abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70417661
*Meld*
Helaas geen bevalling kersjes en helaas ook de baby 1x gevoeld vannacht rond 4 uur verder niet, ook vanochtend nog niet.
Voor de zekerheid zo maar alvast mijn ziekenhuistasje inpakken, dan staat dat maar alvast klaar en je weet tenslotte maar nooit.
pi_70417702
Wat rot FTA, hopelijk in het ziekenhuis snel duidelijkheid en blijkt er niets aan de hand succes vandaag!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 08:52:54 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70417748
FTA, veel succes straks
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70417781
Hè Bah FTA, wat naar dat je je kleine uk zo weinig voelt! Gelukkig sowieso nog een checkup vandaag met hopelijk een prima CTG! Ik hoop dat ie je gauw weer even bevestigd dat alles echt nog wel goed zit daarbinnen!

Chan, wat heerlijk dat jullie kleine man zo levendig was op t CTG, fijn dat alles goed was! Moet je wel gewoon om de dag blijven komen nog? En tot hoe lang dan of hebben ze daar nog niets over gezegd?

Duch, wat heerlijk dat de hoekbank er is! Dat maakt t misschien ook wat minder "medisch" om even lekker languit te gaan liggen! Fijn!

Buhhhh...ik was gister alleen en kon pas tegen 3u in slaap komen, en nu ging de wekker alweer... huuske poetsen, bezoek onderweg...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70417788
FTA ik had gehoopt dat je je beeb vannacht wat meer gevoeld zou hebben.. Heel erg veel succes straks in het ziekenhuis! Hopelijk is OF de ctg gewoon goed dit keer OF kunnen ze wat voor je doen als het minder blijkt nog steeds..

Duchess fijn dat de hoekbank er is Ligt ie lekker? En hoe is het verder nu? Nog steeds zo verschrikkelijk moe? Zou toch fijn zijn als je af en toe een beetje energie had.. Oeh en ieniminiebabytjes zijn lief

Beessie succes met werken weer!

Twinkly nee dat heb ik niet, heb geen enkel probleem ze eruit te laten Succes met verhuizen! Lijkt me niet echt fijn met dit weer..

Kersjes hoe is t met jou? Weer een beetje fitter? En is het op je werk al doorgedrongen dat je gewoon mag blijven werken tot 36 weken (mits je niet ziek thuis blijft)?

Duchess ik heb heul geen echo gehad Het was een ctg.. Volgende week nog 2 keer ctg, maar dan wel ook een echo en de week erop nog weer een echo en dan weer naar de gyn.. Maar het is wel een hele opluchting dat we nu al 2 goede ctg's gehad hebben én dat mn bloed helemaal goed was, ze sluiten dus al meer dingen uit nu en ik denk dat er straks gewoon uit komt dat babylief een dunne spriet is die op zn papa lijkt

Oeh enne nog 50 dagen te gaan
pi_70417820
Das in ieder geval heel fijn Chan, dat er zo al een aantal minder fijne oorzaken weggestreept kunnen worden! Hoeraaaaaa voor de nog maar 50 dagen mijlpaal!! Jeetje, dat klinkt gewoon ineens echt dichtbij!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:30:16 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70418030
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:59 schreef Chan het volgende:
Kersjes hoe is t met jou? Weer een beetje fitter? En is het op je werk al doorgedrongen dat je gewoon mag blijven werken tot 36 weken (mits je niet ziek thuis blijft)?
Sinds ik klaar ben met de ab-kuur ben ik gelukkig veel minder misselijk, alleen weer "gewoon" 's nachts overgeven. Maar mijn zetpillen tegen de misselijkheid heb ik overdag bijna niet meer nodig, gebruik ze echt nog maar sporadisch
Ben nog wel snotverkouden, lekker benauwd en da's met dit weer minder fijn. Ah well, gaat ook weer over.
En wat mijn werk en verlof betreft: geen idee
Ik ben er zelf niet over begonnen en zij ook niet. Wel lekker gewerkt afgelopen week, lekker gezellige sfeer en dat wik dan ook graag zo houden. Kop-in-het-zand dus even wat dit betreft, zij weten hoe ik erover denk dus we zien wel hoe het loopt...
Nog maar 50 dagen voor jou, je bent er bijna joh

FTA, succes in het ziekenhuis
.... met gevoel voor drama....
pi_70418059
OOooooooh Chan nog maar 50 dagen!!

*checkt eigen ticker...
pff t gaat toch wel heel snel allemaal zeg. Ik vind het zo'n gek idee dat we hier strakjes ook gewoon een beebje hebben. Een echte. Een verse. Helemaal van ons
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:34:57 #59
190853 RockabeIIa
pi_70418065
sh*t! Ik zit ook al onder de 100 dagen!
*kop weer int zand steekt*
pi_70418087
Jullie gaan zo hard

EN FTA veel succes, wat vervelend zeg
pi_70418142
Chan, nog maar 50 dagen!

FTA, he wat vervelend, ik had gehoopt dat beeb je buik lekker op stelten had gezet vannacht...

Ik heb slecht geslapen van de warmte, het is zo plakkerig en vies warm... Alleen al van nadenken loopt het me in straaltjes van mn rug af.
Mn broeken zitten niet lekker en ik wil ook niet voor 5-7 weken nog wat nieuws gaan kopen, maar als het van dit weer blijft dan moet ik het misschien toch maar overwegen...
Baaldag denk ik vandaag, om het minste heb ik ook de tranen in mn ogen staan. Zo boodschappen doen en ik neem lief maar ff mee.

En om dan toch niet zo zeikerig af te sluiten, goed weekend allemaal!
Fake it till you make it...
pi_70418148
Succes in het zh FTA
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:46:00 #63
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70418163
Halloa .

Veel succes FTA, spannend wat er nu verder gaat gebeuren.
pi_70418241
Veel succes FTA..

Goede morgen, kom net mijn bed uitrollen.
Heerlijk geslapen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:57:53 #65
190853 RockabeIIa
pi_70418250
Nijna, is ook hartstikke zwaar en vervelend, dit benauwde plakweer. Is een lekker fris rokje/jurkje geen goeie aanschaf?

Chan, je klinkt best opgelucht wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Beter 10x voor niets toch?
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 09:58:46 #66
5428 crew  miss_sly
pi_70418257
FTA, seucces in het ziekenhuis. Wat naar zo, die onduidelijkheid. Ik hoop dat gauw blijkt dat alles goed is!

Duchess, fijn dat de bank er is. Gezelliger dan een bed. Geniet er van!

Chan, mijlpaal 50 dagen! Wat gaat het hard he?

Niujna niet fijn, zulke dagen, maar ze gaan voorbij! En nog maar 34 dagen

Mijn waardes waren gisteren na de lunch en avondeten en vanochtend nuchter gewoon helemaal goed. En het is niet dat ik mijn dieet zo drastisch heb omgegooid. Ik denk dat het aan de spreiding ligt, dat doe ik nu wel beter. Even afwachten maar hoe en wat de komende dagen en dan afwachten wat de gyn zegt maandag. Ik hoop (dat is niet helemaal duidelijk) dat we ook meteen een groeiecho krijgen, en als die goed is, stop ik met zorgen maken ( ) !
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:00:15 #67
223453 Guuzewuus
pi_70418270
Strak plan Miss-Sly . Heb alleen gemist over wat voor waardes het gaat geloof ik?

Zal wel suiker zijn, of niet? Ik herinner me ineens dat ik bij Stella ook steeds een plusje voor suiker pieste bij de vk, maar bloedonderzoek leverde alleen maar hele lage waardes op (ongeveer 4) . Op een gegeven moment hebben we het er maar op gegooid dat het direct na het eten (na ontbijt moest ik vaak meteen naar de vk) even heel hoog was en verder niks aan de hand. Dat het snel opgenomen wordt in mijn bloed, maar ook snel weer verwerkt, ofzo. Blijft een beetje gek. ben benieuwd of dat dit keer hetzelfde zal zijn.

[ Bericht 63% gewijzigd door Guuzewuus op 27-06-2009 10:11:20 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:02:19 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70418286
FTA, succes in het ziekenhuis!
miss_sly, goed bezig joh!
pi_70418338
Veel sterkte vandaag, FTA! Ik hoop zo dat je vanmiddag met een opgelucht gevoel terug naar huis gaat! Hou je taai!

Lekker chillen op de bank. DuchessX!

50 dagen, Chan?! Time flies when you're having fun!

Een jurkje van H&M of is idd niet zo'n verkeerd idee, Ninja!

Fijn dat je waardes weer oke zijn, Miss. En is dat een belofte..?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:12:03 #70
223453 Guuzewuus
pi_70418396
Ik ga Nijna voortaan ook Ninja noemen, klinkt leuk .
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 10:13:14 #71
5428 crew  miss_sly
pi_70418417
Guuz, zuiker inderdaad. Ik moet me 4 keer per dag k=prikken, omdat er uit een paar bloedtesten verhoogde waardes kwamen. Even afwachten wat deze week dus oplevert.

Ssserpente, een belofte da tik mijn best zal doen
pi_70418732
Fijn miss sly Bij mij zei de vk dat het ook vooral door de regelmaat komt, dat ze zo mooi gezakt waren Tof he? Mogen we misschien allebei gewoon nog lekker thuis bevallen

Chan, 50 dagen nog!
Rocka, je ziet het niet want je zit met je hoofd in het zand, maar ik doe ook even voor jouw minder-dan-100-dagen

Ik ben vandaag 36 weken omg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:45:51 #73
190853 RockabeIIa
pi_70418802

innepin is een LLM!

ik moet trouwens ook bijna bloedprikken vanwege verhoogde kans op zw. diabetes... En nog zo'n anti-rhesus(?) prik heb ik ook nog tegoed.
pi_70418855
Oooh Rocka ook al onder de 100 dagen! t gaat idd hard allemaal.

En Innepin 36 weken haha idd wat Rocka zegt, je bent een LLM joh!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70419010
Rocka je wordt lekker lekgeprikt zeg

En nee joh, ik ben nog geen LLM Da's pas als je vééél verder bent. Heus
pi_70419172
Miss_sly, fijn dat het er goed uitziet zo met je suikers!

Innepin, 36 weken... je gaat hard!

Haha Ninja, nou zo voel ik me niet hoor... . Maar ik vind het prima .
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 11:16:16 #77
5428 crew  miss_sly
pi_70419239
innepin, 36 weken is nog hartstikke pril joh!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:19:00 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70419294
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:20:04 #79
190853 RockabeIIa
pi_70419308
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
Rocka je wordt lekker lekgeprikt zeg

jij toch ook?
pi_70420804
Ik ben weer thuis, de ctg was nu beter dan gister dus ik mocht in ieder geval weer naar huis. Ik moet wel vanaf nu bijhouden hoe vaak ik de baby voel en als dat minder dan 10x per 24 uur is dan moet ik het ziekenhuis bellen.
Voor de gewone controles blijf ik vooralsnog wel nog bij de VK.
Al met al toch nog niet helemaal gerust gesteld moet ik zeggen, maar goed we gaan het bij houden en aan de bel trekken als het weer niet goed lijkt.

zo en dan ga ik nu maar weer eens bijlezen
pi_70421015
Meiden, ik heb met jullie te doen hoor..zwanger zijn met dit weer!
Ik zei gister nog tegen M. dat ik blij ben dat ik niet meer hoef te bevallen..

FTA, fijn dat de ctg beter was!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70421139
FTA fijn dat de ctg in elk geval beter was maar ik kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:45:53 #83
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70422254
FTA, misschien dat je kleintje gewoon even een luie periode doormaakt nu om je met die hitte wat te ontzien, zich niet bewust dat jij je er zoveel zorgen om maakt

Innepin en Sly, ik gun jullie allebei een thuisbevalling

Vaag is dat trouwens, ik heb altijd geroepen dat ik zelf van mijn levensdagen niet thuis zou willen bevallen vanwege veel te eng, riskant, gedoe en blablabla... Maar nu, nu ik zelf geen keus heb en aan het infuus moet zodra de weeen van start gaan... droom ik er steeds vaker van hoe fijn en "romantisch" het zou zijn als ik toch gewoon thuis zou kunnen bevallen. Lijkt me ergens toch wel zo speciaal! Maar gevoel en verstand liggen niet op een lijn, mijn verstand verklaart mezelf namelijk hartstikke voor gek.
Thuis bevallen??? Ikke? Zonder de mogelijkheid om allerlei medische toeters en bellen in te schakelen indien nodig voor mijzelf of baby?? No chance in hell
En even later stiekem verdrietig zijn omdat ik zelf geen keus meer heb
Wie ze er ook alweer iets over de rare kronkels van zwangere dames?
pi_70422717
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
innepin, 36 weken is nog hartstikke pril joh!
Zie, jij snapt het

Kersjes, als je het hebt over een "romantische bevalling" dan weet je al dat je niet heel erg realistisch bezig bent hè? Ik kan me niet voorstellen dat er romantische bevallingen bestaan

Ik heb zo'n ultiem zwangere bui. Ik hoefde maar vier dingen te halen bij de supermarkt, vergeet er twee van en heb twintig andere dingen gekocht. Sta ik in de rij voor de kassa, is m'n hele wagen leeg. Had ik dus een wagentje van een vakkenvuller meegenomen En dan mag je op zaterdagmiddag in een drukke supermarkt zoeken naar je eigen wagentje En vervolgens moest ik bijna huilen want nieuwe auto + krappe inparkeerplekken + onhandige buik + spontane paniekaanval, en nou sta ik twee straten verderop geparkeerd omdat ik niet meer kan inparkeren Te erg
pi_70423561
whahaha Innepin, jij maakt het ook wel erg bont he!
het karretje van de vakkenvuller hihi, die zal ook wel raar hebben opgekeken
dacht hij klaar te zijn, ligt er ineens weer allerlei ander spul!

We hebben voor kleintje vandaag een schaapje met geluid gekocht, zo'n muziekdoosje zit erin.
Ik heb bij Meike toen vaak een giraf met liedje op mijn buik gelegd, en ze reageerde er echt op na de geboorte. Eens kijken of dat een tweede keer ook gaat lukken.

FTA, mooi dat het ctg goed was. maar wel balen dat je er niet gerust op bent....
Sterkte nog even!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:37:45 #86
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70423644
Romantische bevallingen bestaan wel hoor... die van Chinook was echt héél relaxed, ook gezellig, heb tot het laatst toe liggen lachen en keten. Zoals die wil ik ze wel vaker, oké het duurde voor een tweede kind best lang (veertien uur), maar alles beter dan die weeënstormen die ik de drie bevallingen erna kreeg
pi_70424686
Haha Innepin! En het erge is, dat soort dingen gaan na de bevalling niet eens gelijk over
FTA, jammer dat je nog niet gerust gesteld bent. Ik hoop dat je je beeb de komende tijd gewoon weer lekker veel gaat voelen.
Duchess, lekker dat jullie hoekbank er al is! Lekker relaxen!
MissSly, wat goed dat je waardes nu goed waren!
Kersjes, ik wou ook helemaal niet thuis bevallen, tot ik ineens in het ziekenhuis moest, toen wou ik toch thuis bevallen... maar ja... Zullen de hormonen wel zijn he..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70425542
Innepin hahaha

Tan dat kan ik me voorstellen, dat klinkt stiekem zelfs een beetje gezellig ik moet zeggen dat dat het enige is waar ik bang voor ben. Niet echt bang maar toch wel een beetje. Een enorme weeenstorm. Zo eentje waar je totaal in verdwaald raakt enzo en niet meer weet wat onder en boven is. T lijkt me doodeng zeker bij mn eerste nu. Maar ook die vrouwen overleven alles dus het zal vast wel goedkomen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70426032
fta, fijn dat de ctg beter was.

Ik ben een broek erbij gaan kopen 3 kwart. Druk man, alsof het gratis was. En waarom gaat iedereen met dit weer shoppen...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:17:28 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70426375
hooooooi dames

ik ben ook weer @home... wat een dag zeg...

ik kwam vanmorgen op mijn werk... Airco kapot!! op de afdeling 28 graden... en op het kamertje bij mijn patient minimaal 30....
echt niet fijn... en toen heb ik dus 2 wegtrekkers gehad... kon nog net op tijd ff een stoeltje vinden beide keren.. collega's zo van; gaat het wel goed met je??? je ziet ineens zo bleeeek...
(uh ja idd, het gaat ff niet zo lekker, maar komt zo weer goed hoor).

maar gaat nu wel weer ok, lekker met de beentje omhoog op de bank, ff bijkomen... straks ff volleybal kijken op mijn laptopje...

@Ymme, wat fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad!

@ Twinky, niets aan die gebroken nachten he???

@FTA, wat fijn dat de CTG beter was ivm gisteren....

@Huup; hoest met je pootjes vandaag???

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70426649
BJ, je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar... elke keer dat je hier post schrijf je over hoe zwaar je werk je nu valt, dat het je flink tegenvalt en dat je het niet echt goed trekt. Luister je zelf daar ook naar? Misschien niet leuk om toe te geven, maar als 't niet gaat, dan gaat het niet. Je hebt, als ik het goed begrijp, een ontzettend zware baan, ook zonder nachtdiensten, maar je lijf is ondertussen bezig een heel nieuw mens te brouwen! Da's ook zwaar werk Dus als je lichaam aangeeft dat je 't wat rustiger aan moet doen... is dat misschien wel een teken om het daadwerkelijk rustig aan te gaan doen
pi_70426711
Oeh BJ, dat is ook niet lekker!
Gelukkig dat het net goed ging elke keer!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:32:26 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70426757
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:28 schreef innepin het volgende:
BJ, je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar... elke keer dat je hier post schrijf je over hoe zwaar je werk je nu valt, dat het je flink tegenvalt en dat je het niet echt goed trekt. Luister je zelf daar ook naar? Misschien niet leuk om toe te geven, maar als 't niet gaat, dan gaat het niet. Je hebt, als ik het goed begrijp, een ontzettend zware baan, ook zonder nachtdiensten, maar je lijf is ondertussen bezig een heel nieuw mens te brouwen! Da's ook zwaar werk Dus als je lichaam aangeeft dat je 't wat rustiger aan moet doen... is dat misschien wel een teken om het daadwerkelijk rustig aan te gaan doen
als ik mijn rust neem, dus op tijd ga zitten, op tijd wat eten etc, dan gaat het wel vrij goed...
maja mijn werk is idd nogal zwaar, maar ook erg leuk ...
en rustig aandoen is in mijn beroep niet altijd een optie, dan kom je direct op de optie ziek melden, en ik voel me niet ziek...
ik denk dat ik moet leren om naar mijn lichaam te luisteren......en mijn dag misschien een beetje anders moet opbouwen... (ben ook gewoon te fanatiek )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:05:42 #94
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70427656
Jemig B-J, kan me voorstellen dat het werken met die tropische temperaturen een stuk zwaarder was dan normaal
Hopelijk is het probleem snel gefixt, lijkt me voor de patienten ook allesbehalve prettig

Nijna, een driekwartsbroek? Lijkt me nog steeds zo warm joh, waarom geen korte?! Ik draag al een poosje voornamelijk luchtige rokjes en jurken en zelfs daarin heb ik het regelmatig nog zo warm. Maar ja, ben dan ook een warmbloedig type en zeker geen koukleum

Mijn ene kind is een persoonlijk middagslaapjesrecord aan het vestigen en de ander is druk aan het breakdancen, buik schudt alle kanten op
pi_70429546
Sly

Goed van je suikers!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70430341
Kers, ik voel me zoooo lomp in een korte broek op het moment, rokje idem. En ik ontdekte ook nog een ontzettend lelijke spatader achterop mn been. En dan toch al niet zo lekker in mn vel, dus ik heb het maar "veilig" gehouden voor mn gevoel. Toch iets zomerser en toch niet al te bloot. Ik riep van de week al een keer dat ik graag mn lijf terug zou willen, zo voelt het op het moment een beetje... .
Nog 5-7 weken, ik adem rustig door, althans dat probeer ik...
En in hoeverre heeft Devin zn slaapjesrecord verbroken? Breakdance, lekker fanatiek typeje zeg!
pi_70432828
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
hooooooi dames

ik ben ook weer @home... wat een dag zeg...

ik kwam vanmorgen op mijn werk... Airco kapot!! op de afdeling 28 graden... en op het kamertje bij mijn patient minimaal 30....
echt niet fijn... en toen heb ik dus 2 wegtrekkers gehad... kon nog net op tijd ff een stoeltje vinden beide keren.. collega's zo van; gaat het wel goed met je??? je ziet ineens zo bleeeek...
(uh ja idd, het gaat ff niet zo lekker, maar komt zo weer goed hoor).

maar gaat nu wel weer ok, lekker met de beentje omhoog op de bank, ff bijkomen... straks ff volleybal kijken op mijn laptopje...

@Ymme, wat fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad!

@ Twinky, niets aan die gebroken nachten he???

@FTA, wat fijn dat de CTG beter was ivm gisteren....

@Huup; hoest met je pootjes vandaag???

hulloooo ik ben Platvoet! wil jij mijn vriendje zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee serieus, mn voeten zitten dr nog aan en ze doen t nog, verder is er weinig anders. Heb het idee dat mn tenen steeds worstiger worden en dr zitten van die gekke strepen op de overgang tussen mn enkel en mn voet zich maar. Echt zo'n vetrichel haha.

Doe jij een beetje rustig aan meid? wegtrekkers lijken me helemaal niets en zeker niet als je daarna gewoon weer verder moet gaan met werken. Je hebt een vrij intensieve baan maar is het niet misschien een idee om met je collega's te overleggen dat je iets vaker een kleine pauze kunt nemen zodat je even op adem kunt komen en wat eten/drinken? niet jezelf voorbij lopen hoor!!

Nijna vervelend dat je je zo lomp voelt, ik ken het haha
Nouja zo'n 3kwartbroek kan ook al een stuk luchtiger voelen dan een gewone (spijker)broek dus ik hoop voor je dat ie gewoon luchtig genoeg is met dit weer

Mn meisje lijkt zich te draaien ofzo? Of in elk geval een poging te doen. Ik klap soms echt half dubbel van de pijn en t gewoel van binnen fijn dat ze zo goed beweegt maar eh... doesrustig!
en ik denk dat ik voel dat ze draait omdat de voetjes lijken te verplaatsen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 20:11:19 #98
5428 crew  miss_sly
pi_70432881
FTA, hoe is het nu met je? Heb je je kindje al wat meer gevoeld vandaag?

BJ, je weet ook dat je recht hebt op extra pauze he? Geen ziekteverlof dus, maar gewoon extra pauze. Misschien kun je daar eens naar kijken of dat iets voor je kan doen.

Nijna 5-7 weken en dan is het weer voorbij. Komt goed, ook al lijkt dat nog erg lang.
pi_70432932
Ohja nu ik je naam zie staan weet ik weer wat k vergat hormonen

fijn van je waardes Miss!! Dat zijn positieve vooruitzichten zo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:21:03 #100
223453 Guuzewuus
pi_70433095
Ik heb de laatste dagen last van mijn litteken van de vorige bevalling, herkent iemand dit .

Bij Stella had ik ook het laatste uur, anderhalf uur voor het persen een weeënstorm . Dat was verschrikkelijk. Daarvoor, en ook tijdens het persen was ik er zelf nog bij zeg maar, maar toen raakte ik echt van het padje . En toch ben ik niet bang voor deze bevalling. Nu weet ik ten minste dat het eindig is, die weeën enzo . Niet dat ik dat toen niet wist, maar toch, nu weet ik het echt, uit ervaring .

Oh, en ik wil natuurlijk niemand bang maken, helemaal niet.

Dus roep ik vooral heel hard (en dat meen ik net zo goed), ik heb er absoluut geen trauma aan over gehouden!!!

Oh en Huup, die pootjes van jou joh . Dat is toch wel heel vervelend lijkt me

[ Bericht 9% gewijzigd door Guuzewuus op 27-06-2009 20:29:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')