Been there, done thatquote:
Van Twitterquote:happy belated christmas....2009! some good news from the prodigy coming soon
Ik mag hopen dat ze zo wel zijn uitgetourd. Ik las het ook al op hun Facebook pagina. Ik hoop op een aankondiging van een nieuw album maar ik vraag me af waar ze de tijd vandaan hebben gehaald want ze zijn toch eigenlijk non stop de wereld aan het afreizen met hun optredens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Van Twitter
Nieuw album? Nieuwe tour?
Waarschijnlijk aankondiging van live DVD Take Me To The Hospital van het Warriors Dance festival concert.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Van Twitter
Nieuw album? Nieuwe tour?
http://www.theprodigy.com/the-prodigy-gigs/the-prodigy-tour-datesquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef devl1nsect het volgende:
Ergens een overzicht van de nieuwe concerten van dit jaar?
Geinig! Geen idee of ik het ga zien in de bios thoughquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy World’s on Fire in de bioscoop
The Prodigy’s grootste show ooit vond plaats in the Milton Keynes National Bowl in Engeland. 65.000 mensen kwamen af op dit Warrior’s Dance Festival.
Deze sensationele show is door 20 full HD camera’s gefilmd en is op donderdag 31 maart te zien in verschillende full HD zalen bij Pathé. Deze opname is nu al bekend als een van de beste concertopnames ooit!
http://www.pathe.nl/artik(...)-fire-in-de-bioscoop
Blijkbaar wordt het concert eenmalig in vele landen ter wereld in de bios getoond. Hierna zal de bluray/dvd wel uitkomenStaat helaas nog niet bij waar hij precies te zien is maar ga er zeker heen!
De live-cd & blue ray zijn sinds gisteren ook te downloadenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy World’s on Fire in de bioscoop
The Prodigy’s grootste show ooit vond plaats in the Milton Keynes National Bowl in Engeland. 65.000 mensen kwamen af op dit Warrior’s Dance Festival.
Deze sensationele show is door 20 full HD camera’s gefilmd en is op donderdag 31 maart te zien in verschillende full HD zalen bij Pathé. Deze opname is nu al bekend als een van de beste concertopnames ooit!
http://www.pathe.nl/artik(...)-fire-in-de-bioscoop
Blijkbaar wordt het concert eenmalig in vele landen ter wereld in de bios getoond. Hierna zal de bluray/dvd wel uitkomenStaat helaas nog niet bij waar hij precies te zien is maar ga er zeker heen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Doopy-X- op 20-05-2011 08:40:05 ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Hexagon het volgende:
Sepultura heeft een cover van Firestarter gemaakt
Pinkpop kon ook The Prodigy boeken maar dat hebben ze bewust niet gedaan volgens Jan Smeets, zie:quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Manonnn het volgende:
Echt vet dat ze weer naar Nederland komen, maar waarom nou weer daar!
Ik had gehoopt op Pinkpop ofzo, omdat ik daar ook heen wil, maar dat ze daar staan is nu dus niet meer mogelijk als ze exclusief op IS staan ...
Presentquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze gezien op Pukkelpop vorig jaar, fucking vet!
19 april op Paaspop, gaan er nog mensen heen? (ik niet btw.)
Ik sla Paaspop waarschijnlijk over of ze moeten vanavond tijdens Snowbombing opeens lading nieuwe (en goede) tracks spelen, zo niet dan wacht ik tot de tour van nieuwe album waarvoor nog geen release datum bekend is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze gezien op Pukkelpop vorig jaar, fucking vet!
19 april op Paaspop, gaan er nog mensen heen? (ik niet btw.)
Kopen? Het is 2015...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:58 schreef Hexagon het volgende:
Zeer benieuwd. Kopen doe ik hem sowieso.
De albums van mijn favoriete bands wil ik gewoon fysiek hebben.quote:
Jep, al vond ik Omen een fijnere flow hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef mouzzer het volgende:
Eerste single Nasty zojuist gereleased, klinkt beetje als donkere versie van Omen.
Dat komt hij zeker, zowel double als triple LP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:51 schreef Opoefiets het volgende:
Aaahw, een nieuw album! Ik hoop stiekem dat hij op vinyl uitkomt
Nee, degenen die wél gaan mogen nu ook geen plezier hebben!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:57 schreef SpaceOddity het volgende:
Sjah, nou allen die wel een ticket hebben kunnen krijgen; Have fun!
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 11:26:11De tickets voor The Prodigy zijn uitverkocht. Het ging echt onwijs hard. Veel meer fans dan dat er in de HMH passen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |