Zet je 2 plaatjes van MJ naast elkaar heb je 't zelde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou..enorm! Tis bijna een "Zoek de verschillen"-plaatje!
[
Ach, kom op zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zet je 2 plaatjes van MJ naast elkaar heb je 't zelde.
Ik bedoel dat je alleen kan vergelijken met foto's op dezelfde leeftijd, wat jij dus deed.quote:
Kunstmatige inseminatie?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat er precies in de onbekende moeder gegaan is blijft de vraag. In ieder geval niet Michael zijn lul.
Adem.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Dat er 3 !! keer een ontzettend wit kind uitkomt is genetisch gezien bijna onmogelijk. 1 keer oke, dat kan, maar de kans is gewoon bijna te verwaarlozen dat het drie keer op rij gebeurt. En @ Shitney, ik denk dat je ziet wat je wilt zien want ik kan,
met de beste wil van de wereld geen gelijkenis ontdekken. De neus niet, de wenkbrauwen niet, de afstand van de ogen niet,
de haarstructuur niet, de gezichtsvorm niet and so on.
[ afbeelding ]
Deze foto stamt uit midden jaren '80 en laat alle Jackson-neefjes en nichtjes zien..hoewel er zeker lichtgetinte kinderen tussen zitten
zie ik er geen een met ook maar een glimpje gelijkenis met de features van Michael's kids.
Het zijn ook niet 3 ontzettend witte kinderen. Paris is vrij licht, Blanket is donker en Prince zit ertussenin. Debbie Rowe is heel wit en Micheal was lichtbruin, dus dan is het logisch dat de kinderen licht getint worden, in ieder geval veel lichter dan Micheal was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Dat er 3 !! keer een ontzettend wit kind uitkomt is genetisch gezien bijna onmogelijk. 1 keer oke, dat kan, maar de kans is gewoon bijna te verwaarlozen dat het drie keer op rij gebeurt. En @ Shitney, ik denk dat je ziet wat je wilt zien want ik kan,
met de beste wil van de wereld geen gelijkenis ontdekken. De neus niet, de wenkbrauwen niet, de afstand van de ogen niet,
de haarstructuur niet, de gezichtsvorm niet and so on.
[ afbeelding ]
Deze foto stamt uit midden jaren '80 en laat alle Jackson-neefjes en nichtjes zien..hoewel er zeker lichtgetinte kinderen tussen zitten
zie ik er geen een met ook maar een glimpje gelijkenis met de features van Michael's kids.
Je hebt ook het meest gunstige plaatje uitgezochtquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou..enorm! Tis bijna een "Zoek de verschillen"-plaatje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is dus de vader van Michael ...wat een akelige nare man ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg lichte ogen...
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft 2 donkere ouders en hun 10 kinderen zijn zowel donker als licht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader is zwart, mijn moeder blank. Zelf ben ik blank. Mensen geloven het niet eens als ik zeg dat mijn vader zwart is totdat ik ze een foto laat zien als bewijs. Dus het zegt niets hoor
Misschien omdat de aangetrouwden ook allemaal donker waren????quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
]
De moeder heb anders een aardig witte vast.quote:Op donderdag 9 juli 2009 04:27 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Misschien omdat de aangetrouwden ook allemaal donker waren????
Ah gelukkig, een expert!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef rooie60 het volgende:
Debbie is alleen de draagmoeder,eitjes zijn van donor en zaad ook,zit dus niks biologisch van Michael bij.
Precies. Zitten geen genen van wacko in die kids en ook geen genen van debbie. Blanket zou wel eens van hem kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef rooie60 het volgende:
Debbie is alleen de draagmoeder,eitjes zijn van donor en zaad ook,zit dus niks biologisch van Michael bij.
Hear hear!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Het zijn zijn kinderen. Of ze nu wel of niet aan zijn zaad ontsproten zijn.
Zo zie ik het tenminste en ik heb zelf het idee dat Jackson ook daadwerkelijk de biologische vader is.
Zo zie ik het ook. De kids zijn in ieder geval dol op hem, zo te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Het zijn zijn kinderen. Of ze nu wel of niet aan zijn zaad ontsproten zijn.
Zo zie ik het tenminste en ik heb zelf het idee dat Jackson ook daadwerkelijk de biologische vader is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |