bommie, doe es rustig, de week is nog langquote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
Is er nog ergens een rel op fok?
ja und? morgen is het warmer dan wor ik sowieso een klein beetje rustiger, lomer denk ik ...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is maandag bommie, doe es rustig, de week is nog lang
Ja, daar had ik ook een hele kolonie van. Maar ik wisselde altijd af: dan Lego, dan Barbies en dan weer mijn eigen popblad maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |