abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70444456
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ook geen Dudek dus, dan verwacht ik eigelijk geen nieuwe doelman meer. En na de transfer van Ignjatovic ook geen verdediger.

Dudek (d) (36)
Gentenaar (d) (33)
Gomes (d) (28)
Ochoa (d) (23)
Velthuizen (d) (22)
Zwinkels (d) (26)
Bak Nielsen (v) (26)
Berra (v) (24)
Bjärsmyr (v) (23)
Donk (v) (23)
El-Akchaoui (v) (28)
Fernandez (v) (26)
Ignjatovic (v) (21)
Komorowski (v) (25)
Kruiswijk (v) (24)
Loovens (v) (25)
Ninkov (v) (24)
Guerreiro (am) (27)
Zenden (am) (32)
"Moa" Abdellaoue (a) (23)
Benschop (a) (19)
Beerens (a) (21)
Cissé (a) (24)
Cruz (a) (34)
Boukhari (a) (28)
van der Gun (a) (30)
Emnes (a) (21)
Koevermans (a) (30)
van der Meyde (a) (29)
Purovic (a) (24)
Cruz mag je ook doorstrepen. Hij heeft zelf aangegeven niet meer terug naar Feyenoord te willen om ons niet teleur te stellen als hij niet meer goed zou spelen omdat hij te oud werd..
pi_70444469
El-Akchaoui komt ook niet, heeft Been gezegd.
  zondag 28 juni 2009 @ 13:37:10 #128
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70445616
Wel heel knullig, dat je iemand die je 'al een jaar volgt' niet opbouwend kunt beoordelen .

Als dat er niet bij had gestaan had ik het erg mooi werk gevonden.
Een jonge, fysiek sterke speler, die waarschijnlijk erg goedkoop is en eerst een jaar wordt gehuurd om te kijken hoe goed hij wel of niet is. Dat hij nog niet bekend is zegt me weinig opzich, dat kan ook volledig afhangen van hoe hij wordt gebruikt. Van de week bijvoorbeeld nog dat berichtje van die speler die back die het bij ajax niet aankon, maar nu wel gewoon naar Barca gaat.
Nog een leuk voorbeeldje:
quote:
Kees van Wonderen was tijdens zijn actieve sportcarrière zoals ze dat noemen een echte laatbloeier. Waar talenten vaak al voor hun 18e levensjaar debuteren in de eerste elftallen van voetbalclubs waar ook ter wereld, mocht Kees van Wonderen pas op 22-jarige leeftijd voor het eerst meedoen met de elite van NEC. De club speelde toentertijd in de Eerste divisie, waarna hij pas drie seizoenen later zijn debuut maakte in de Eredivisie.
Luca Toni speelde op z'n 27e (!) zelfs nog in de Serie B, en was bijna gestopt met voetbal.

Huurconstructies met opties tot koop FTW!
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 28 juni 2009 @ 13:38:19 #129
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70445643
Zenden, Koevermans en van der meijde in dat rijtje
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_70447398
Hij heeft toch zelf alleen een dvdtje gezien dat samen is gesteld door (waarschijnlijk) Israel? Niet zo moeilijk doen.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 15:12:02 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70447843
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Sloggi het volgende:
El-Akchaoui komt ook niet, heeft Been gezegd.
Echt balen is dat. Ik zie hem liever dan de Cler
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 28 juni 2009 @ 15:14:20 #132
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70447903
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Echt balen is dat. Ik zie hem liever dan de Cler
Die linksbackpositie is met de Cler en eventueel van Bronckhorst al vrij goed ingevuld, dan kun je je beter met het schaarse geld richten op andere posities.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 15:15:48 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70447938
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:14 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die linksbackpositie is met de Cler en eventueel van Bronckhorst al vrij goed ingevuld, dan kun je je beter met het schaarse geld richten op andere posities.
De Cler is een hark. Dus daarme is het helemaal niet opgelost. Dikke overrated voetballer.
4045
onlogisch
  zondag 28 juni 2009 @ 15:17:18 #134
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70447973
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De Cler is een hark. Dus daarme is het helemaal niet opgelost. Dikke overrated voetballer.
Voor afgelopen seizoen vond ik het een goede linksback, maar door blessures is het er vorig jaar niet echt uitgekomen. Het lijkt mij niet dat hij het opeens verleerd heeft.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 15:22:25 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70448093
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Voor afgelopen seizoen vond ik het een goede linksback, maar door blessures is het er vorig jaar niet echt uitgekomen. Het lijkt mij niet dat hij het opeens verleerd heeft.

Een goede back? De kapitale blunders tegen De Graafschap thuis, en ik meen NEC thuis vergeten?

En is het niet zo dat het scorend vermogen van Feyenoord nieteens zo slecht is. Maar meer het probleem achter in zit? Als ik kijk naar afgelopen seizoen is het alleen Bahia die er met een mager 6je goed vanaf komt. Voor de rest was het drama.

Daarom hadden ze bij Feyenoord mijn inziens de Cler moeten bedanken voor de bewezen diensten en desnoods met 1tje van de A junioren verder moeten gaan ipv de Cler dit seizoen gewoon weer op te nemen in de selectie.
4045
onlogisch
pi_70448151
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:04 schreef Happel het volgende:
Been weet wel waar de normale supporter van houd.
Daar moet je niet naar luisteren aangezien de gemiddelde supporter lang niet zoveel verstand van voetbal heeft als hijzelf (en Beenhakker).
-
pi_70449199
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11026:broedertwist-gewonnen-door-profs&catid=1:laatste-nieuws&Itemid=101024

Voor wie niet geweest is en graag de goals nog wil zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 28 juni 2009 @ 17:36:13 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70451584
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar moet je niet naar luisteren aangezien de gemiddelde supporter lang niet zoveel verstand van voetbal heeft als hijzelf (en Beenhakker).
Daar weet je zeker alles van.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70452148
Ik zou zelf dan ook niet eindverantwoordelijk willen zijn voor het scoutings/aankoopbeleid van Feyenoord.
-
  zondag 28 juni 2009 @ 19:19:08 #140
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_70453853
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan zal Been Nourdin Boukhari binnenkort wel presenteren
451 °F
pi_70469712
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
Verkopen die padjakker.
Ik zou um nog een kans geven.
pi_70470902
Luigi Bruins blij met Mario Been

Datum: 29-06-2009 Bron: AD.nl

Of de twee doelpunten die hij tegen de amateurs van Feyenoord maakte veel waarde voor hem hadden? Luigi Bruins dacht na de 5-0 winst even diep na. ,,Ach, ze staan toch achter mijn naam,’’ sprak hij zaterdag op Varkenoord. ,,Je kunt ze maar gemaakt hebben, toch?’’
De centrale middenvelder staat aan de vooravond van het seizoen dat het stempel ‘sportieve revanche’ opgespeld mag krijgen. De 22-jarige Rotterdammer kende na zijn transfer van Excelsior naar Feyenoord in 2006 een geweldig debuutseizoen onder Bert van Marwijk, maar stond volledig stil onder Gertjan Verbeek en zijn tijdelijke opvolger Leon Vlemmings.

Dat uitgerekend Mario Been, die man die hem liet debuteren in het betaald voetbal bij Excelsior, naar de Kuip kwam, lijkt de ideale zet om Bruins weer op de rails te zetten.

Tijdens de eerste oefenwedstrijd stond de zoon van een Nederlandse vader en een Italiaanse moeder negentig minuten binnen de lijnen. ,,Dat de trainer mij goed kent, is fijn,’’ houdt hij zich op vlakte. ,,Dit is toch een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zo voelt het tenminste.’’

Bruins wilde afgelopen seizoen zijn indrukwekkende debuutjaar in de Kuip doortrekken met een glanzend tweede seizoen. Maar zoals zo vaak viel het seizoen volgend op een topjaar bitter tegen. Voor het eerst kreeg hij te maken met tegenslag.

,,Ik ben blijven knokken, maar het is er naar het einde van het seizoen zeker niet beter op geworden. Nee, ik heb nooit getwijfeld aan mezelf. Mijn begeleiding en mijn vrienden steunden mij voortreffelijk. Dat hield mij op de been.’’

De nieuwe trainer heeft de Rotterdamse fans weer vertrouwen gegeven. ,,Er is bij Feyenoord aan het begin van het seizoen altijd hoop,’’ zegt hij.

,,De spelers hebben dat net zo goed als de supporters. Maar we zullen het week in, week uit moeten laten zien.’’

Zijn start tegen zondaghoofdklasser Sc Feyenoord was uitstekend. Maar na bijna een half uur verslapte de vormgever. Bruins werd nonchalant en meteen minder waardevol. Net voor rust pakte hij de draad weer op met een doelpunt uit een fraaie voorzet van de goed spelende Dani Fernández.

De karakteristieke ‘dip’, waar in het verleden bijvoorbeeld Foppe de Haan zich al kritisch over uit liet, moet er uit. ,,Natuurlijk is die mening van alles en iedereen over mij af en toe irritant. Maar als vakmensen er iets over zeggen, kan ik er ook iets uitpikken en mee aan de slag gaan,’’ zegt Bruins.

,,Na een goed eerste seizoen werd ik door veel mensen de hemel in geprezen. Als het vervolgens veel minder gaat, is het voor mensen blijkbaar het moment om een schop na te geven. Dan zoeken ze waarschijnlijk een zondebok die ze extra aan willen pakken. Dat ik af en toe werd uitgefloten in de eigen Kuip, was pijnlijk. Maar dan hebben we het misschien over vijftig mensen, terwijl er vijftigduizend zitten.’’

Met Georginio Wijnaldum, Jon Dahl Tomasson, Leroy Fer en Jonathan De Guzman heeft trainer Mario Been veel mogelijkheden in de aanvallende as van het middenveld. Nick Hofs behoort niet meer tot de concurrenten van de middenvelder.

De Arnhemmer wordt dagelijks positief toegezongen door supporters, maar is klaar voor een vertrek. Hofs hoopt op een definitieve terugkeer naar Vitesse, maar beide clubs zijn nog niet tot een definitief akkoord gekomen.

De manier waarop Hofs zaterdag als invaller presteerde, straalde geen enthousiasme uit. Zeker niet vergeleken met Bruins. ,,Er zijn nog vijf weken te gaan,’’ weet Bruins. ,,Of ik straks speel ligt aan mezelf. Ik ben lekker begonnen, nu moet ik de lijn doortrekken.’’
  maandag 29 juni 2009 @ 11:00:35 #143
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_70471659
Feyenoord
pi_70474058
Zo geweldig was z'n debuutseizoen nou toch ook weer niet? Een aantal goede wedstrijden maar ook veel matige.
-
  maandag 29 juni 2009 @ 12:17:22 #145
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70474117
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:15 schreef Ritmo het volgende:
Zo geweldig was z'n debuutseizoen nou toch ook weer niet? Een aantal goede wedstrijden maar ook veel matige.
Mee eens, een goed eerste deel van de seizoenshelft net zoals menig ander Feyenoord speler en zo af en toe sporadisch nog een aardige pot.
pi_70474124
quote:
Boukhari begrijpt uitspraak Mario Been
Uitgegeven: 29 juni 2009 09:35
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 10:06

AMSTERDAM - De transfervrije Nourdin Boukhari werd vorige week in verband gebracht met Feyenoord. Berichten dat de Rotterdammers geïnteresseerd zijn, werden door trainer Mario Been afgedaan als 'klinkklare onzin'.

Boukhari kon de uitspraak van Been wel begrijpen gezien zijn verleden bij Ajax. "Anders keren de supporters zich straks tegen hem. Ik hoop dat Mario het goed gaat doen."

"Het verbaasde me wel dat het nieuws is gaan lopen in de media. Mijn zaakwaarnemer heeft wel met Leo Beenhakker gesproken, maar de onderhandelingen zijn nooit in een gevorderd stadium geweest."

Nieuwe club

Boukhari rest nu niets anders dan op zoek te gaan naar een nieuwe club. Hij heeft geen voorkeur. Ook voor een buitenlands avontuur staat de middenvelder open. "Ik ben met wat dingen bezig, maar er is niets concreet."

"Ik ga in ieder geval niet meer naar het Midden-Oosten, dat was geen succes. Ik blijf wel in Europa. Ditmaal wil ik de juiste keuze maken, ga alles van top tot teen bekijken."

NAC Breda

Op dit moment traint hij mee bij NAC Breda, waar hij het afgelopen halfjaar speelde. De kans dat hij in Breda blijft is erg klein. "Ik heb niets meer van NAC gehoord. Het is afwachten of ze geld hebben om me te contracteren."

"De club is ook bezig met de uitbreiding van het stadion, dus dat wordt een lastig verhaal. Ik heb alle tijd om een nieuwe club te vinden, ga geen overhaaste beslissingen nemen."
-
  maandag 29 juni 2009 @ 12:23:12 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70474277
Aan de ene kant vind ik het onprofessioneel van Been als het daadwerkelijk zo is. Aan de andere kant vind ik mezelf dan een zeikerd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70474325
Wel een nette reactie van Boukhari.
-
  maandag 29 juni 2009 @ 12:56:11 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70475194
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:23 schreef TC03 het volgende:
Aan de ene kant vind ik het onprofessioneel van Been als het daadwerkelijk zo is. Aan de andere kant vind ik mezelf dan een zeikerd.
Elke trainer doet dat wel, wanneer er een speler gelinkt wordt aan de club waar die op dat moment trainer is. Zie het probleem dan ook niet zo...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 juni 2009 @ 14:01:52 #150
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70477478
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik zou um nog een kans geven.
Precies. Ballen kan hij echt wel