Daar moet je ook niet over lullen, dat moet je gewoon doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
die laatste opmerking van je ga ik maar effe niet kwoten......
ik seg ook niks ......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet over lullen, dat moet je gewoon doen
therapeut / psygoloogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, als je mocht kiezen, wat voor beroep zou je dan willen uitvoeren?
Ik denk het wel, ik krijg een banaan in ieder geval goed wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik seg ook niks ......
kan jij het een beetje?
Ik heb een paar beroepen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:28 schreef FANN het volgende:
en jij?
mijn allereerste baantje was hier...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, ik begon mijn loopbaan hier![]()
Kan je niet weer iets met boten/schepen gaan doen.. da's toch je grote ''liefde''?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn betaalde beroepen op een rij (tot nu toe): Krantbezorger, Tuindersknecht, Schilder, Militair, Glaszetter, Spuiter (luxe jachtbouw), Taxichauffeur, Horeca (discotheek), Varen (bruine vloot), Systeembeheerder, Coördinator systeembeheer, Projectmanager.
Ik zit de laatste tijd te denken/dromen om mij aan te monsteren op de Sea Shepherd, maar goed, dan moet ik alles wat ik heb opgeven. Die stap is veel en veel te groot dus het blijft vooral dromen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet weer iets met boten/schepen gaan doen.. da's toch je grote ''liefde''?
ken ik een mop overquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, en ik heb ook ooit nog eens kleding verkocht. Inkopen bij een groothandel en dan de deuren langs als zestienjarige. Was een fiasco, die broeken gaven nogal blauw af in de was en mijn ouders kregen allemaal boze huisvrouwen aan de deur
Nah, zoals je kunt lezen was dat geen mop, 't gebeurde echt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:41 schreef FANN het volgende:
ow...... wacht even, zegt die dokter, ik zie het al, uw spijkerbroek geeft af........
Dus jij krijgt ook last van hersenverweking als de temperatuur boven de 22 graden uitkomt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is weggevlucht voor PedoCoos
Valt wel mee, maar je hapt zo lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij krijgt ook last van hersenverweking als de temperatuur boven de 22 graden uitkomt.
Goh, dat verbaasd me nu niets. Schipper bij de COC?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Varen (bruine vloot).
Als je dat zoveel voldoening geeft, dan zeg ik "Ja"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dat verbaasd me nu niets. Schipper bij de COC?
En dan ergens aan zee in een mooie villa met een paar miljoen op de bank.quote:
Ook mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan ergens aan zee in een mooie villa met een paar miljoen op de bank.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan ergens aan zee in een mooie villa met een paar miljoen op de bank.
En bedankt, bier over m'n minilaptopquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, dat verbaasd me nu niets. Schipper bij de COC?
Coohoos......... ze plagen je toch alleen maar....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij krijgt ook last van hersenverweking als de temperatuur boven de 22 graden uitkomt.
Jij wil een Japans bordspel worden als je groot bent?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Go
quote:
Ah dat is jammer, waar moet je vandaan fietsen?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:11 schreef Nizno het volgende:
tis me te ver fietsen liesje... dus ik zou zeggen heel veel alleen-zing-plezier
whahaha...coolquote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat is jammer, waar moet je vandaan fietsen?
@laysa, ik denk niet de hele dag, maar bij het journaal zullen er vast wel stukjes langskomen, ik zal wel even naar je zwaaien dan!
vanuit Groningen.... en moet nog werken ookquote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat is jammer, waar moet je vandaan fietsen?
@laysa, ik denk niet de hele dag, maar bij het journaal zullen er vast wel stukjes langskomen, ik zal wel even naar je zwaaien dan!
Deze week weten we trouwens al of ik volgend jaar mee kanquote:Op zondag 28 juni 2009 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand mee krijg die kant op, maar dan ga ik wel in mijn eentje heel hard meezingen
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze week weten we trouwens al of ik volgend jaar mee kan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent er al vroeg bij voor het weekend
hoi !quote:
Guus is niksquote:Op zondag 28 juni 2009 14:10 schreef Deisyy het volgende:
mijn dochter is ook naar Parkpop![]()
Ik wist niet dat Guus ook zou komen, ik vind Guus niet echt Parkpop-materiaal
Ik vind Guus ook helemaal nietsquote:
Tuurljik niet, pas 2e keer dat ik ze live ziequote:Op zondag 28 juni 2009 14:11 schreef FANN het volgende:
hoi !
Heb je ook gehuild Pietje? Ik zag zoveel huilende mensen... waren het nou dubbel zoveel vrouwen in
het publiek of leek dat maar zo...
wel mooi liedje ...
Mij zal je niet zo snel zien bij een optreden van Guusquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Optredens van Guus zijn idd gaaf, krijgt de zaal wel plat. Tsja biergooien, niet extreem maar 't komt wel voor. Je gaat wel naar een concert natuurlijk, niet huilen als er iemand gaat springen of er eens een biertje door de lucht vliegt
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurljik niet, pas 2e keer dat ik ze live zie. Je ziet op camera vaak de eerste 10 rijen, dat zijn idd voor 90% histerische vrouwen
. Verder was 't gewoon gemengd publiek
.
zoiets ?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Guus ook helemaal niets![]()
Maar zijn optredens schijnen wel een feest te zijn, met biergooien enzo
Omdat vrouwen altijd met hun ellebogen werken en voorpiepenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah. kon toch was toch een afscheidsconcert of niet?
als het je favoeriete band is ofzo, mag je best een traantje laten hoor![]()
maar als ik jou was zou ik dat ook niet zeggen![]()
waarom zijn de eerste 10 rijen dan bijna alléén maar vrouwen?of vraag ik nu weer teveel ?
o, ja... heuken wat betekende dat ook weer?quote:
Van die hysterische fans die perse vooraan willen staan (en dus 5 uur voor aanvang er al zijn), dat zijn toch voornamelijk vrouwenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef FANN het volgende:
waarom zijn de eerste 10 rijen dan bijna alléén maar vrouwen?
of vraag ik nu weer teveel ?
En dat ook jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Omdat vrouwen altijd met hun ellebogen werken en voorpiepen
whehe, boerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van die hysterische fans die perse vooraan willen staan (en dus 5 uur voor aanvang er al zijn), dat zijn toch voornamelijk vrouwen?
[..]
En dat ook ja.
quote:
Was heuken niet een soort van deur donderen?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
o, ja... heuken wat betekende dat ook weer?![]()
neehee..... niet dat.. maar ik ben vergeten wat het wel was......
hij had trouwens wél beloofd dat we naar Sakis zou gaan als ie het songfestival zouquote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
die Griek heeft er een pesthekel aan
en dan moet ik met iemand anders gaan,
en dat is er dan weer nooit van gekomen, dan denk ik nah.. la maar dan....
beetje stom hé
Echt helemaal nooit, dat is wel jammer ja, je weet niet wat je mistquote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef FANN het volgende:
die Griek heeft er een pesthekel aan
en dan moet ik met iemand anders gaan,
en dat is er dan weer nooit van gekomen, dan denk ik nah.. la maar dan....
beetje stom hé
da's wel cool dat ze dat hebben gedaanquote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begon ze te spelen, riep er iemand achter me "michael jackson!" bij de eerste maat als grap, bleek 't echt zo te zijn![]()
.
Ik wilde naar ''De Toppers"' toen Geer er nog in zat, mijn zus wilde wel mee voor de gein maarquote:Op zondag 28 juni 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt helemaal nooit, dat is wel jammer ja, je weet niet wat je mist. Iedereen vindt wel iets leuk. Of 't nou Andre Rieu, Rammstein of een dweilorkest is
.
Neeeeee ik vin ze nou hélemaal niet meer leuk.... zeker die Jeroen v.d. Boom nietquote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof de toppers ineens niet meer leuk zijn omdat Jeroen vd Boom erin zit, koop kaartjes en ga.
dit is dus heuken.....quote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%B8ken
Preceis, dat waren ze nooitquote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof de toppers ineens niet meer leuk zijn ...
1:20 hield ik het volquote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begon ze te spelen, riep er iemand achter me "michael jackson!" bij de eerste maat als grap, bleek 't echt zo te zijn![]()
.
''hoeveel'' heb je gefietst..... zit toch een kilometerteller op zo'n geval ?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, mijzelf weer even lekker in het zweet zitten trappen. Mèn, wat een vocht komt er dan uit zo'n lichaam
Geeft niets, iedereen heeft zijn tekortkomingenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
daar zullen héél veel mensen het mee eens zijn, maar ikke niet
Joh, die zagen we niet aankomenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niets, iedereen heeft zijn tekortkomingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |