zit bij ons ook niet echt mee met progress er opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
General Hard Mode is echt kut, we hebben geen optimale setup maar alsnog, sommige mensen blijven falen op shadow crashes zo gauw de Animus spawned.
Gewoon onderhoud. Niet 3.2. 3.2 verwacht ik op zijn vroegst over 3 weken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:49 schreef VatosLoco het volgende:
Vandaag patch day?
Daarom zeg ik 'op zijn vroegst'quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:27 schreef stbabylon het volgende:
3 weken is denk ik nog heel positief.
Er is ALTIJD onderhoud op woensdagmorgenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef vogelkooi het volgende:
Ben ik en keer vrij op woensdag.....
Je deed alsof het raar was dat er woensdag onderhoud is, nee. Het is raar dat je vrij bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ALTIJD op woensdag ochtend naar school.
Je kan pas op level 77 Cold weather flying halen. Tot die tijd heb je er iig niks aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:42 schreef Aivac het volgende:
Mijn paladin is nu 75.9![]()
Nu vroeg ik mij toch nog af: Flying mounts mee wachten tot over 3/4/5/6 weken of gewoon nu halen? Als ik wacht tot de changes scheelt het 'maar' 1000 gold of zo?
druid == druid.quote:
Zeg dat maar tegen die 10 jarige Fag Elfs die je keer op keer blijven campen als je een poging tracht te questen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
druid == druid.
Druids horen elkaar niet af te maken , the code enzo^^
Respect teh codequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
druid == druid.
Reken eerder op 3 maanden. Colliseum is nog lang niet open op de PTR, en die zal toch echt getest moeten worden. Niet zo lang als Ulduar destijds, maar toch.quote:
Ik weet niet hoe hun dev-cycle in elkaar zit. Er wordt natuurlijk ook naast de PTR getest op een niet publieke test realm. Het zou me weer niets verbazen als Blizzard sommige dingen niet op de PTR naar voren gooit. Aan de andere kant is het overal zomer, haast zullen ze niet hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Reken eerder op 3 maanden. Colliseum is nog lang niet open op de PTR, en die zal toch echt getest moeten worden. Niet zo lang als Ulduar destijds, maar toch.
Dat merk ik wel vaker, bepaalde classes vallen elkaar niet snel aan, toen mijn druid nog een low lvl was was een horde druid Southshore aan het raiden, hij viel alles aan, behalve mij en een andere druidquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
druid == druid.
Blizzard is nu gewoon aan het proberen zoveel mogelijk geld uit WoW te halen, we komen het richting het einde. Misschien nog 1 expansion, maar het enige wat ze nu nog doen is zoveel mogelijk mensen vast houden voordat het dood gaat. Dat het spel er daar een stuk slechter van wordt maakt ze niet uit, zo lang mensen maar blijven betalen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef GI het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hun dev-cycle in elkaar zit. Er wordt natuurlijk ook naast de PTR getest op een niet publieke test realm. Het zou me weer niets verbazen als Blizzard sommige dingen niet op de PTR naar voren gooit. Aan de andere kant is het overal zomer, haast zullen ze niet hebben.
Ik ben het niet met je eens. Het is nog steeds een ontzettend aantrekkelijk spel voor het grote volk. Het is misschien niet meer het spel dat het was toen het allemaal nog Vanilla was maar ze marketten hun spel steeds breder en minder voor de 'no lifers'. De pure omvang is ongekend en het aantal spelers en de marketingmogelijkheden zijn gewoon nieuw. Ik verwacht niet dat de dev beslissingen puur en alleen genomen worden op het verkopen alleen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blizzard is nu gewoon aan het proberen zoveel mogelijk geld uit WoW te halen, we komen het richting het einde. Misschien nog 1 expansion, maar het enige wat ze nu nog doen is zoveel mogelijk mensen vast houden voordat het dood gaat. Dat het spel er daar een stuk slechter van wordt maakt ze niet uit, zo lang mensen maar blijven betalen.
Dat gezegd hebbende, Ulduar duurde bijna 7 maanden en aangezien ze vrij laat waren met dit belachelijke Colliseum idee (dat kan niet het originele idee geweest zijn) gaat het denk ik nog wel even duren. Ook al zal de designtijd drastisch ingekort zijn in vergelijking met Ulduar.
Ah dat is jammer, op 70 was het nog veel beter. Fantastisch designquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:29 schreef SharQueDo het volgende:
RoSHelaas pas in WotLK meegemaakt aangezien we pre-WotLK niet verder kwamen dan Surpremus.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij ben je het wel met mij eens, het gaat er juist om dat het spel steeds aantrekkelijker wordt voor het grote volk. En hiermee bedoel ik mensen die eigenlijk geen zak om het spel geven maar alleen zo veel mogelijk paarse pixels op hun karakter willen. Die trend is ingezet met WotLK maar wordt nu flink door getrokken.
Ik heb er nog niks van gezien dus kan weinig zeggen maar een Ring Of Blood systeem kan daadwerkelijk nog meer werk zijn dan we nu zien natuurlijk.Ik ben geneigd om geduldig af te wachten en te kijken wat er komt. Zou me niks verbazen als de memories zo uitgewerkt wordt dat je een 'holodeck' idee krijgt en dus naast de kamer waar je inzit ook nog eens 'geteleport' wordt of naar een fasing gaat waarbij je opeens in goldshire staat en de Level 83++ hogger moet op gaan zoeken.quote:Het originele plan voor 3.2 was een volgende grote raid net als Ulduar, dat was de planning van Blizzard. Dit bleek uit een hoop data die gemined werd uit de WotLK patches. Het Argent Tournament kwam pas veel later, daar is nooit ook maar iets over gevonden. Dat wijst er op dat dit pas tijdens WotLK is bedacht. De 3.2 raid werd aangeprezen als iets episch, iets waar alle WoW spelers al jaren op wachten. En toen kwamen ze met het Colliseum. Klein, makkelijk te designen (meeste textures zijn al in game) en een lekker simpel Ring of Blood systeem. Nee, ik kan niet geloven dat Blizzard dat al heel lang in de planning had. Kijk alleen al naar Ulduar, dat is pas een epische raid.
Ben ik het niet mee eens, ik voorzie nog wel wat meer jaar er aanvast.quote:Dat plus alle andere veranderingen maken het alleen maar makkelijker voor de grote grijze massa van WoW spelers die ik al eerder noemde. Blizzard heeft er de laatste tijd een trend van gemaakt om veranderingen te maken die vanuit financieel oogpunt zeer slim zijn, maar voor de kwaliteit van het spel gewoon rampzalig zijn.
WoW duurt niet heel lang meer, hoogstens nog een jaar of anderhalf.
Daarom zei ik al deelsquote:Oh ja, die hard modes. Heel leuk hoor, maar het kan toch echt niet op tegen een encounter als bijvoorbeeld RoS, of Kalcgos.
Wat mij betreft wijzen alle dingen die aangekondigd zijn in 3.2 er op dat het einde in zicht is. Alles wordt gelijk getrokken, iedereen wordt in de grote grijze massa gedropt. Zelfs de T9 sets schijnen alleen maar 3 verschillende sets per factie te zijn (plate, cloth en leather sets met alleen een verschil in kleur voor de verschillende classes). De lead designer is een tijdje geleden al weg gegaan om aan de nieuwe MMO te werken en hij is zeker niet de enige.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef GI het volgende:
Onze meningen raken elkaar maar we trekken een tegenovergestelde conclusie. WoW zal zeker spelers kwijt raken maar dat betekend niet dat het eindig gaat zijn. De 'high end' wordt misschien wel makkelijker gemaakt en een hoop aandacht voor de PvP in arena en bg's misschien zelfs maar de PVE content zal zichzelf blijven ontwikkelen. Misschien niet naar wens van de hogere guilds op dit moment maar het zal zeer zeker wel door blijven gaan en er zullen ook nieuwe verhalen/raids uitgevoerd gaan worden. Ik heb buiten twee naxx runs geen raid ervaring dus wat dat betreft hoor ik waarschijnlijk tot de grote groep van spelers die nog heel veel nieuwe dingen voor zich heeft liggen.
Dat is een boss in de 5 man, niet in de raids. En wat er gemined is van de PTR lijkt het erop dat het gewoon een Ring of Blood is, met een klein ondergronds gangenstelsel voor de laatste boss. Ik zou zeggen, kijk eens op MMO-champion, daar staat heel veel info over wat er tot nu toe bekend is.quote:Ik heb er nog niks van gezien dus kan weinig zeggen maar een Ring Of Blood systeem kan daadwerkelijk nog meer werk zijn dan we nu zien natuurlijk.Ik ben geneigd om geduldig af te wachten en te kijken wat er komt. Zou me niks verbazen als de memories zo uitgewerkt wordt dat je een 'holodeck' idee krijgt en dus naast de kamer waar je inzit ook nog eens 'geteleport' wordt of naar een fasing gaat waarbij je opeens in goldshire staat en de Level 83++ hogger moet op gaan zoeken.
Het plan was om 1 expansion per jaar uit te brengen. Dit is overduidelijk niet gelukt, en het lijkt er op dat ze dat nu gewoon opgeven en aan de opvolger van WoW gaan beginnen.quote:Ben ik het niet mee eens, ik voorzie nog wel wat meer jaar er aanvast.
Oei, het woord 'casual' gebruiken staat tegenwoordig gelijk aan vloeken in de kerkquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:00 schreef GI het volgende:
Hehe, ik lees meer dan genoeg over WoW hoorIk dacht dat die memories ook de raid waren maar niet dus
Ach, we zien het allemaal wel. Ik ben toch een casual
Daarom ben ik nu aan het concentreren op PVP, heb in TBC veel geraid, maar dat hing me in WotlK de keel uit, dus nu veel met PVP bezig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het jammer dat ik eigenlijk te laat ben begonnen met spelen. Had het liefst op 70 geraid, Black Temple, SWP, SSC, leek me allemaal echt te vet.
Helaas ben ik pas op 80 begonnen. Naxx was mijn eerste echte raidervaring in guildverband, maar direct viel me op hoe makkelijk dit was. Ik had weinig raid experience daarvoor, alleen naxx gaf me niet echt het gevoel dat ik het uiterste uit m'n character moest halen.
Daarna Ulduar, wat al een stuk lastiger was, alleen toen we eenmaal een groep op gang hadden waren veel bazen alweer generfed.
En hierna dan die tournament. Ik vind het allemaal wel erg leuk om te doen, maar had me iets meer voorgesteld.
Nouja, de zomervakantie komt eraan en ik ben alweer een paar maanden social. Het spel begint me sowieso steeds meer te vervelen, op dagen dat ik wel kan raiden log ik meestal ook niet in omdat ik er gewoon geen zin in heb. De laatste 3 weken misschien in totaal een dag gespeeld. Even al die flames gehaald op m'n mage en een beetje gelevelled op m'n druid.
Na de vakantie maar eens kijken hoe WoW ervoor staat en kijken wat ik dan ga doen. Terug naar raider, social blijven of gewoon stoppen in z'n geheel.
Laten we over PvP maar zwijgen. Als er iets dood is gegaan is het PvP wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu aan het concentreren op PVP, heb in TBC veel geraid, maar dat hing me in WotlK de keel uit, dus nu veel met PVP bezig.
Was het ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het jammer dat ik eigenlijk te laat ben begonnen met spelen. Had het liefst op 70 geraid, Black Temple, SWP, SSC, leek me allemaal echt te vet.
Tuurlijk zaten er in vanilla simpele fights, maar laat wel zijn vael was daar echt geen van. (je had ook een beetje luck nodig), trash was ook veel beter, in bwl had je een echte gauntlet in de surpression room iirc, je had die leuke packs die zo lief waren voor de magesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Als ik Vael vergelijk met Hodir of Thorim, moet je bij die laatste 2 met veel meer rekening houden tbh. En dat geldt voor veel meer pre-tbc bazen.
So the rumours are truequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmmm: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=70411.0
Ok, en hoe heb je de boel gebugged?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte Ferals dualwielden staff en polearm.
Hey ik zie je boobies!! (op het bovenste plaatje) ..quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte Ferals dualwielden staff en polearm.
Heb het vorige week 1 keer gehad in Ulduar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:41 schreef Junglebeast het volgende:
Trouwens zijn er meer mensen die last krijgen van de nakid bug? Dat je ineens mensen naakt ziet rond lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |