Ja, dat had vast elke artiest gekregen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja MJ had een groot budget in die tijd dat de videoclip er kwam.
Ik denk dat je jaloers bent. Wees zo eerlijk dat in te zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry ik heb niets met zulke zogenaamde grote artiesten.
Nee die had hij niet, want Thriller, de mother of all clips heeft hij zelf moeten betalen omdat de platenmaatschappij het niet wilde doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ondanks dat je er niets mee hebt, besteed je wel heel veel tijd in het topic over de artiest, waar je dan 'niets' mee hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry ik heb niets met zulke zogenaamde grote artiesten.
Kijk dat is al een genuanceerde mening, je zoekt de muziek die bij je past inplaats van de shit die platenmaatschappijen je door de strot willen duwen, voor mij was MJ 1 van die zooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben van 1982, en geen fan van de muziek van Elvis, Jimmy Hendrix of the Beatles, maar ik weet dat ze van zeer groot invloed zijn in de hedendaagse muziek.
En ik durf te zeggen dat ook zij legendes zijn, ondanks dat ik hun muziek niet zo kan waarderen als hun fans.
Ja en voor mij niet, maar dat weiger je gewoon in te zien, dat er heel veel mensen zijn die het als bewuste keuze hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk dat is al een genuanceerde mening, je zoekt de muziek die bij je past inplaats van de shit die platenmaatschappijen je door de strot willen duwen, voor mij was MJ 1 van die zooi.
Sterk hoe jij daar de verkeerde conclusie uit weet te halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk dat is al een genuanceerde mening, je zoekt de muziek die bij je past inplaats van de shit die platenmaatschappijen je door de strot willen duwen, voor mij was MJ 1 van die zooi.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef dino889 het volgende:
Wat ik trouwens wel opvallend (bijna eng) vind is dat Veronica vanavond het concert uitzond van een andere grote legende: Elvis Presley! (ik weet niet of het daadwerkelijk is uitgezonden, maar het staat wel zo in de gids.)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn ego wordt wel gestreeld door alle reacties hier.
Zucht. Jij bent ook echt zo iemand die geen fan meer van een artiest is zodra ie populair wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je dat dan persé zo ventileren in een forum waar mensen oprecht dankbaar zijn voor Jackson's muziek en rouwen om zijn dood?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet waar. De eerste clip waar ze echt wat creativiteit in kwijt wilde, was Billy Jean, en daar hadden ze maar weinig budget voor. Zo wilden ze oplichtende tegels hebben, maar die waren te duur. Dus hadden ze maar een oplossing dat zodra MJ op een tegel ging staan, iemand die tegel liet oplichten (met de hand dus). Met clips als Beat It en Thriller kwamen inderdaad de grote budgetten beschikbaar, maar wel uit zijn eigen protemonnee. Maar MJ wist dus dat het werkte, en dat het geen verkeerde investering was. MJ had bewezen dat je met een clip een nummer extra nadrukkelijk in de picture kon brengen. En MTV won er ook mee. Behalve muziek op televisie, kwamen er nu volwaardige videoclips, wat de zender veel interessanter maakte. En de trend dat je gewoon een goede video moest hebben, om je clip te kunnen promoten is door MJ ingezet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doe dan nog langer in de topic van MJ? Je zal mij ook niet vinden in de topics van de genoemde artiesten. Ik weet dat ze van grote invloed zijn geweest, en that's it.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van mijn kant uit is dat dan ook afgelopen bij deze. Aandachtstrekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vreemd dat je ego wordt gestreeld door reacties op je eigen domme, ongefundeerde opmerkingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch wel zielig dat iemand van eind jaren '50 op zijn leeftijd nog de internettroll uithangt.quote:
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch wel zielig dat iemand van eind jaren '50 op zijn leeftijd nog de internettroll uithangt.Ik dacht dat dat alleen hoorde bij 15-jarige pubers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |