En Liz Taylor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Diana Ross zal ook heel verdrietig zijn.Michael was een beetje haar"kindje"![]()
quote:MICHAEL JACKSON: LIZ TAYLOR "DEVASTATED" WITH PAIN
(AGI) - Los Angeles, 25 June - Elizabeth Taylor is ''too devastated'' by the pain to talk about the death of Michael Jackson and her friendship with the popstar who died yesterday.
Taylor, 77 years old and a close friend of Michael, announced that she will talk but not now. Liz has supported her friend in his darkest moments as well, defending him when he was accused of child abuse.
Jawelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee je belt altijd als eerste en daarna ga je pas aan de slag
* de dokter was alleen bij hem
*de dokter belt niet als eerste de hulptroepen
* de dokter reanimeert op bed , ipv op harde ondergrond
*de dokter gaat niet mee naar het zh maar vedwijnt een hele dag
hmz
Dat gedeelte dat de dokter mee was naar het z'huis heb ik gemist hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Jaweldokter is meegegaan naar het ziekenhuis, heeft daar even verder gereanimeerd terwijl ie al dood was. En toen verdween ie.
verder inderdaad, klopt er geen hol van.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedeelte dat de dokter mee was naar het z'huis heb ik gemist hoor.
Dus die staff heeft mond-op-mond geprobeerd en de ambulance gebeld.quote:"His staff started mouth-to-mouth and an ambulance was called which got there in eight minutes.
Once they arrived at UCLA, we're told Jackson's doc continued to personally administer CPR -- even though it was clear Jackson was already gone.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedeelte dat de dokter mee was naar het z'huis heb ik gemist hoor.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef wapwip het volgende:
[..]
Once they arrived at UCLA, we're told Jackson's doc continued to personally administer CPR -- even though it was clear Jackson was already gone.
bron tmz.com
Hij is daarna dus verdwenen, anders had ie zn auto ook wel meegenomen lijkt mij
http://www.tmz.com/2009/0(...)ckson-dead-at-scene/
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef wapwip het volgende:
[..]
Once they arrived at UCLA, we're told Jackson's doc continued to personally administer CPR -- even though it was clear Jackson was already gone.
bron tmz.com
Hij is daarna dus verdwenen, anders had ie zn auto ook wel meegenomen lijkt mij
Ja, wellicht was ie heel erg persistant? Vind het ook vreemd, maar het komt toch van een betrouwbare bron dus het lijkt me te kloppen. Of de ambulace broeders hadden al in de gaten dat ie dood was?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Lijkt me wel raar dat de ambulance broeders het reanimeren aan de dokter overlaten als hij thuis al een tijd aan het reanimeren was. Reanimeren is echt vreselijk zwaar
Hij zal zich wel enorm schuldig en paniekerig hebben gevoeld ,als hij hem net doodgespoten hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja, wellicht was ie heel erg persistant? Vind het ook vreemd, maar het komt toch van een betrouwbare bron dus het lijkt me te kloppen.
Of hij had zoiets van : Kijk mij hier mijn best eens doen om het leven van de King of Pop te redden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij zal zich wel enorm schuldig en paniekerig hebben gevoeld ,als hij hem net doodgespoten had
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Fox News - Autopsy Concluded Coroner is meeting with the Jackson Family now. Coroner will update the media at 1:40 PST (4:40 pm EST)
Hoe laat is dat?
De dokter was de enige die er op dat moment bij was, dat was al oud nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Bij Boulevard lieten ze net het 911 gesprek horen. Het was dus iemand van de staff inderdaad die belde, maar die was duidelijk pas binnengekomen nadat het al gebeurd was. Want toen de telefonist vroeg 'Heeft de dokter het zien gebeuren' zei hij 'Ik zal het even vragen.... *tegen de dokter* Heb je het gezien wat er gebeurde?'. En toen antwoordde de dokter daar niet op maar hij zei dat ze maar gewoon op moesten schieten.
Ja dat was idd oud nieuws, sorry, maar ik wilde even dat gesprekje compleet samenvatten voor zover dat konquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
De dokter was de enige die er op dat moment bij was, dat was al oud nieuwsMaar dan vraag ik me weer af, hoelang heeft die dokter zitten kloten, en waarom heeft ie zelf niet gebeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |