Nee, kan het nog wijzigen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan toch niet meer? Langer dan 24u geleden, toch?
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson # 40 London, DrDentz is coming
Not :/
Nou, dat staat hij dusookquote:Op zondag 28 juni 2009 21:16 schreef Rnnz het volgende:@ de hitlijsten.
300.000 in 2 dagen...![]()
He totally deserves it. Hopelijk komt ie nog op nummer een ergens.
Haha nee hoor, maar soms 's nachts en dan lig ik lekker te slapen en dan moet ik de volgende ochtend alles teruglezenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik bedoelde inderdaad de singles. Dat lijkt me nog beter als hij daar op een staat.![]()
Trouwens, Sideshowbobbie, vind je dat ik teveel post?
Iemand die deze video voor mij kan downloaden van Youtube? Ik zou hem/haar erg dankbaar zijn!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sorry![]()
Ik las trouwens dat iemand van de productie van This is It met man en macht bezig is de rehearsal video's uit te brengen op korte termijn. Zou mooi zijn
Kan eenvoudig, met: http://www.vixy.netquote:Op zondag 28 juni 2009 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iemand die deze video voor mij kan downloaden van Youtube? Ik zou hem/haar erg dankbaar zijn!
Doet het niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kan eenvoudig, met: http://www.vixy.net
Blegh, nooit live gezongen dus. Too bad:(quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef Rnnz het volgende:
P.Y.T. heeft hij helaas nooit live gezongen.
Net als een van mijn favorieten, Lady In My Life.
Nog goed te beluisteren? Al mijn LP's zijn grijsgedraaid en slaan over...kan ik net zo goed weggooienquote:Op zondag 28 juni 2009 21:59 schreef pekel het volgende:
Ah, drie LP's van the King of Pop onder het stof gevonden. Die gaan we bewaren..
Geen idee. Zal morgen eens gaan testen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nog goed te beluisteren? Al mijn LP's zijn grijsgedraaid en slaan over...kan ik net zo goed weggooien
Krijgen jullie nog een refund? Die titel was bedacht door "KingOfPop". 10 kaartjes gekocht met de creditcard van zijn pa.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
, tja je kan nog steeds naar Londen gaan
Weet niet of het al gepost was.quote:Michael Jackson
On behalf of the entire AEG organisation we extend our deepest condolences to Michael Jackson's family and friends during this tragic time.
Full ticket refund information and procedures will be released early next week for all Michael Jackson "This Is It" shows. Fans are advised to hold onto their ticket vouchers/proof of purchase.
Waar is die eigenlijk? Hij zal toch niet een van de vele zijn die zelfmoord hebben gepleegd?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Krijgen jullie nog een refund? Die titel was bedacht door "KingOfPop". 10 kaartjes gekocht met de creditcard van zijn pa.
http://youtubedownload.altervista.org/quote:Op zondag 28 juni 2009 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iemand die deze video voor mij kan downloaden van Youtube? Ik zou hem/haar erg dankbaar zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |