Daar moet je ook niet over lullen, dat moet je gewoon doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
die laatste opmerking van je ga ik maar effe niet kwoten......
ik seg ook niks ......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet over lullen, dat moet je gewoon doen
therapeut / psygoloogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, als je mocht kiezen, wat voor beroep zou je dan willen uitvoeren?
Ik denk het wel, ik krijg een banaan in ieder geval goed wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik seg ook niks ......
kan jij het een beetje?
Ik heb een paar beroepen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:28 schreef FANN het volgende:
en jij?
mijn allereerste baantje was hier...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, ik begon mijn loopbaan hier![]()
Kan je niet weer iets met boten/schepen gaan doen.. da's toch je grote ''liefde''?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn betaalde beroepen op een rij (tot nu toe): Krantbezorger, Tuindersknecht, Schilder, Militair, Glaszetter, Spuiter (luxe jachtbouw), Taxichauffeur, Horeca (discotheek), Varen (bruine vloot), Systeembeheerder, Coördinator systeembeheer, Projectmanager.
Ik zit de laatste tijd te denken/dromen om mij aan te monsteren op de Sea Shepherd, maar goed, dan moet ik alles wat ik heb opgeven. Die stap is veel en veel te groot dus het blijft vooral dromen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet weer iets met boten/schepen gaan doen.. da's toch je grote ''liefde''?
ken ik een mop overquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, en ik heb ook ooit nog eens kleding verkocht. Inkopen bij een groothandel en dan de deuren langs als zestienjarige. Was een fiasco, die broeken gaven nogal blauw af in de was en mijn ouders kregen allemaal boze huisvrouwen aan de deur
Nah, zoals je kunt lezen was dat geen mop, 't gebeurde echt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:41 schreef FANN het volgende:
ow...... wacht even, zegt die dokter, ik zie het al, uw spijkerbroek geeft af........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |