stagequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, zit ook weer op mijn werk, dus dan mag ik ook hier posten
Bijna hetzelfde, alleen krijg ik hier beter betaaldquote:
Die snap ik niet helemaal, als je plaatje weg is, dan kom jij niet? Is dat de conclusie?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
Goede TTMijn plaatje staat in de OP.... heb mezelf eruit gehaald omdat ik hier een tijdje liever NIET wilde zijn..... en ik was zo lief om mijn plaatje te laten staan en de OP niet te verneuken....
Volgens mij wilde ze het plaatje in de TT niet verneuken dus heeft ze die laten zitten, maar haar tekstje heeft ze weggehaald omdat ze hier niet wilde zijn, desondanks is ze toch hier. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, als je plaatje weg is, dan kom jij niet? Is dat de conclusie?
nee..... ik wilde niet meer komen en wilde juist mijn plaatje weghalen.... maar besloot dat niet te doen omdat ik dan de op verneukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, als je plaatje weg is, dan kom jij niet? Is dat de conclusie?
de minder leuke mensen zijn wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze het plaatje in de TT niet verneuken dus heeft ze die laten zitten, maar haar tekstje heeft ze weggehaald omdat ze hier niet wilde zijn, desondanks is ze toch hier. Denk ik.
gefeliquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef DirkZz het volgende:Heb net mijn stage afgesloten, na een presentatie van ~45minuten een 8 gekregen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef DirkZz het volgende:Heb net mijn stage afgesloten, na een presentatie van ~45minuten een 8 gekregen.
Echt he? Ik stap op de fiets om in een gemoedelijk tempo naar mijn werk te fietsen, kom ik daar aan heb ik me toch ff een rode kop en shit, echt benauwd inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:18 schreef The_Dean het volgende:
Man, sta even [naja, even] te autowassen en het zweet staat me overal
Benauwd!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:20 schreef Californium het volgende:
net een heel pak chocolade gegetenwaarom doe ik dat? naast het feit dat het ongezond is....voel ik me nu misselijk
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef Californium het volgende:
ik weet het niehiet![]()
![]()
*spijt heeft* en hoop dat ze niet hoeft over te geven
![]()
Ik heb nu zelf (ook) al een reepje chocolade gepakt.quote:Maar je had wel wat mogen hebben hoor![]()
Ach joh, lekker fucking boeiend, laatste weekend daar, laat je gaan johquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef Californium het volgende:
ik weet het niehiet![]()
![]()
*spijt heeft* en hoop dat ze niet hoeft over te geven
![]()
Maar je had wel wat mogen hebben hoor![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
buikpijn en misselijkheid zijn zo goed als weg![]()
gelukkig
Maar goed danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
buikpijn en misselijkheid zijn zo goed als weg![]()
gelukkig
Ik ben al heel lang weg zelfs.quote:
Ik mag hier bijna niet meer komen, ik ben vorige week afgestudeerd en heb dinsdag mijn laatste stagedag. Daarna heb ik in SES voorlopig even niks te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Californium het volgende:
hey! angeljij mocht wel blijven heur
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mag hier bijna niet meer komen, ik ben vorige week afgestudeerd en heb dinsdag mijn laatste stagedag. Daarna heb ik in SES voorlopig even niks te zoeken.
Kst! Wegwezen dan!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik hier al anderhalf jaar niet meer mogen komen.
Sinds wanneer is dit eigenlijk weer Stage SC? Heb ik iets gemist?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mag hier bijna niet meer komen, ik ben vorige week afgestudeerd en heb dinsdag mijn laatste stagedag. Daarna heb ik in SES voorlopig even niks te zoeken.
En ik zou hier niet eens binnen gelaten mogen worden, ik heb nog nooit stage gelopenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik hier al anderhalf jaar niet meer mogen komen.
De bui komt ook hier heen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Psychonikeo het volgende:
pf.. nog steeds ziekelijk warm hier zeg.. Thermometer hier binnen geeft 28,6 graden aan![]()
Terwijl er een groot deel van Nederland net zo nat is als ik, maar dan van de regen
De mazzelaarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik zou hier niet eens binnen gelaten mogen worden, ik heb nog nooit stage gelopen
Hey.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:31 schreef PieterBas het volgende:
Hallo L.no
Binnenkort eens een nieuwe telefoon aanschaffen, zit alleen een beetje te twijfelen aan welke.
LG Arena, Samsung Omnia of de SE W995e of misschien toch weer een Nokia
regen en buien? Nog niet gezien vandaagquote:
We worden oud.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik herken dat..
Ik heb nu al 3 jaar mijn SE W810i, waar ik nog steeds erg tevreden mee ben, helaas werkt de "2" of "ABC" knop niet echt best meer.. waardoor ik sommige mensen bij het sms opeens hele rare woorden aan het sms ben.
Dus wordt het tijd voor een nieuwe
Hetzelfde geldt voor pc hardware... vroeger kon ik het verschil tussen de een Geforce 2MX en een GTS in detail beschrijven..
Nu sta ik zelf in de winkel... goh wat is nou sneller...
pff.. wees blij jij moet nog 20 worden.. ik ben al een kwart eeuw oud.. en die 30 komt toch wel ernstig dichtbijquote:
Ach over 10/20 jaar zal ik verbaast zijn als mijn kinderen over de nieuwste hightechtsuperdupernogwatrandom-mobiel willen hebben en het raar vniden dat ik het niet ken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. wees blij jij moet nog 20 worden.. ik ben al een kwart eeuw oud.. en die 30 komt toch wel ernstig dichtbij
Hell no dat mijn kinderen voor de puberteit een mobiele telefoon krijgen... een ingeplante GPS chip zullen ze krijgen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach over 10/20 jaar zal ik verbaast zijn als mijn kinderen over de nieuwste hightechtsuperdupernogwatrandom-mobiel willen hebben en het raar vniden dat ik het niet ken.
Het is die van 305 dacht ik.. Ff 4 kuub water tankenquote:Vraag : Hoe veel liter water gaat er in het zwembad?
Antwoord : 305 cm = 4.454 liter 366 cm = 6.414 liter 457 cm = 12.026 liter
gaat de bbq nog door? Want we horen er niets meer van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:42 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, zwembad wordt gevuld..
[..]
Het is die van 305 dacht ik.. Ff 4 kuub water tanken
Ik wil eigenlijk ff weten of er überhaupt nog animo voor is.. Mn ma gaat definitief niet op vakantie, maar ik kan haar proberen over te halen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gaat de bbq nog door? Want we horen er niets meer van.
Ja pff... ik kan neit alles bijhouden wie er komt en wie er gaat he.quote:
gewoon groeten!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja pff... ik kan neit alles bijhouden wie er komt en wie er gaat he.
Je hebt mij zelfs niet gegroet..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja pff... ik kan neit alles bijhouden wie er komt en wie er gaat he.
Haai Nico!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd!! wat een stom kind!
Hoi Bootje!!!!
Ik zeg gewoon 'hoi iedereen!'. Dan is iedereen blij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. laat het een les zijn voor de volgende keer!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon 'hoi iedereen!'. Dan is iedereen blij.
[..]
[..]
tja.. je kan het jezelf er makkelijk vanaf makenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no zucht..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
tja.. je kan het jezelf er makkelijk vanaf maken
inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. je kan het jezelf er makkelijk vanaf maken
Iemand wil er geen billenkoekquote:
Haai!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaadIemand persoonlijk groeten is heel beter.
Wil ik bij deze ook gelijk even doen
Bootje
nicoooooooo
Hoi lucje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaadIemand persoonlijk groeten is veel beter.
Wil ik bij deze ook gelijk even doen
Bootje
nicoooooooo
Wat?!quote:
Ik heb een redelijk ok weekend so far..quote:
Die moet het hele weekend werken en die zie ik pas volgend weekend. En maandag is ze jarig en daar kan ik ook al niet bij zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk ok weekend so far..
Waar is je meissie dan..?
Tja, ik zie mijn dushi ook min of meer om de week.. Hopelijk komt er snel verandering inquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die moet het hele weekend werken en die zie ik pas volgend weekend. En maandag is ze jarig en daar kan ik ook al niet bij zijn
2 weken is gewoon te lang
Gelukkig doe ik redelijk wat leuke dingen met vrienden dit weekend, maar toch is het kut. Zeker nu op zo'n zaterdagavond alleen thuis.. *zucht*
Zweepje dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat?!
Zo erg hoef je me ook niet te straffen.
dushiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik zie mijn dushi ook min of meer om de week.. Hopelijk komt er snel verandering in
mooi actiefoto inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:41 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Liiszle vrouw achter het stuur, bloed aan de muur
Dat is zeker niet leuk. Mja, je kan in die 2 weken goed bedenken wat je kan doen om de dagen dat je elkaar neit hebt gezien om t goed te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die moet het hele weekend werken en die zie ik pas volgend weekend. En maandag is ze jarig en daar kan ik ook al niet bij zijn
2 weken is gewoon te lang
Gelukkig doe ik redelijk wat leuke dingen met vrienden dit weekend, maar toch is het kut. Zeker nu op zo'n zaterdagavond alleen thuis.. *zucht*
Is goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik zie mijn dushi ook min of meer om de week.. Hopelijk komt er snel verandering in
[..]
Zweepje dan?
Tja, ik hoop snel L.no in mn badje te kunnen verwelkomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dushi![]()
tja.. het is gewoon irritant met die onregelmatige dagen van haar.
Maar vind het toch echt nog te vroeg om mijn huis te gaan verkopen (als ik die al kwijt raak voor een ok prijs) en dan daarheen te verhuizen
tja.. wordt wel een leuk weekend. Haar verjaardag viere, op stap en dan dinsdag en woensdag ook nog samen en leuk een dagje op pad ofzo.. daar heb ik dan wel weer heel veel zin inquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is zeker niet leuk. Mja, je kan in die 2 weken goed bedenken wat je kan doen om de dagen dat je elkaar neit hebt gezien om t goed te maken.![]()
Kan ze nog wel lopen woensdag?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. wordt wel een leuk weekend. Haar verjaardag viere, op stap en dan dinsdag en woensdag ook nog samen en leuk een dagje op pad ofzo.. daar heb ik dan wel weer heel veel zin in
Niets mis met dushi hoor. Hij spreekt gewoon Papiaments.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dushi![]()
tja.. het is gewoon irritant met die onregelmatige dagen van haar.
Maar vind het toch echt nog te vroeg om mijn huis te gaan verkopen (als ik die al kwijt raak voor een ok prijs) en dan daarheen te verhuizen
ik ken het woord welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Niets mis met dushi hoor. Hij spreekt gewoon Papiaments.
Dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat ik het leuk vind dat ie de taal spreekt.quote:
Doe je dan Haagse keeper-dingen?quote:
Ik woon al jaren rond Rotterdam.. Ik kan het ook bijna vloeiendsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen. Ik wilde zeggen dat ik het leuk vind dat ie de taal spreekt.
dat nietquote:
Straattaal verwarren met iets vloeiends kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik woon al jaren rond Rotterdam.. Ik kan het ook bijna vloeiends
hehe.. ik overdrijf ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Straattaal verwarren met iets vloeiends kennen.
Ik wil je best geloven hoor, maar ehh..
Wut?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. ik overdrijf ook
Maar als ik mijn patta's aantrek wil je zeker geen fittie met me hier in Cappa![]()
Byebye.quote:zo maar even op stap dan!
Niet...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef L.no het volgende:
Hoe kunnen mensen slapen in deze benauwdheid.
Daarom moeten ze net zoals wij in de middag bbq-en.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet...
verdomme, rook van de BBQ is naar binnen gewaaid.. Moet ik zo slapen met de geur van verbrand vlees.. Je zou er bijna veganist van worden..
True.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan moeilijk hier iedereen in de straat en hierachter gaan vragen om 's-middags te BBQ-en..
Hoihoi.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen dushi
En goedemorgen andere mensen!
Geslapen als een roosjequote:
Hoi!quote:Op zondag 28 juni 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
zometeen tapa's cursus met onbeperkt drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik heb een boot, haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot...quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi!Hoi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, vanwaar de "quote:"?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
hoiquote:
Omdat er sinds vanmorgen 9:00 uur zo'n kut-koter bijna non-stop aan het jankenquote:vanwaar de ""?
Vreselijk als die kinderen dat doen en dat die ouders dan niets doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoi
[..]
Omdat er sinds vanmorgen 9:00 uur zo'n kut-koter bijna non-stop aan het jankenis en daar wordt niets tegen gedaan. En ik wil gewoon uitslapen op zondag.
![]()
Één ding weet ik nu wel. Ik neem geen kinderen.
inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Vreselijk als die kinderen dat doen en dat die ouders dan niets doen.
Misschien komt het ook omdat ik nog niemand heb om eventueel kinderen mee te hebben.quote:Wat maakt het uit als je kinderen neemt of niet? Als je weet wat je in zo'n situatie moet doen om je kind koest te houden?
Ik stel voor dat er een boete komt als je x minuten je kind niet koest kan houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad.![]()
Een beetje mijn nachtrust verstoren.
Het zou verboden moeten zijn.
![]()
Awww..quote:Misschien komt het ook omdat ik nog niemand heb om eventueel kinderen mee te hebben.
Er zijn genoeg die janken om aandacht te krijgen. Wat je zegt klopt inderdaad, maar ik dacht dat die de uitzonderingen waren.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:42 schreef PieterBas het volgende:
Omdat een koter meestal nog niet kan zeggen wat er aan scheelt..
*stemt voorquote:Op zondag 28 juni 2009 11:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er een boete komt als je x minuten je kind niet koest kan houden.
quote:Awww..![]()
Zal vast niet lang duren dat je een vriendin zult hebben.
Geloof me nou maar.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*stemt voor
[..]Als jij dat gelooft.
- aandachtquote:Op zondag 28 juni 2009 11:42 schreef PieterBas het volgende:
Omdat een koter meestal nog niet kan zeggen wat er aan scheelt..
Ik heb hier ook een buurjongen die constant schreeuwt om aandacht... Ben er ondertussen immuum voor geworden..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die janken om aandacht te krijgen. Wat je zegt klopt inderdaad, maar ik dacht dat die de uitzonderingen waren.
Ik ook. Ik heb zoveel kleine neefjes die niet stil kunnen blijven.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een buurjongen die constant schreeuwt om aandacht... Ben er ondertussen immuum voor geworden..
Krijg je als hier met ooit een boel jonge gezinnen in een wijk woont.
Stiekem kan ik dingen voorspellen.quote:
Werkt vaak goed inderdaad. Niet bij sommige kinderen though. Als ze huilen, dan kunnen ze gewoon nog harder huilen en het maakt niet uit hoe hard ik de muziek zet.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb mijn muziek nu gewoon wat harder gezet en als er weer zo'n koter gaat huilen vandaag, gaat ie gewoon nog wat harder.
Nu weer verder studeren!quote:Hello there,
REFERENCE TO YOUR MONIES RECOVERED
My name is Kevin Miller, a member of the Debt Recovery Team of the London Club.
The team has been able to recover of $46.5B in financial fraud schemes till date. We also have names of people who we have linked to have either lost monies in one financial fraud scheme or the other over the past three years.
We are therefore contacting you because we have your detail on our file. Either you or one of your relations lost some monies amounting to $1.632m which we have recovered.
We therefore require that you confirm your details to us so that we can start up the process of remitting you your monies.
Details required include:
Full Names
Details of how you lost the monies
Details of means of repayment preferred by you
Your response should be sent to kmillerlondonclub@rocketmail.com
Regards,
Kevin Miller
Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.
Infórmate pinchando aquí.
Ben ik een tijdje weg, gebeuren er opeens wel dingen hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:12 schreef Californium het volgende:
al best langdus jah... je hebt iets gemist! haha.. Ik ga bij een vriendin eten
opschieten dus
haha... doeidoei
fijne avond!
Dat heb je als je in Zeeland woont..quote:Op zondag 28 juni 2009 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag heb ik een personeelsuitje. We gaan dan naar Sluis. Vanaf het werk 40,5 km ongeveer 43 minuten met de auto.
Om daarna rechtstreeks naar huis te gaan. Hemelsbreed is het ongeveer 26 km, Maar ik moet de weg volgen en is het 65,5 km, ongeveer een uur rijden.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik krijg geld terug, en niet te weinig ook:
[..]
Nu weer verder studeren!
inderdaad. En als je van de Zeeuws-Vlaamse kust naar de Walcherse kust dient te gaan. Het is gelukkig nog niet zo erg dat je via Antwerpen dient te rijden.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb je als je in Zeeland woont..
Heb je dat nog gedaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Ik kon laatst 15 miljard lenen.. tegen 3,5% rente
Dat is wel balen.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik kon geen banken vinden die mij op meer dan 3,6% rente wou bieden op 15.000.000.000![]()
Nee, nee, ook niet voor de rest hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef The_Dean het volgende:
Ben kapot. Dit is geen weer voor een blanke
Zou geweldig zijn als je foto's had.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:55 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, Bootje is weer terug. Verbrand, moe en nat..
Heb even mn zwembad gechecked en hij is goedgekeurd
Net ook ff mezelf helemaal kapot gelachen.. Mijn zwager, mijn nichtjes en ik zouden gaan zwemmen in het zwembad. Mn nichtjes zijn 4 en 2 (de 3e was er niet) en mn zwager had inmiddels alleen zn zwembroek aan. Mn zwager wilde zijn oudste dochter ff plagen, dus tilt haar op (dat ze dus horizontaal in zn armen ligt), en rent ermee naar het zwembad. Ze had haar kleren nog aan, maar hij wilde puur haar haren ff natmaken.. Nu was de bodem dus best glad, dus hij springt erin, glijd uit en beide liggen dus in 1x plat in het zwembad.. Mn nichtje huilen van de schrik maar iedereen lag in een scheur
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Dit weet een van jullie vast wel. Ik ben afgestudeerd, dus ik moet mijn OV inleveren. Op de website staat dat dit 'na uiterlijk 5 werkdagen' moet. Maar vanaf wanneer 5 werkdagen? Na mijn laatste onderwijsverplichting, mijn diplomauitreiking of moment van uitschrijven?
Ik gok op het laatste..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Dit weet een van jullie vast wel. Ik ben afgestudeerd, dus ik moet mijn OV inleveren. Op de website staat dat dit 'na uiterlijk 5 werkdagen' moet. Maar vanaf wanneer 5 werkdagen? Na mijn laatste onderwijsverplichting, mijn diplomauitreiking of moment van uitschrijven?
moment van uitschrijven. Dus zodra je je diploma hebt ontvangen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
't Is de luchtvochtigheid die 't 'm doetquote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zou ik me uitschrijven zodra ik mijn diploma ontvangen heb als ik ook gewoon per 31-08 uitgeschreven kan worden en nog 2 maanden basisbeurs kan ontvangen? Die OV is gewoon geldig als kortingskaart en die 2 keer 90 euro wil ik ook wel hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moment van uitschrijven. Dus zodra je je diploma hebt ontvangen.![]()
school schrijft uit als het goed is..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zou ik me uitschrijven zodra ik mijn diploma ontvangen heb als ik ook gewoon per 31-08 uitgeschreven kan worden en nog 2 maanden basisbeurs kan ontvangen? Die OV is gewoon geldig als kortingskaart en die 2 keer 90 euro wil ik ook wel hebben.
Helden opmerking blijft dat tochquote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, per 31-08.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
school schrijft uit als het goed is..
Per eind augustus inderdaad. Vandaar ook mijn vraag. Ik krijg als het goed is tot en met september nog studiefinanciering en als ik tot eind augustus mijn OV nog zou kunnen gebruiken zou dat wel fijn zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
school schrijft uit als het goed is..
Idem.quote:
Gebruik em ook regelmatig, behalve bij mn schoonoudersquote:Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helden opmerking blijft dat toch
zou wel moeten kunnen vind ik. Maar misschien nog wel ff wachtenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gebruik em ook regelmatig, behalve bij mn schoonouders
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:
Stom plaatje
Zullen we doorposten zodat ie op de vorige pagina komt te staan?
Ik ben wel wakker hoorquote:
Ik lig nog in mijn nest en ik kan er niet uit omdat ik vanacht verkeerd gelegen heb ofzo, mijn rug wil niet echt meewerken iig...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ooh... ja in dat opzicht ben ik nog niet wakker
Gewoon dramatisch slecht geslapen
*aaiquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik slaap dan ook in een sauna tegenwoordig (zolderkamer met dit weer is eerder een sauna dan een slaapkamer). Maar ja, nog 1 dagje vroeg opstaan en dan genieten van vakantie.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil ook een zwembad. Maar afgezien van het ontbreken daarvan, heb ik ook een prima weekend gehad. Donderdag de stad in geweest, vrijdag de stad in geweest, zaterdag een bbq en daarna de stad in. Zondagochtend om 6:00 thuis gekomen, dus het was gezellig (al was ik maar tot 2:00 in de stadquote:Op maandag 29 juni 2009 09:46 schreef Steff het volgende:
Wat een topweekend heb ik gehad. Zaterdag lekker maar een half dagje gewerkt, om vervolgens naar een bruiloft te gaan. Zondag de platen van het zwembad gehaald en er een kuub chloor in geflikkert en de BBQ ontstoken
oi en raam open/ventilator/geen dekbed werkt niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
warmte enzo
[..]
dankjewel!
Wat een goed geheugen heb jij
Ik dacht het wel zonder te kunnen, maar na een uur draaien toch de ventilator erbij gepakt inderdaad. Slapen boven het dekbed doe ik vrijwel altijd eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
oi en raam open/ventilator/geen dekbed werkt niet?
Graag gedaanNee hyves heeft me geholpen
Alleen daar voor ja. Maar dan krijg je nog alleen die meldingen een week voorafquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht het wel zonder te kunnen, maar na een uur draaien toch de ventilator erbij gepakt inderdaad. Slapen boven het dekbed doe ik vrijwel altijd eigenlijk
Handig dat hyves
Stad is Alkmaar of Amsterdam?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook. Ik slaap dan ook in een sauna tegenwoordig (zolderkamer met dit weer is eerder een sauna dan een slaapkamer). Maar ja, nog 1 dagje vroeg opstaan en dan genieten van vakantie.
[..]
Ik wil ook een zwembad. Maar afgezien van het ontbreken daarvan, heb ik ook een prima weekend gehad. Donderdag de stad in geweest, vrijdag de stad in geweest, zaterdag een bbq en daarna de stad in. Zondagochtend om 6:00 thuis gekomen, dus het was gezellig (al was ik maar tot 2:00 in de stad).
Ja, ik vergeet het eigenlijk nog steeds omdat ik die mail veel te vroeg krijg. Doe het dan op de dag zelf, maar dat kan je niet instellenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen daar voor ja. Maar dan krijg je nog alleen die meldingen een week vooraf
Nee, gewoon in Schagen, mijn woonplaats. Ik zou vrijdag naar Alkmaar gaan, maar dat ging niet door helaas. Maar het was hier kermis (dus donderdag steppenrace, altijd gezellig).quote:
Hoi Nico.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
tempo tempo tempo!!
[..]
Hoi L.no!!
Lekker op tijd
nee.. gewoon lekker op tijd.. vroeg klaar met schoolquote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi Nico.
Is er iets gebeurd dan?
ff doorlezen..
en dat ja!!!quote:
Hmja, heb proefwerkweek. Had alleen wiskunde vandaag.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. gewoon lekker op tijd.. vroeg klaar met school
[..]
en dat ja!!!
geen druppel gezien..quote:Op maandag 29 juni 2009 11:30 schreef Steff het volgende:
Heeft iemand last gehad van het zogenaamde "noodweer"? Ik heb er niks van gezien op een heel kort buitje na.
noodweer? gewoon een zonnetje hierquote:Op maandag 29 juni 2009 11:30 schreef Steff het volgende:
Heeft iemand last gehad van het zogenaamde "noodweer"? Ik heb er niks van gezien op een heel kort buitje na.
In Venlo was zaterdag zelfs het ziekenhuis gesloten omdat de kelders vol stondenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
noodweer? gewoon een zonnetje hier
Vrijdag was mijn laatste dag.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Houniet het volgende:
Ik moet echt koffie hebben.
Hier nog 1 week, bij jullie?
Strapless jurkjesquote:
tja.. wil wil er daar nou wonen?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef Steff het volgende:
[..]
In Venlo was zaterdag zelfs het ziekenhuis gesloten omdat de kelders vol stondenmaar dat is dan ook in limburg.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrijdag was mijn laatste dag.
Officieel.
.
.
.
.
.
.
.
..
De rest van mijn levenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Houniet het volgende:
Oh okéquote:
Wtf ik snap er niets meer van ouwe..quote:
2 weken nog. 8/7 pas mijn eindgesprek, moet me nog even gedragen dusquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Houniet het volgende:
Succes nog evenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:02 schreef Steff het volgende:
[..]
2 weken nog. 8/7 pas mijn eindgesprek, moet me nog even gedragen dus
Hm ik heb mn studie-plan even bekeken. Het kan zijn dat ik nog 1 tot 1,5 jaar stage moet lopen, afhankelijk van mijn minor/scriptie/klets.quote:
Oh dat... toen sliep ik nogquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
Hey mensen,
School heeft me lelijk bij de kloten...
Komt er kortweg op neer dat ik niet voor juli 2010 ben afgestudeerd
Ik heb nog 2 vakken open staan en wil ik in december afstuderen, moet ik voor 29 november mn scriptie klaar hebben. Aangezien 1 van de 2 vakken in april 2010 aangeboden wordt, en de andere met geluk in oktober, wordt het een lastig verhaal. Ik moet dan vak 1 halen en dan vragen of ik in aanmerking kom voor de vervroegde herkansing, zonder lessen van een nieuw toets met nieuw boek.. Veel gezeik. Ben best depri door dat gezeik. Iedereen om me heen is klaar en ik verneuk het en zit echt diep in de shit![]()
Je kan er wel lang en breed over zitten balen maar dat schiet ook niet op. Daar wordt het alleen maar erger door.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
Hey mensen,
Ik heb nog 2 vakken open staan en wil ik in december afstuderen, moet ik voor 29 november mn scriptie klaar hebben. Aangezien 1 van de 2 vakken in april 2010 aangeboden wordt, en de andere met geluk in oktober, wordt het een lastig verhaal. Ik moet dan vak 1 halen en dan vragen of ik in aanmerking kom voor de vervroegde herkansing, zonder lessen van een nieuw toets met nieuw boek.. Veel gezeik. Ben best depri door dat gezeik. Iedereen om me heen is klaar en ik verneuk het en zit echt diep in de shit![]()
Dit is geen optie.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
Hey mensen,
klotequote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
Hey mensen,
ja!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Dingen die niet mogen maar die je gedaan moet hebben
Goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |