SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef trovey het volgende:
een volwassen relatie krijgen en huisje, boompje, beestje.
Dan zou ik gewoon beslissen zodra je een condoom uit je portomonnee trekt. Niet omdoen als ze leuk genoeg is. Niks jaren een relatie, gewoon een uur vaag kennen. Moet lukken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:47 schreef chiboi het volgende:
Ik heb geen zin om jaren met iemand een relatie te hebben om dan vervolgens te beslissen of iemand geschikt is om de moeder van mijn kinderen te worden.
Geen dankquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:47 schreef chiboi het volgende:
Hoi allen,
Ik wil allereerst zeggen dat ik graag alleen serieuze reacties wil hebben. Grappen en grollen graag niet in mijn topic.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Chiboi
Je hebt het wel over een vrouw, niet een of ander gebruiksvoorwerpquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..
waar moet ik nog meer op letten, behalve dat ze leuk genoeg is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon beslissen zodra je een condoom uit je portomonnee trekt. Niet omdoen als ze leuk genoeg is. Niks jaren een relatie, gewoon een uur vaag kennen. Moet lukken.
Neem hem nou serieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je hebt het wel over een vrouw, niet een of ander gebruiksvoorwerp
ik bedoel het figuurlijk..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen een player en een normale kerelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Een player is bloed mooi heeft alle vrouwen op zijn vingers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen een player en een normale kerel
Lijkt me toch niet zo moeilijk, je ontmoet iemand, jullie gaan van elkaar houden, trouwt of gaat samen wonen en jullie besluiten SAMEN of je kinderen wilt en dan maar hopen dat je ze ook mag krijgen. Als je je daar geen voorstelling van kan maken lijkt het me absoluut niet verstandig om al vader te worden, sorry.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..
Hé! We zijn hier niet op het viva/libelle/yes forum.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
ik weet het, maar in het geval wat jij beschrijft is dat vaak jaren.. ik wil eigenlijk binnen een jaar al beginnen met kinderen.. zo snel mogelijk vader worden, maar wel met de juiste moeder waar ik later geen spijt van krijg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo moeilijk, je ontmoet iemand, jullie gaan van elkaar houden, trouwt of gaat samen wonen en jullie besluiten SAMEN of je kinderen wilt en dan maar hopen dat je ze ook mag krijgen. Als je je daar geen voorstelilng van kan maken lijkt het me absoluut niet verstandig om al vader te worden, sorry.
Kut zit ik toch mis hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hé! We zijn hier niet op het viva/libelle/yes forum.
ik heb mijn simkaart vernietigd, nieuwe simkaart genomen.. ik heb momenteel geen enkel contact met vrouwen. Ik wil echt serieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Denk je dat je toe bent aan een relatie? Er wordt altijd opgeschept door mannen over het aantal bedpartners, dat jij er meer dan 200 hebt gehad, zou veel veel vrouwen een drempel kunnen zijn. Bovendien: er wordt altijd gezegd dat er met vrouwen iets mis is als ze rondneuken, ik denk dat dat met mannen ook het geval is. Misschien zou je moeten overwegen of je dat inderdaad gedaan hebt om voor het een of ander te compenseren. Als dat zo is, kan het best zijn dat je domweg niet in staat bent een normale relatie aan te gaan of een kind in een gezonde omgeving op te laten groeien.
Wat betreft het vinden van de moeder van je kinderen: je moet iemand wel een eerlijke kans geven, je moet er verliefd op zijn en je moet het zien zitten om de rest van je leven met 1 persoon te delen. Om zover te komen, moet je eerst stoppen met vrouwen dumpen voor ze jou in de steek kunnen laten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef geelkuikentje het volgende:
"Ik ben een player"Daar gaat het al fout.
Dat werkt natuurlijk andersom ook he, ben jij wel vadermateriaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef chiboi het volgende:
[..]
het ergste wat ik vind is dat ik kinderen heb met iemand, waar ik spijt van krijg. niet van de kinderen maar met degene met wie ik ze heb,
Waarom binnen het jaar? Op zich best mogelijk als je de ware tegenkomt en je allebei al 30 of ouder bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik weet het, maar in het geval wat jij beschrijft is dat vaak jaren.. ik wil eigenlijk binnen een jaar al beginnen met kinderen.. zo snel mogelijk vader worden, maar wel met de juiste moeder waar ik later geen spijt van krijg.
1 bij TS denk'kquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:54 schreef longinus het volgende:
Bij hoeveel telefoonnummers ben je een player eigenlijk
ik kan me wel voorstellen dat je zo denkt, maar ik wil nu in de toekomst kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef Sleeping_Devil het volgende:
Mijn eerste reacties bij het lezen van je bericht was:
Jezus, wat ben jij fokking kansloos.
Ik hoop dat je een geslachtsziekte krijgt [gun 't alleen jou, die meisjes niet].
Eigenlijk hoort zo'n persoon als jou helemaal geen kinderen te krijgen. Des te minder players zullen er zijn.
quote:
Behalve dan vorige week die maagd he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik heb mijn simkaart vernietigd, nieuwe simkaart genomen.. ik heb momenteel geen enkel contact met vrouwen. Ik wil echt serieus.
Ik denk niet dat dat een steekhoudende conclusie isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef Sleeping_Devil het volgende:
Ik hoop dat je een geslachtsziekte krijgt [gun 't alleen jou, die meisjes niet].
Eigenlijk hoort zo'n persoon als jou helemaal geen kinderen te krijgen. Des te minder players zullen er zijn.
een goede vader hoort goed voor zijn kinderen te zorgen toch? ook al heb ik zoveel bedpartners gehad geloof het of niet ik kan een hele goede vader zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk andersom ook he, ben jij wel vadermateriaal?
hoe weetje dat? Heb je kinderen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef chiboi het volgende:
[..]
een goede vader hoort goed voor zijn kinderen te zorgen toch? ook al heb ik zoveel bedpartners gehad geloof het of niet ik kan een hele goede vader zijn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik weet het, maar in het geval wat jij beschrijft is dat vaak jaren.. ik wil eigenlijk binnen een jaar al beginnen met kinderen.. zo snel mogelijk vader worden, maar wel met de juiste moeder waar ik later geen spijt van krijg.
Dat geloof ik wel. Maar kun je dat ook? Of blijf je in het patroon zitten waar je nieuwe meiden die je leert kennen z.s.m. weer dumpt? Het is niet bepaald makkelijk om zo'n patroon te doorbreken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik heb mijn simkaart vernietigd, nieuwe simkaart genomen.. ik heb momenteel geen enkel contact met vrouwen. Ik wil echt serieus.
Sounds like someone got plaaaaaaaaayed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef Sleeping_Devil het volgende:
tuurlijk niet.. ik wil niet alleen maar het kind, daarom vroeg ik toch in de OP hoe vind ik de juiste moeder waar ik dolgelukkig mee word, waar moet ik op letten. ik wil huisje boompje beestje met de juiste vrouw waar ik mee wil samenleven tot de dood ons scheidt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat duurt een paar jaar, wat wil je dan uren? Je zult eerst een relatie met de moeder moeten opbouwen als je kinderen binnen een relatie wilt. Helaas geef je het idee dat je alleen maar het kind wilt en niet de moeder, vader worden is voor een gemiddelde man niet zo moeilijk hoor...het heet spermabank of spermadonor worden voor een vrouw die wel een kind wil maar geen man erbij wil hebben en dan lijkt me voor jou op dit moment de beste oplossing, word je toch vader ook al is het nadeel dat je (meestal)geen directe relatie hebt met het kind en bij de spermabank de moeder niet kunt uitzoeken . Wil je wel een relatie met een door jou verwekt kind dan is de kans immens groot dat de vrouw toch een langdurige relatie wil hebben.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Valyx het volgende:
Bel die 200 vrouwen op en vraag of bij eentje het condoom was gescheurd.
Voor het zelfde geld heb je al een kind![]()
Wat is voor jou een goede vader? Heb je al eens nagedacht over wat je je kinderen mee zou willen geven en in welke mate jij zorgtaken op je neemt? Ben jij degene die thuisblijft of is zij dat? Wat vond je van je eigen opvoeding en wat zou je daarin anders/hetzelfde doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef chiboi het volgende:
[..]
een goede vader hoort goed voor zijn kinderen te zorgen toch? ook al heb ik zoveel bedpartners gehad geloof het of niet ik kan een hele goede vader zijn.
Weet je nooitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. ik wil niet alleen maar het kind, daarom vroeg ik toch in de OP hoe vind ik de juiste moeder waar ik dolgelukkig mee word, waar moet ik op letten. ik wil huisje boompje beestje met de juiste vrouw waar ik mee wil samenleven tot de dood ons scheidt.
thanks eindelijk een goede tip..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef woodside het volgende:
Probeer vrouwen te ontmoeten, maar dat zal geen probleem voor je zijn. Spreek eens wat af en probeer eens een paar uur een leuk gesprek te hebben. Is het gesprek niet leuk.. dumpen maar.. is ze wel leuk, dan maak je een vervolg afspraak. Probeer in ieder geval geen sex te hebben of te zoenen de eerste afspraakjes.. daar gaat men vaak de fout in omdat je dan niet kan zien of je degene wel echt leuk vind.
kijk maar wat je ermee doet, succes!
Nog 1 , Noem jezelf voortaan geen player zul je alleen maar gelach mee uitlokkenquote:
als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goede vader? Heb je al eens nagedacht over wat je je kinderen mee zou willen geven en in welke mate jij zorgtaken op je neemt? Ben jij degene die thuisblijft of is zij dat? Wat vond je van je eigen opvoeding en wat zou je daarin anders/hetzelfde doen?
Waarom heb je nog nooit een langdurige relatie gehad?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef chiboi het volgende:
[..]
als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...
ik was alleen op de sex gefixeerd en niet telkens met hetzelfde meisje, omdat met sex afwisseling heel lekker is, maar ik heb de laatste tijd geleerd dat sex minder belangrijk is dan liefde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef Appletree het volgende:
[..]
Waarom heb je nog nooit een langdurige relatie gehad?
Ja, prima allemaal maar jouw rol als vader is niet om haar te verwennen maar om je kinderen op te voeden zodat ze een flinke dosis zelfvertrouwen en verstand hebben. Ik kan je wel vertellen dat het niet genoeg is om als vader domweg je reet van je lijf te werken en om de rest over te laten aan mama. In hoeverre ben jij bereid concessies te doen voor kinderen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef chiboi het volgende:
[..]
als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...
Afwisseling is helemaal niet lekker. Dat heb je jezelf aangepraat. Als je seks zo belangrijk vindt, ga dan echt een relatie aan want de seks is dan meestal 100x beter, ook in dat opzicht moet iemand bij je passen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik was alleen op de sex gefixeerd en niet telkens met hetzelfde meisje, omdat met sex afwisseling heel lekker is, maar ik heb de laatste tijd geleerd dat sex minder belangrijk is dan liefde.
Nou, als ik dit zo doorlees twijfel ik toch of je al klaar bent voor het vaderschapquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef chiboi het volgende:
[..]
ik was alleen op de sex gefixeerd en niet telkens met hetzelfde meisje, omdat met sex afwisseling heel lekker is, maar ik heb de laatste tijd geleerd dat sex minder belangrijk is dan liefde.
Een vrouw zoek je nou niet eenmaal uit op potentieel moedermateriaal. Als je iemand ontmoet en je bent gek op elkaar en je wilt SAMEN kinderen dan is ze toch geschikt als moeder of ben ik nou simpel aan het worden? Bepaal dan eerst waar een vrouw aan moet voldoen om volgens jou de perfecte moeder te zijn voor je kinderen want dat kunnen wij natuurlijk niet voor je beslissen. Wat de ene persoon perfect vindt vindt de andere persoon een nachtmerrie...je weet wel op elk potje past een deksel principe. Als je echt bepaalde voorwaarden hebt voor de vrouw die volgens jou de moeder van je kinderen moet worden dan zul je het nog zeer moeilijk krijgen want het gebeurt maar uiterst zelden dat je een levenspartner ontmoet die perfect aan je eisen voldoet, zeg maar rustig dat gebeurt nooit. Iedereen heeft wel bepaalde dingen waaraan zijn/haar partner zich ergert en als je binnen een jaar de perfecte moeder voor je kinderen wilt vinden en ook nog vader wilt worden dan moet ik je helaas meedelen dat die kans daarop nihil is. Sommige dingen in het leven kun je nou eenmaal niet zelf sturen, je hebt namelijk ook nog de andere kant van de relatie die jou ook zodanig moet zien zitten dat ze binnen een jaar met jou een serieuze relatie wil hebben en ook nog een kind wil krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. ik wil niet alleen maar het kind, daarom vroeg ik toch in de OP hoe vind ik de juiste moeder waar ik dolgelukkig mee word, waar moet ik op letten. ik wil huisje boompje beestje met de juiste vrouw waar ik mee wil samenleven tot de dood ons scheidt.
concessies..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja, prima allemaal maar jouw rol als vader is niet om haar te verwennen maar om je kinderen op te voeden zodat ze een flinke dosis zelfvertrouwen en verstand hebben. Ik kan je wel vertellen dat het niet genoeg is om als vader domweg je reet van je lijf te werken en om de rest over te laten aan mama. In hoeverre ben jij bereid concessies te doen voor kinderen?
Leer je elkaar seksueel kennenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Afwisseling is helemaal niet lekker. Dat heb je jezelf aangepraat. Als je seks zo belangrijk vindt, ga dan echt een relatie aan want de seks is dan meestal 100x beter, ook in dat opzicht moet iemand bij je passen.
TS is niet in staat om te bepalen wat volgens hem geschikt moedermateriaal is, simpelweg omdat hij een dikke sociale achterstand heeft. Geen flauw benul van hoe hij is in een relatie, geen idee wat hij wel en niet prettig vindt in vrouwen voor een relatie en al helemaal geen notie van hoe hij eigenlijk een vrouw in een relatie krijgt. TS heeft nog veel te leren en als hij op dit tempo blijft leren, heeft hij met 40 jaar misschien zijn eerste.quote:
afwisseling is wel lekker, maar het is niet ethisch verantwoord, daar komt bij dat je te maken heb dat mensen emotionele wezens zijn, en er gevolgen aan zijn verbonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Afwisseling is helemaal niet lekker. Dat heb je jezelf aangepraat. Als je seks zo belangrijk vindt, ga dan echt een relatie aan want de seks is dan meestal 100x beter, ook in dat opzicht moet iemand bij je passen.
Tel het feit dat je absoluut niet weet wat het is om een gezin draaiende te houden maar op bij je achterstand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
concessies..
Uitgaan bestaat niet meer voor mij. Vrienden heb ik geen tijd voor. Vanaf nu is het alleen tijd voor mijn vrouwtje en kinderen.. Familie, familie en nog eens familie.. Doordeweeks werken, savonds thuis koken eten met het gezinnetje, met de kinderen naar de speltuin, helpen met huiswerk, zaterdag boodschappen doen voor de hele week, zondag lekker met het gezinnetje een uitje doen.
Tel er ook maar eens bij op dat TS waarschijnlijk inderdaad niet bepaald een held is in bed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Leer je elkaar seksueel kennen![]()
wat iemand lekker vindt en niet,
Heb jij dus nooit geweten TS.
volgens mij heb jij al een vooroordeel over mij vanwege het feit dat ik met zoveel meiden heb geslapen. Hoezo sociale achterstand? je kent mij geeneens.. Het lijkt wel alsof jij een verband ziet tussen sociale ontwikkeling/achterstand en aantal bedpartners.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
TS is niet in staat om te bepalen wat volgens hem geschikt moedermateriaal is, simpelweg omdat hij een dikke sociale achterstand heeft. Geen flauw benul van hoe hij is in een relatie, geen idee wat hij wel en niet prettig vindt in vrouwen voor een relatie en al helemaal geen notie van hoe hij eigenlijk een vrouw in een relatie krijgt. TS heeft nog veel te leren en als hij op dit tempo blijft leren, heeft hij met 40 jaar misschien zijn eerste.
Hoezo niet ethisch verantwoord? Als jij eerlijk bent geweest over je intenties, dan zie ik het probleem niet. Dus schuif het niet daarop af, je hebt voor jezelf een pasklaar antwoord waarom je eigenlijk met al die chicks neukte, en dat was niet vanwege de afwisselingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef chiboi het volgende:
[..]
afwisseling is wel lekker, maar het is niet ethisch verantwoord, daar komt bij dat je te maken heb dat mensen emotionele wezens zijn, en er gevolgen aan zijn verbonden.
dat jij met een n00b hebt gesexed, wil niet niet zeggen dat ik ook een n00b ben.. je moet niet alles over 1 kam scheren naar aanleiding van 1 ervaring.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Tel het feit dat je absoluut niet weet wat het is om een gezin draaiende te houden maar op bij je achterstand.
[..]
Tel er ook maar eens bij op dat TS waarschijnlijk inderdaad niet bepaald een held is in bed.
Ik kende iemand die ook met veel chicks in bed heeft gelegen (100+), altijd one night stands. Nog nooit zulke kloteseks gehad.
Misschien is dat ook wel zo, Ken je ene Paris Hilton?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef chiboi het volgende:
[..]
volgens mij heb jij al een vooroordeel over mij vanwege het feit dat ik met zoveel meiden heb geslapen. Hoezo sociale achterstand? je kent mij geeneens.. Het lijkt wel alsof jij een verband ziet tussen sociale ontwikkeling/achterstand en aantal bedpartners.
omdat je je altijd zogenaamd schuldig moet voelen als je met zoveel mensen hebt gesexed, de meeste meiden hadden zelf ook geen verwachtingen netals ik, gewoon onenightstands, puur sex.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Hoezo niet ethisch verantwoord? Als jij eerlijk bent geweest over je intenties, dan zie ik het probleem niet. Dus schuif het niet daarop af, je hebt voor jezelf een pasklaar antwoord waarom je eigenlijk met al die chicks neukte, en dat was niet vanwege de afwisseling.
En nu ben je uitgekeken en zoek je in plaats van echte liefde meteen een chick die een kind van je wilt baren?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef chiboi het volgende:
[..]
omdat je je altijd zogenaamd schuldig moet voelen als je met zoveel mensen hebt gesexed, de meeste meiden hadden zelf ook geen verwachtingen netals ik, gewoon onenightstands, puur sex.
Nee hoor. Het interesseert mij geen bal met hoeveel mensen iemand naar bed is geweest. Als ik de vrouw van mijn leven ontmoet maar ze is met 100+ mensen naar bed geweest, dan denk ik echt niet 'donder maar op slet' maar dan kijk ik wel kritisch of iemand kan voldoen aan het beeld dat ik heb van een relatie. Ik kan maar tot 1 conclusie komen en dat is dat veruit de meeste mensen die rondneuken, dat doen omdat ze bang zijn zelf gedumpt te worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef chiboi het volgende:
[..]
volgens mij heb jij al een vooroordeel over mij vanwege het feit dat ik met zoveel meiden heb geslapen. Hoezo sociale achterstand? je kent mij geeneens.. Het lijkt wel alsof jij een verband ziet tussen sociale ontwikkeling/achterstand en aantal bedpartners.
Dan is er toch niks aan de hand? Dat soort bullshit moet je je niet aan laten praten door de buitenwereld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef chiboi het volgende:
[..]
omdat je je altijd zogenaamd schuldig moet voelen als je met zoveel mensen hebt gesexed, de meeste meiden hadden zelf ook geen verwachtingen netals ik, gewoon onenightstands, puur sex.
Of omdat ze van neuken houden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee hoor. Het interesseert mij geen bal met hoeveel mensen iemand naar bed is geweest. Als ik de vrouw van mijn leven ontmoet maar ze is met 100+ mensen naar bed geweest, dan denk ik echt niet 'donder maar op slet' maar dan kijk ik wel kritisch of iemand kan voldoen aan het beeld dat ik heb van een relatie. Ik kan maar tot 1 conclusie komen en dat is dat veruit de meeste mensen die rondneuken, dat doen omdat ze bang zijn zelf gedumpt te worden.
n00b of niet, feit is dat je pas echt leert neuken in een relatie. Nu is het net alsof je elke keer het rijexamen aflegt maar het steeds niet haalt. Echt rijden leer je ook pas als je het roze papiertje binnen hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef chiboi het volgende:
[..]
dat jij met een n00b hebt gesexed, wil niet niet zeggen dat ik ook een n00b ben.. je moet niet alles over 1 kam scheren naar aanleiding van 1 ervaring.
Lekker voor je.quote:Als ik op straat verliefde stellen zie, hand in hand lopen, voel ik me nog downer, hetzelfde geldt voor ouders die met hun kleine baby lopen.
Je kunt ook tever doorschieten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
concessies..
Uitgaan bestaat niet meer voor mij. Vrienden heb ik geen tijd voor. Vanaf nu is het alleen tijd voor mijn vrouwtje en kinderen.. Familie, familie en nog eens familie.. Doordeweeks werken, savonds thuis koken eten met het gezinnetje, met de kinderen naar de speltuin, helpen met huiswerk, zaterdag boodschappen doen voor de hele week, zondag lekker met het gezinnetje een uitje doen.
Dat excuus wordt voor mannen altijd gebruikt ja. Vrouwen zijn niet goed snik als ze het doen, mannen hebben een 'gezond libido'quote:
Welk vrouwtje, welke kinderen? Welk gezinnetje? Speeltuin en huiswerk tegelijkertijd? Whut?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
concessies..
tuurlijk even een history check en de Rorschach test..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat excuus wordt voor mannen altijd gebruikt ja. Vrouwen zijn niet goed snik als ze het doen, mannen hebben een 'gezond libido'. Er zijn uitzonderingen inderdaad, maar de postgeschiedenis en de stijl van posten van TS doet bij mij wel alarmbellen afgaan over zijn psychische geschiktheid voor een relatie. Want je kunt nu eenmaal geen relatie aangaan als je iedere chick snel dumpt voordat zij jou kan dumpen.
Geniet gewoon van je leven, je komt vanzelf wel iemand tegen. Volgens mij is zo'n wens van 'ik wil een kind en wel NU' niet bepaald gezond. Je OP deed me heeeel erg denken aan dit YouTube filmpje namelijk:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
tuurlijk even een history check en de Rorschach test..
ik vraag in de OP iets, en ik krijg allemaal sidetalk over mijn verleden, mij schuldgevoelens aanpraten.. Ik wil mijn vizier richten op de toekomst. ik heb tenminste 1 goeie tip gekregen (geloof op pagina 2)..
ja wie stoer verteld over zijn verleden kan dat gewoon op zijn neus krijgen natuurlijk, had voor het topic niet echt nodig geweest, maar goed, slotjes doen we niet aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:55 schreef chiboi het volgende:
mods topic kan op slot, ik denk niet dat mensen me nog verder zullen helpen behalve mij te vertellen wat een slechte vader ik wel niet ga worden..
dit soort reacties bedoelde ik dus..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef Luxuria het volgende:
Ik hoop dat er geen één vrouw op de hele wereld is die in jou trapt
Gaat niet om jou schuldgevoelens aan te praten, ik veroordeel je levensstijl niet. Maar je vraagt je totaal niet af of je klaar bent voor een relatie en dat is de eerste stap om aan kinderen te beginnen. Lijkt me toch dat er genoeg reden is om te denken dat je er niet klaar voor bent, alleen al het feit dat je dit topic opent is een teken aan de wand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
tuurlijk even een history check en de Rorschach test..
ik vraag in de OP iets, en ik krijg allemaal sidetalk over mijn verleden, mij schuldgevoelens aanpraten.. Ik wil mijn vizier richten op de toekomst. ik heb tenminste 1 goeie tip gekregen (geloof op pagina 2)..
Je wilt horen dat je binnen nu en een maand een moeder voor je kind kan vinden (dat kan op zich wel) en haar vervolgens meteen je zaad schenken, dat laten samensmelten met het eitje zodat er een kind uit groeit? Kan geregeld worden, maar dan moet je niet zeuren dat het niet zo uitpakte als wij (alsin: gemiddelde FOK!ker die in dit topic heeft gepost) zeiden.quote:
Wat boeit het nou wat ene Luxuria of Seven.of.Nine ervan vinden? Ga je eigen mening vormen, want je wil toch niet luisteren naar anderen.quote:
Nooit. De seks met iemand die je net hebt leren kennen, of iemand waar je gewoon nog nooit seks mee hebt gehad, is duizend maal spannender, wat het ook beter maakt. De spanning is in een relatie gewoon weg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Hoelang heb je er over nagedacht dat je een kind wil? Misschien is een relatie gebaseerd op liefde en andere gevoelens iets om eerst over na te denken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:55 schreef chiboi het volgende:
mods topic kan op slot, ik denk niet dat mensen me nog verder zullen helpen behalve mij te vertellen wat een slechte vader ik wel niet ga worden..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef woodside het volgende:
Probeer in ieder geval geen sex te hebben of te zoenen de eerste afspraakjes.. daar gaat men vaak de fout in omdat je dan niet kan zien of je degene wel echt leuk vind.
En daar had je zelf niet op kunnen komen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef chiboi het volgende:
[..]
het is wel de beste tip die ik gekregen heb..
Dan klopt er iets niet in je relatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Nooit. De seks met iemand die je net hebt leren kennen, of iemand waar je gewoon nog nooit seks mee hebt gehad, is duizend maal spannender, wat het ook beter maakt. De spanning is in een relatie gewoon weg.
OT: Chiboi, ben je PUA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |