Dat was geen troll, hij vindt dat het er gewoon niet mooi. En terecht, als je het mij vraagt, maar dat doe je toch niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ja en dat weet hij zelf ook wel..... uiteraard gaat 't hem om dat soort reacties. Beetje stom van me om de troll te voeden.... jammer dat de edit te laat kwam
Het gaat er natuurlijk om hoe je iets brengt, dat kan dmv een flame of fatsoenlijk. Maar ik ben me er van bewust dat fatsoen voor de een heel iets anders is dan voor de ander. Je mening over die schoenen mag je vormen... daarvoor zet ik ze op het internet... als het me om dicksucking ging dan had ik die schoenen niet gepost maar een paartje Air max 1 op de sneakerhyves.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Dat was geen troll, hij vindt dat het er gewoon niet mooi. En terecht, als je het mij vraagt, maar dat doe je toch niet.
Okay, dan is dat ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om hoe je iets brengt, dat kan dmv een flame of fatsoenlijk. Maar ik ben me er van bewust dat fatsoen voor de een heel iets anders is dan voor de ander. Je mening over die schoenen mag je vormen... daarvoor zet ik ze op het internet... als het me om dicksucking ging dan had ik die schoenen niet gepost maar een paartje Air max 1 op de sneakerhyves.
Zelfs in de 'sneaker-scene' zijn er genoeg mensen die kotsen op Visvims maar ik vind die dingen geweldig, niet alleen qua model maar ook de afwerking en kwaliteit is iets wat je niet vaak tegenkomt. Daarbij vind ik het leuk om eens wat aparters te posten, iets wat je niet vaak tegen komt. Negatief commentaar had ik dus al ingecalculeerd.
quote:
Maar nu de hamvraag: zou je 'r geven?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is om dat ik een Xbox 360 zie staan , anders had ik echt gedacht dat die foto een jaar of 65 geleden achter een boekenkast ergens op de Prinsengracht was gemaakt
Omdat half Nederland er al zo bij loopt. Over stijl beginnen en dan die drie opnoemen, hilariteit alom.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef Oksel het volgende:Waarom zie ik niemand in een vlotte bermuda (iets met ruitje/streepje), een (GOED MODEL!) polo en havaianas?
Ehm, het is een legging, hij zit zelfs wat lossig rondom m'n heupen en ja ik ben wat dikker geworden, maar ik kan al een tijdje niet sportenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef Oksel het volgende:
Weinig mensen met een wat nettere stijl, jammer. Veel oversized, dingen met teveel kleuren, rare modellen.. Waarom zie ik niemand in een vlotte bermuda (iets met ruitje/streepje), een (GOED MODEL!) polo en havaianas?
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan een witte polo erop (mits je, zoals ik, bruin bent)..
En pumpkinsoup, je bent ongetwijfeld een poppetje.. maar je benen zijn niet strak genoeg voor een superstrakke (grijze) broek. Of meer sporten, of een minder strakke broek aub.
Ik zei toch echt een NETTE stijl. Al dat slonzige, sloeberige, neger-achtige..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:14 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Omdat half Nederland er al zo bij loopt. Over stijl beginnen en dan die drie opnoemen, hilariteit alom.
FOK! is geweldig.
Ik typte eerst legging..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, het is een legging, hij zit zelfs wat lossig rondom m'n heupen en ja ik ben wat dikker geworden, maar ik kan al een tijdje niet sporten
Nee kan niet, heb iets aan m'n knie, moet er eigenlijk mee naar de fysio, maar dat ga ik pas na de vakantie doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik typte eerst legging..![]()
Anyway; draag het dan niet. En niet kunnen sporten? Je kan altijd thuis oefeningen voor je benen doen. Doe elke dag maar eens 50 kniebuigingen.
Wtf draag het dan niet? Ze is toch geen tientonnerquote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik typte eerst legging..![]()
Anyway; draag het dan niet. En niet kunnen sporten? Je kan altijd thuis oefeningen voor je benen doen. Doe elke dag maar eens 50 kniebuigingen.
Relatief gezien wel.. als je het vergelijkt met als die oversized troep die mensen dragen..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Op wie in dit topic doel jij nou precies? Er is trouwens niets net aan een Hilfiger short met slippers.
Zeker niet, maar ze heeft geen strakke benen. Zachte benen. Ook lekker. Maar niet strak. En dat heb je wel nodig als je jezelf in zo'n strakke legging perst. Dat accentueert nou eenmaal _ALLES_ ..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:22 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
Wtf draag het dan niet? Ze is toch geen tientonner
Dus ik zou alleen nog maar broeken mogen dragen? En wat zeg ik nou, ik pers mezelf niet in een strakke legging, hij zit zelfs wat losjesquote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ze heeft geen strakke benen. Zachte benen. Ook lekker. Maar niet strak. En dat heb je wel nodig als je jezelf in zo'n strakke legging perst. Dat accentueert nou eenmaal _ALLES_ ..
Dankje.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Beauregard het volgende:
Oksel begrijpt 't.
Maar die clowns krijg je niet overtuigd hoor. Doe geen moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |