Alleen bij regen, anders is alles wel afgemaakt denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is niet de planning, maar ik ga er eigenlijk van uit dat er nog wel een partij niet afgemaakt kan worden vandaag. Roddick pas eerste game en Murray moet nog beginnen. Verder JCF pas een set gewonnen. Weet niet hoe lang ze nog door kunnen gaan, maar een vijfsetter kan er zo voor zorgen dat er morgen nog gespeeld moet worden.
Dat had ik juist wel verwacht. Had juist niet verwacht dat Hewitt het zo lastig zou hebben met Stepanek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef erkel het volgende:
Ik had niet verwacht dat Roddick zo makkelijk zou winnen. Ik lachtte eigenlijk al in mijn vuistje bij de Roddick-pickers, maar ze zagen het toch beter dan mij.
Berdych stond zonder al te energie te hebben verspeeld en met goed degelijk tennis in de 1/8 ronde. Ik dacht hij moet Roddick kunnen hebben in de rally, alleen de service nog proberen te kraken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat had ik juist wel verwacht. Had juist niet verwacht dat Hewitt het zo lastig zou hebben met Stepanek.
We hebben het over Berdych he. Als hij goed staat te spelen dan verliest hij ineens pardoes.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Berdych stond zonder al te energie te hebben verspeeld en met goed degelijk tennis in de 1/8 ronde. Ik dacht hij moet Roddick kunnen hebben in de rally, alleen de service nog proberen te kraken.
Maar dat bleek dus niet zo te zijn
Ik ook wel, maar dan moet Murray wel zijn voorsprong vasthouden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Rustig nadenken over de volgende zet. Al heb ik de route wel uitgestippeld.
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet jij het als niemand het nog weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |