Over de bovenstaande outfits geef ik je groot gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ze heeft geen strakke benen. Zachte benen. Ook lekker. Maar niet strak. En dat heb je wel nodig als je jezelf in zo'n strakke legging perst. Dat accentueert nou eenmaal _ALLES_ ..
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: zou je 'r geven?
Meeloperig? Omg zegquote:Op maandag 6 juli 2009 22:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dankje.
En ws. niet nee.. ach, over een paar jaar groeien ze er wel over heen. En schamen ze zich voor hun jeugdfoto's. Weet wel dat ik mijn kinderen enige stijl bij breng. Goed gekleed, netjes doch vlot. Of wat hipper, zoals pumpkinsoup, kan ook nog wel voor een jong meisje. Maar dan zonder piercings, is wat meeloperig. En strak is fijn, maar te strak niet.
Jep. De halve wanne-be "hippe" wereld loopt ermee. En je mag lekker dragen wat je wilt.. doe vooral niets met een advies! Ik heb een prachtige vriendin, die altijd zeer stijlvol, sexy en mooi gekleed is.. geloof me, ik heb er oog voor. En die legging is gewoon te strak om mooi te zitten. En als hij niet te strak is, zijn je benen niet mooi van vorm, ook prima, wat jij wilt. Het ziet er gewoon _niet_ mooi uit. Draag dan een zwarte legging, dan zie je het een stuk minder.quote:
Jammer dat je alleen daarover door gaat, en niet ingaat op de rest van mijn post. Eerlijk advies, en jij negeert het. Je zou er blij mee moeten zijn. Ik ben wel je doelgroep namelijk..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja, want ik vind iedereen met piercings zoooo cool dat ik ze gister heb laten zetten.
Het is geen smoes, en ik kan niet teveel doen ook door andere redenen. Maar goed, dat ga ik hier niet allemaal neerzetten, want dan denk je dat ik weer een smoes bedenkquote:Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef Oksel het volgende:
Oh, en je ik-kan-niet-sporten smoes is natuurlijk bullshit, je kan namelijk prima zwemmen en fietsen.. daarmee belast je je knieen niet. En hou je wel je lichaam strak. Of ga, net als ik, racefietsen. Dáár krijg je strakke benen van.
Even terzijde: aparte gewoonte trouwens, underscore gebruiken om nadruk op woorden te leggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep. De halve wanne-be "hippe" wereld loopt ermee. En je mag lekker dragen wat je wilt.. doe vooral niets met een advies! Ik heb een prachtige vriendin, die altijd zeer stijlvol, sexy en mooi gekleed is.. geloof me, ik heb er oog voor. En die legging is gewoon te strak om mooi te zitten. En als hij niet te strak is, zijn je benen niet mooi van vorm, ook prima, wat jij wilt. Het ziet er gewoon _niet_ mooi uit. Draag dan een zwarte legging, dan zie je het een stuk minder.
Geen idee..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Even terzijde: aparte gewoonte trouwens, underscore gebruiken om nadruk op woorden te leggen.
Hoe kom je d'r bij?
Ik vind je overigens wel een schatje..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het is geen smoes, en ik kan niet teveel doen ook door andere redenen. Maar goed, dat ga ik hier niet allemaal neerzetten, want dan denk je dat ik weer een smoes bedenk
16, indo ja en ik deed havo, maar dit jaar beginnen met mbo, omdat nouja het heeft te maken met de redenen dat ik niet kan sporten (niet m'n knie)quote:Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel een schatje..Ook al vind je dat ws. een kutwoord. Hoe oud ben je? Moeilijk te zeggen.. je ziet er jong uit, en hebt iets buitenlands bloed in je, misschien een indo-oma ofzo. Je kan 17 zijn, maar ook 19 of 16. Gok dat je nu in 6 VWO zit.
ziet er gewoon uit als stereotype Nederlander-kledingstijlquote:Op maandag 6 juli 2009 22:53 schreef Oksel het volgende:
Nee jij ziet er zeker wel fashionable uitquote:Op maandag 6 juli 2009 22:53 schreef Oksel het volgende:
En excuses voor de slowchat, zal het een beetje goed maken met een foto waarin het LIJKT alsof ik óók te strakke broeken draag..
[ afbeelding ]
Hemd korte mouw, linnen/katoenen broek.
[ afbeelding ]
Ruitjesbermuda, polo.
[ afbeelding ]
Petje, oude polo.
Zo.
Ik vind het wel lijken op iets wat Blair Waldorf zou dragen in Gossip Girlquote:Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zara! Wel in IJsland gekocht, en in December haha
Haha jaa. Ze ziet er altijd zo leuk uitquote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ik vind het wel lijken op iets wat Blair Waldorf zou dragen in Gossip Girl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |