abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77023056
[quote]Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Braddie het volgende:
De buren die ik had waren echte zeikerds, om 4 uur smiddags dacht ik leuk even keyboard te spelen, nee hoor, meneer moest zeiken want het stond te hard(had boxjes van 10 watt per stuk dus wat zeur je...)
Buren die ik nu heb, Hebben we totaal geen last van, al speel ik om 3 uur snachts nog keyboard op mijn nieuwe boxjes(oude target SRG-s120 ) dan nog zeuren ze niet!
[/quote)

Koptelefoon is slecht voor je oren...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:27:31 #277
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77025085
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef misslady83 het volgende:
Mijn buren zijn... ze kunnen totaal niet uitslapen en worden dus al vroeg wakker dan begint het knallen met deuren. Het zijn weliswaar mensen op leeftijd maar rekening houden met elkaar.... . Je kunt een deur ook rustig sluiten...maar nee hoor BAM met die deur. Kortom mijn buren zijn . Oja ook even leuk om te vermelden het zijn flats uit het jaar 0.
Jij hebt ook al buren die niet weten waarom elke deur een deurklink heeft
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_77094426
Mijn naaste buren zijn kansloos. aan de ene kant heb ik een soort omhooggevallen tokkie familie wonen. Die kunnen aan hun tafel niet eens normaal met elkaar converseren. Wat dus betekend dat er altijd geschreeuwd moet worden in de tuin in de zomer. En ik begrijp ook nooit waarom mensen muziek in een tuin willen horen als ze buiten zitten. Als je gewoon in een rijtje woont is het toch heel normaal dat niet te doen.....???

Aan de andere kant heb ik beetje alto's wonen die gewoon hun eigen gang gaan. Verder weinig last van, alleen jammer dat hun kinderen het rennen door het huis hebben uitgevonden. Maar verder zijn die wel aardig. Onze achterburen zijn allemaal stuk voor stuk relaxd. Daar lopen we dus gewoon lekker bij elkaar naar binnen.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:31:06 #279
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77094575
Die van mij zijn gisteren opgepakt, bijzonder vriendelijke Antillianen .. mét een wietplantage.
Dus nu maar weer afwachten wat er over enkele maanden in komt te zitten.
pi_77095357
Buren ? welke buren Woon in een hoekhuis , het huis naast me staat leeg omdat dit een zogenaamde doorschuifwoning is voor eventuele renovaties in de omliggende dorpen.
Huis staat al 2 jaar leeg dus lekker rustig
2 huizen verder stel van rond de 45 met een bar in het midden van het huis , wel gezellig om zo nu en dan een drankje daar te nuttigen . Niks geen overlast van niemand niet .. lang leve het friese platte land
pi_77099473
In het appartement waar wij nu nog wonen hebben we buren tegenover ons wonen waarvan het oudste kind nu een auto heeft. Komt hier altijd keihard ingereden, heeft zijn motor getuned + een andere uitlaat dus een echt hels lawaai en dan nog de muziek keihard op, zodat de hele buurt het meekrijgt, ook om 1 uur 's nachts.
Ik heb nooit contact met ze gezocht, maar dat is volgens mij familie van elkaar allemaal. ZIjn altijd aan het schreeuwen op elkaar en vooral op de kinderen. Zelfs ons konijn luistert beter.
Daar staan altijd 5 a 6 autos voor de deur. Parkeren dan ook nog wel eens auto op het parkeer terrein van onze appartementen.
In de zomer zitten ze de hele dag buiten, niemand werkt daar volgens mij. En dan kijken ze je constant heel vuil aan.

Dat is ook 1 van de redenen waarom we eigenlijk vrij snel gingen verhuizen.
pi_77101064
Ik heb nou weer nieuwe buren, daar lusten de honden geen brood van
Zo'n beetje elke avond staat die mongol op de muur te kloppen; ik vermoed dat hij last heeft van geluid oid, maar even aanbellen is er niet bij. En als er nou reden tot klagen was, maar er wordt niet tot nauwelijks geluid geproduceerd... Vorige keer zei ik per ongeluk wat tegen mn vriendin en die sjaak stond meteen al weer op de muur te kloppen.... om half 8 's avonds
Gisteravond was 't weer feest (ik liet een bordje uit mn handen vallen en ja hoor...daar wastie weer ) maar ik ben er van overtuigd dat ik het langer vol hou dan hij met zn geklop Maar overweg toch wel om binnenkort eens bij de verhuurder te gaan klagen over een buurman die 's nachts schilderijtjes aan 't ophangen is oid
pi_77107281
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij hebt ook al buren die niet weten waarom elke deur een deurklink heeft
Die hadden wij ook en nu geen buren meer die eraan vast zitten, wel 100 meter verderop ofzo.
Ik ben zoooo uitgerust
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77120712
Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik echt de beste buren ooit!

Mijn ouders zijn er gaan wonen toen de wijk net gebouwd was, net als de buren. Ik was toen net een half jaar oud. Mijn buren hebben mij dus echt zien opgroeien.
Mijn ouders waren in de zomer altijd een aantal maanden op de camping en als ik dat gewild had, dan had mijn buurvrouw al mijn was gedaan. De was heb ik toch maar zelf gedaan, maar de strijk ging naar de buurvrouw
Tijdens die zomers zat ik ook vaak gezellig buiten een biertje te drinken bij mijn buren. Altijd hele goede gesprekken kunnen voeren, ondanks een leeftijdsverschil van bijna 50 jaar.

Wij hebben thuis nooit huisdieren gehad, maar toch hadden we altijd huisdieren. Onze buren hebben door de jaren heen 2 poedels gehad, een teckel, een Husky en nu weer een poedel.
De dieren komen regelmatig (meerdere keren per week) bij ons over de vloer.

Het mooiste was de teckel. Die lag echt bijna de hele dag bij ons in huis. 's Morgens vroeg kwam ze aangelopen en blafte als ze bij de achterdeur was (er is een doorgaan tussen de beide tuinen).
Deur werd dan opengemaakt en ze ging bij ons lekker op de bank verder slapen.

Toen ik mijn buurvrouw 3 jaar geleden vertelde dat ik het ouderlijk huis ging verlaten, begon ze ontzettend te huilen... Ze vond het niet leuk dat ik weg ging en dacht zelfs dat mijn ouders dan ook gingen verhuizen, wat uiteraard niet zo was.
Als ik nu bij mijn ouders kom ga ik meestal ook wel even bij de buren aan. We kennen elkaar zo lang en zo goed dat het meer als familie voelt.

In mijn huidige woning (appartementencomplex met 6 appartementen) heb ik ook niets te klagen.
Hier is het gewoon een kwestie van geven en nemen. Mijn buurman heeft wel eens luidruchtig feestje, maar daar zul je mij niet over horen klagen, doet hij ook niet als ik weer eens een feestje heb.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:07:26 #285
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_77206401
Goed
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 8 februari 2010 @ 18:50:39 #286
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_77778533
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn bovenburen zijn 3 maanden in Iran. De rust...
Als ze terug zijn hebben ze een uitnodiging bij de woningbouw.
Oh nooooooooooo's! Ze zijn eerder terug...
Ik wil hier zó graag weg...
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_77779510
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Oh nooooooooooo's! Ze zijn eerder terug...
Ik wil hier zó graag weg...
Details willen we natuurlijk hebben!
  maandag 8 februari 2010 @ 19:36:45 #288
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_77780684
Details? Details?? Volgens mij zijn ze de klompendans aan het doen!!
Ze slaan met de deuren en schreeuwen. En nee, geen ruzie...dat is altijd zo.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:38:16 #289
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_77819632
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Judeljuud het volgende:
Details? Details?? Volgens mij zijn ze de klompendans aan het doen!!
Ze slaan met de deuren en schreeuwen. En nee, geen ruzie...dat is altijd zo.
slaan met de deuren op welke tijdstippen? (komt me bekend voor)
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_77820116
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef misslady83 het volgende:

[..]

slaan met de deuren op welke tijdstippen? (komt me bekend voor)
Onze ex-buren deden dat altijd..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77833999
Nu niet meer, vroeger in mijn oude flatje wel heel veel ellende gehad.
Verslaafde overbuurvrouw die met alle deuren open naakt op de bank lag te slapen, of naakt in het portiek lag (en nee, mooi was ze niet), hennepkwekers, dealers, feesten tot de volgende ochtend...
Niet best allemaal.
Nu heb ik wel goede buren, echt geen last van.
Overburen zijn helemaal rustige mensen maar dat is logisch als je recht tegenover een 170 jaar oude begraafplaats woont en je de zerkjes kunt zien als je op de bank zit!
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_77834030
Net nieuwe buren. Binnenkort borrel halen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2010 @ 08:57:35 #293
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77835578
Ik heb gelukkig goed contact met mijn buren, ze zorgen voor mijn katten als ik weg ben . Gisteren kwam ik de huissleutel halen (ivm oppassen) en werd hartelijk ontvangen, of ik wat te drinken wilde en zo ben ik een half uurtje blijven hangen. Afgelopen jaarwisseling ook met mijn (over)buren gevierd .
Voordeel is misschien dat we allemaal twintigers zijn en tegelijk in het (nieuwbouw) complex zijn komen wonen, en we hadden al contact met elkaar via Hyves voordat we elkander überhaupt hadden gezien. Ik heb niet met iedereen contact, buuf rechts (ook wel Michael Jackson genoemd, ook buren roddelen ) zie ik eik nooit, maar ze zegt me wel gedag als ik haar zie. Zo gaat het met de andere buren ook, en zolang we elkaar maar gewoon aankijken en gedag zeggen (dat dwing ik af want ik zeg iedereen dwangmatig gedag ) ben ik al tevreden.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_77857999
woo, wel een half uur.
Jimmy Carter:
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2010 @ 20:49:28 #295
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77859420
Als het de bedoeling is om binnen 1 minuut (voordat ik ging koken ) mijn huissleutel op te halen en te bedanken en dit is het resultaat heb ik geen klachten hoor . Wow, een half uurtje socializen. Vreemd he .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_77859476
Hehe.

Ik ben opgegroeid in een dorp en daar was het huis van de buren in feite een verlengde van je eigen huis. Haha.

Stad werkt anders. Weet ik ook wel. Ik weet niet waar je woont trouwens.
Jimmy Carter:
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2010 @ 20:53:14 #297
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77859596
In Almere Poort, nieuwbouw enzo. Beetje afgesloten van de rest van Almere at the moment, alleen een AH in de buurt .
Maar zelfs in mijn vorige huis in het hart van Almere Stad ging ik wel eens bij de buren langs, had er dan ook maar 3 .
pi_77859999
Almere, poe, dat is wel echt een andere wereld.

Buren zijn gewoon handig, als je met sleutels loopt te goochelen of een tijdje weg bent.

Jimmy Carter:
pi_77884454
Al 2 weken geluidsoverlast trouwens. Dat wel.
Jimmy Carter:
pi_77908004
Iemand anders ook wel eens last van?
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties