quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef scrub_nurse het volgende:
genegeerd en begin me aardig op te fokken
Pff, beetje ver rijden helemaal naar Landgraaf. Anders was ik wel even aan komen waaien hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 01:16 schreef candygirl het volgende:
zo benauwd......lig in mijn bedje maar kan niet slapen
wil niemand even met een waaier komen wapperen![]()
zijn de mannen van vroeger niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 01:20 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Pff, beetje ver rijden helemaal naar Landgraaf. Anders was ik wel even aan komen waaien hoor!
Eh, dacht dat de mannen van vroeger juist bewaaierd werden door de vrouwenquote:Op zondag 28 juni 2009 01:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
zijn de mannen van vroeger niet meer![]()
en je bent hoe oud ? 104 ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 01:34 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Eh, dacht dat de mannen van vroeger juist bewaaierd werden door de vrouwen
Nee, dan zou ik 2000 moeten zijn ofzo... (ik kijk graag Asterix & Obelix, daar haal ik het waaieren ook vandaan, m'n geschiedeniskennis is niet geweldig...quote:
hm kon je ook niet slapen door de warmte dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:18 schreef kres het volgende:
Steeds beter.. Vanacht een interesant gesprekje gevoerd.... :p
Same here.quote:
ah bah. Zo'n uberengelse drama...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:25 schreef agentstarling het volgende:
wanhopig onbemind na het zien van pride en prejudice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik ben moe. Morgen vast weer een heeeeeeeeeeeerlijke dag![]()
![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Zwembad kicks ass met dit weer....quote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm kon je ook niet slapen door de warmte dan?
Weet je wat helpt........![]()
Ot ; leuke dag gehad , morgen zwembad laten vollopen
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ah bah. Zo'n uberengelse drama...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik ben moe. Morgen vast weer een heeeeeeeeeeeerlijke dag![]()
![]()
![]()
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
En dat is juist je probleem ?quote:
iig beter als een waaierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |