Toen ik daar was was het kratermeer zo vol dat er elk moment sprake kon zijn van een Lahar. Vandaar dat ik hem niet kon doen. Toen een kleine wandeling gedaan (ook een erg mooie) langs Mangawhero Falls.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:02 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Inderdaadik was bij Tongariro NP maar het stormde heel erg waardoor ik helaas de crossing niet heb kunnen doen... vind het ontzettend jammer, ik zou zeker nog eens terugwillen naar Nieuw-Zeeland om die crossing te doen.
Als je dit nou wel even doet, vind je alle antwoorden alquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:54 schreef Poit- het volgende:
Ik heb het topic niet doorgelezen tot nu toe
Idd, lees dit topic goed door, en zoek ook deel #1,2,3,4 even op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Als je dit nou wel even doet, vind je alle antwoorden al
Ik zat daar dus bijna middeninquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Één van de bekenste attractiesMaar ook de ene die nou juist vaak in het water valt omdat het maar in ongeveer de helft van de situaties mogelijk is hem te doen (weer etc).
Mensen zitten nu btw ingesneeuwd in hun auto's op de bergweggetjes en op SH2/35 van oa Hawkes Bay, Central North Island, Gisborne (waar ik woonde) en de Bay of Plenty.
Het leger is daar bezig iedereen te verzorgen en/of te redden
Dat is wel relaxt. Kunnen ze vast doen omdat ze een schip meer hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:34 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
ik heb het idd voor ons even uitgezocht en het maakte niet veel uit ... wij willen ook zo'n vrij ticket zodat we altijd kunnen kiezen wanneer we oven gaan. Als je een vaste datum en tijd hebt is idd die andere goedkoper
Mijn ervaring was dat alleen de rust en natuur je daar al genoeg tijdverdrijf geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben ook geboekt, vliegen met Emirates.
De vraag is nu, wat neem ik mee het vliegtuig in. Moet me daar lang vermaken, dus igg mijn ipod en antigeluid koptelefoon, paar pockets, wellicht een spelcomputertje en een netbook
ik denk dat het om de duur van de vliegreis gingquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn ervaring was dat alleen de rust en natuur je daar al genoeg tijdverdrijf geeft.Een soort van natuurlijk ritme krijg je daar.
Dat is idd het geval, daar vermaak ik me ook zonder boek of ipod, ga daar lekker lopen, reizen en fotos makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat het om de duur van de vliegreis ging
Vlieg geen economy, maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
Emirates heeft het meest uitgebreide entertainment systeem wat er op de markt is in de economy dus je vermaakt je wel. Desnoods nog een boekje mee en meer heb je niet nodig.
Zeker, en goed slapen ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
Per abuis aangenomen, voorin zal je jezelf ook wel vermaken vermoed ik
Oh in het vliegtuig moet je idd gewoon met het ent. systeem fiddlen, meer dan genoeg voor 20 in vlucht. Ook lukt slapen op een gegeven moment echt welquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is idd het geval, daar vermaak ik me ook zonder boek of ipod, ga daar lekker lopen, reizen en fotos maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |