Nee nee, de moeder van Lundegaard.Kkgeil man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Druktemaker het volgende:
Beetje matig topic.
Tevens vingert TS idd zijn oma.
Nee, je ranzige oma vinger je. Kan je soms verdomme niet lezen? Flikker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nee nee, de moeder van Lundegaard.Kkgeil man.![]()
Niks mis mee, doe ik ook. TS z'n oma dan.quote:
Ik ken mijn oma al een tijdje, he. Je mag haar doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niks mis mee, doe ik ook. TS z'n oma dan.
Freakquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik ken mijn oma al een tijdje, he. Je mag haar doen.
Lundegaard's moeder. Goooooooooh, die is nat jonguh!
Heeft je echte moeder je niet verteld dat je haar zoon bent? Je stiefmoeder is idd dood. Ranzig wijf is datquote:
Is dat een stap voorwaarts of achterwaarts?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef mazaru het volgende:
Dit topic gaat van belachelijk naar achterlijk en puberaal
volgens mij neerwaartsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is dat een stap voorwaarts of achterwaarts?
Domme Staphorster boer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef devl1nsect het volgende:
Zijn walgelijke alternatieve grafteven. Hoe kan je nu als mooie dame zijnde in een seizoen als deze, met dit heerlijke een slip dragen onder een jurk?
Als ik in de stad loop kijk ik eerst of de leuke kansrijke dame in kwestie wel een string draagt anders valt ze sowieso af.
Vrouwen met een oma slip onder een jurk
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:12 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Domme Staphorster boer.![]()
U heeft totaal geen verstand van lingerie.![]()
O jatijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |