Matig is my middle name.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:54 schreef Fortitudo het volgende:
hoe zie je dan of ze slipje dragen ofnie
Mijn demente oma was vergeten haar ondergoed aan te trekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef Sackboy het volgende:
Zo hoort het! Vrouwen die dat wel doen zijn walgelijke alternatieve grafteven. Hoe kan je nu als mooie dame zijnde in een seizoen als deze, met dit heerlijke weer ondergoed dragen?
Als ik in de stad loop kijk ik eerst of de leuke kansrijke dame in kwestie geen slipje draagt anders valt ze sowieso af. Punt. Anders gaat het harstikke stinken in die bezwete gleuf daaronder.
als mooie dame in een seizoen als dezequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef Sackboy het volgende:
als mooie dame zijnde in een seizoen als deze
Pics van je oma?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn demente oma was vergeten haar ondergoed aan te trekken.
Ik zie je al rukken bij de aanblik.
Het is een lemming.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef Dakduif het volgende:
Goed topic, van die teven waar hun poesje gaat zweten als het weer ietwat verhit raakt vragen om een smack.
lemming? die plegen toch collectief zelfmoord? dus waar maak je je druk over?quote:
Waar zie je mij me druk maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
lemming? die plegen toch collectief zelfmoord? dus waar maak je je druk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |