abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 juni 2009 @ 10:07:23 #51
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_70470109
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:19 schreef GI het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=39495 Yay!

Ow, een coole tijdelijke trinket :
http://www.wowhead.com/?item=40430
Op een mage een spirit trinket . Mag ik hopen dat niemand anders hem wilde .

Verder Yogg eindelijk dood op 25 man

[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 29-06-2009 10:12:42 ]
pi_70470261
Geeft wel 99 critical strike rating met 10 stacks. Iig als je glyph of molten armor hebt.
pi_70470317
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
Geeft wel 99 critical strike rating met 10 stacks. Iig als je glyph of molten armor hebt.
de eerste de beste caster trinket in uld10 overtreft die.


Werd Molten Armor niet gebuffed trouwens?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70470362
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:58 schreef jagga het volgende:
tvp

Ben nu lvl 37 op mijn hunter, en dat bevalt eigenlijk heel goed.

Heb nu een Cat als pet (eerst een bear) en het verschil in "tanken"is niet heel groot.

Vooral de skill dat je pet 20% kans heeft met elke klap om zichzelf te healen doet wonderen


Mijn Gorilla krigjt op lvl 44 thunderstomp, en mijn mend pet ticked voor 304 per tick op hem ( normaal =140)

Katten zuigen als AoE tank
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70470377
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

de eerste de beste caster trinket in uld10 overtreft die.


Werd Molten Armor niet gebuffed trouwens?
Ja okay, maar hij is iig neit helemaal nutteloos .

Volgens mij word molten armor niet gebuffed, maar de 2 set bonus van tier 9 geeft wel een extra 25% of spirit in crit rating.
pi_70470535
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja okay, maar hij is iig neit helemaal nutteloos .

Volgens mij word molten armor niet gebuffed, maar de 2 set bonus van tier 9 geeft wel een extra 25% of spirit in crit rating.
Mischein dat de mages in mijn guild mij wel kunnen bijhouden in burn phases dan

En volgens EJ wordt destro een beetje gebufed in 3.2
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:26:22 #57
259800 Internet.is.for.pr0n
Nederlands is mijn goedste vak
pi_70470632
tvp'tje
  maandag 29 juni 2009 @ 10:27:54 #58
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_70470670
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
Geeft wel 99 critical strike rating met 10 stacks. Iig als je glyph of molten armor hebt.
Sundial of the Exiled
  maandag 29 juni 2009 @ 10:31:17 #59
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70470776
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Mijn Gorilla krigjt op lvl 44 thunderstomp, en mijn mend pet ticked voor 304 per tick op hem ( normaal =140)

Katten zuigen als AoE tank
oi ik ben nog maar noob in WoW hé dit is gewoon mijn eerste char ooit

Maargoed, ik gebruik hem vooral single target tank en dan is hij goed genoeg.

Maar een gorilla is dus een goede pet? Ik weet er wel een paar te vinden namelijk alleen ben ik nog niet hoog genoeg.

Voor de hunters onder ons. Ik doe pvp/duels met veel stance-wisselingen, en veel gebruik makend van concussive shot ( -50%) run speed, en frost trap.
Er werdt mij verteld dat ik een kutnoob was, omdat ik zoveel stances wisselde want dat was nergens voor nodig.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:33:33 #60
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_70470852
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:58 schreef jagga het volgende:
tvp

Ben nu lvl 37 op mijn hunter, en dat bevalt eigenlijk heel goed.

Heb nu een Cat als pet (eerst een bear) en het verschil in "tanken"is niet heel groot.

Vooral de skill dat je pet 20% kans heeft met elke klap om zichzelf te healen doet wonderen

Tevens een vraag.

Is een hunter nou echt zo goed in 1vs1 (duels) of ligt het aan mij?

Ik heb de laatste paar dagen flink wat geduelled en gepvpt, en ik heb eigenlijk nog maar 1 x verloren (klote pally met zijn bubbletroep en lay on hands :R )
Persoonlijk vind ik hunters in PVP één van de betere classes, je moet er natuurlijk wel mee kunnen omgaan, wat ook vaak aan de player zelf ligt.

Ik heb tijdje met een hunter gespeeld, tot lvl 52, maar toen deze lvl 39 was heb ik veel BG gedaan, ik had niet bijzondere gear, maar stond werkelijk bijna altijd in de top 3 met dps, meestal zelfs op de 1e plek, ook ging ik zelden dood en had ik de meeste kills. Met me rogue is dat anders, met me rogue ook veel PVP gedaan maar ik ben iemand die niet van zijn target afgaat, terwijl je als rogue zijnde vaker moet vanishen dan weer terugkomen en opnieuw beginnen, ik blijf op me target ookal heb ik nog maar een % HP, denk dat ik beter een warrior kan pakken voor pvp

Maar ja, hunters zijn goed, op lvl 32 al een lvl 40 warrior gedood, 2x, nadat deze me aanvalde, gewoon kiten
pi_70470938
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:27 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Sundial of the Exiled
Ja er zijn idd genoeg betere, maar als je in quest greens rondloopt is het iig een upgrade .

Verder, Eye of The Broodmother .
  maandag 29 juni 2009 @ 10:44:51 #62
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70471186
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik hunters in PVP één van de betere classes, je moet er natuurlijk wel mee kunnen omgaan, wat ook vaak aan de player zelf ligt.

Ik heb tijdje met een hunter gespeeld, tot lvl 52, maar toen deze lvl 39 was heb ik veel BG gedaan, ik had niet bijzondere gear, maar stond werkelijk bijna altijd in de top 3 met dps, meestal zelfs op de 1e plek, ook ging ik zelden dood en had ik de meeste kills. Met me rogue is dat anders, met me rogue ook veel PVP gedaan maar ik ben iemand die niet van zijn target afgaat, terwijl je als rogue zijnde vaker moet vanishen dan weer terugkomen en opnieuw beginnen, ik blijf op me target ookal heb ik nog maar een % HP, denk dat ik beter een warrior kan pakken voor pvp

Maar ja, hunters zijn goed, op lvl 32 al een lvl 40 warrior gedood, 2x, nadat deze me aanvalde, gewoon kiten
wat is kite?

Mijn strategie voor pvp tegen zowat alle classes is: met aftellen aspect of the cheetah voor run speed, Concussive shot, hunters mark (ondertussen arriveert pet bij enemy) frost trap neergooien, verder naar achter lopen zodat hij over de frost trap moet lopen om bij me te komen, aspect of the hawk en knallen maar.
Komt hij te dichtbij cheetah om weg te lopen of monkey om te dodgen, en dan is het meestal al gebeurd.

Te simpel

Alleen pally's bubbletroep en lay on hands
1 keertje gehad, op 3% doet ie bubble, en lay on hands, stunned me en slaat me dood, meh wat heb ik gevloekt
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70471535
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:

[..]

wat is kite?

Mijn strategie voor pvp tegen zowat alle classes is: met aftellen aspect of the cheetah voor run speed, Concussive shot, hunters mark (ondertussen arriveert pet bij enemy) frost trap neergooien, verder naar achter lopen zodat hij over de frost trap moet lopen om bij me te komen, aspect of the hawk en knallen maar.
Komt hij te dichtbij cheetah om weg te lopen of monkey om te dodgen, en dan is het meestal al gebeurd.

Te simpel

Alleen pally's bubbletroep en lay on hands
1 keertje gehad, op 3% doet ie bubble, en lay on hands, stunned me en slaat me dood, meh wat heb ik gevloekt
Kiten is wegrennen en terwijl je wegloopt jumpshots doen. Dat is met je instants (aimed, arcane, serpent etc.) schieten terwijl je springt, in de lucht je half omdraait en weer terug draaien voor je land. Dit vergt flink wat oefening, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het geweldig.

Cheetah raad ik ten sterkste af in pvp, tenzij je zeker weet dat niemand je kan raken met wat dan ook.

Switchen tussen hawk en monkey is daarintegen wel lekker, alleen kost het je een GCD. Later krijg je Dragonhawk, dat zijn die twee in één.

Oh, trouwens, mensen die achter je aan lopen, zijn noobs. Iedere goede speler weet dat hij nooit in een rechte lijn naar een hunter toe moet lopen.

'Verder naar achter lopen'
Ik hoop dat je daar mee bedoelt: omdraaien, lopen, omdraaien en niet: achteruit lopen. Want dat is een doodzonde.
pi_70471610
Doe de hunter charge .
pi_70471740
The hunter, running away to stalk your prey...
  maandag 29 juni 2009 @ 11:08:11 #66
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70471867
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kiten is wegrennen en terwijl je wegloopt jumpshots doen. Dat is met je instants (aimed, arcane, serpent etc.) schieten terwijl je springt, in de lucht je half omdraait en weer terug draaien voor je land. Dit vergt flink wat oefening, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het geweldig.

Dit doe ik al is een automatisme van mij

Cheetah raad ik ten sterkste af in pvp, tenzij je zeker weet dat niemand je kan raken met wat dan ook.
als hij nog een aantal meters te gaan heeft is het handig om snel wat meer afstand te nemen vind ik

Switchen tussen hawk en monkey is daarintegen wel lekker, alleen kost het je een GCD. Later krijg je Dragonhawk, dat zijn die twee in één.

Oh, trouwens, mensen die achter je aan lopen, zijn noobs. Iedere goede speler weet dat hij nooit in een rechte lijn naar een hunter toe moet lopen.
mjah niet mijn schuld dat zij erop rennen , tevens een immolation trap neerflikker als hij bij je is werkt ook goed
'Verder naar achter lopen'
Ik hoop dat je daar mee bedoelt: omdraaien, lopen, omdraaien en niet: achteruit lopen. Want dat is een doodzonde.
uiteraard ik ben net zo'n energizer bunny sta bijna niet stil
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70471923
Je klinkt met je level 37 beter dan 80% van de hunters tbh.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:16:48 #68
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70472130
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Je klinkt met je level 37 beter dan 80% van de hunters tbh.
echt?

Ligt misschien aan het feit dat ik van warhammer online afkom, en daar een archertype speelde, een beetje dezelfde speelstijl
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70472580
Ik wil weer beginnen met WoW maar maak ik wel nog kans op een oude server? Ik hoor dat je nu ook kan levelen door BGs en dat er dus geen twinks meer zijn
pi_70472668
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:32 schreef Jobba het volgende:
Ik wil weer beginnen met WoW maar maak ik wel nog kans op een oude server? Ik hoor dat je nu ook kan levelen door BGs en dat er dus geen twinks meer zijn
Dat wordt bij 3.2 doorgevoerd, MAAR, dan kun je ook überhaupt levellen uitzetten. Krijg je geen experience meer. Mensen die het uit hebben staan kunnen echter niet tegen mensen die het aan hebben staan vechten. Zijn aparte battlegrounds.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:44:24 #71
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_70472960
Het was een offspec roll. De healers deden een pass en het is zelfs met alleen spirit beter dan de green trinket die ik had
pi_70473223
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:31 schreef jagga het volgende:

[..]

oi ik ben nog maar noob in WoW hé dit is gewoon mijn eerste char ooit

Maargoed, ik gebruik hem vooral single target tank en dan is hij goed genoeg.

Maar een gorilla is dus een goede pet? Ik weet er wel een paar te vinden namelijk alleen ben ik nog niet hoog genoeg.

Voor de hunters onder ons. Ik doe pvp/duels met veel stance-wisselingen, en veel gebruik makend van concussive shot ( -50%) run speed, en frost trap.
Er werdt mij verteld dat ik een kutnoob was, omdat ik zoveel stances wisselde want dat was nergens voor nodig.
Het verschil is dat een cat onder de ''Attack'' pets categorie valt, ze hebben weinig ''Tank'' talents (nageneog geen :p)

Terwijl Gorilla's onder de ''tank'' pet categorie vallen , met goede talents kunnen ze makkelijk elites aan en met Thudnerstomp hebben Tank Pets een erg effectieve AoE threat opbouwer

Waarom probeer je niet een Bear te tamen? ook een tank pet en heetf een soort Frontal AoE attack als special
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70473309
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Het verschil is dat een cat onder de ''Attack'' pets categorie valt, ze hebben weinig ''Tank'' talents (nageneog geen :p)

Terwijl Gorilla's onder de ''tank'' pet categorie vallen , met goede talents kunnen ze makkelijk elites aan en met Thunderstomp hebben Tank Pets een erg effectieve AoE threat opbouwer

Waarom probeer je niet een Bear te tamen? ook een tank pet en heeff een soort Frontal AoE attack als special
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70473345
-edit ik ben een noob -
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70473364
Kan iemand deze en die andere dubbelposts verwijderen?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:58:17 #76
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70473469
Wat wel heel vervelend was gisteren is dat een officer van ons guild gehacked is (voor zover begrepen tenminste) en onze heel guidbank is leeggeroofd.

Guildleader heeft een ticket aangemaakt, en we hebben blijkbaar een naam.
Want iemand van de server heeft ineens de AH vol staan met spul wat allemaal in onze guildbank zat.
gewoon een 90% gelijkenis met wat wij hadden.

Toeval?

Maar het is sowieso not-done vind ik, maargoed hufters heb je overal wel denk ik
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:00:46 #77
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70473579
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Het verschil is dat een cat onder de ''Attack'' pets categorie valt, ze hebben weinig ''Tank'' talents (nageneog geen :p)

Terwijl Gorilla's onder de ''tank'' pet categorie vallen , met goede talents kunnen ze makkelijk elites aan en met Thudnerstomp hebben Tank Pets een erg effectieve AoE threat opbouwer

Waarom probeer je niet een Bear te tamen? ook een tank pet en heetf een soort Frontal AoE attack als special
ik heb een bear bij zon npc achtergelaten, en toen een cat genomen.

Vooralsnog geen enkel probleem met elites gehad eigenlijk, gisteren nog een lvl 40 elite afgemaakt, zonder ook maar 1 hp te verliezen.

Kan me wel voorstellen dat een aoe-tankpet handig is op hoger lvl, maar vooralsnog voldoet de cat prima
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70474625
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:13 schreef GI het volgende:

[..]

Inderdaad, met een uur per dag kan ik me dat enigzins voorstellen Maar hij heeft op een private server gespeeld dus is niet heel nieuw.
ja idd, na een funserver valt zoiets wel flink tegen... maar alle quests ken ik zowiezo al uit mn hoofd, het is meer dat ik niet zo veel tijd heb om te spelen (<1 uur per dag idd)
pi_70476057
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef jagga het volgende:

[..]

ik heb een bear bij zon npc achtergelaten, en toen een cat genomen.

Vooralsnog geen enkel probleem met elites gehad eigenlijk, gisteren nog een lvl 40 elite afgemaakt, zonder ook maar 1 hp te verliezen.

Kan me wel voorstellen dat een aoe-tankpet handig is op hoger lvl, maar vooralsnog voldoet de cat prima
Ieder zijn ding, een Cat is wel handiger in dungeons
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:45:22 #80
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70476871
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, een Cat is wel handiger in dungeons
jij schijnt best goed bekend te zijn met hunter

Nu ben ik benieuwd naar wat een goede spec zou zijn als ik 80 hit. heb al een beetje lopen spelen met de talent calculator, maar zit te twijfelen tussen survival main, or marksmanship als main spec..

Ze lijken allebei zo goed _!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:49:17 #81
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_70477001
Ik begrijp in mijn guild dat Survival de beste DPS oplevert. Maar dat kan guild-eis afhankelijk zijn denk ik.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:52:25 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_70477101
Dus, blijkbaar heeft een guild Yogg+0 gedood.

En jawel, de extra loot die ze kregen voor het moeilijkste gevecht in het spel:

Een mount. . Hoe belachelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 29 juni 2009 @ 14:09:42 #83
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70477801
op het moment had ik deze build uitgedacht als ik 80 word.

link

Zoals je kunt zien, helemaal gebaseerd op mijn dps ipv die van mijn pet, heel erg leunend op crit hits en traps.

Iemand hier een mening over wat wel/niet te doen?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:10:02 #84
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_70477809
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dus, blijkbaar heeft een guild Yogg+0 gedood.

En jawel, de extra loot die ze kregen voor het moeilijkste gevecht in het spel:

Een mount. . Hoe belachelijk.
Niet zomaar een mount, maar Mimi's hoofd ja .


Er staat trouwens ook al het één en ander of de 3.2 dungeons op http://www.mmo-champion.com/ .
  maandag 29 juni 2009 @ 14:11:48 #85
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_70477865
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef jagga het volgende:

[..]

jij schijnt best goed bekend te zijn met hunter

Nu ben ik benieuwd naar wat een goede spec zou zijn als ik 80 hit. heb al een beetje lopen spelen met de talent calculator, maar zit te twijfelen tussen survival main, or marksmanship als main spec..

Ze lijken allebei zo goed _!
Je was nu lvl 37 ? nog lang niet druk over maken over 20 lvl's denk je misschien weer anders, ook door de patches veranderen vaker veel waardoor andere talantspeccs fijner zijn.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:15:07 #86
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70477972
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Je was nu lvl 37 ? nog lang niet druk over maken over 20 lvl's denk je misschien weer anders, ook door de patches veranderen vaker veel waardoor andere talantspeccs fijner zijn.
hehe dat doe ik dus juist wel, zit hier al zeker sinds lvl 10 aan te denken en te prakiseren over hoe en wat, zo ben ik nu eenmaal

Doe eens mijn linkje naar build kijken en je mening hierover spuien, ik doe namelijk graag research enzo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70478269
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kiten is wegrennen en terwijl je wegloopt jumpshots doen. Dat is met je instants (aimed, arcane, serpent etc.) schieten terwijl je springt, in de lucht je half omdraait en weer terug draaien voor je land. Dit vergt flink wat oefening, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het geweldig.

Cheetah raad ik ten sterkste af in pvp, tenzij je zeker weet dat niemand je kan raken met wat dan ook.

Switchen tussen hawk en monkey is daarintegen wel lekker, alleen kost het je een GCD. Later krijg je Dragonhawk, dat zijn die twee in één.

Oh, trouwens, mensen die achter je aan lopen, zijn noobs. Iedere goede speler weet dat hij nooit in een rechte lijn naar een hunter toe moet lopen.

'Verder naar achter lopen'
Ik hoop dat je daar mee bedoelt: omdraaien, lopen, omdraaien en niet: achteruit lopen. Want dat is een doodzonde.
Of je strafed gewoon. Echte FPS-spelers doen dat en hebben A en D gebind aan strafen (en Q en E aan turnen of extra button skills).
  maandag 29 juni 2009 @ 15:04:19 #88
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70479790
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Of je strafed gewoon. Echte FPS-spelers doen dat en hebben A en D gebind aan strafen (en Q en E aan turnen of extra button skills).
ik kom oorspronkelijk van de fps af, maar rechtermuisknop werkt daar ook goed voor hoor tis even wennen maar het werkt wel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70480242
Op dit moment levert MM de beste DPS op. Maar dan moet je wel redelijk goed in de gear zitten (half Ulduar zeg maar). Daarvoor levert SV de beste. Op dit moment ligt BM ver achter op de rest.

MAAR, tegen dat jij 80 bent is 3.2 (bijna) uit en verandert het weer helemaal.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef jagga het volgende:
link
Die 3 punten in Imp Mark moeten sowieso weg. Dat laat je een MM hunter maar doen.
Imp Tracking heeft 5 punten nodig.
Savage Strikes... brrrr... een melee talent...
Resourcefulness heb je tijdens raiding niet echt nodig, weet niet hoe het zit met pvp
Point of no Escape is volgens mij ook best zonde

Maar goed, ik ben een BM hunter in hart en nieren. Weet nog wel vrij veel over MM, maar SV is niet mijn ding. Dus neem niet al te veel van mij aan.

Als je houdt van min/maxen zou je eens op elitistjerks kunnen kijken.
pi_70480300
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Of je strafed gewoon. Echte FPS-spelers doen dat en hebben A en D gebind aan strafen (en Q en E aan turnen of extra button skills).
Daar moet je bij mikken. Bij WoW hoef je er alleen voor te zorgen dat je de goede kant ongeveer op kijkt. Dan is jumpshots toch stoerder vind ik 8)
  maandag 29 juni 2009 @ 15:28:53 #91
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_70480704
Iemand nog tips voor een levelende warlock? Eerst over me demon. Ik heb en sucubes maar gebruik vooral me voidwalker is dat goed want ik ik vind me VW veel handiger.
Me cast-cycle is zo pet attack, imolate, Coruption, Curse of agony, life tap als ik mana nodig heb, health drain op mob, als die klaar is drain soul tot dat ie dood is. En als shadow trance er tussen komt dan shadow bolt.
Heb de glyph voor corruption. en ik heb me talent punten in affliction zitten.

Heb als addon necrosis waar ook en dot-timer in zit.
Fear is the grease of society.
pi_70480748
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef jagga het volgende:

[..]

ik kom oorspronkelijk van de fps af, maar rechtermuisknop werkt daar ook goed voor hoor tis even wennen maar het werkt wel
Ik gebruik strafe EN rechtermuisknop. En als ik rechtermuisknop niet gebruik, gebruik ik linkermuisknop om om me heen te kijken (met smart camera uit, natuurlijk).
pi_70486015
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70486087
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
2004 belde...
pi_70486187
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

2004 belde...
Kan best, maar is nu weer up to date, aangezien ze het straks echt kunnen.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:10:27 #96
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_70486308
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe
phluphy for president!
pi_70501996
quote:
We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance. There’s still much work to do and many details to iron out, but the basic idea is that players will be able to use the service to transform an existing character into a roughly equivalent character of the opposing faction on the same realm. Players who ended up creating and leveling up characters on the opposite factions from their friends have been asking for this type of functionality for some time, and we’re pleased to be getting closer to being able to deliver it.

As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the faction-change service in a way that won’t disrupt the gameplay experience on the realms, and there will be some rules involved with when and how the service can be used. The number of variables involved increases the complexity of implementing this service, but we plan to take the time needed to ensure that it lives up to expectations before officially rolling it out. We’ll go into much more detail on all of this here at http://www.WorldofWarcraft.com as development progresses. In the meantime, we wanted to let you know that because this type of functionality requires extensive internal testing well in advance of release, you may be seeing bits and pieces of the service in the test builds we use for the public test realms moving forward.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:54:36 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_70502990
Wat een onzin .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_70503707
We've added several new changes for engineers in patch 3.2. Some of these additions may appear in the next public test realm build, and as such, we'd like to tell you what changes are coming. Please bear in mind that some of these changes may not appear in the next test build, and all of these changes are subject to revision until patch 3.2 is officially released.

Here is the latest version of the 3.2 Engineering section which will be reflected in the patch notes on our forums and website soon:

Engineering
Added a new Mind Amplification Dish attachment for helmets, allowing engineers to control other humanoid targets. Some restrictions apply: does not work in Arenas, dish sometimes reverses targets, unable to stack with other stat-improving head enchantments and makes your helmet look... stylish?
Added a schematic for a Goblin Welding Beam that can heal friendly mechanical or vehicle units.
Alarm-o-Bot functionality changed. Materials required reduced.
Box of Bombs no longer requires an anvil.
The Cobalt Frag Bomb now incapacitates enemies within a 3-yard radius. A short cast time was added, but they are usable while moving. This change applies to any Cobalt Frag Bombs already created. The existing recipe now makes 3 at a time.
Engineers can now learn to create a portable Wormhole Generator for Northrend. The Wormhole allows them to travel to different locations in Northrend, although the locations are sometimes in dangerous places.
Increased benefits from Hyperspeed Accelerators, Hand-Mounted Pyro Rocket and Reticulated Armor Webbing glove modifications.
Increased the passive bonuses provided by Springy Arachnoweave, Flexweave Underlay and Nitro Boosts.
Increased siege damage caused by Saronite Bombs and the Global Thermal Sapper Charge.
Mote Extractor now has innate tracking for gas clouds while it is in your inventory. Tracking of gas clouds has been removed from goggles.
A new repair bot has been added, and his name is Jeeves. He is the ultimate gentleman robot butler, able to perform all the mundane tasks of repairing, selling and buying junk for your entire raid. Additionally, he can open bank boxes for skilled engineers (350+). Jeeves is not destroyed when used, but due to pressing engagements, can only be summoned once an hour. The schematic for this handsome robot was said to be hidden within the parts of another robot – hoping to be found by an engineer one day.
Nitro Boosts: Now have a 5-second duration.
Potion Injectors now increase the amount gained by 25% when used by engineers. Quantity produced by recipes for Runic Healing and Mana Injectors has been increased.
Reduced the materials needed to create all engineering Dragonlings, and reduced their cooldowns, although they still cannot be used in Arenas.
Significantly reduced the cooldown on MOLL-E.
The Spynocular belt attachment has been changed to a Frag Belt. The Frag Belt periodically produces a Cobalt Frag Bomb that can be used from the belt every 10 minutes (never runs out!).
A Steam-Powered Auctioneer has been added to the Dalaran Like Clockwork engineering shop, allowing access to one's faction Auction House. The Steam-Powered Auctioneer was programmed with a superiority chip, and will only interact with Grand Master engineers.
Transporter devices are no longer classified as trinkets and can be used directly from your inventory.
The Ultrasafe Bullet Machine and Saronite Arrow Maker schematics have been simplified to create a full stack of the appropriate ammunition. No longer requires an anvil. Reduced the materials required to make this ammunition.

Wat ben ik blij dat ik nooit engineering heb opgegeven!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:11:13 #100
259800 Internet.is.for.pr0n
Nederlands is mijn goedste vak
pi_70504173
Was ik gister een nieuwe orc hunter begonnen, maar als ze die faction switch serieus door gaan voeren level ik mijn NE hunter wel (die is namelijk al 70) en verander die van faction en server
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')