Ik ga ook voor eerst nog een keer (of 2) spermaonderzoek - mijn voorkeur ligt toch echt wel bij de iui. De vorige keer zat er namelijk wel wat in! En dat was een paar weken na een vrijgezellendag en een paar dagen na een bruiloft waar behoorlijke hoeveelheden bier zijn genuttig (wat dramatisch schijnt te zijn voor de 'score'). Nu heeft hij rond die tijd ook koorts gehad en is nog steeds aan het kuchen. Weet niet wat dat voor invloed heeft. Hoop dat het na de vakantie iig dusdanig verbeterd is dat er weer een fatsoenlijk aantal zwemmers zijn. Maar dat duurt nog wel even helaasquote:Op zondag 28 juni 2009 17:12 schreef leonieke het volgende:
Wat zou je doen als ze je gewoon weer een IUI laten doen? Ik zou waarschijnlijk eerst een nieuw spermaonderzoek vragen (zeg ik nu natuurlijk met mijn grote mond). Maar nee, serieus, het zou me wel interessant lijken als je eerst weet of het aan die koorts lag of niet, hé?
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat hier in België zouden doen en vooral, als een poging eens moet afgebroken worden of die dan meetelt of niet (ik heb recht op 6 pogingen normaalgezien).
en de duivels zijn nog steeds niet toegekomennog een geluk dat ik een nuchtere man heb en geen last heb van één of ander kwaaltje of ik had mijn kop al helemaal zot gemaakt
He nou, wat kl*te mijs...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef mijsje het volgende:
mijn IUI is ook met een ronde dichterbij... deze ronde helaas toch weer ongesteld geworden...
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef sombie het volgende:
Moeilijk om hoop te houden he, mijsje? Baal maar even goed, dan is er misschien weer ruimte voor hoop. Ik ben het even kwijt: heb je al eens IUI gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |