Buren in ons oude huis (appartement):
Links: 89 jaar en 94 jaar, Indisch pittig wijffie en Hollandse man die zo dement was als een deur. 6 jaar lang bijna wekelijks 's nachts de buurvrouw helpen als hij weer eens dwaalde of gevallen was. Maar ze moest en zou zelf thuis voor hem zorgen ookal was het allang niet meer haalbaar. Een week voor we gingen verhuizen was hij na een ziekenhuisopname toch naar een verplegehuis gegaan en kreeg ik het verwijt dat we zo weinig contact hadden gemaakt met hen
Rechts: alleenstaand vrouwtje met platinablond haar en een oranje bruiningscreme hoofd, met een jack russeltje. Heb haar in die tijd dat wij er woonden een keer of 10 max. gezien. Telkens als ik haar tegen kwam in het portiek of op straat dook ze snel een hoek om, beetje mensenvrees ofzo
Boven: mijn oud leidinggevende, erg leuk als je dan opeens zijn "vrouwelijk bezoek" gillend/krijsend hoort klaarkomen midden op de dag als je bezoek hebt

Euwwww
Als dank hebben we hem uitgerookt door te BBQ-en op het balkon, zijn hele kamer stond blauw van de rook
Ook boven: psychiatrisch patiënt die het laatste jaar regelmatig in het portiek liep te zeiken en een evenzo vieze tekkel had die hij minimaal 9 keer per dag uit liet. Erg goor...
Ook boven: beveiligingsmedewerker met een enge hond die hij voor zijn werk gebruikt. Leuk als je in de lift staat en die hond probeert je steeds aan te vallen, het is dan die man hem tegen hield
Ik nam dus dan lekker de trap...
Nu (rijtjeshuis):
Links: kattenvrouwtje die niet meer in het huis woont, komt alleen nog de post ophalen daar, huis is dus flink verwaarloosd, maar gelukkig geen katten daar

Die heeft ze op een ander adres.
Rechts: 79 en 78 jaar oud koppeltje. Man is een beetje (beetje erg) een gluurbuur, maar verdergeen last van. Zijn lieve mensen, hebben onze heg geknipt, boompjes gesnoeid en een hoop herrie van onze kant te verduren gehad tijdens de grote verbouwingswerkzaamheden.
Tegenover: een gezin met een 50-jarige rocker die muzikant is, met zwart geverfd haar, mascara en eyeliner op

Hij heeft 3 motoren en een busje, staat 's ochtends al die motoren te starten en meestal lukt dat niet, dus gaat hij met dat busje naar zijn dayjob

Oh, en mag de typo uit de TT?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!