Hier wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog een update van wie er nu uitligt en wie niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje jammer is dat, zo is het ook niet leuk.
(nadien quoten mag)
Ik denk dat een vrij groot deel wel tot de halve finale gaat komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:07 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig harde verrassingen nog.
Niet als Hewitt en Wawa verliezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat een vrij groot deel wel tot de halve finale gaat komen.
Was mijn topic niet goed genoeg?quote:
eigenlijk zat ik te wachten totdat iemand zou reageren aangezien ik de enige was die eruit vloog met tsongaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt Wimbledon niet zo gevolgd gisteren zeker
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:40 schreef Szura het volgende:
Waarom lig ik er uit? Ik had Verdasco in Djokovic veranderd
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch maar Robredo.
ja ik ben een twijfelaar
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:16 schreef Clesar03 het volgende:
morgen is rustdag?
Hewitt speelt waarschijnlijk maandag niet,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef Clesar03 het volgende:
Zit er dik in dat ik het morgen vergeet, dus alvast een voorlopige pick:
Dag 7: Hewitt
kan de pagina niet laden, maar ik kijk maandagmiddag dan wel ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:54 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Hewitt speelt waarschijnlijk maandag niet,
Vermoedelijk speelt het schema op teletekst 651(2).
ik ben wel door met mijn afwijkende pickquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel zuur dat de twee afwijkende picks out zijn nu.
Het is wel erg kut kiezen nuquote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Fucking Hell alleen maar 50/50 wedstrijden of spelers die ik wil bewaren...
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel zuur dat de twee afwijkende picks out zijn nu.
ik ookquote:Op zondag 28 juni 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
Voortaan ga ik gewoon weer met de massa mee
Verstandige keuze hoor! Dat stokbrood zal er toch niks van bakkenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben ik een mongool als dit fout gaat, maar je moet af en toe wat meer risico nemen.
Dag 7: Juan Carlos Ferrero.
Sportiefquote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat jullie er maar allemaal uit mogen vliegen
Djoko plus hitte is idd niet een echt goede combinatie, maar later in de week gaat het volgens mij nog warmer worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat jullie er maar allemaal uit mogen vliegen
Coinflip, maar JCF heeft het wel in zich, Simon plast in zijn broekje van die forehandquote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Verstandige keuze hoor! Dat stokbrood zal er toch niks van bakken
De bedoeling is om het toernooi uit te spelen, niet om de poedelprijs voor de meest bizarre keuzes te winnen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wordt ook wel een heel moeilijk spel zo he
Tsjongejonge, anders loop je even continue achter elkaar aan met een obvious pick elke keer
Ik kan moeillijk spelers blacklisten die me tot halve finales brengenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Je blacklist is niet veel groter geworden btw.
Nee, klopt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Morgen is er geen mannentennis toch?
Is niet de planning, maar ik ga er eigenlijk van uit dat er nog wel een partij niet afgemaakt kan worden vandaag. Roddick pas eerste game en Murray moet nog beginnen. Verder JCF pas een set gewonnen. Weet niet hoe lang ze nog door kunnen gaan, maar een vijfsetter kan er zo voor zorgen dat er morgen nog gespeeld moet worden.quote:
Alleen bij regen, anders is alles wel afgemaakt denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is niet de planning, maar ik ga er eigenlijk van uit dat er nog wel een partij niet afgemaakt kan worden vandaag. Roddick pas eerste game en Murray moet nog beginnen. Verder JCF pas een set gewonnen. Weet niet hoe lang ze nog door kunnen gaan, maar een vijfsetter kan er zo voor zorgen dat er morgen nog gespeeld moet worden.
Dat had ik juist wel verwacht. Had juist niet verwacht dat Hewitt het zo lastig zou hebben met Stepanek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef erkel het volgende:
Ik had niet verwacht dat Roddick zo makkelijk zou winnen. Ik lachtte eigenlijk al in mijn vuistje bij de Roddick-pickers, maar ze zagen het toch beter dan mij.
Berdych stond zonder al te energie te hebben verspeeld en met goed degelijk tennis in de 1/8 ronde. Ik dacht hij moet Roddick kunnen hebben in de rally, alleen de service nog proberen te kraken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat had ik juist wel verwacht. Had juist niet verwacht dat Hewitt het zo lastig zou hebben met Stepanek.
We hebben het over Berdych he. Als hij goed staat te spelen dan verliest hij ineens pardoes.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Berdych stond zonder al te energie te hebben verspeeld en met goed degelijk tennis in de 1/8 ronde. Ik dacht hij moet Roddick kunnen hebben in de rally, alleen de service nog proberen te kraken.
Maar dat bleek dus niet zo te zijn
Ik ook wel, maar dan moet Murray wel zijn voorsprong vasthouden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Rustig nadenken over de volgende zet. Al heb ik de route wel uitgestippeld.
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet jij het als niemand het nog weet
Goed plan. Dat heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 30 juni 2009 05:09 schreef Brahimov het volgende:
Ofwel Djoko-Murray-Federer
quote:
quote:
quote:
Maar dat TheGeneral Roddick kiestquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar moet je helemaal niet blij mee zijn, Roddick moet pas veel later gespeeld worden.
Je wilt hem dus gewoon niet uitspelen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mja, er zaten nog te veel mensen in die de finale zouden halen, dus Murray of Federer ging niet, Roddick - Hewitt is een coin-flip voor mij en ik had toch wel gedacht datDjokovic
het zou redden.
Ach ja, jammer dan.
Volgende pick was Federer geweest voor mij trouwens.
Nee, ik weet niet of Murray van Roddick of Hewitt wint en dan had ik voor zekerheid gekozen en Federer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je wilt hem dus gewoon niet uitspelen?
Voor mij ook, helaas laat Djoko het weer liggen. Maar ik had Federer en daarna Murray/Roddick gespeeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mja, er zaten nog te veel mensen in die de finale zouden halen, dus Murray of Federer ging niet, Roddick - Hewitt is een coin-flip voor mij en ik had toch wel gedacht datDjokovic
het zou redden.
Ach ja, jammer dan.
Volgende pick was Federer geweest voor mij trouwens.
Heldquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef danusz1986 het volgende:
K zat te twijfelen tussen Roddick en Murray en Murray en Roddick!
Tuurlijk niet, dan dan kies je Murray in de vorige ronde om Roddick te bewaren voor de semi.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Stel enkele van de Murray kiezers hadden Roddick nog over ! Zouden jullie hem dan kiezen ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan dan kies je Murray in de vorige ronde om Roddick te bewaren voor de semi.
Tuurlijk, ik wilde hem zelfs bewaren voor de finale, maar ja Murray tegen Ferrero en Federer tegen Karlovic waren totaal geen zekerheidjesquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Stel enkele van de Murray kiezers hadden Roddick nog over ! Zouden jullie hem dan kiezen ?
Wellusquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wilde hem zelfs bewaren voor de finale, maar ja Murray tegen Ferrero en Federer tegen Karlovic waren totaal geen zekerheidjes
Krijg ik nu bonuspunten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, Roddick verslaat Murray hoor, sukkels.
En Stefan en Vector.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kuddo's voor intel en Vaduz trouwens, netjes.
Oeh, jij gaat wel klimmen toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vaduz: Cilic, Berdych, Robredo, Davydenko, Verdasco, Hewitt, Djokovic, Murray, Roddick, Federer
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 8: Murray
Niemand weet dit nog, maar Roddick gaat winnen van Murray.
Ik piek net in de verkeerde toernooien; hier had ik een halve finale te verdedigen, bij RG helemaal niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, jij gaat wel klimmen toch?
De rest zijn geloof ik krabbelaars.
Welke?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heel FOK wil weten is of de #1 positie in gevaar komt op de ranking?
Brucert is een drukke hunk !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef APK het volgende:
[..]
Welke?
Die luie Bruce houdt ons al weken in spanning.
geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef APK het volgende:
[..]
Welke?
Die luie Bruce houdt ons al weken in spanning.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak.
Maar ik moet er inderdaad eens naar kijken, dan kan ik morgen meteen sw19 er achteraan doen.
Mijn seizoen is helemaal dramatisch.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Mocht ook wel een keer na zo'n drama begin van het seizoen.
En dank Bruce.
tssss. Jij vindt het nice dat ik van de 1e naar de 16e plaats gezakt benquote:Op zondag 5 juli 2009 11:58 schreef kleinzusje het volgende:
Nice Brucert !
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tssss. Jij vindt het nice dat ik van de 1e naar de 16e plaats gezakt ben
Gefeliciteerd mannen en jij natuurlijk ook intel.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook hier levert dat vier Wimbledon-winnaars op
stefan92, Vaduz en Vector_SLD: van harte
Goed gedaan!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook hier levert dat vier Wimbledon-winnaars op
stefan92, Vaduz en Vector_SLD: van harte
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
- Wist je dat kleinzusje zelfs als ze Nadal een keer vroeg in het toernooi kiest er ook snel uitvliegt? (RG)
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
De XL-kronieken welteverstaan.
Wist je dat Karrel_Laaglawaai ooit tegen de massa in Crivoi koos in plaats van Davydenko, maar dat het niet mocht baten?
- Wist je dat BliksemSchigt zijn blacklist uit enkel Djokovic bestaat?
- Wist je dat wimderon het niet leuk vindt als je snel je pick verandert bij een mogelijke fix?
- Wist je dat kleinzusje zelfs als ze Nadal een keer vroeg in het toernooi kiest er ook snel uitvliegt? (RG)
- Wist je dat de user Nalbandian het na een goede keuze wel weer welletjes vond voor de het hele Wimbledon toernooi?
Enz.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
- Wist je dat de blacklist van Nalby groter is dan de hele playerslist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het een losse flodder is en dat alles gewoon meetelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geldt dat nog steeds of is dat niet meer haalbaar qua scores uitrekenen enzo?
Toevallig heb ik hier vanmorgen ook naar gekeken, en mij lijkt dat dit gewoon nog telt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezien de vakantietijd en de startdatum van het volgende toernooi, wellicht een logische vraag: XL had het aan het begin van het seizoen over het meetellen van de 12 beste toernooien en 6 verplichte toernooien.
Geldt dat nog steeds of is dat niet meer haalbaar qua scores uitrekenen enzo?
Dit dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef XL het volgende:
Bij gebrek aan enthousiasme volgt alleen de puntentelling en wacht de gecorrigeerde ranking nog even.
Break Down
Nieuwe punten - Oude Punten
500 Australian Open - Australian Open
500 Rotterdam - Rotterdam
200 Acapulco - Dubai
300 Indian Wells - Indian Wells
300 Miami - Miami
300 Monte Carlo - Monte Carlo
300 Rome - Rome
300 Madrid - Hamburg
500 Roland Garros - Roland Garros
200 Queens -
500 's Hertogenbosch - Rosmalen
500 Wimbledon - Wimbledon
200 Los Angeles - Amersfoort
300 Montreal - Toronto
300 Cincinnati - Cincinnati
500 US Open - Us Open
200 Boekarest -
200 Bangkok -
300 Shanghai - Madrid
200 Basel - Basel
300 Paris - Paris
200 London
Ranking: 6 verplicht + 12 beste resultaten
Verplicht: Australian Open, Rotterdam, Roland Garros, Rosmalen, Wimbledon, US Open
500 punten - 6x
300 punten - 9x
200 punten - 6x
200 punten
Dag 0 - 0 punten
Dag 1 - 5 punten
Dag 2 - 10 punten
Dag 3 - 25 punten
Dag 4 - 50 punten
Dag 5 - 100 punten
Dag 6 - 150 punten
Dag 7 - 200 punten
300 punten
Dag 0 - 0 punten
Dag 1 - 15 punten
Dag 2 - 30 punten
Dag 3 - 60 punten
Dag 4 - 100 punten
Dag 5 - 150 punten
Dag 6 - 200 punten
Dag 7 - 300 punten
500 punten (Rotterdam/Rosmalen)
Dag 0 - 0 punten
Dag 1 - 30 punten
Dag 2 - 75 punten
Dag 3 - 125 punten
Dag 4 - 200 punten
Dag 5 - 275 punten
Dag 6 - 350 punten
Dag 7 - 500 punten
500 punten (grandslam)
Dag 0 - 0 punten
Dag 1 - 15 punten
Dag 2 - 30 punten
Dag 3 - 60 punten
Dag 4 - 100 punten
Dag 5 - 150 punten
Dag 6 - 200 punten
Dag 7 - 250 punten
Dag 8 - 325 punten
Dag 9 - 400 punten
Dag 10 - 500 punten
Extra voorloopdagen hoofdtoernooi (wel voorspellen, geen punten). Bij Miami en Key Biscane (ieder 2 weken) werk ik een aparte 300-puntenranking uit
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit dus.
Bruce, bedoel jij dat het om de 12 beste resultaten gaat?
Volgens mij wou iemand die eerder doen en werd dat afgewezen. Voor 1 of 2 daagjes kan het wel, maar het hele toernooi vond men overdreven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Kut volgend toernooi van 27 juli t/m 2 augustus.
Net tijdens mijn vakantie.
Kan ik bijvoorbeeld wel vooraf elke dag de hoogst geplaatste speler kiezen die speelt en die ik nog niet gekozen heb ? Dus vooraf ?
En zo ja: Bij wie moet ik dit doorgeven ?
Zoals franklop al zegt, niet voor het hele toernooi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij wou iemand die eerder doen en werd dat afgewezen. Voor 1 of 2 daagjes kan het wel, maar het hele toernooi vond men overdreven.
Ikzelf ga 31 juli weg, maar dan leg ik toch al uit het toernooi
Ik piek naar de masterscup toequote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er uberhaupt spelers die daar rekening mee hebben gehouden?
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even een tussentijdse herinnering: over 8 dagen gaan we weer verder, dus zet het in je agenda!
Iedereen heeft tijd nodig voor de omschakeling naar hardcourt hè. Daar past zo'n lullig graveltoernooitje niet tussenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom Los Angelos volgende week als we deze week Hamburg hadden kunnen doen. Is een veel groter toernooi met meer bekende namen. Puur alleen omdat er veel mensen op vakantie zijn..?
Zou dat nog gelukt zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
Zou iemand zijn mobiele nummer naar me willen PM'en zodat ik mijn picks door kan SMS'en? Ik ben t/m 10 augustus op vakantie en uiteraard zo verslaafd dat ik geen toernooi wil/kan missen.
Bij de kleinere niet NL toernooien maakt XL soms dat soort keuzes. Acapulco ipv Dubai, bijvoorbeeld. Voornamelijk juist omdat het zo'n klein toernooi is, gok ik. Moet je wat andere keuzes maken, wat afwisseling en andere spelelementen ertussen. Washington (500, degelijke entrylist) zou bijvoorbeeld ook een groter toernooi zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom Los Angelos volgende week als we deze week Hamburg hadden kunnen doen. Is een veel groter toernooi met meer bekende namen. Puur alleen omdat er veel mensen op vakantie zijn..?
Doen deze partijen ook mee ?quote:GRANDSTAND start 12:00 noon
Qualifying - D Young (USA) vs C Ball (AUS)
Qualifying - J Ouanna (FRA) vs D Vemic (SRB)
Qualifying - P Amritraj (IND) vs R Sweeting (USA)
Qualifying - S Devvarman (IND) vs A Bogomolov Jr. (USA)
Dat zijn partijen van de laatste kwalificatieronde, dus neequote:Op maandag 27 juli 2009 08:55 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Intel voor de PM![]()
Dag 1: Reynolds
[..]
Doen deze partijen ook mee ?
Yep !quote:Op maandag 27 juli 2009 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zijn partijen van de laatste kwalificatieronde, dus nee
Pick 1: Reynolds
Volgens mij 21.00u.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij beginnen ze rond 17.00 uur Nederlandse tijd.
Dat scheelde idd wel weinig jaquote:Op maandag 27 juli 2009 23:45 schreef Bruce117 het volgende:
Als Kendrick ook verliest blijven er maar 6 over.
Dat noem ik dan toch wel een serieuze bijltjesdag.
Overzicht komt helaas aan het eind van de middag of vanavond pas, maar ik gok dat er een stuk of 24 zijn overgebleven (3x Guccione, 16x Kendrick, paar keer Levine).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoeveel mensen zitten er nou nog in joh? Achttien ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |