abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70457506
Misschien moet ik mijn post toch nog een beetje veranderen
pi_70458461
Was het maar waar!
  zondag 28 juni 2009 @ 21:55:28 #53
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_70458995
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:12 schreef leonieke het volgende:
Wat zou je doen als ze je gewoon weer een IUI laten doen? Ik zou waarschijnlijk eerst een nieuw spermaonderzoek vragen (zeg ik nu natuurlijk met mijn grote mond ). Maar nee, serieus, het zou me wel interessant lijken als je eerst weet of het aan die koorts lag of niet, hé?

Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat hier in België zouden doen en vooral, als een poging eens moet afgebroken worden of die dan meetelt of niet (ik heb recht op 6 pogingen normaalgezien).

en de duivels zijn nog steeds niet toegekomen nog een geluk dat ik een nuchtere man heb en geen last heb van één of ander kwaaltje of ik had mijn kop al helemaal zot gemaakt
Ik ga ook voor eerst nog een keer (of 2) spermaonderzoek - mijn voorkeur ligt toch echt wel bij de iui. De vorige keer zat er namelijk wel wat in! En dat was een paar weken na een vrijgezellendag en een paar dagen na een bruiloft waar behoorlijke hoeveelheden bier zijn genuttig (wat dramatisch schijnt te zijn voor de 'score'). Nu heeft hij rond die tijd ook koorts gehad en is nog steeds aan het kuchen. Weet niet wat dat voor invloed heeft. Hoop dat het na de vakantie iig dusdanig verbeterd is dat er weer een fatsoenlijk aantal zwemmers zijn. Maar dat duurt nog wel even helaas *aan de ene kant niet zoveel geduld heeft en aan de andere kant het misschien wel niet wil weten*
pi_70459249
Ik kan me voorstellen dat je liever IUI doet. Ik zou liever ook hier blijven dan die volgende stap te moeten nemen.
Ik veronderstel dat ze wel zullen instemmen met dat onderzoek hoor. En voor de rest hoop ik gewoon dat het alsnog gelukt is.

* leonieke gooit een portie geduld naar Hobbesje
pi_70476096
mijn IUI is ook met een ronde dichterbij... deze ronde helaas toch weer ongesteld geworden...
pi_70476249
Balen, mijsje!

Ik heb een tijdje niet meegelezen dus ben niet meer op de hoogte maar zelf zijn wij net begonnen met onze eerste IVF. Er zijn nog niet veel follikels met een redelijk formaat (3 a 4 slechts!) maar volgens de arts kunnen we toch gewoon doorgaan. Voorlopig nog even gonal spuiten en elke dag een echo om te zien hoe groot de eiblaasjes zijn. Ergens in deze week waarschijnlijk de punctie.

Die paar maanden rust zijn wel goed geweest, merk ik. Ik heb wat tijd gehad om wat te verwerken en heb meer rust gekregen. Het gaat me (tot nu toe) wat makkelijker af allemaal. Hopen dat dat zo blijft.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 13:30:11 #57
5428 crew  miss_sly
pi_70476373
sombie
Fijn dat je wat rust hebt gehad de laatste manden en je eea hebt kunnen verwerken. Is ook nodig, want het is niet niks! Ik ga heel hard duimen voor een mooie oogst bij de punctie en daarna een heel mooi superembryo dat goed blijft plakken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70477146
mijsje wat jammer. Het zou zo fijn zijn moest je die IUI kunnen mijden als de pest

sombie wat goed om te lezen dat de rust jou zo'n deugd heeft gedaan. Ik duim superhard voor jou mee!
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 14:09:52 #59
5428 crew  miss_sly
pi_70477806
Och, mijsje, lees ik helemaal over jouw post heen
wat ontzettend jammer dat je ongesteld bent. Het zou zo mooi zijn als het toch nog zonder gedoe zou lukken.
Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70478402
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef mijsje het volgende:
mijn IUI is ook met een ronde dichterbij... deze ronde helaas toch weer ongesteld geworden...
He nou, wat kl*te mijs...
1 ei is geen ei
pi_70484322
dank jullie... heb er helemaal een baaldag van!
ik wil ook zo graag dat het zo lukt, maar ik merk dat mijn hoop daarop steeds kleiner wordt...
  maandag 29 juni 2009 @ 18:48:23 #62
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_70487484
Oh.... balen Mijsje!

Sombie succes met de IVF! Fijn dat een beetje rust je goed heeft gedaan.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:30:18 #63
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_70493190
Mijsje...

Sombie: ik duim voor je!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_70496355
Woensdag de punctie al! Waarschijnlijk maar 3 follikels. Wel erg weinig, vind ik, maar in het ziekenhuis maken ze er niet zo'n punt van. Ook niet van het feit dat ze nu nog maar 15 mm waren.

Bedankt voor jullie duimen, meiden. Die kan ik goed gebruiken!

Moeilijk om hoop te houden he, mijsje? Baal maar even goed, dan is er misschien weer ruimte voor hoop. Ik ben het even kwijt: heb je al eens IUI gehad?
pi_70496446
Ze kunnen opeens nog erg groeien hé sombie.
Bij mijn laatste IUI had ik op dag weet-ik-veel-hoeveel 1 follikel van rond de 11 mm en twee of drie dagen later zaten er opeens 2 van rond de 17mm (alhoewel ik dit nog steeds een heel vreemd verhaal vind, maar ik moet het toegeven dat ik ook maar elke keer 1 follikel zag tot de laatste keer).
Die 15 mm kan dus misschien toch nog wat groeien.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 07:34:04 #66
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_70503910
Balen mag je zeker mijsje. en ene dikke knuffel.

En Sombie, ik houd mijn vingers gekruisd voor je!
pi_70505864
Zit ik dan, op m'n nagels te bijten.
Wat duurt het lang tot het vrijdag is. En ik heb er toch al niet zo een goed gevoel over.
1 ei is geen ei
pi_70506020
mijn duimen draaien nog steeds overuren didy
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70509289
Sombie, woensdag je punctie! Spannend hoor! Het komt vast gauw goed nu!
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef sombie het volgende:
Moeilijk om hoop te houden he, mijsje? Baal maar even goed, dan is er misschien weer ruimte voor hoop. Ik ben het even kwijt: heb je al eens IUI gehad?
heb ik gisteren goed gedaan, ik was echt niet te genieten!
Ik heb nog nooit IUI gehad, maar ik ga het wel krijgen als ik in september nog niet zwanger ben. dan vind de gyn dat we lang genoeg gewacht hebben na ruim 2 jaar proberen, een miskraam met currettage, een vleesboompje met een operatie om te verwijderen, een HSG waaruit bleek dat een eileider dichtzat, en een kijkoperatie om hem open te krijgen (wat gelukt was). nu moeten we tot september dus nog even proberen of het toch nog spontaan kan, en zo niet, dan gaan we helemaal over op het medische.
pi_70515995
Lieve meiden, even een kort berichtje van mij. De 42 geoogste eitjes waren tof, de bijwerkingen helaas wat minder. Vrijdag de punctie gehad, maandag de terugplaatsing niet door laten gaan, dinsdagavond opgenomen in het ziekenhuis en vanmiddag pas weer ontslagen.

M'n man en ik zijn er voor nu even helemaal klaar mee en gaan alles een tijdje rustig laten bezinken. Voorlopig komt er dus geen terugplaatsing. Gelukkig hebben we wel 14 mooie eskimo's in de diepvries, dus het is niet allemaal voor niets geweest. Ook dit topic ga ik weer even aan me voorbij laten gaan de komende tijd. Misschien wel voorgoed. Ik ga zeker wel regelmatig in Z&G gluren of jullie al een plekje zijn doorgeschoven. Voor allemaal, heel veel sterkte, geduld en geluk met alle pogingen
pi_70516024
CP,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70517946
CP, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop alvast dat jullie samen terug de rust vinden die jullie zoeken en alles kunnen laten bezinken.
De 14 eskimo's zijn er en hopelijk kan één van die eskimo's ooit uitgroeien tot een prachtkind.

dinsdag 30 juni 2009 @ 16:34:07 #73
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_70518202
CP minder zeg...
pi_70518715
Cp, wat naar zeg. Maar als jullie ooit er wel klaar voor zijn... 14 is wel heel mooi.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:05:47 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70519144
Meiden, ik duim nog steeds voor jullie!

CP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')