wat voor level ben je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Snoopy1982 het volgende:
hmm...ik speels sinds een paar dagen op retail (realm: Azjol-Nerub) daarvoor speelde ik op private servers..maar is het daar altijd zo'n dooie boel? Ik heb verschillende realms uitgeprobeerd maar nergens wordt gechat heb ik het idee... ik heb die Global chat channel gejoined maar ik ben de enige daar, of het is een rare bug die ik heb. Maar wel saai zo, geeft niet echt een MMORPG gevoel om in mn eentje beetje rond te rennen. Ik kan trouwens wel direct met andere praten maar niet via die chat channels. Ik dacht altijd dat het juist op retail veel drukker was maar valt dus tegen of ik doe iets fout of ben te low level om die chats te zien ofzo
Heb je een trial account? Want daarmee kan je dacht ik sowieso niet in general praten (en daar wordt eigenlijk sowieso bijna nooit gepraat). Voor wat meer MMO kan je een guild joinen.quote:
nee ik heb geen trial account...gewoon betaalde versiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Heb je een trial account? Want daarmee kan je dacht ik sowieso niet in general praten (en daar wordt eigenlijk sowieso bijna nooit gepraat). Voor wat meer MMO kan je een guild joinen.
okquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Word er ook niks gezegd als je in een capital city bent? De general chat van verschillende zones is altijd erg rustig, maar als je in een stad in trade ( /2 ) praat is het altijd wel druk. Of in de general van de stad ( /1 ) . En als je geen guild hebt join je automatisch de guild recruitment channel als je een stad in komt. Alleen ik weet niet hoeveel mensen daar in zitten, nog nooit gebruikt.
Dat dus en level een beetje up. Klopt dat het redelijk verlaten is tussen den 1 en 58 niet super veel mensen zoals vroeger maar zodra je in outland komt zou het al een stuk beter moeten worden en steeds beter tot je in Northerend komt waar iedereen nu een beetje isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Word er ook niks gezegd als je in een capital city bent? De general chat van verschillende zones is altijd erg rustig, maar als je in een stad in trade ( /2 ) praat is het altijd wel druk. Of in de general van de stad ( /1 ) . En als je geen guild hebt join je automatisch de guild recruitment channel als je een stad in komt. Alleen ik weet niet hoeveel mensen daar in zitten, nog nooit gebruikt.
/carequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
Kut. 20.000ste post gemist. Was misschien in dit topic.
volgens mij is dit ook een van de weinige topics waar Tong niet in postquote:Op zondag 28 juni 2009 03:19 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
/care
Op het moment dat je tong inhaalt krijg je van me en /cheer.
Heb hem hier idd nog nooit gezien, DIG SC ook nietquote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is dit ook een van de weinige topics waar Tong niet in post
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Snoopy1982 het volgende:
hmm...ik speels sinds een paar dagen op retail
Je doet er een paar dagen over om level 4 te wordenquote:
Als je maar een uur per dag speelt, en alle quests nog leest, en niet alle quests voor een area meteen allemaal op pakt, kan ik me dat best voorstellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:30 schreef GI het volgende:
[..]
[..]
Je doet er een paar dagen over om level 4 te worden
Inderdaad, met een uur per dag kan ik me dat enigzins voorstellenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je maar een uur per dag speelt, en alle quests nog leest, en niet alle quests voor een area meteen allemaal op pakt, kan ik me dat best voorstellen.
Oh ja true...quote:Op maandag 29 juni 2009 08:13 schreef GI het volgende:
[..]
Inderdaad, met een uur per dag kan ik me dat enigzins voorstellenMaar hij heeft op een private server gespeeld dus is niet heel nieuw.
Zit zelf ook op A-N, maar meestal wordt er Elwynn en Westfall wel wat gechat hoor. Altijd wel wat mensen die DM willen doen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Snoopy1982 het volgende:
hmm...ik speels sinds een paar dagen op retail (realm: Azjol-Nerub) daarvoor speelde ik op private servers..maar is het daar altijd zo'n dooie boel? Ik heb verschillende realms uitgeprobeerd maar nergens wordt gechat heb ik het idee... ik heb die Global chat channel gejoined maar ik ben de enige daar, of het is een rare bug die ik heb. Maar wel saai zo, geeft niet echt een MMORPG gevoel om in mn eentje beetje rond te rennen. Ik kan trouwens wel direct met andere praten maar niet via die chat channels. Ik dacht altijd dat het juist op retail veel drukker was maar valt dus tegen of ik doe iets fout of ben te low level om die chats te zien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |