abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70417701
What the fuck??
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:19:13 #77
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70417924
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:31 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, als ik een speler train voor een andere positie, dan staat er dat dit 10% van de current wordload bedraagt. Betekent dit dat er minder intensief op andere dingen getraind wordt, en dus de ontwikkeling van een speler kan vertragen?

Ik train namelijk al mijn spelers continu om naar andere plekken, dus op een gegeven moment kunnen al mijn linksbuitens ook (als dat nodig is) ingezet worden op rechts, en andersom. Zelfde geldt voro de backs. DC's train ik afhankelijk van de stats standaard om naar DL, DR of DM; DM's train ik om naar DC, DR, DL, etc. en mijn spitsen wil ik ook op de AMC-postie kwijt kunnen in en noodgeval.

Dit maakt het makkelijk om te wisselen, te schuiven in het elftal en soms blijkt een centrale verdediger als back bijna net zo goed uit de voeten te kunnen als op zijn oorspronkelijke plek.

Maar het is dus niet de bedoeling dat dit ervoor zorgt dat hun stats minder snel groeien. Weet iemand of dit zo is?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_70418210
Nog iemand naar Varkenoord vandaag? Ga wel effe kijken.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
dCler-------------Hofland---Vlaar--------Fernandez
vBronckhorst---Bahia-----Nieveld-----Tiendalli
----------------------------------Ignjatovic---Leerdam

Dat wordt toch dringen dan in de verdediging, vraag me af wie de vaste waarden worden.
Ik dacht al, wat is dat voor opstelling
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alleen maar mooi. Van Vlaar moet je niet blind uitgaan, voor hetzelfde geldt ligt ie de eerste training of wedstrijd weer te kermen op de grond. Dan is het gewoon over...
Ja, nu weten we het wel.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:31 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, als ik een speler train voor een andere positie, dan staat er dat dit 10% van de current wordload bedraagt. Betekent dit dat er minder intensief op andere dingen getraind wordt, en dus de ontwikkeling van een speler kan vertragen?

Ik train namelijk al mijn spelers continu om naar andere plekken, dus op een gegeven moment kunnen al mijn linksbuitens ook (als dat nodig is) ingezet worden op rechts, en andersom. Zelfde geldt voro de backs. DC's train ik afhankelijk van de stats standaard om naar DL, DR of DM; DM's train ik om naar DC, DR, DL, etc. en mijn spitsen wil ik ook op de AMC-postie kwijt kunnen in en noodgeval.

Dit maakt het makkelijk om te wisselen, te schuiven in het elftal en soms blijkt een centrale verdediger als back bijna net zo goed uit de voeten te kunnen als op zijn oorspronkelijke plek.

Maar het is dus niet de bedoeling dat dit ervoor zorgt dat hun stats minder snel groeien. Weet iemand of dit zo is?
Geen idee, Mario
pi_70418353
pi_70418436
Een Servier, dat zijn gelijk een aantal rode kaarten. Het oude Feyenoord komt terug!

Ben benieuwd wat ie kan. Zat ie ook bij die EK selectie?
pi_70418601
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ben benieuwd wat ie kan. Zat ie ook bij die EK selectie?
Nope.
Van wat ik heb begrepen snappen ze er in Servie in ieder geval niets van.
Ignjatovic zou bekend staan als een erg matige verdediger die waarschijnlijk niet eens wat kan toevoegen aan het huidige Feyenoord.
De kranten daar vinden het in elk geval erg komisch hoe Feyenoord is afgezakt.

Het is natuurlijk ook een teken aan dat wand dat;

- niemand iets over hem gehoord had
- hij in geen enkele nationale jeugd selectie heeft gespeeld
- Borac helemaal nergens was en in totaal 6 doelpunten tegen kreeg bij een zwak ajax.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cara op 27-06-2009 11:00:42 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_70418645
quote:
'Feyenoord belde Boukhari af vanwege achterban'

De Telegraaf meldt dat Leo Beenhakker wel degelijk zijn interesse kenbaar had gemaakt bij Nourdin Boukhari. Feyenoord heeft de middenvelder inmiddels ook alweer afgebeld, volgens de krant omdat Boukhari slecht zou liggen bij de achterban.
pi_70418796
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:28 schreef Cara het volgende:

[..]

Nope.
Van wat ik heb begrepen snappen ze er in Servie in ieder geval niets van.
Ignjatovic zou bekend staan als een erg matige verdediger die waarschijnlijk niet eens wat kan toevoegen aan het huidige Feyenoord.
De kranten daar vinden het in elk geval erg komisch hoe Feyenoord is afgezakt.

Het is natuurlijk ook een teken aan dat wand dat we;

- niemand iets over hem gehoord had
- hij in geen enkele nationale jeugd selectie heeft gespeeld
- Borac helemaal nergens was en in totaal 6 doelpunten tegen kreeg bij een zwak ajax.
Ik vind het ook een vage aankoop. Raar dat iedereen hier zo positief is. Ik denk niet dat we hem nog terug zien na komend seizoen.
pi_70419055
Verstandige deal van Feijenoord, als het brandhout blijkt te zijn ben je er tenminste binnen een jaar weer vanaf..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_70419201
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef Staanplaats het volgende:
Verstandige deal van Feijenoord, als het brandhout blijkt te zijn ben je er tenminste binnen een jaar weer vanaf..
Iedereen ook altijd met dat brandhout, ik snap er helemaal niets van.
Vlaar is tot eind december waarschijnlijk niet fit en verder heb je alleen Nieveld op die positie.

Dan mag je haast geen geld hebben, maar had het nou zo moeilijk geweest om een aardig bewezen verdediger van een iets grotere club te huren, waar je in elk geval weet wat je er aan hebt?

Ik heb best vertrouwen in Been en Beenhakker, maar het is ontzettend belangrijk dat de verdediger gelijk staat, anders hebben we een groot probleem in de eerste seizoenshelft.

Dit is een erg jonge, onervaren verdediger die op zijn zwaarst tegen FK Partizan heeft gespeeld, (en natuurlijk Ajax, maar dat was een aggregate van 6-1) die nog nooit in een stadion heeft gespeeld groter dan 10.000 man - en dat moet dan over 2 weken klaar staan tegen Sampdoria in een gevulde Kuip van 50.000? Ik betwijfel het.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:26:06 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70419396
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:14 schreef Cara het volgende:

en dat moet dan over 2 weken klaar staan tegen Sampdoria in een gevulde Kuip van 50.000? Ik betwijfel het.

Ze verkopen volgens mij niet eens kaarten voor de tweede ring.
pi_70419518
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:53 schreef Ruud het volgende:
[..]

Gaat een krakertje worden hoor.

De mannen van Ron van den Berg zijn er in elk geval klaar voor. Jaren moeten wachten voor ze weer eens tegen de grote broer mogen spelen, dus die willen er een leuke partij van maken. De vraag is alleen wie er nog op vakantie zijn en wie niet, maar goed.

Staan toch een paar prima voetballers tussen hoor. Bovenste rij uiterst links en uiterst rechts en de man vierde van rechts bijvoorbeeld. Zittend tweede van links en vierde en derde van rechts ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70419657
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:14 schreef Cara het volgende:

[..]

Iedereen ook altijd met dat brandhout, ik snap er helemaal niets van.
Vlaar is tot eind december waarschijnlijk niet fit en verder heb je alleen Nieveld op die positie.

Dan mag je haast geen geld hebben, maar had het nou zo moeilijk geweest om een aardig bewezen verdediger van een iets grotere club te huren, waar je in elk geval weet wat je er aan hebt?

Ik heb best vertrouwen in Been en Beenhakker, maar het is ontzettend belangrijk dat de verdediger gelijk staat, anders hebben we een groot probleem in de eerste seizoenshelft.

Dit is een erg jonge, onervaren verdediger die op zijn zwaarst tegen FK Partizan heeft gespeeld, (en natuurlijk Ajax, maar dat was een aggregate van 6-1) die nog nooit in een stadion heeft gespeeld groter dan 10.000 man - en dat moet dan over 2 weken klaar staan tegen Sampdoria in een gevulde Kuip van 50.000? Ik betwijfel het.
Dan heb Feijenoord het toch slim gedaan, als die jongen niet aan de verwachtingen voldoet ben je er tenminste meteen vanaf..

Feijenoord moet creatief zijn, logisch dat ze nu met dergelijke constructies komen. OF die gozer kan voetballen ik heb geen flauw idee. Maar omdat ie van Ajax op z'n klote heeft gekregen en niet in grote stadions heeft gespeeld zal hjij wel floppen?

Hoeveel grote stadions had Koevermans eigenlijk gezien toen hij naar Sparta ging? Van Nistelrooy kwam ook pas op z'n 21ste binnenlopen in de eredivisie , zo kan je nog wel even doorgaan.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:52:46 #89
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70419867
Het zal mij benieuwen hoe ze hierop zijn gekomen en of ie voldoet, heb hier op z'n zachts gezegt wat vraagtekens over deze versterking.
Wel blij dat ie slechts gehuurt is, mocht het niets zijn is het jammer van de salariscenten maar bespaar je in ieder geval weer een boel en als ie wel presteert heb je in ieder geval die optie tot koop.
pi_70419884
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Staanplaats het volgende:
Feijenoord moet creatief zijn, logisch dat ze nu met dergelijke constructies komen. OF die gozer kan voetballen ik heb geen flauw idee. Maar omdat ie van Ajax op z'n klote heeft gekregen en niet in grote stadions heeft gespeeld zal hjij wel floppen?
Nesta en Cannavaro krijgen ook weleens met 4-0 op de kloten, dus dat zijn ook waardeloze voetballers
pi_70420866
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Dan heb Feijenoord het toch slim gedaan, als die jongen niet aan de verwachtingen voldoet ben je er tenminste meteen vanaf..

Hoeveel grote stadions had Koevermans eigenlijk gezien toen hij naar Sparta ging? Van Nistelrooy kwam ook pas op z'n 21ste binnenlopen in de eredivisie , zo kan je nog wel even doorgaan.
Dan ben je er wel van af, maar dan heb je de rest van het seizoen een probleem.
Nadat hij ons in dat geval punten heeft gekost, wie gaan we er dan de rest van de eerste seizoenhelft neer zetten? Nieveld?

Ik zeg ook helemaal niet dat hij gaat floppen, ik zal de laatste zijn die een speler afkraakt voor hij een bal heeft geraakt.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat hij simpelweg nog niet de ervaring heeft tegen spitsen van een iets groter kaliber. De Servische competitie staat een stuk lager aangeschreven dan de Nederlandse en al zou hij zichzelf in die competitie bewezen hebben dan is het nog maar de vraag hoe hij omgaat met spitsen als N'Kufo, El Hamdaoui, Ari, Toivonen etc. - terwijl we toch iemand moeten hebben waar je vanaf het begin op aankan.

Je noemt overigens ook leuk wel een paar namen die de druk leuk aankonden, maar dat is ook exact mijn punt. Kan hij de druk van zoveel supporters aan? Ik zeg niet dat hij het NIET kan, je kan alleen niet zeker zijn en dat is iets wat je wel moet zijn wil je met vertrouwen aan de competitie beginnen.
pi_70420882

[ Bericht 100% gewijzigd door Cara op 27-06-2009 12:44:10 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:02:54 #93
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70421329
ach, we huren die servische slager, dus mocht het niks zijn, dan kunnen we makkelijk van hem af.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_70421359
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Nadat hij ons in dat geval punten heeft gekost, wie gaan we er dan de rest van de eerste seizoenhelft neer zetten? Nieveld?

Ik zeg ook helemaal niet dat hij gaat floppen, ik zal de laatste zijn die een speler afkraakt voor hij een bal heeft geraakt.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat hij simpelweg nog niet de ervaring heeft tegen spitsen van een iets groter kaliber. De Servische competitie staat een stuk lager aangeschreven dan de Nederlandse en al zou hij zichzelf in die competitie bewezen hebben dan is het nog maar de vraag hoe hij omgaat met spitsen als N'Kufo, El Hamdaoui, Ari, Toivonen etc. - terwijl we toch iemand moeten hebben waar je vanaf het begin op aankan.

Je noemt overigens ook leuk wel een paar namen die de druk leuk aankonden, maar dat is ook exact mijn punt. Kan hij de druk van zoveel supporters aan? Ik zeg niet dat hij het NIET kan, je kan alleen niet zeker zijn en dat is iets wat je wel moet zijn wil je met vertrouwen aan de competitie beginnen.
Jonge spelers hebben nooit de ervaring. Maar Feijenoord bevindt zich nu gewoon niet in de positie om gearriveerde spelers te halen van rond de 25. Dat is gewoon niet te betalen. Dus zal men risico's moeten nemen met jonge spelers en deze gewoon heel goed moeten begeleiden.
Of iemand dan de druk aan kan van het prof-bestaan, ja dat zal moeten blijken. Maar je kan op basis van dat mentale vlak toch niet allerlei jonge spelers laten lopen.

Wie zegt overigens dat hij er meteen moet staan? Ik denk toch dat de verdediging zal starten met Fernadez-Bahia-Hofland-De Cler/van Bronckhorst
pi_70421417
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Als we niemand halen hebben we helemaal een probleem. En wie we er anders neer gaan zetten? Vlaar, Hofland, Bahia? Nieveld inderdaad, en als het echt moet hebben we Landzaat ook nog.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:56:59 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70422592
Ik zie het probleem niet zo hoor. Hij is 21, zal zeker nog geen basisplaats krijgen aan het begin en krijgt de kans om het hele seizoen te bewijzen dat hij sterk en goed genoeg is voor een verder vervolg van zijn carričre bij Feijenoord.

Dat er vraagtekens bij geplaatst worden is ook alleen maar, omdat niemand van die knakker heeft gehoord. Dan is het alleen aan hem om te laten zien wat hij kan. Gezien zijn leeftijd vind ik het helemaal geen verkeerde 'aankoop' .

Jonge spelers kopen en weer verkopen is het enige waar Feijenoord baat bij heeft.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:59:22 #97
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_70422664
Net foto's laten maken voor mijn SCC, zónder gevangenisnummer en mét een baard van 6 dagen...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:07:58 #98
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70422900
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Net foto's laten maken voor mijn SCC, zónder gevangenisnummer en mét een baard van 6 dagen...
Ook een tulband opgedaan?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_70426972
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:53 schreef Ruud het volgende:
[..]

Geen idee, Mario
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Verkeerde topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70427574
het staat... 0-1!