Je kunt ook tever doorschieten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
concessies..
Uitgaan bestaat niet meer voor mij. Vrienden heb ik geen tijd voor. Vanaf nu is het alleen tijd voor mijn vrouwtje en kinderen.. Familie, familie en nog eens familie.. Doordeweeks werken, savonds thuis koken eten met het gezinnetje, met de kinderen naar de speltuin, helpen met huiswerk, zaterdag boodschappen doen voor de hele week, zondag lekker met het gezinnetje een uitje doen.
Dat excuus wordt voor mannen altijd gebruikt ja. Vrouwen zijn niet goed snik als ze het doen, mannen hebben een 'gezond libido'quote:
Welk vrouwtje, welke kinderen? Welk gezinnetje? Speeltuin en huiswerk tegelijkertijd? Whut?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef chiboi het volgende:
[..]
concessies..
Uitgaan bestaat niet meer voor mij. Vrienden heb ik geen tijd voor. Vanaf nu is het alleen tijd voor mijn vrouwtje en kinderen.. Familie, familie en nog eens familie.. Doordeweeks werken, savonds thuis koken eten met het gezinnetje, met de kinderen naar de speltuin, helpen met huiswerk, zaterdag boodschappen doen voor de hele week, zondag lekker met het gezinnetje een uitje doen.
tuurlijk even een history check en de Rorschach test..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat excuus wordt voor mannen altijd gebruikt ja. Vrouwen zijn niet goed snik als ze het doen, mannen hebben een 'gezond libido'. Er zijn uitzonderingen inderdaad, maar de postgeschiedenis en de stijl van posten van TS doet bij mij wel alarmbellen afgaan over zijn psychische geschiktheid voor een relatie. Want je kunt nu eenmaal geen relatie aangaan als je iedere chick snel dumpt voordat zij jou kan dumpen.
Geniet gewoon van je leven, je komt vanzelf wel iemand tegen. Volgens mij is zo'n wens van 'ik wil een kind en wel NU' niet bepaald gezond. Je OP deed me heeeel erg denken aan dit YouTube filmpje namelijk:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
tuurlijk even een history check en de Rorschach test..
ik vraag in de OP iets, en ik krijg allemaal sidetalk over mijn verleden, mij schuldgevoelens aanpraten.. Ik wil mijn vizier richten op de toekomst. ik heb tenminste 1 goeie tip gekregen (geloof op pagina 2)..
ja wie stoer verteld over zijn verleden kan dat gewoon op zijn neus krijgen natuurlijk, had voor het topic niet echt nodig geweest, maar goed, slotjes doen we niet aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:55 schreef chiboi het volgende:
mods topic kan op slot, ik denk niet dat mensen me nog verder zullen helpen behalve mij te vertellen wat een slechte vader ik wel niet ga worden..
dit soort reacties bedoelde ik dus..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef Luxuria het volgende:
Ik hoop dat er geen één vrouw op de hele wereld is die in jou trapt
Gaat niet om jou schuldgevoelens aan te praten, ik veroordeel je levensstijl niet. Maar je vraagt je totaal niet af of je klaar bent voor een relatie en dat is de eerste stap om aan kinderen te beginnen. Lijkt me toch dat er genoeg reden is om te denken dat je er niet klaar voor bent, alleen al het feit dat je dit topic opent is een teken aan de wand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef chiboi het volgende:
[..]
tuurlijk even een history check en de Rorschach test..
ik vraag in de OP iets, en ik krijg allemaal sidetalk over mijn verleden, mij schuldgevoelens aanpraten.. Ik wil mijn vizier richten op de toekomst. ik heb tenminste 1 goeie tip gekregen (geloof op pagina 2)..
Je wilt horen dat je binnen nu en een maand een moeder voor je kind kan vinden (dat kan op zich wel) en haar vervolgens meteen je zaad schenken, dat laten samensmelten met het eitje zodat er een kind uit groeit? Kan geregeld worden, maar dan moet je niet zeuren dat het niet zo uitpakte als wij (alsin: gemiddelde FOK!ker die in dit topic heeft gepost) zeiden.quote:
Wat boeit het nou wat ene Luxuria of Seven.of.Nine ervan vinden? Ga je eigen mening vormen, want je wil toch niet luisteren naar anderen.quote:
Nooit. De seks met iemand die je net hebt leren kennen, of iemand waar je gewoon nog nooit seks mee hebt gehad, is duizend maal spannender, wat het ook beter maakt. De spanning is in een relatie gewoon weg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Afwisseling is helemaal niet lekker. Dat heb je jezelf aangepraat. Als je seks zo belangrijk vindt, ga dan echt een relatie aan want de seks is dan meestal 100x beter, ook in dat opzicht moet iemand bij je passen.
Hoelang heb je er over nagedacht dat je een kind wil? Misschien is een relatie gebaseerd op liefde en andere gevoelens iets om eerst over na te denken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:55 schreef chiboi het volgende:
mods topic kan op slot, ik denk niet dat mensen me nog verder zullen helpen behalve mij te vertellen wat een slechte vader ik wel niet ga worden..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef woodside het volgende:
Probeer in ieder geval geen sex te hebben of te zoenen de eerste afspraakjes.. daar gaat men vaak de fout in omdat je dan niet kan zien of je degene wel echt leuk vind.
En daar had je zelf niet op kunnen komen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef chiboi het volgende:
[..]
het is wel de beste tip die ik gekregen heb..
Dan klopt er iets niet in je relatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Nooit. De seks met iemand die je net hebt leren kennen, of iemand waar je gewoon nog nooit seks mee hebt gehad, is duizend maal spannender, wat het ook beter maakt. De spanning is in een relatie gewoon weg.
OT: Chiboi, ben je PUA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |