Wordt ook minder nu ze het gekreun aan banden willen legenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:49 schreef kingmob het volgende:
Ondertussen ben ik als gezonde jongen gewoon vrouwentennis aan het kijken hoor
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:49 schreef kwaakvaak het volgende:
en nu zit mijn wekelijkse avondje klagen op fok er weer op..
tot volgende week denk![]()
![]()
en dank u voor het meelezen, meeleven, knuffels, hoofd laten legen en andere lieve dingen
Al 3 dagenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
Hebben jullie nou allemaal tegelijk een drama-avondje?
![]()
en dank u voor het meelezen, meeleven, knuffels, hoofd laten legen en andere lieve dingen
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Seņorita, vanwaar jouw nick eigenlijk? Wat bied je aan?quote:
Jij kan Ofresca voor mij vertalen? Wat betekent het?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seņorita, vanwaar jouw nick eigenlijk? Wat bied je aan?
to offer; to give; to provide; to throw; to present; to hold; to celebratequote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij kan Ofresca voor mij vertalen? Wat betekent het?
Ik gok op schoonheidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij kan Ofresca voor mij vertalen? Wat betekent het?
Ben tot een hoop gekke dingen in staat maar jou een knuffel gevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ahniks, gewoon even een dipje en behoefte aan een knuffel die er niet is
Okee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
to offer; to give; to provide; to throw; to present; to hold; to celebrate
Alleen dan is 't gespeld als Ofrezca
Het is inderdaad de subjuntivo-variant van ofrecer (aanbieden). Que ofrezca is dan, "ik hoop dat hij/zij aanbiedt".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
to offer; to give; to provide; to throw; to present; to hold; to celebrate
Alleen dan is 't gespeld als Ofrezca
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is inderdaad de subjuntivo-variant van ofrecer (aanbieden). Que ofrezca is dan, "ik hoop dat hij/zij aanbiedt".
Maar "fresca" betekent fris of vers.
Een mooie contaminatie dus: "Ik hoop dat hij/zij iets vers aanbiedt!"
Daar is ook een vrouw handiger voorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben tot een hoop gekke dingen in staat maar jou een knuffel gevensorry
You wished. Het is een combinatie van Fresco en Caritas, naamgeving volgens fokkers...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is inderdaad de subjuntivo-variant van ofrecer (aanbieden). Que ofrezca is dan, "ik hoop dat hij/zij aanbiedt".
Maar "fresca" betekent fris of vers.
Een mooie contaminatie dus: "Ik hoop dat hij/zij iets vers aanbiedt!"
Komt kort en goed neer op gras.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wortel aan paard daar houd het mee op
quote:
Wimbledon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |