quote:The person who makes the call says Jackson was not breathing and unconscious. Jackson was not responding to CPR. The caller says the doctor on scene -- Dr. Conrad Murray -- was only witness -- "The doctor has been the only one here."
In het ziekenhuis zijn ze nog een uur doorgegaan. Wellicht hadden ze daar toch nog het idee dat er nog opties waren. Ik heb nul komma nul medische kennis, dus vergeef me als ik iets doms zeg. Maar misschien had de dokter bij MJ thuis geen defibrilator en de artsen in het ziekenhuis uiteraard wel. Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen reden om nog een uur door te gaan?
quote:We have just learned Dr. Conrad Robert Murray -- the guy who was with Jackson when he collapsed -- is now in Los Angeles.
He is preparing to speak with law enforcement officials regarding Michael Jackson's death.
En die dokter is hem gesmeerd, toch? Want die konden ze in eerste instantie toch helemaal niet meer vinden?quote:
Het vorige millenium, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel heel blij voor hem dat hij voor zijn dood tot artist of the millenium is uitgeroepen!
nee, maargoed, als je als dokter iemand vindt. begin je toch cpr, en ga je niet eerst 112 bellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef N.icka het volgende:
Als iemand een hartstilstand krijgt bel je altijd!!!!! als eerste instantie de 112/911 Daarna ga je beginnen met reanimeren
Dus als de dokter hem heeft gevonden heeft hij niet 911 gebeld
Nee je belt altijd als eerste en daarna ga je pas aan de slagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maargoed, als je als dokter iemand vindt. begin je toch cpr, en ga je niet eerst 112 bellen
dat doe je dan later (tussendoor) ff, of laat je doen
Jawel hoor, dan bel je toch echt eerst 911 en begin je ondertussen met de telefoon tussen je hoofd en je schouder vast met CPR ofzo. Of je gooit hem op de speaker. Dat kan je echt wel, als privé arts, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maargoed, als je als dokter iemand vindt. begin je toch cpr, en ga je niet eerst 112 bellen
dat doe je dan later (tussendoor) ff, of laat je doen
http://news.sawf.org/Gossip/58627.aspxquote:June 26, 2009, (Sawf News) - Michael Jackson collapsed after being administered a Demerol injection at home, an aide to the pop star told medics, according to a UCLA source via The Sun.
A source close to Michael Jackson confirmed the Demerol injection.
"Shortly after taking the Demerol he started to experience slow shallow breathing," the source told The Sun.
"His breathing gradually got slower and slower until it stopped.
"His staff started mouth-to-mouth and an ambulance was called which got there in eight minutes.
"But paramedics found he was in full respiratory arrest, no breathing and no pulse. They started full CPR and rushed him to hospital.
"When he arrived they started resuscitation, giving him heart shocks and inserted a breathing tube and other supportive measures to try and save his life.
"He never regained consciousness. The family was told that he had passed."
Demerol is a powerful painkiller similar to morphine. Jackson was reportedly addicted to the drug and took a fatal over dose of it.
Michael's lawyer, Brian Oxman, told CNN yesterday that the pop star resorted to medication in the run up to the O2 gigs to tide over pain from past injuries sustained, which included a burnt scalp and a broken vertebrae and leg.
Michael was treated for addiction to painkillers, including Demerol, at the Betty Ford Clinic.
According to TMZ, cops seized syringes and drugs, including Demerol, during a raid at his Neverland Ranch during the child molestation trial.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las hem ook net ja, die vind ik wel ontroerend..
... maar het dan toch nodig vindt om in dezelfde brief/statement dit te zeggen:quote:Any ill experience or words I have felt towards him in the past has just died inside of me along with him.
quote:When he used it for something good, It was the best and when he used it for something bad, It was really, REALLY bad.
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef Arcee het volgende:
'Michael Jackson overleden'.... om de een of andere reden komt het niet over. Zijn sterstatus was te groot, zo ongrijpbaar. De mens Jackson kon wel dood, de artiest niet. En voor die laatste is het misschien wel goed dat-ie dood is. Alle onzinverhalen verdwijnen naar de achtergrond en wat overblijft is een geniale muzikant en entertainer.
Ja, de mens Michael Jackson had nog lang mogen leven, maar de artiest Michael Jackson had al lang dood moeten zijn. Daarom komt het misschien ook niet over.
De man was een icoon, een superster als geen ander. En hij maakte prachtige muziek.
Of, zoals iemand zei: "He was a genre".Michael Jackson
En Liz Taylor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Diana Ross zal ook heel verdrietig zijn.Michael was een beetje haar"kindje"![]()
quote:MICHAEL JACKSON: LIZ TAYLOR "DEVASTATED" WITH PAIN
(AGI) - Los Angeles, 25 June - Elizabeth Taylor is ''too devastated'' by the pain to talk about the death of Michael Jackson and her friendship with the popstar who died yesterday.
Taylor, 77 years old and a close friend of Michael, announced that she will talk but not now. Liz has supported her friend in his darkest moments as well, defending him when he was accused of child abuse.
Jawelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee je belt altijd als eerste en daarna ga je pas aan de slag
* de dokter was alleen bij hem
*de dokter belt niet als eerste de hulptroepen
* de dokter reanimeert op bed , ipv op harde ondergrond
*de dokter gaat niet mee naar het zh maar vedwijnt een hele dag
hmz
Dat gedeelte dat de dokter mee was naar het z'huis heb ik gemist hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Jaweldokter is meegegaan naar het ziekenhuis, heeft daar even verder gereanimeerd terwijl ie al dood was. En toen verdween ie.
verder inderdaad, klopt er geen hol van.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedeelte dat de dokter mee was naar het z'huis heb ik gemist hoor.
Dus die staff heeft mond-op-mond geprobeerd en de ambulance gebeld.quote:"His staff started mouth-to-mouth and an ambulance was called which got there in eight minutes.
Once they arrived at UCLA, we're told Jackson's doc continued to personally administer CPR -- even though it was clear Jackson was already gone.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedeelte dat de dokter mee was naar het z'huis heb ik gemist hoor.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef wapwip het volgende:
[..]
Once they arrived at UCLA, we're told Jackson's doc continued to personally administer CPR -- even though it was clear Jackson was already gone.
bron tmz.com
Hij is daarna dus verdwenen, anders had ie zn auto ook wel meegenomen lijkt mij
http://www.tmz.com/2009/0(...)ckson-dead-at-scene/
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef wapwip het volgende:
[..]
Once they arrived at UCLA, we're told Jackson's doc continued to personally administer CPR -- even though it was clear Jackson was already gone.
bron tmz.com
Hij is daarna dus verdwenen, anders had ie zn auto ook wel meegenomen lijkt mij
Ja, wellicht was ie heel erg persistant? Vind het ook vreemd, maar het komt toch van een betrouwbare bron dus het lijkt me te kloppen. Of de ambulace broeders hadden al in de gaten dat ie dood was?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Lijkt me wel raar dat de ambulance broeders het reanimeren aan de dokter overlaten als hij thuis al een tijd aan het reanimeren was. Reanimeren is echt vreselijk zwaar
Hij zal zich wel enorm schuldig en paniekerig hebben gevoeld ,als hij hem net doodgespoten hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja, wellicht was ie heel erg persistant? Vind het ook vreemd, maar het komt toch van een betrouwbare bron dus het lijkt me te kloppen.
Of hij had zoiets van : Kijk mij hier mijn best eens doen om het leven van de King of Pop te redden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij zal zich wel enorm schuldig en paniekerig hebben gevoeld ,als hij hem net doodgespoten had
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Fox News - Autopsy Concluded Coroner is meeting with the Jackson Family now. Coroner will update the media at 1:40 PST (4:40 pm EST)
Hoe laat is dat?
De dokter was de enige die er op dat moment bij was, dat was al oud nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Bij Boulevard lieten ze net het 911 gesprek horen. Het was dus iemand van de staff inderdaad die belde, maar die was duidelijk pas binnengekomen nadat het al gebeurd was. Want toen de telefonist vroeg 'Heeft de dokter het zien gebeuren' zei hij 'Ik zal het even vragen.... *tegen de dokter* Heb je het gezien wat er gebeurde?'. En toen antwoordde de dokter daar niet op maar hij zei dat ze maar gewoon op moesten schieten.
Ja dat was idd oud nieuws, sorry, maar ik wilde even dat gesprekje compleet samenvatten voor zover dat konquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
De dokter was de enige die er op dat moment bij was, dat was al oud nieuwsMaar dan vraag ik me weer af, hoelang heeft die dokter zitten kloten, en waarom heeft ie zelf niet gebeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |