Zoals franklop al zegt, niet voor het hele toernooi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij wou iemand die eerder doen en werd dat afgewezen. Voor 1 of 2 daagjes kan het wel, maar het hele toernooi vond men overdreven.
Ikzelf ga 31 juli weg, maar dan leg ik toch al uit het toernooi
Ik piek naar de masterscup toequote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er uberhaupt spelers die daar rekening mee hebben gehouden?
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even een tussentijdse herinnering: over 8 dagen gaan we weer verder, dus zet het in je agenda!
Iedereen heeft tijd nodig voor de omschakeling naar hardcourt hè. Daar past zo'n lullig graveltoernooitje niet tussenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom Los Angelos volgende week als we deze week Hamburg hadden kunnen doen. Is een veel groter toernooi met meer bekende namen. Puur alleen omdat er veel mensen op vakantie zijn..?
Zou dat nog gelukt zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
Zou iemand zijn mobiele nummer naar me willen PM'en zodat ik mijn picks door kan SMS'en? Ik ben t/m 10 augustus op vakantie en uiteraard zo verslaafd dat ik geen toernooi wil/kan missen.
Bij de kleinere niet NL toernooien maakt XL soms dat soort keuzes. Acapulco ipv Dubai, bijvoorbeeld. Voornamelijk juist omdat het zo'n klein toernooi is, gok ik. Moet je wat andere keuzes maken, wat afwisseling en andere spelelementen ertussen. Washington (500, degelijke entrylist) zou bijvoorbeeld ook een groter toernooi zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom Los Angelos volgende week als we deze week Hamburg hadden kunnen doen. Is een veel groter toernooi met meer bekende namen. Puur alleen omdat er veel mensen op vakantie zijn..?
Doen deze partijen ook mee ?quote:GRANDSTAND start 12:00 noon
Qualifying - D Young (USA) vs C Ball (AUS)
Qualifying - J Ouanna (FRA) vs D Vemic (SRB)
Qualifying - P Amritraj (IND) vs R Sweeting (USA)
Qualifying - S Devvarman (IND) vs A Bogomolov Jr. (USA)
Dat zijn partijen van de laatste kwalificatieronde, dus neequote:Op maandag 27 juli 2009 08:55 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Intel voor de PM![]()
Dag 1: Reynolds
[..]
Doen deze partijen ook mee ?
Yep !quote:Op maandag 27 juli 2009 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zijn partijen van de laatste kwalificatieronde, dus nee
Pick 1: Reynolds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |