abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70406192
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Denk je dat je toe bent aan een relatie? Er wordt altijd opgeschept door mannen over het aantal bedpartners, dat jij er meer dan 200 hebt gehad, zou veel veel vrouwen een drempel kunnen zijn. Bovendien: er wordt altijd gezegd dat er met vrouwen iets mis is als ze rondneuken, ik denk dat dat met mannen ook het geval is. Misschien zou je moeten overwegen of je dat inderdaad gedaan hebt om voor het een of ander te compenseren. Als dat zo is, kan het best zijn dat je domweg niet in staat bent een normale relatie aan te gaan of een kind in een gezonde omgeving op te laten groeien.

Wat betreft het vinden van de moeder van je kinderen: je moet iemand wel een eerlijke kans geven, je moet er verliefd op zijn en je moet het zien zitten om de rest van je leven met 1 persoon te delen. Om zover te komen, moet je eerst stoppen met vrouwen dumpen voor ze jou in de steek kunnen laten.
ik heb mijn simkaart vernietigd, nieuwe simkaart genomen.. ik heb momenteel geen enkel contact met vrouwen. Ik wil echt serieus.
pi_70406203
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef geelkuikentje het volgende:
"Ik ben een player" Daar gaat het al fout.
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70406210
Mijn eerste reacties bij het lezen van je bericht was:
Jezus, wat ben jij fokking kansloos.
Ik hoop dat je een geslachtsziekte krijgt [gun 't alleen jou, die meisjes niet].

Eigenlijk hoort zo'n persoon als jou helemaal geen kinderen te krijgen. Des te minder players zullen er zijn.
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 20:08:12 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_70406225
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef chiboi het volgende:

[..]

ik wil dit ook, maar hoe kan ik bepalen welk meisje moedermateriaal is. welke punten/waar moet ik op letten..
het ergste wat ik vind is dat ik kinderen heb met iemand, waar ik spijt van krijg. niet van de kinderen maar met degene met wie ik ze heb,
Dat werkt natuurlijk andersom ook he, ben jij wel vadermateriaal?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:08:13 #30
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70406226
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef chiboi het volgende:

[..]

ik weet het, maar in het geval wat jij beschrijft is dat vaak jaren.. ik wil eigenlijk binnen een jaar al beginnen met kinderen.. zo snel mogelijk vader worden, maar wel met de juiste moeder waar ik later geen spijt van krijg.
Waarom binnen het jaar? Op zich best mogelijk als je de ware tegenkomt en je allebei al 30 of ouder bent.
Resistance is futile
pi_70406228
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:54 schreef longinus het volgende:
Bij hoeveel telefoonnummers ben je een player eigenlijk
1 bij TS denk'k
pi_70406244
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef Sleeping_Devil het volgende:
Ik hoop dat je een geslachtsziekte krijgt [gun 't alleen jou, die meisjes niet].

Eigenlijk hoort zo'n persoon als jou helemaal geen kinderen te krijgen. Des te minder players zullen er zijn.
ik kan me wel voorstellen dat je zo denkt, maar ik wil nu in de toekomst kijken.
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 juni 2009 @ 20:10:57 #33
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70406281
quote:

[..]

De naam is Chiboi en ik ben 25.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 20:10:58 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_70406284
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef chiboi het volgende:

[..]

ik heb mijn simkaart vernietigd, nieuwe simkaart genomen.. ik heb momenteel geen enkel contact met vrouwen. Ik wil echt serieus.
Behalve dan vorige week die maagd he?
4 rondes toch?
pi_70406285
quote:

Ik denk niet dat dat een steekhoudende conclusie is .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_70406290
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk andersom ook he, ben jij wel vadermateriaal?
een goede vader hoort goed voor zijn kinderen te zorgen toch? ook al heb ik zoveel bedpartners gehad geloof het of niet ik kan een hele goede vader zijn.
pi_70406307
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef chiboi het volgende:

[..]

een goede vader hoort goed voor zijn kinderen te zorgen toch? ook al heb ik zoveel bedpartners gehad geloof het of niet ik kan een hele goede vader zijn.
hoe weetje dat? Heb je kinderen?

ownee...shit
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:12:17 #38
244933 trovey
Nachtoele
pi_70406309
quote:

[..]

ik weet het, maar in het geval wat jij beschrijft is dat vaak jaren.. ik wil eigenlijk binnen een jaar al beginnen met kinderen.. zo snel mogelijk vader worden, maar wel met de juiste moeder waar ik later geen spijt van krijg.

Ja, dat duurt een paar jaar, wat wil je dan uren? Je zult eerst een relatie met de moeder moeten opbouwen als je kinderen binnen een relatie wilt. Helaas geef je het idee dat je alleen maar het kind wilt en niet de moeder, vader worden is voor een gemiddelde man niet zo moeilijk hoor...het heet spermabank of spermadonor worden voor een vrouw die wel een kind wil maar geen man erbij wil hebben en dan lijkt me voor jou op dit moment de beste oplossing, word je toch vader ook al is het nadeel dat je (meestal)geen directe relatie hebt met het kind en bij de spermabank de moeder niet kunt uitzoeken . Wil je wel een relatie met een door jou verwekte kind dan is de kans immens groot dat de vrouw toch een langdurige relatie wil hebben.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:12:57 #39
259412 Seven.of.Nine
pi_70406323
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef chiboi het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel. Maar kun je dat ook? Of blijf je in het patroon zitten waar je nieuwe meiden die je leert kennen z.s.m. weer dumpt? Het is niet bepaald makkelijk om zo'n patroon te doorbreken?

Wat betreft je leeftijd: je hebt nog dik 15 jaar, het is domweg irreel om te verwachten dat je binnen een jaar de vrouw van je leven tegenkomt en er ook nog kinderen mee kunt krijgen. Beter maak je daar een vijfjarenplan van, ook dan ben je nog jong. Je hoort bij een generatie die lang jong blijft, vergeet dat niet. Ik vraag me af waarom je zo perse heel snel kinderen wil. Ben je niet bang voor afwijzing? Meer zo dat als er maar snel kinderen komen, dat ze jouw tekortkomingen dan niet zien?

En wat betreft moedermateriaal: post hier je eigen wensenlijstje, wij kunnen moeilijk voor jou bepalen wie de ideale moeder is of aan welke eisen ze moet voldoen. Dat moet je zelf bedenken, dan kun je er zelf ook de verantwoordelijkheid nemen als het wel of juist niet goed gaat.
Resistance is futile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:12:59 #40
107445 Jajong
Hadouken!
pi_70406324
quote:

Sounds like someone got plaaaaaaaaayed.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_70406327
Probeer vrouwen te ontmoeten, maar dat zal geen probleem voor je zijn. Spreek eens wat af en probeer eens een paar uur een leuk gesprek te hebben. Is het gesprek niet leuk.. dumpen maar.. is ze wel leuk, dan maak je een vervolg afspraak. Probeer in ieder geval geen sex te hebben of te zoenen de eerste afspraakjes.. daar gaat men vaak de fout in omdat je dan niet kan zien of je degene wel echt leuk vind.

kijk maar wat je ermee doet, succes!
Watch me work it, I'm perfect.
pi_70406348
Bel die 200 vrouwen op en vraag of bij eentje het condoom was gescheurd.
Voor het zelfde geld heb je al een kind
pi_70406371
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, dat duurt een paar jaar, wat wil je dan uren? Je zult eerst een relatie met de moeder moeten opbouwen als je kinderen binnen een relatie wilt. Helaas geef je het idee dat je alleen maar het kind wilt en niet de moeder, vader worden is voor een gemiddelde man niet zo moeilijk hoor...het heet spermabank of spermadonor worden voor een vrouw die wel een kind wil maar geen man erbij wil hebben en dan lijkt me voor jou op dit moment de beste oplossing, word je toch vader ook al is het nadeel dat je (meestal)geen directe relatie hebt met het kind en bij de spermabank de moeder niet kunt uitzoeken . Wil je wel een relatie met een door jou verwekt kind dan is de kans immens groot dat de vrouw toch een langdurige relatie wil hebben.
tuurlijk niet.. ik wil niet alleen maar het kind, daarom vroeg ik toch in de OP hoe vind ik de juiste moeder waar ik dolgelukkig mee word, waar moet ik op letten. ik wil huisje boompje beestje met de juiste vrouw waar ik mee wil samenleven tot de dood ons scheidt.
pi_70406374
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Valyx het volgende:
Bel die 200 vrouwen op en vraag of bij eentje het condoom was gescheurd.
Voor het zelfde geld heb je al een kind
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:14:55 #45
259412 Seven.of.Nine
pi_70406386
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef chiboi het volgende:

[..]

Wat is voor jou een goede vader? Heb je al eens nagedacht over wat je je kinderen mee zou willen geven en in welke mate jij zorgtaken op je neemt? Ben jij degene die thuisblijft of is zij dat? Wat vond je van je eigen opvoeding en wat zou je daarin anders/hetzelfde doen?
Resistance is futile
pi_70406395
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef chiboi het volgende:

[..]

tuurlijk niet.. ik wil niet alleen maar het kind, daarom vroeg ik toch in de OP hoe vind ik de juiste moeder waar ik dolgelukkig mee word, waar moet ik op letten. ik wil huisje boompje beestje met de juiste vrouw waar ik mee wil samenleven tot de dood ons scheidt.
Weet je nooit
'Life is like a box of chocolates…you never know what you're gonna get'
pi_70406446
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef woodside het volgende:
Probeer vrouwen te ontmoeten, maar dat zal geen probleem voor je zijn. Spreek eens wat af en probeer eens een paar uur een leuk gesprek te hebben. Is het gesprek niet leuk.. dumpen maar.. is ze wel leuk, dan maak je een vervolg afspraak. Probeer in ieder geval geen sex te hebben of te zoenen de eerste afspraakjes.. daar gaat men vaak de fout in omdat je dan niet kan zien of je degene wel echt leuk vind.

kijk maar wat je ermee doet, succes!
thanks eindelijk een goede tip..
pi_70406505
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef chiboi het volgende:

[..]

thanks eindelijk een goede tip..
Nog 1 , Noem jezelf voortaan geen player zul je alleen maar gelach mee uitlokken
pi_70406582
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Wat is voor jou een goede vader? Heb je al eens nagedacht over wat je je kinderen mee zou willen geven en in welke mate jij zorgtaken op je neemt? Ben jij degene die thuisblijft of is zij dat? Wat vond je van je eigen opvoeding en wat zou je daarin anders/hetzelfde doen?
als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...
pi_70406610
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef chiboi het volgende:

[..]

als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...
Waarom heb je nog nooit een langdurige relatie gehad?
I'll throw my apples if you get too close to me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')