Hopelijk ook hier! Ff een beetje de boel verkoelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
Gewoon zo'n Heineken Honcho aan Noukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavond
Het is echt zo vies warm hehquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk ook hier! Ff een beetje de boel verkoelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon niet KF meer!
T. zegt (17:37):
*wacht
* Lars(F)(8) So Surreal Baby ! I'm Mr. Right, Just Not Mr. ... (** Gone: Buiten Rondje! **) zegt (17:38):
*schiet op dan
T.. zegt (17:38):
*er zit hier een vriendin
*en die heb net op je hyves gekeken
*en die ziet je wel zitten
* Lars(F)(8) So Surreal Baby ! I'm Mr. Right, Just Not Mr. ... (** Gone: Buiten Rondje! **) zegt (17:38):
*Nee dankje
nou hier is het al begonnen met regenenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavond
Hahahaha inderdaad..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef kwaakvaak het volgende:
hahah volgens mij is djayzz altijd wel ergens in de buurt... die gast gaat voor het record rondjes Nederland rijden volgens mij
Ja schat, het gaat er dus om dat dan de mensen ook weg blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon zo'n Heineken Honcho aan Nouk!!
Niet zo mauwen heh!
En bedankt hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je wou de zon heb de onweer gelijk er achter aan gestuurd *sorry
Financieel of bedoel je wat andersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja schat, het gaat er dus om dat dan de mensen ook weg blijvenIk sta wel droog.
Lucky youquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou hier is het al begonnen met regenen
quote:
Ik dacht nog, ga ik edittenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Financieel of bedoel je wat anders
Ik zeg, soppen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, ga ik editten![]()
Beide niet, overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de FP al gezien , KNMI heeft een waarschuwing uitgedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ah.. je moet ook niet met een ex naar een feestje gaan hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef STING het volgende:
Ik zeg, soppen.Vannacht, de afwasmachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
Heb je de FP al gezien , KNMI heeft een waarschuwing uitgedaanmaar zal wel mee vallen bij jullie.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
ah.. je moet ook niet met een ex naar een feestje gaan he![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
nou ik weet niet maar hier gaat het ook echt vet tekeer... de tuin staat nu al bijna blankquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Lucky you
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Er komt aardig wat regen deze kant op.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar hier gaat het ook echt vet tekeer... de tuin staat nu al bijna blank
doe het dan een keer ook echt.. je loopt al weken virtueel te flirten met haar (en een hoop andere meisjes hier) maar zolang jij thuis achter dat schermpje blijft hangen en cola/bier/water zit te drinken gebeurt er voor de rest geen ene flikker hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zwemmen bij Carootje
*pak me handdoek
Wordt het eindelijk een beetje nat daar, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar hier gaat het ook echt vet tekeer... de tuin staat nu al bijna blank
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt het eindelijk een beetje nat daar, is het weer niet goed
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe het dan een keer ook echt.. je loopt al weken virtueel te flirten met haar (en een hoop andere meisjes hier) maar zolang jij thuis achter dat schermpje blijft hangen en cola/bier/water zit te drinken gebeurt er voor de rest geen ene flikker heMisschien ook eens tijd dat iemand jou een schop onder je hol verkoopt??
Als je het niet probeert kom je er zeker niet achter. Ga MSN-en, PM-en, spreek af, whatever. Hier hoef je geen date-ervaring voor te hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
je hebt gelijk maar vederen stappen, ik weet niet eens hoe dat moet
een nat tuintje is goed voor de bloemetjes en de bijtjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat is
nou heb hier nog geen bij gezien hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
een nat tuintje is goed voor de bloemetjes en de bijtjes
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heb hier nog geen bij gezien hoor
Je hebt net als Kwaak gelijk maar die stap zetten en met een mond vol tanden te zitten, op afstand is het makkelijk maar zodra een mooie vrouw in de buurt is kan ik alleen dom weg over koetjes en kalfjes praten veder niksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert kom je er zeker niet achter. Ga MSN-en, PM-en, spreek af, whatever. Hier hoef je geen date-ervaring voor te hebben.
is het gras gemaaid??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha wat heb ik er nou aan dat me tuintje nat is
Zo jammer soms, dat er aan alles wat je zegt gelijk een vunzige draai wordt gegeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuin
uh waar wil je het anders over hebben? De invloed van de maan op de aantrekkings van bipolaire deeltjes in een quantummechanisch aangedreven nanorobotquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt net als Kwaak gelijk maar die stap zetten en met een mond vol tanden te zitten, op afstand is het makkelijk maar zodra een mooie vrouw in de buurt is kan ik alleen dom weg over koetjes en kalfjes praten veder niks
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zo jammer soms, dat er aan alles wat je zegt gelijk een vunzige draai wordt gegeven.
haha nee kom jij t ff voor me doen danquote:
hmmz die houden niet van regenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heb hier nog geen bij gezien hoor
Euhm ja dat las ik kwaak..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ongeveer een post of 5 hier boven zit anders een behoorlijk uitgedroogt bijtje te smachten naar een natte tuin
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buitenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee kom jij t ff voor me doen dan
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buiten
hahaha tis toch geen tropisch regenwoudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
daar ga je het niet mee redden hoor
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
pakt zijn mach3 en schuim en rent naar buiten
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"
hahahaha nou t staat hier zoooo hoog dat je zeker 2x of 3x moet komen maaien hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha tis toch geen tropisch regenwoud
uhh... het was ook geen hint richting jouw lieverdquote:
hehehe kan ik net zo goed blijven hahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha nou t staat hier zoooo hoog dat je zeker 2x of 3x moet komen maaien hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh waar wil je het anders over hebben? De invloed van de maan op de aantrekkings van bipolaire deeltjes in een quantummechanisch aangedreven nanorobot
Welkom bij de tuinruimers:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alles valt op z'n plek nu. Rob de Tuinman en z'n "natuurshow"
Nee ok maar ik zit er wel bij hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... het was ook geen hint richting jouw lieverd
achteruin achterstand ik zie een complot ik wil dan ook voorstellen dit in bnw voort te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Welkom bij de tuinruimers:
jaahh we zijn hier in een achtertuin in maarssen.... maar poe hej wat een achterstandoh oh oh
![]()
![]()
oh ja das waar... maar ik gun jou ook wel wat plezier hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ok maar ik zit er wel bij he
ja dat weet ik ook wel, maar denk moet toch ff iets zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh ja das waar... maar ik gun jou ook wel wat plezier hoor, daar niet vanStapje voor stapje enzo.. Komt wel goed hoor
uh... tja... kan niet zeggen dat ik een ervaren rot ben, maar tot op heden kwam ik aardig goed weg met "Dit is mijn nummer : 06-xx-xxx-xxx en ik ben vandaag daar en daar, dus als je zin hebt in een <voeg drankje in> dan hoor ik het wel"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee ik bedoel blijf gewoon een beetje in de ruimte lullen maar kom niet tot het punt om een vrouw daadwerkelijk uit te vragen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
BREAKING NEWS - Sp00k13 gesignaleerd bij Carooltje79
[ afbeelding ]
vergeet wat ik gezegd heb, ik stap nu in de auto om dat spookje te helpen met het harken van het grasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vergeet wat ik gezegd heb, ik stap nu in de auto om dat spookje te helpen met het harken van het gras
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:25 schreef KudFokker het volgende:
Net in mijn blote bast rotti gegeten in de tuin terwijl het regende met een dvd van Toto op
Mijn buren keken me wel raar aan haha
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintje
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
![]()
en als aandenken een tattoo er aan over gehouden die carooltje toch
[ afbeelding ]
ik heb dus wel een indruk achtergelaten
ik deel nietquote:
ik vind het prima.. ik heb ook niet echt goesting in harken en ander tuinwerk op dit momentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Carooltje79 maar 1 tuinier tegelijk toelaat in haar tuintje
maar er moet wel een laagje dauw opzittenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
heren heren toch... ik had het over grasmaaien hoor![]()
[ afbeelding ]
Hier hoeft niemand te komen tuinierenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je komt net op een goed moment, we hebben het over tuinieren!
Net RTL4 hier
Balkon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hoeft niemand te komen tuineren![]()
quote:
Hey!quote:
Hey! Al zin in morgen?quote:
Nee. Wij hebben alleen geen gras in onze (grote) tuin & mijn stukjes tuin (jaja, papa, mama en auto hebben allemaal hun eigen stukje op bij te houden) zijn al netjes. En als je op een andere manier wil grasmaaien, dat hoeft ook nietquote:
hrmm... waarschijnlijk omdat ie locked op je laptop is.. wat je kunt doen is dat ding er terug instoppen en ff deze http://www.ultimatebootcd.com/ cd downloaden en bakken en met die partitie tools gaan spelen. Moet je daarna wel een bootable xp cd hebben, maar die heb ik wel liggen hier denk ik. Heb nog wat OEM's in de kastquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej kwaak... mijn ideeëtje mbt hd werkt nietpc en mini nootbook leest hem niet
mwah zin is een groot woord haha ben waarschijnlijk gaar aangezien ik ook eerst nog moet werken van 8-12 mja met nouk is het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hey!
[..]
Hey! Al zin in morgen?
en waarom denk jij dat ik vertel dat ik even geen goesting in tuinwerk had.. Ik heb heul geen groene vingers, en ik was ook zeker niet van plan om die van jouw gras te gaan krijgen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
heren heren toch... ik had het over grasmaaien hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en waarom denk jij dat ik vertel dat ik even geen goesting in tuinwerk had.. Ik heb heul geen groene vingers, en ik was ook zeker niet van plan om die van jouw gras te gaan krijgen hoor
ik ben wel tof,maar niet liefquote:
Ja, ik hoorde dat je inderdaad moet werken & ik ga welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah zin is een groot woord haha ben waarschijnlijk gaar aangezien ik ook eerst nog moet werken van 8-12 mja met nouk is het altijd wel gezellig
jij gaat niet?
quote:
gesjelliequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat je inderdaad moet werken & ik ga wel
Mja, wie weetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gesjelliewie weet zie ik je daar nog
Smakelijk! Ik ga zo even een slaapje doenquote:
hehe ik heb mijn middagdutje al gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik ga zo even een slaapje doen
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afvalquote:Behalve een dagelijkse injectie met Demerol, kreeg de artiest ook nog eens Vicodin, eveneens een sterke pijnstiller,
Verder nam hij tweemaal daags twee doses van twee milligram van de spierontspanner Soma, tweemaal daags 0,5 milligram antidepressivum Xanax en antidepressivum Zoloft, waarvan de zanger doses van honderd milligram nam.
Ook slikte Michael Jackson het antidepressivum Paxil in de vorm van pillen van twintig milligram en het middel Prilosec, dat brandend maagzuur moet tegengaan.
slaap zequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dariks Boot&nuke is waarschijnlijk hetgeen wat ik moet gebruikenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm... waarschijnlijk omdat ie locked op je laptop is.. wat je kunt doen is dat ding er terug instoppen en ff deze http://www.ultimatebootcd.com/ cd downloaden en bakken en met die partitie tools gaan spelen. Moet je daarna wel een bootable xp cd hebben, maar die heb ik wel liggen hier denk ik. Heb nog wat OEM's in de kast
druke aaf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe ik heb mijn middagdutje al gedaan
inderdaad tijd voor een hapje
Een verjaardag... En ik ben moe & ik heb geen zin... Stiekem is een slaapje dan ook géén goed plan, maar ik heb der zin inquote:
Nu snap ik waarom zijn neus er telkens afviel!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
geweldig... niet alleen een concert promotor gaat failliet na de dood van MJ, maar volgens mij gaat de farmaceutische industrie ook een zware tijd te gemoed
[..]
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afval
is wat heftig maar werkt ook vast welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dariks Boot&nuke is waarschijnlijk hetgeen wat ik moet gebruiken
Stress onzekerheid lijkt me ook niets zo centraal in het midden punt te staan hoog op een voetstuk geplaatst zijn een hoop celeb aan onderdoor gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
geweldig... niet alleen een concert promotor gaat failliet na de dood van MJ, maar volgens mij gaat de farmaceutische industrie ook een zware tijd te gemoed
[..]
Mijn hemel... das geen lijk meer, das chemisch afval
huh das pas morgen hoor, which reminds me... ik moet die nog steeds ff kijken.. Hrmmmquote:
En nachtkus is niet per definitie seks hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon een uitnodiging tot sex gehad...
"Kom je me nog een nachtkus brengen voordat je uit gaat vanavond ?" volgens N.
![]()
Even kijken of ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |