Las het net. Echt bezopen als ze dat gaan doorvoeren...quote:
Kan m'n naxx prepared BE mage eindelijk een human mage worden....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef Metonae het volgende:
Kan ik eindelijk mijn Draenei Shaman (die enorm stof aan het verzamelen is) om kunnen zetten naar een Orc
...of tauren.. daar benk dus nog nie helemaal over uit.
Dat is een nog gaver idee dan een race change. Maar nee.. dat word em niequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Hoorde van een collega dat ze op tweakers denken dat je dan als Human voor de Horde kan vechten
Dat zou helemaal cool zijn, dat je over kan stappen van factie met je huidige character.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Hoorde van een collega dat ze op tweakers denken dat je dan als Human voor de Horde kan vechten
Dan heeft zo'n hele faction switch toch geen ruk nutquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef GI het volgende:
Al ben ik dan wel van mening dat ALS Je dat doet dat je dan altijd PVP-enabled moet zijn voor de factie waar je eigenlijk bijhoort. Dus dat je een 'free for all' wordt en dat guards ook niet in zullen grijpen als een horde-character beslist dat een overgelopen human nog steeds dood moet.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
dit doet me vermeoden dat je een soort transformatie tabel hebt.. zoals dranei <> tauren .. undead <> night elf ... orc <> gnome .. belf <> human...quote:There’s still much work to do and many details to iron out, but the basic idea is that players will be able to use the service to transform an existing character into a roughly equivalent character of the opposing faction on the same realm.
Ga snel Onyxia frapsenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Salatrel het volgende:
was de windfury PTR bug al voorbij gekomen?
geen cooldown op windfury en kan op zichzelf proccen...
ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Die tabel ziet er zo uit:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het zal zijn..
[..]
dit doet me vermeoden dat je een soort transformatie tabel hebt.. zoals dranei <> tauren .. undead <> night elf ... orc <> gnome .. belf <> human...
Say yes to Gnome druidsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die tabel ziet er zo uit:
Orc <> Human
Tauren <> Gnome
Troll <> Dwarf
Undead <> Night Elf
Blood Elf <> Draenei
Te zien met de Orb of Deception.
Maar ook vast wel niet helemaal, omdat je zit met de racial beperkingen voor je keuze qua class...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die tabel ziet er zo uit:
Orc <> Human
Tauren <> Gnome
Troll <> Dwarf
Undead <> Night Elf
Blood Elf <> Draenei
Te zien met de Orb of Deception.
en gnomes op kodo'squote:
http://img151.imageshack.us/img151/481/gnometer.jpgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb rondgelopen als een Gnome hunter /flex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |