is niet van mezelf maar een shaman uit mijn (ex) guild zei dat hij solo op een target dummy tussen de 11 en 15k dps haalde met spikes naar 30kquote:
Dat is 'gewoon' een RFK Armored Boar onder invloed van BW. Armored Boars kun je overigens alleen in RFK krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:25 schreef Aivac het volgende:
Kun je die pet ook niet krijg in Eastern Plaguelangs bij de ingang van de grot in het noorden?
(dezelfde looks iig)
Dat heb ik met KFC <3quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is 'gewoon' een RFK Armored Boar onder invloed van BW. Armored Boars kun je overigens alleen in RFK krijgen.
Toenertijd van 24 naar 60 gelevelled terwijl ik zelf al 60 was. Wat een hel.
Maar Tekno is nog steeds mijn schatje
oh echt joh.. het is voor mij juist de hele hellfire serie die mij zo tegenstaat...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
56 op m'n druid nu. Ben nu bezig alle bonfires af te gaan, want trek het echt niet meer om nog te levellen in vanilla-land. Moet wel lukken om dan 58 te worden. 3% voor een horde, 6% voor een ally en ook nog die hele zoram strand questline te gaan.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:05 schreef Salatrel het volgende:
http://www.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Kargath&cn=Leishmania&gn=Ethos
(nee dat ben ik niet) wel bizar trouwens.
Ja, heel bizar. Armory zal ook weer eens niet down zijn.quote:The Armory is currently undergoing maintenance. Please check back later.
Onzin. Ik heb regelmatig quests gedaan waarbij ik een elite moest slopen en die ik zonder hulp van een horde (en de horde zonder mijn hulp) niet had kunnen doen.quote:
Ik ben te goed voor deze wereld (of warcraft).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef Zith het volgende:
Echt gaaf, heb vroger uren op het dak van een lvl 20 dorpje in duskwood gezeten, elke alliance newb die langkwam kreeg een low-leven dot, zodat hij langzaam maar zeker dood ging
Mweah, staat niet echt direct gekoppeld aan het ras/factie van mijn main hoor. Op mijn horde knal ik ook gewoon de low level alliance af.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Nee. Maarja ik had het eigenlijk wel verwacht, alliance kent geen eergevoel.
Wat is er nou leuk aan op level 80 een 40 enemy 1 shotten. Als ik een andere lvl 80 tegen kom met pvp ga ik het duel wel aan, maar low levels laat ik altijd met rust, gewoon omdat ik ze 1 shot met een fireblast.
Dat is inderdaad een ander verhaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel ook op een PVE. Als ze bij mij in de stad komen doe ik het ook wel idd, of als ze me aanvallen.
Maar ik liep gewoon rond door Ashenvale en kwam een 80 nelf tegen die de andere kant op ging. Maar hij stopte even om mij te doden. Zoiets vind ik dus lame, laat me gewoon rustig lopen.
Iets wat overal gebeurd, zo kan ik nog 10000 verhalen vertellen met hordes, hordes die me aanvallen, ik pak de horde en win, en hij haalt er meteen een high lvl guildie bij. of meerdere hordes. Hordes die wachten tot je low health bent en je dan aanvallen tijdens een quest, hordes die lvl 70-80 zijn en in lvl 30 gebieden (stv) gaan lopen ganken. Ik heb mijn pc ook al meerdere malen tegen de muur willen gooien, maar het hoort erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel ook op een PVE. Als ze bij mij in de stad komen doe ik het ook wel idd, of als ze me aanvallen.
Maar ik liep gewoon rond door Ashenvale en kwam een 80 nelf tegen die de andere kant op ging. Maar hij stopte even om mij te doden. Zoiets vind ik dus lame, laat me gewoon rustig lopen.
En daarom ben ik dus gemigrate met 3 characters naar een PvE server. Dan heb je dat probleem niet. Noooit spijt van gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Iets wat overal gebeurd, zo kan ik nog 10000 verhalen vertellen met hordes, hordes die me aanvallen, ik pak de horde en win, en hij haalt er meteen een high lvl guildie bij. of meerdere hordes. Hordes die wachten tot je low health bent en je dan aanvallen tijdens een quest, hordes die lvl 70-80 zijn en in lvl 30 gebieden (stv) gaan lopen ganken. Ik heb mijn pc ook al meerdere malen tegen de muur willen gooien, maar het hoort erbij.
Dit gebeurd natuurlijk ook aan de horde kant met enkele onvolwassen alliance spelers, ik laat low lvls altijd met rust, ik help ze vaker zelfs met kills. Nu doen sommige hordes dat ook wel, het is wel leuk zo. Weet nog dat ik een keer op een low lvl met een alt gemindcontrolled werd door een priest die me een stamina buff gaf en healde en een elite voor me killde die ik nodig had
Het leukste was nog een 5mans quest, 1 horde de hele tijd gebaren maken met "follow" ik en een vriend volgen, komen in een grot met 3 hordes die moesten een elite killen, zij beginnen met aanvallen en wij ondersteunen met DPS, dat is gewoon leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |