Zie mijn reactie op Ofrescaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken toch ook wat vrouwen die er best lang de bleus over voelen als een relatie stuk gaat. Mijn servische ex was zo iemand, die heeft best lang getreurt om de relatie die stuk ging, vervolgens heeft ze na maanden wat lopen scharrelen, iets met mij gekregen maar de haat tegen over de vriend die haar daarvoor in de steek gelaten had was nog erg zwaar in haar aanwezig en daar had ze toch regelmatig toch nog een behoorlijke blues over hoor.
21:15 en nu al dronken??? das niet goed he...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil het graag voor je doen maar deze jongen stapt niet meer in de auto
Jij wou nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeeej ff terug lezen jij meneertje
Dronken valt wel mee maar ik rij niet zelf na 1 biertje nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
21:15 en nu al dronken??? das niet goed he...
"ze is echt niet te verdrinken, ze schuilt het makkelijkst in drank"
Vrij geleend van Thomas Acda
In beide gevallen wanneer ze gedumpt zijn? Heb je wel gelijk in. In het eerste geval was de vrouw niet goed genoeg, terwijl mannen haar altijd zouden moeten idoliseren, wat inhoudt dat hij dus een idioot is. In het tweede geval was de man niet goed genoeg, wat niets afdoet aan de vrouw, maar wel aan het kunnen van de man. Toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry
Nouja, ik bedoel meer dat vrouwen hun verdriet vaker in vijandigheid uiten. De ex heeft ook gelijk helemaal afgedaan, was ook waardeloos in bed, eigenlijk een lul, etc. etc.
De man reageert juist vaak met een idealisering van zijn ex, omdat hij z'n huidige situatie veel kutter vind.
das waar... een man beseft pas echt wat ie niet meer heeft als ze echt weg is en de vrouw 'verstopt' zich gelijk achter allemaal excusen om zichzelf vooral niet kut te voelen over het feit dat ze hem soms best mistquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry
Nouja, ik bedoel meer dat vrouwen hun verdriet vaker in vijandigheid uiten. De ex heeft ook gelijk helemaal afgedaan, was ook waardeloos in bed, eigenlijk een lul, etc. etc.
De man reageert juist vaak met een idealisering van zijn ex, omdat hij z'n huidige situatie veel kutter vind.
Klinkt bekend was het niet een nummer van de dijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das waar... een man beseft pas echt wat ie niet meer heeft als ze echt weg is en de vrouw 'verstopt' zich gelijk achter allemaal excusen om zichzelf vooral niet kut te voelen over het feit dat ze hem soms best mist
Ontkenning inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das waar... een man beseft pas echt wat ie niet meer heeft als ze echt weg is en de vrouw 'verstopt' zich gelijk achter allemaal excusen om zichzelf vooral niet kut te voelen over het feit dat ze hem soms best mist
alleen de eerste zin komt overheen.. Niet geheel ontoevallig heeft de eerder genoemde Thomas Acda, op de kleinkunst les in tekstschrijven gehad van Huub van der Lubbequote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Klinkt bekend was het niet een nummer van de dijk
Een medestander, maar dat had ik al door toen je die Jeugd tekst gebruikte om je pijn uit te drukken een paar weken geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alleen de eerste zin komt overheen.. Niet geheel ontoevallig heeft de eerder genoemde Thomas Acda, op de kleinkunst les in tekstschrijven gehad van Huub van der LubbeCirkels zijn snel rond zo
Beide overigens best goede tekstenaars, niet van die moeilijk doen omdat we dan interesanter klinken teksten die die sjappies van blof denken te moeten maken. (terwijl hun oude werk, voor ze beroemd waren een stuk beter was, simpele teksten maar wel duidelijk en recht door zee)
* kwaakvaak is een kleine tekstfetishist
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alleen de eerste zin komt overheen.. Niet geheel ontoevallig heeft de eerder genoemde Thomas Acda, op de kleinkunst les in tekstschrijven gehad van Huub van der LubbeCirkels zijn snel rond zo
Beide overigens best goede tekstenaars, niet van die moeilijk doen omdat we dan interesanter klinken teksten die die sjappies van blof denken te moeten maken. (terwijl hun oude werk, voor ze beroemd waren een stuk beter was, simpele teksten maar wel duidelijk en recht door zee)
* kwaakvaak is een kleine tekstfetishist
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een medestander, maar dat had ik al door toen je die Jeugd tekst gebruikte om je pijn uit te drukken een paar weken geleden
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
Hebben jullie nou allemaal tegelijk een drama-avondje?
Valt best mee, ik houd gewoon van deze muziek en discussies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Valt best mee, ik houd gewoon van deze muziek en discussies.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah valt wel mee hoor, eerder een ik ga ff lekker de frustratie van mij afscrhijven op fok avondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |