abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:50:55 #1
5428 crew  miss_sly
pi_70402672
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 511

03 juli 2009: MeNicole
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980 (jongen)
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205 meisje
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup
29 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
13 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
30 december 2009: DaviniaHR en PhysicsRules
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
28 januari 2010: twentemeisje
30 januari 2010: vrouwtje-theelepel
14 februari 2010: [url=http://www.pregnology.cklachtenom/preggoticker120/000000/6600CC/My%20pregnancy/02/21/2010.png]judes[/url]
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
16 februari 2010: Asyniur
*** 20 februari 2010: Happyme28 en Marky ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 29-06-2009 18:34:04 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:57:14 #2
5428 crew  miss_sly
pi_70402815
Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goed De ctg kon niet mooier zei ze Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik

/egopost
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen egopost.
Je bent er trots op. En logisch.
Super dat alles goed is
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Ymme ik zou er vanuit gaan denk ik dat iemand jullie dan bij de vk heeft gezien ofzo. Dat klinkt het meest logisch. Hoe dan ook veel plezier met vertellen

Chan yay!!
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef Nijna het volgende:
goedgekeurd, 120/60 en nu geen dalende hartslag op mn rug. ook niet meer gevraagd naar rugslapen... beetje vergeten ook
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef huuphuup het volgende:
haha nouja fijn in elk geval dat je goedgekeurd bent Nijna en ook fijn dat de hartslag niet meer daalde

toch weer een kleine opluchting lijkt me.
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben heel ff de stad in geweest.. (en toen merkte ik wel dat het idd best warm is....)
heb bij de H&M 2 zwangerschaps-kortebroeken gekocht...
en bij onze hema hebben ze de nieuwe lijn wel al...
heb alleen ff een basisshirtje meegenomen om te kijken hoe die zitten..
(en omdat die toevallig net de kleur had die ik nog zocht voor onder mijn jurkje.)

ook dagboekpost

@Nijn, wat fijn dat alles goed was bij de VK

@Ymme, wat vervelend dat er in het dorp al over gesproken wordt.. zal idd dan ook maar snel je naasten inlichten voordat ze het via via te horen krijgen

@Chan, ook blij voor jouw goede nieuws!!!
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Poppejans het volgende:
Sorry,jullie gaan zo snel dat ik niet alles heb bijgelezen hoor

Chan, wat fijn, heerlijk gevoel zeker!

Huup, die voetenfoto Het lijkt alleen maar erger te worden joh! Ik hoop zo voor je dat het toch nog wat gaat afnemen, voetenbadje klinkt lekker

Hier niks bijzonders, af en toe een gek pijntje in mn lies als ik snel van de bank wil opstaan, of bij het omdraaien in bed. En borsten die op ontploffen staan! De kat gebruikt ze als hoofdkussentje
of als springplank
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, Nijna!
Ik vergeet ook altijd nog wel een vraag die ik eigenlijk had willen stellen. Ach in geval vna nood kun je altijd nog bellen, toch?
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en huup, die voetjes van jou jeuh, bijna niet voor te stellen dat het niet pijn doet!
Heeft het voetenbadje wat geholpen?
Zooo
pi_70402999
Ga nu even eten.
Geen zin, misselijk. Maar toch wat binnen krijgen.
pi_70403217
Oooh je gaat even tukken kwijlen op de bank en het topic is zomaar dicht

BJ fijn dat je geslaagd bent voor je kleding ik vind die zwangerschapskorte broeken echt een verademing vandaag had k een spijkerbroek aan en dat was toch eigk niet echt lekker, plak en klam enzo...

Poppejans! auw, das niet fijn van je kat. Haha ik weet nog dat ik me er in het begin zo over verbaasd heb dat het zelfs een beetje zeer deed toen het een keer hard waaide buiten zo stom vond k dat

Miss_sly en poppeke t badje helpt niet echt als in, het wordt er niet minder dik van, maar het is wel lekker het verkoeld wel enzo. Ik begin nu toch wel te voelen dat er meer inzit dan mn huid gewend is zeg maar. Het trekt en voelt gezwollen. Hell straks krijg ik nog striae op mn voeten!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:16:31 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70403266
Als je iets doet en je krijgt daarna hevige buikpijn, kun je het maar beter niet meer doen toch?
ik voel me net zo'n invalide en mijn herhaalt steeds maar weer de woorden van de VK
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:39:44 #6
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_70403829
.

[ Bericht 98% gewijzigd door RockabeIIa op 26-06-2009 19:36:21 (Trek die lolbroek alsjeblieft wat hoger op, zeg.) ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:40:44 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70403856
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:

BJ fijn dat je geslaagd bent voor je kleding ik vind die zwangerschapskorte broeken echt een verademing vandaag had k een spijkerbroek aan en dat was toch eigk niet echt lekker, plak en klam enzo...

ik vond ze ook erg leuk.. lekker casual..
en heeeeel eerlijk gezegd is zo'n buikband die eraan zit ook wel erg prettig
misschien dat ik ze gewoon al ga dragen
wanneer zijn jullie begonnen met de positiekleding??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70403865

dit is een topic met zwangere vrouwen, die zijn nog nie bevallen en hebben nog geen uitgescheurde doos.

Nou hop... weer terug naar ONZ voordat je moeder je roept voor de afwas
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70403912
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik vond ze ook erg leuk.. lekker casual..
en heeeeel eerlijk gezegd is zo'n buikband die eraan zit ook wel erg prettig
misschien dat ik ze gewoon al ga dragen
wanneer zijn jullie begonnen met de positiekleding??
Ik had mn eerste zwangerschapsspijkerbroek aan met eh... net 15 weken geloof ik? Misschien 14. Zoiets.
Het was echt een verademing haha. Ondanks dat die band nog niet zo goed bleef hangen enzo was het zo lekker om niet die druk te voelen van een net te strakke broekband

Gewoon aandoen als ze lekker zitten hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70404339
volgens mij was ik een wee kof 11 Beessie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70404474
Chan, fijn dat alles goed was

BJ, ik begon met een week of 16 geloof ik met zwangerschapsbroeken, en dan nog maar af en toe.

En ik wilde nog wat zeggen maar ik ben het vergeten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:18:56 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70404897
ik vind sommige broeken gewoon niet meer zo lekker zitten, ik draag normaal nogal lage spijkerbroeken en die knellen wel al een beetje,
jurkjes enzo geen probleem natuurlijk, maar vooral mijn broeken...
pi_70405012
Dan is het heel simpel BJ, en moet je kleding kopen die wél lekker zit. Positiekleding bijvoorbeeld

Zou Jeetjejom zich nog een keertje komen melden? verkapte zo-schiet-het-lijstje-niet-op post
pi_70405036
Ik heb heel erg lang gelopen in de enige broek die ik nog paste, met een elastiekje om de knoop...toen toch maar gezwicht voor zwangerschapsbroeken...in week 20 ofzo? Echt vrij laat volgens mij. Al pas ik mn oude broeken nog steeds (met elastiekje), ik vind die zwangerschapsbroeken wel beter zitten!
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:28:02 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70405163
ow ik pas die van mij vast ook wel als ik de gulp openlaat en met een elastiekje, maar dat heb ik nog helemaal niet geprobeerd... lijkt me ook zo'n vreemd gezicht?
tis ook niet dat ik ze niet pas, ze zitten gewoon niet meer lekker... erg jammer...

komende dagen lekker wat jurkjes aan enzo... en dan kijken we wel weer verder...
pi_70405285
Dat was bij mij ook hoor BJ, ik paste ze nog wel maar het zat niet lekker meer, vooral aan het einde van de dag niet, en helemaal niet als ik zelf zat zeg maar, dan drukte toch die rand van mn broek wel op een onprettige manier in mn buik.

Maar eh... leuk he? Zwangerschapskleding kopen? weer een beetje echter enzo

Hey nog ff over vocht enzo he, iemand enig idee of dat ook bij je knieen kan? ik vond al wel dat mn onder- en bovenbenen dikker leken dan normaal maarja dat kan ook altijd gewoon extra vetjes zijn maar nu zit er echt een soort richel extra vel die om mn knieschijf heen blobt ofzo. Ziet er beetje gek uit en t was me nog niet eerder opgevallen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70405292
ik had de gulp dicht en dan een elastiekje door het knoopsgat vastgemaakt, waar je dan je knoop in kon haken. Met een truitje die over je knoop heen komt, zie je dat niet eens dus, was reuze handig!
Lotte!
Noah!
pi_70405385
@ Huup: Lijkt me wel..Mijn gyn controleert ook altijd mijn onderbenen, tot aan mn knieen, niet alleen mn voeten en enkels enzo! En, niet lullig bedoeld, het heeft bij je voeten ook niet echt plek meer..dus miss trekt het dan omhoog?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:38:27 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70405452
dat idd Huup, onprettig als ik ga zitten idd.. of autorijden en dat soort dingen, als ik sta en loop valt het reuze mee...

en goh volgens mij kan vocht/ oedeem over je gehele lichaam zitten... tenminste bij mijn patienten wel, maja die liggen natuurlijk plat, dus dan verdeelt dat vocht zich meer, ik kan me voorstellen dat het in jouw geval beneden zit, maar het kan dus wel ook bij je knieen komen enzo...
lijkt me een merkwaardige gewaarwording...

en die zwangerskleren zijn idd best leuk om te kopen, maar als ik het dan aanheb, dan voelt het net of ik nep ben haha.. heel raar misschien, maar zie er verder nog niet zwanger uit.. dus het voelt dan best raar om positiekleding aan te hebben...

maja dat komt ook allemaal vanzelf
pi_70405594
haha gek mens, tuurlijk is t niet nep maar k snap wel wat je bedoelt komt idd vanzelf

En mja dat is ook wel zo natuurlijk dat het oedeem over je hele lijf kan zitten en wat linda zegt klopt ook wel haha het moet ergens heen. Maar het viel me toennet ineens op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70405690
En BJ, het is heel erg echt hoor ! Maar ik word nu zelfs nog wel eens wakker met het gevoel van: ik ben heul niet zwanger, ik heb geen buik meer. En dan naar beneden kijken en constateren dattie er toch nog zit...Dus ik ben bang dat je dat niet-echte gevoel blijft houden

En huupje, neem idd maar lekker die koele douche waar je het in SC over had en ga vooral niet opruimen! Laat je vochtpootjes maar lekker rusten na een dag werken!
Lotte!
Noah!
pi_70405744
ik zit weer met mn voeten in de dweilemmer haha, rustig aan, in etappes richting de douche. Komt goed. Opruimen komt morgen ofzo wel

Haha en over dat niet zwanger voelen, als ik zo zit dan voel ik mn buik helemaal niet als een zwangerbuik ofzo, het voelt minder zwanger dan het eruit ziet als je er niet naar kijkt voel je hem idd niet zitten. T is maar goed dat je af en toe van binnenuit herinnerd wordt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70405791
BJ ik ben met 15 weken positiekleding gaan dragen; echt heeeerlijk!
Verder heb ik van gewone kelding ook wel broeken met alleen een aantrekkoord, dus die heb ik ook nog aan, en wat langere shirts/tuniekjes van mezelf ook.
Positieshirtjes zijn ook leuk, die laten je buikje mooi uitkomen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70405819
Mja, inderdaad! Ik heb het ook vooral als ik van voren kijk. Ik heb nog steeds mn taille enzo, dus van voren zie je niks. En als ik dan die foto's zie, is het echt van: wow....zit dat aan mij?

Maar dan krijg je weer beurse plekken aan de binnenkant, dus dan is het weer goed Zal iedereen haast wel hebben, omdat het gewoon zo onwerkelijk is dat er een echt klein babymensje in je groeit!
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:05:34 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70406149
ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel dus heeftl
vond het namelijk nogal raar

en Huup lekker die benen koelen en door je lief laten masseren...
meer kan je er volgens mij niet echt aan doen....
pi_70406272
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel dus heeftl
vond het namelijk nogal raar
Niet over in zitten, is normaal en blijf je houden, ondanks dikke buik en schopjes. En daarna geloof je waarschijnlijk niet echt dat het JOUW baby is in dat wiegje!

Lotte!
Noah!
pi_70406597
Ik maakte vandaag een praatje met iemand en die vroeg wanneer ik was uitgeteld... dus ik vertelde dat ik nog een week of 5 moet, krijg ik als reactie: maar waar is je buik dan . tja ik ben ook zo bescheiden ... (mn navel plopt al bijna hoor...)

Weer erg aan het twijfelen over bevallen thuis of in het ziekenhuis. Als ik evt thuis wil bevallen moet ik volgende week nog een kennis gaan maken met de andere verloskundigen die door de weeks de thuisbevallingen doen... weet niet of ik daar zin in heb... had eigenlijk bedacht om op het moment supreme maar te besluiten wat ik doen zou. Dat kan natuurlijk nog steeds, misschien moet ik sowieso maar even kennis gaan maken en er daarna verder over nadenken...
Fake it till you make it...
pi_70407310
@ Chan en Nijna, fijn dat jullie goed gekeurd zijn

@ Positiebroeken, sinds vorige wee, 23 weken dus.
heb alleen nog niet echt geschikte 3 kwart en korte broeken gevonden dus daar moet ik nog ff naar op zoek maar h&m gaat maar tot maat 42 ofzo of niet?

@ Onwerkelijk gevoel, dit heb ik tot wle 2 weken geleden gehad.
ik deed alles, voelde me goed, voelde de kleine nog niet zo, eigen kleren nog aan en sinds 2 weken besef ik het me steeds meer, erg leuk.
ik was al die tijd wel blij maar het besef was er nog niet helemaal op de een of andere manier maar nu steeds meer en steeds meer.
Op babybytes bij week 23 ofzo stond, sommigen hebben er nu al genoeg van, ehm...........ik nog niet, begint gewoon steeds realistischer te worden.
Vooral nu mte positiebroeken en shirtjes, het begint mensen eindelijk op te vallen, dus me is trots

@ Huup, vocht kan op de gekste plaatsen zitten dus knieen kan.
Heb je je matras aan de achterkant al omhoog?
Bij de action heb je van die grote, ronde plastic wasmanden (idee vna ouderwetse zinken teil) voor paar euro, misschien idee om daar lekker met de voetjes inte zitten?
pi_70408425
Chan fijn dat alles goed was!!

Ik ben net ook weer terug uit het ziekenhuis. Ik had de hele dag de baby nog niet gevoeld en ook na een uur op bed liggen voelde ik niks en er werd niet gereageerd op duwen en porren. Dus Vk gebeld die is even langs geweest, hartje was wel goed maar voor de zekerheid toch ctg laten maken.
In het ziekenhuis ook de baby maar 2x gevoeld en over de ctg waren ze ook niet echt tevreden (te rustig). Uiteraard kwam er weer een bevalling tussendoor dus toen ik na een uur en driekwartier nog aan de ctg lag heb ik toch maar even op het belletje gedrukt. En nu heb ik dus onwijze pijn in mijn rug
Weer een echo gemaakt en dat was wel in orde, maar ik moet morgen ochtend wel weer terug komen voor nog een ctg en ik moet bijhouden hoeveel bewegingen ik voel, we zijn nu 2 uur thuis en net 1x wat gevoeld, score vandaag 3x totaal.

sorry verder even niet bijgelezen
pi_70408487
Oef Huup, wat een voetjes! Lijkt me wel heerlijk om daarmee in een teiltje te zitten. Ik heb net even tot m'n knenkels in de Oosterschelde gehangen. Was ook lekker!
pi_70408520
Wat een dag, FTA! Getver!

Hebben ze mogelijke oorzaken genoemd?

Sterkte, meid!
pi_70408640
Ah FTA wat rot
hopelijk is het stilte voor de storm en houdt je kleine straks gewoon een feeestje binnen

Sterkte met afwachten en tellen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 21:48:19 #33
5428 crew  miss_sly
pi_70409114
FTA, wat naar lijkt me dat. Ik hoop dat je kleintje zich zodadelijk even lekker laat voelen, zodat je echt helemaal gerustgesteld bent
pi_70409181
FTA jees zeg dat is niet leuk Hoe laat moet je morgen? Hopelijk inderdaad stilte voor de storm..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:50:46 #35
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70409199
Ik zie hier miss_sly als laatste staan, dat blijft zo leuk! Net als met slaapmeisje als die hier had gepost. Nog even een doen dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:51:36 #36
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70409221
Wat vervelend zo FTA, hopelijk heb je zo gekneusde ribben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 21:56:09 #37
5428 crew  miss_sly
pi_70409375
YPPY wat lief
pi_70409399
Oh FTA, wat naar zeg

Vandaag naar de TT geweest. Gezwaaid naar onze grote held Valentino en hij zwaaide terug We waren op de motor, ik achterop en ben helemaal kapot nu. We stonden helemaal aan de andere kant van de GT bocht waar we altijd zitten en moesten een mega eind lopen. Dus ik heb nu een blaar op mn voet En het was vermoeiend! Jeutje zeg Toen we thuis kwamen zijn we het bed ingedoken en hebben eerst 2 uur geslapen

Verder is mn motorpak nu naar boven verhuisd. Ik zal er een volgende keer niet meer inpassen Het zat nu al strak zat... Verder gaat het goed hier en morgen gaan we na de wedstrijd even de stad in voor een positiebroek. Ik heb nu elastiekjes, maar het zit te strak Dus het gaat te zeer doen nu.

Welterusten allemaal
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70409439
FTA, hopelijk word die kleine gauw weer wat actiever...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:03:30 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70409637
He bah FTA, wa naar joh.
Hopelijk wordt hij/zij snel weer wat actiever.
pi_70409944
Bedankt allemaal, je gaat op zo'n moment inderdaad verlangen naar flinke schoppen tegen je ribben!
Morgen om 10.00uur moet ik in het ziekenhuis zijn Chan.

Ik ga nu maar naar mijn bedje toe in de hoop nog wat te voelen vanavond.
pi_70411277
FTA, ik hoop dat je gauw wat meer beweging weer gaat voelen! wat naar dat je zolang aan de CTG moest.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:08:24 #43
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70411571
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Niet over in zitten, is normaal en blijf je houden, ondanks dikke buik en schopjes. En daarna geloof je waarschijnlijk niet echt dat het JOUW baby is in dat wiegje!

Linda ik heb nu nog wel eens dat ik vol verbazing naar mijn meisje kijk en denk: Dat is gewoon ons kind. We hebben een kindje En dan wordt ze over minder dan een maand 2

FTA hopelijk gaat je kleine zo weer lekker in schopstand
pi_70411836
FTA he wat naar Gelukkig dat alles in orde was. En een extra checkup morgen is dan ook wel fijn voor de gemoedsrust hè
Succes in het zkh morgen!
pi_70413518
Chan wat geweldig een goede echo!!!

FTA brr akelig zo op het laatst zeg. Succes morgen, hopelijk gaat de beeb heel veel bewegen, liefst nu al...

Vandaag op kraamvisite geweest bij een kindje dat eik vandaag geboren had moeten worden maar dat al 2,5 week geleden is geboren...zó klein Zo lief

en vandaag is de hoekbank gekomen Het bed is nu weg uit de kamer want ik kan heerlijk op de bank liggen, wat een luxe zeg

Weltrusten lieve meiden, tot morgen
#geen
pi_70414526
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:08 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Linda ik heb nu nog wel eens dat ik vol verbazing naar mijn meisje kijk en denk: Dat is gewoon ons kind. We hebben een kindje En dan wordt ze over minder dan een maand 2

FTA hopelijk gaat je kleine zo weer lekker in schopstand
Dat kan ik me voorstellen ja! Mijn moeder zei laatst: Als ze er in zitten geloof je niet dat ze er ooit uit komen, en als ze er dan eenmaal zijn, is het al niet meer in te denken dat je dat ooit bij je hebt gedragen. Lijkt me zo mooi om mee te maken! En dan inderdaad over 2 jaar nog verbaasd te kunnen zijn over dat kleine wezentje wat jullie samen gemaakt hebben

FTA, hopelijk schopt je kleintje straks weer wat meer! Toen het hier zo warm was was de mijne ook rustiger, misschien houdt je beebje niet van warmte? En wie was het ook al weer die zei dat kleintjes rustiger werden, kort voor de geboorte?

Duchess, wat fijn dat jullie bank er eindelijk is! Staat vast leuker in de huiskamer dan een bed! Geniet er lekker van!
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 06:36:58 #47
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70417365
@FTA, wat een nare dag heb je achter de rug zeg... ik hoop dat je beebje weer een beetje beweegt inmiddels???

@Duchess; geniet lekker van je nieuwe bank! wij hebben sinds een klein jaartje ook een hoekbank en hebben daar nog geen dag spijt van gehad... lig nu lekker ook met de benen omhoog en de laptop op schoot...

Ik heb dus weer een dagdienst vandaag (en morgen en maandag ook).. weer vroeg eruit dus. Niet geweldig geslapen, dus hoop dat het een beetje overzichtelijk dagje wordt...
Vandaag weer een broek aan, welke nog wel redelijk ruim zit... heeft toch ook met het model te maken blijkbaar, want deze boord zit hoger...Voelt ook niet afgekneld ofzo..

nou dames, geniet lekker van een dagje in het mooie weer, ik zal aan jullie denken!
pi_70417425
Ik slaap ook heeeel slecht, volgens de verloskundige is het een zwangerschapskwaaltje. Ik heb een borstvoedingskussen aangeschaft en dat helpt wel een beetje. Maar hebben jullie ook dat je je windjes niet kwijt kunt 's nachts? Ik word dus steeds wakker met buikpijn omdat er teveel lucht in m'n buik zit, dan moet ik even opstaan om windjes te laten En beebje schopt 's nachts heel hard, maar dat is liev
Vorige week voelde ik een harde bol, het koppie, maar daar overheen voelde ik een hard "staafje", armpje over het koppie??
En nu ga ik verhuizen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_70417496
Goedemorgen!

Bij de vorige had ik met 11 weken positiekleding aan, toen had ik ook al met 13 weken echt een bolletje er voor hangen. Deze keer kon het wel eens nog eerder worden Ben niet aangekomen, maar er zit eigenlijk geen broek meer lekker.

Beessie: voordeel van positiekleding is dat je er mét positiekleding meteen wel zwanger uitziet, het vormt je buik een beetje zeg maar. Daarom wil ik nu nog geen positiekleding aan, want dan ziet echt iedereen het meteen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 08:11:16 #50
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70417533
FTA, hoe is de nacht geweest, feestje in je buik gehad? Of was het inderdaad stilte voor de storm en ben je misschien wel aan het bevallen geslagen???

Chan, wat heerlijk dat alles goed was met je zoontje Zal wel een flinke opluchting zijn.

Vlindur, da's ook weer een nieuwe mijlpaal: het (tijdelijk) afscheid moeten nemen van een van je liefhebberijen.... De volgende keer dat je er met de motor op uit gaat zul je mama zijn!

Twinkly, succes met de verhuizing! Enne, jij mag NIET tillen he, rustig aan doen en delegeren die handel
.... met gevoel voor drama....
pi_70417661
*Meld*
Helaas geen bevalling kersjes en helaas ook de baby 1x gevoeld vannacht rond 4 uur verder niet, ook vanochtend nog niet.
Voor de zekerheid zo maar alvast mijn ziekenhuistasje inpakken, dan staat dat maar alvast klaar en je weet tenslotte maar nooit.
pi_70417702
Wat rot FTA, hopelijk in het ziekenhuis snel duidelijkheid en blijkt er niets aan de hand succes vandaag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 08:52:54 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70417748
FTA, veel succes straks
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70417781
Hè Bah FTA, wat naar dat je je kleine uk zo weinig voelt! Gelukkig sowieso nog een checkup vandaag met hopelijk een prima CTG! Ik hoop dat ie je gauw weer even bevestigd dat alles echt nog wel goed zit daarbinnen!

Chan, wat heerlijk dat jullie kleine man zo levendig was op t CTG, fijn dat alles goed was! Moet je wel gewoon om de dag blijven komen nog? En tot hoe lang dan of hebben ze daar nog niets over gezegd?

Duch, wat heerlijk dat de hoekbank er is! Dat maakt t misschien ook wat minder "medisch" om even lekker languit te gaan liggen! Fijn!

Buhhhh...ik was gister alleen en kon pas tegen 3u in slaap komen, en nu ging de wekker alweer... huuske poetsen, bezoek onderweg...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70417788
FTA ik had gehoopt dat je je beeb vannacht wat meer gevoeld zou hebben.. Heel erg veel succes straks in het ziekenhuis! Hopelijk is OF de ctg gewoon goed dit keer OF kunnen ze wat voor je doen als het minder blijkt nog steeds..

Duchess fijn dat de hoekbank er is Ligt ie lekker? En hoe is het verder nu? Nog steeds zo verschrikkelijk moe? Zou toch fijn zijn als je af en toe een beetje energie had.. Oeh en ieniminiebabytjes zijn lief

Beessie succes met werken weer!

Twinkly nee dat heb ik niet, heb geen enkel probleem ze eruit te laten Succes met verhuizen! Lijkt me niet echt fijn met dit weer..

Kersjes hoe is t met jou? Weer een beetje fitter? En is het op je werk al doorgedrongen dat je gewoon mag blijven werken tot 36 weken (mits je niet ziek thuis blijft)?

Duchess ik heb heul geen echo gehad Het was een ctg.. Volgende week nog 2 keer ctg, maar dan wel ook een echo en de week erop nog weer een echo en dan weer naar de gyn.. Maar het is wel een hele opluchting dat we nu al 2 goede ctg's gehad hebben én dat mn bloed helemaal goed was, ze sluiten dus al meer dingen uit nu en ik denk dat er straks gewoon uit komt dat babylief een dunne spriet is die op zn papa lijkt

Oeh enne nog 50 dagen te gaan
pi_70417820
Das in ieder geval heel fijn Chan, dat er zo al een aantal minder fijne oorzaken weggestreept kunnen worden! Hoeraaaaaa voor de nog maar 50 dagen mijlpaal!! Jeetje, dat klinkt gewoon ineens echt dichtbij!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:30:16 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70418030
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:59 schreef Chan het volgende:
Kersjes hoe is t met jou? Weer een beetje fitter? En is het op je werk al doorgedrongen dat je gewoon mag blijven werken tot 36 weken (mits je niet ziek thuis blijft)?
Sinds ik klaar ben met de ab-kuur ben ik gelukkig veel minder misselijk, alleen weer "gewoon" 's nachts overgeven. Maar mijn zetpillen tegen de misselijkheid heb ik overdag bijna niet meer nodig, gebruik ze echt nog maar sporadisch
Ben nog wel snotverkouden, lekker benauwd en da's met dit weer minder fijn. Ah well, gaat ook weer over.
En wat mijn werk en verlof betreft: geen idee
Ik ben er zelf niet over begonnen en zij ook niet. Wel lekker gewerkt afgelopen week, lekker gezellige sfeer en dat wik dan ook graag zo houden. Kop-in-het-zand dus even wat dit betreft, zij weten hoe ik erover denk dus we zien wel hoe het loopt...
Nog maar 50 dagen voor jou, je bent er bijna joh

FTA, succes in het ziekenhuis
pi_70418059
OOooooooh Chan nog maar 50 dagen!!

*checkt eigen ticker...
pff t gaat toch wel heel snel allemaal zeg. Ik vind het zo'n gek idee dat we hier strakjes ook gewoon een beebje hebben. Een echte. Een verse. Helemaal van ons
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:34:57 #59
190853 RockabeIIa
pi_70418065
sh*t! Ik zit ook al onder de 100 dagen!
*kop weer int zand steekt*
pi_70418087
Jullie gaan zo hard

EN FTA veel succes, wat vervelend zeg
pi_70418142
Chan, nog maar 50 dagen!

FTA, he wat vervelend, ik had gehoopt dat beeb je buik lekker op stelten had gezet vannacht...

Ik heb slecht geslapen van de warmte, het is zo plakkerig en vies warm... Alleen al van nadenken loopt het me in straaltjes van mn rug af.
Mn broeken zitten niet lekker en ik wil ook niet voor 5-7 weken nog wat nieuws gaan kopen, maar als het van dit weer blijft dan moet ik het misschien toch maar overwegen...
Baaldag denk ik vandaag, om het minste heb ik ook de tranen in mn ogen staan. Zo boodschappen doen en ik neem lief maar ff mee.

En om dan toch niet zo zeikerig af te sluiten, goed weekend allemaal!
pi_70418148
Succes in het zh FTA
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:46:00 #63
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70418163
Halloa .

Veel succes FTA, spannend wat er nu verder gaat gebeuren.
pi_70418241
Veel succes FTA..

Goede morgen, kom net mijn bed uitrollen.
Heerlijk geslapen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:57:53 #65
190853 RockabeIIa
pi_70418250
Nijna, is ook hartstikke zwaar en vervelend, dit benauwde plakweer. Is een lekker fris rokje/jurkje geen goeie aanschaf?

Chan, je klinkt best opgelucht wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Beter 10x voor niets toch?
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 09:58:46 #66
5428 crew  miss_sly
pi_70418257
FTA, seucces in het ziekenhuis. Wat naar zo, die onduidelijkheid. Ik hoop dat gauw blijkt dat alles goed is!

Duchess, fijn dat de bank er is. Gezelliger dan een bed. Geniet er van!

Chan, mijlpaal 50 dagen! Wat gaat het hard he?

Niujna niet fijn, zulke dagen, maar ze gaan voorbij! En nog maar 34 dagen

Mijn waardes waren gisteren na de lunch en avondeten en vanochtend nuchter gewoon helemaal goed. En het is niet dat ik mijn dieet zo drastisch heb omgegooid. Ik denk dat het aan de spreiding ligt, dat doe ik nu wel beter. Even afwachten maar hoe en wat de komende dagen en dan afwachten wat de gyn zegt maandag. Ik hoop (dat is niet helemaal duidelijk) dat we ook meteen een groeiecho krijgen, en als die goed is, stop ik met zorgen maken ( ) !
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:00:15 #67
223453 Guuzewuus
pi_70418270
Strak plan Miss-Sly . Heb alleen gemist over wat voor waardes het gaat geloof ik?

Zal wel suiker zijn, of niet? Ik herinner me ineens dat ik bij Stella ook steeds een plusje voor suiker pieste bij de vk, maar bloedonderzoek leverde alleen maar hele lage waardes op (ongeveer 4) . Op een gegeven moment hebben we het er maar op gegooid dat het direct na het eten (na ontbijt moest ik vaak meteen naar de vk) even heel hoog was en verder niks aan de hand. Dat het snel opgenomen wordt in mijn bloed, maar ook snel weer verwerkt, ofzo. Blijft een beetje gek. ben benieuwd of dat dit keer hetzelfde zal zijn.

[ Bericht 63% gewijzigd door Guuzewuus op 27-06-2009 10:11:20 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:02:19 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70418286
FTA, succes in het ziekenhuis!
miss_sly, goed bezig joh!
pi_70418338
Veel sterkte vandaag, FTA! Ik hoop zo dat je vanmiddag met een opgelucht gevoel terug naar huis gaat! Hou je taai!

Lekker chillen op de bank. DuchessX!

50 dagen, Chan?! Time flies when you're having fun!

Een jurkje van H&M of is idd niet zo'n verkeerd idee, Ninja!

Fijn dat je waardes weer oke zijn, Miss. En is dat een belofte..?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:12:03 #70
223453 Guuzewuus
pi_70418396
Ik ga Nijna voortaan ook Ninja noemen, klinkt leuk .
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 10:13:14 #71
5428 crew  miss_sly
pi_70418417
Guuz, zuiker inderdaad. Ik moet me 4 keer per dag k=prikken, omdat er uit een paar bloedtesten verhoogde waardes kwamen. Even afwachten wat deze week dus oplevert.

Ssserpente, een belofte da tik mijn best zal doen
pi_70418732
Fijn miss sly Bij mij zei de vk dat het ook vooral door de regelmaat komt, dat ze zo mooi gezakt waren Tof he? Mogen we misschien allebei gewoon nog lekker thuis bevallen

Chan, 50 dagen nog!
Rocka, je ziet het niet want je zit met je hoofd in het zand, maar ik doe ook even voor jouw minder-dan-100-dagen

Ik ben vandaag 36 weken omg
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:45:51 #73
190853 RockabeIIa
pi_70418802

innepin is een LLM!

ik moet trouwens ook bijna bloedprikken vanwege verhoogde kans op zw. diabetes... En nog zo'n anti-rhesus(?) prik heb ik ook nog tegoed.
pi_70418855
Oooh Rocka ook al onder de 100 dagen! t gaat idd hard allemaal.

En Innepin 36 weken haha idd wat Rocka zegt, je bent een LLM joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70419010
Rocka je wordt lekker lekgeprikt zeg

En nee joh, ik ben nog geen LLM Da's pas als je vééél verder bent. Heus
pi_70419172
Miss_sly, fijn dat het er goed uitziet zo met je suikers!

Innepin, 36 weken... je gaat hard!

Haha Ninja, nou zo voel ik me niet hoor... . Maar ik vind het prima .
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 11:16:16 #77
5428 crew  miss_sly
pi_70419239
innepin, 36 weken is nog hartstikke pril joh!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:19:00 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70419294
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:20:04 #79
190853 RockabeIIa
pi_70419308
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
Rocka je wordt lekker lekgeprikt zeg

jij toch ook?
pi_70420804
Ik ben weer thuis, de ctg was nu beter dan gister dus ik mocht in ieder geval weer naar huis. Ik moet wel vanaf nu bijhouden hoe vaak ik de baby voel en als dat minder dan 10x per 24 uur is dan moet ik het ziekenhuis bellen.
Voor de gewone controles blijf ik vooralsnog wel nog bij de VK.
Al met al toch nog niet helemaal gerust gesteld moet ik zeggen, maar goed we gaan het bij houden en aan de bel trekken als het weer niet goed lijkt.

zo en dan ga ik nu maar weer eens bijlezen
pi_70421015
Meiden, ik heb met jullie te doen hoor..zwanger zijn met dit weer!
Ik zei gister nog tegen M. dat ik blij ben dat ik niet meer hoef te bevallen..

FTA, fijn dat de ctg beter was!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70421139
FTA fijn dat de ctg in elk geval beter was maar ik kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:45:53 #83
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70422254
FTA, misschien dat je kleintje gewoon even een luie periode doormaakt nu om je met die hitte wat te ontzien, zich niet bewust dat jij je er zoveel zorgen om maakt

Innepin en Sly, ik gun jullie allebei een thuisbevalling

Vaag is dat trouwens, ik heb altijd geroepen dat ik zelf van mijn levensdagen niet thuis zou willen bevallen vanwege veel te eng, riskant, gedoe en blablabla... Maar nu, nu ik zelf geen keus heb en aan het infuus moet zodra de weeen van start gaan... droom ik er steeds vaker van hoe fijn en "romantisch" het zou zijn als ik toch gewoon thuis zou kunnen bevallen. Lijkt me ergens toch wel zo speciaal! Maar gevoel en verstand liggen niet op een lijn, mijn verstand verklaart mezelf namelijk hartstikke voor gek.
Thuis bevallen??? Ikke? Zonder de mogelijkheid om allerlei medische toeters en bellen in te schakelen indien nodig voor mijzelf of baby?? No chance in hell
En even later stiekem verdrietig zijn omdat ik zelf geen keus meer heb
Wie ze er ook alweer iets over de rare kronkels van zwangere dames?
pi_70422717
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
innepin, 36 weken is nog hartstikke pril joh!
Zie, jij snapt het

Kersjes, als je het hebt over een "romantische bevalling" dan weet je al dat je niet heel erg realistisch bezig bent hè? Ik kan me niet voorstellen dat er romantische bevallingen bestaan

Ik heb zo'n ultiem zwangere bui. Ik hoefde maar vier dingen te halen bij de supermarkt, vergeet er twee van en heb twintig andere dingen gekocht. Sta ik in de rij voor de kassa, is m'n hele wagen leeg. Had ik dus een wagentje van een vakkenvuller meegenomen En dan mag je op zaterdagmiddag in een drukke supermarkt zoeken naar je eigen wagentje En vervolgens moest ik bijna huilen want nieuwe auto + krappe inparkeerplekken + onhandige buik + spontane paniekaanval, en nou sta ik twee straten verderop geparkeerd omdat ik niet meer kan inparkeren Te erg
pi_70423561
whahaha Innepin, jij maakt het ook wel erg bont he!
het karretje van de vakkenvuller hihi, die zal ook wel raar hebben opgekeken
dacht hij klaar te zijn, ligt er ineens weer allerlei ander spul!

We hebben voor kleintje vandaag een schaapje met geluid gekocht, zo'n muziekdoosje zit erin.
Ik heb bij Meike toen vaak een giraf met liedje op mijn buik gelegd, en ze reageerde er echt op na de geboorte. Eens kijken of dat een tweede keer ook gaat lukken.

FTA, mooi dat het ctg goed was. maar wel balen dat je er niet gerust op bent....
Sterkte nog even!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:37:45 #86
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70423644
Romantische bevallingen bestaan wel hoor... die van Chinook was echt héél relaxed, ook gezellig, heb tot het laatst toe liggen lachen en keten. Zoals die wil ik ze wel vaker, oké het duurde voor een tweede kind best lang (veertien uur), maar alles beter dan die weeënstormen die ik de drie bevallingen erna kreeg
pi_70424686
Haha Innepin! En het erge is, dat soort dingen gaan na de bevalling niet eens gelijk over
FTA, jammer dat je nog niet gerust gesteld bent. Ik hoop dat je je beeb de komende tijd gewoon weer lekker veel gaat voelen.
Duchess, lekker dat jullie hoekbank er al is! Lekker relaxen!
MissSly, wat goed dat je waardes nu goed waren!
Kersjes, ik wou ook helemaal niet thuis bevallen, tot ik ineens in het ziekenhuis moest, toen wou ik toch thuis bevallen... maar ja... Zullen de hormonen wel zijn he..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70425542
Innepin hahaha

Tan dat kan ik me voorstellen, dat klinkt stiekem zelfs een beetje gezellig ik moet zeggen dat dat het enige is waar ik bang voor ben. Niet echt bang maar toch wel een beetje. Een enorme weeenstorm. Zo eentje waar je totaal in verdwaald raakt enzo en niet meer weet wat onder en boven is. T lijkt me doodeng zeker bij mn eerste nu. Maar ook die vrouwen overleven alles dus het zal vast wel goedkomen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70426032
fta, fijn dat de ctg beter was.

Ik ben een broek erbij gaan kopen 3 kwart. Druk man, alsof het gratis was. En waarom gaat iedereen met dit weer shoppen...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:17:28 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70426375
hooooooi dames

ik ben ook weer @home... wat een dag zeg...

ik kwam vanmorgen op mijn werk... Airco kapot!! op de afdeling 28 graden... en op het kamertje bij mijn patient minimaal 30....
echt niet fijn... en toen heb ik dus 2 wegtrekkers gehad... kon nog net op tijd ff een stoeltje vinden beide keren.. collega's zo van; gaat het wel goed met je??? je ziet ineens zo bleeeek...
(uh ja idd, het gaat ff niet zo lekker, maar komt zo weer goed hoor).

maar gaat nu wel weer ok, lekker met de beentje omhoog op de bank, ff bijkomen... straks ff volleybal kijken op mijn laptopje...

@Ymme, wat fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad!

@ Twinky, niets aan die gebroken nachten he???

@FTA, wat fijn dat de CTG beter was ivm gisteren....

@Huup; hoest met je pootjes vandaag???

pi_70426649
BJ, je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar... elke keer dat je hier post schrijf je over hoe zwaar je werk je nu valt, dat het je flink tegenvalt en dat je het niet echt goed trekt. Luister je zelf daar ook naar? Misschien niet leuk om toe te geven, maar als 't niet gaat, dan gaat het niet. Je hebt, als ik het goed begrijp, een ontzettend zware baan, ook zonder nachtdiensten, maar je lijf is ondertussen bezig een heel nieuw mens te brouwen! Da's ook zwaar werk Dus als je lichaam aangeeft dat je 't wat rustiger aan moet doen... is dat misschien wel een teken om het daadwerkelijk rustig aan te gaan doen
pi_70426711
Oeh BJ, dat is ook niet lekker!
Gelukkig dat het net goed ging elke keer!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:32:26 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70426757
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:28 schreef innepin het volgende:
BJ, je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar... elke keer dat je hier post schrijf je over hoe zwaar je werk je nu valt, dat het je flink tegenvalt en dat je het niet echt goed trekt. Luister je zelf daar ook naar? Misschien niet leuk om toe te geven, maar als 't niet gaat, dan gaat het niet. Je hebt, als ik het goed begrijp, een ontzettend zware baan, ook zonder nachtdiensten, maar je lijf is ondertussen bezig een heel nieuw mens te brouwen! Da's ook zwaar werk Dus als je lichaam aangeeft dat je 't wat rustiger aan moet doen... is dat misschien wel een teken om het daadwerkelijk rustig aan te gaan doen
als ik mijn rust neem, dus op tijd ga zitten, op tijd wat eten etc, dan gaat het wel vrij goed...
maja mijn werk is idd nogal zwaar, maar ook erg leuk ...
en rustig aandoen is in mijn beroep niet altijd een optie, dan kom je direct op de optie ziek melden, en ik voel me niet ziek...
ik denk dat ik moet leren om naar mijn lichaam te luisteren......en mijn dag misschien een beetje anders moet opbouwen... (ben ook gewoon te fanatiek )
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:05:42 #94
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70427656
Jemig B-J, kan me voorstellen dat het werken met die tropische temperaturen een stuk zwaarder was dan normaal
Hopelijk is het probleem snel gefixt, lijkt me voor de patienten ook allesbehalve prettig

Nijna, een driekwartsbroek? Lijkt me nog steeds zo warm joh, waarom geen korte?! Ik draag al een poosje voornamelijk luchtige rokjes en jurken en zelfs daarin heb ik het regelmatig nog zo warm. Maar ja, ben dan ook een warmbloedig type en zeker geen koukleum

Mijn ene kind is een persoonlijk middagslaapjesrecord aan het vestigen en de ander is druk aan het breakdancen, buik schudt alle kanten op
pi_70429546
Sly

Goed van je suikers!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70430341
Kers, ik voel me zoooo lomp in een korte broek op het moment, rokje idem. En ik ontdekte ook nog een ontzettend lelijke spatader achterop mn been. En dan toch al niet zo lekker in mn vel, dus ik heb het maar "veilig" gehouden voor mn gevoel. Toch iets zomerser en toch niet al te bloot. Ik riep van de week al een keer dat ik graag mn lijf terug zou willen, zo voelt het op het moment een beetje... .
Nog 5-7 weken, ik adem rustig door, althans dat probeer ik...
En in hoeverre heeft Devin zn slaapjesrecord verbroken? Breakdance, lekker fanatiek typeje zeg!
pi_70432828
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
hooooooi dames

ik ben ook weer @home... wat een dag zeg...

ik kwam vanmorgen op mijn werk... Airco kapot!! op de afdeling 28 graden... en op het kamertje bij mijn patient minimaal 30....
echt niet fijn... en toen heb ik dus 2 wegtrekkers gehad... kon nog net op tijd ff een stoeltje vinden beide keren.. collega's zo van; gaat het wel goed met je??? je ziet ineens zo bleeeek...
(uh ja idd, het gaat ff niet zo lekker, maar komt zo weer goed hoor).

maar gaat nu wel weer ok, lekker met de beentje omhoog op de bank, ff bijkomen... straks ff volleybal kijken op mijn laptopje...

@Ymme, wat fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad!

@ Twinky, niets aan die gebroken nachten he???

@FTA, wat fijn dat de CTG beter was ivm gisteren....

@Huup; hoest met je pootjes vandaag???

hulloooo ik ben Platvoet! wil jij mijn vriendje zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee serieus, mn voeten zitten dr nog aan en ze doen t nog, verder is er weinig anders. Heb het idee dat mn tenen steeds worstiger worden en dr zitten van die gekke strepen op de overgang tussen mn enkel en mn voet zich maar. Echt zo'n vetrichel haha.

Doe jij een beetje rustig aan meid? wegtrekkers lijken me helemaal niets en zeker niet als je daarna gewoon weer verder moet gaan met werken. Je hebt een vrij intensieve baan maar is het niet misschien een idee om met je collega's te overleggen dat je iets vaker een kleine pauze kunt nemen zodat je even op adem kunt komen en wat eten/drinken? niet jezelf voorbij lopen hoor!!

Nijna vervelend dat je je zo lomp voelt, ik ken het haha
Nouja zo'n 3kwartbroek kan ook al een stuk luchtiger voelen dan een gewone (spijker)broek dus ik hoop voor je dat ie gewoon luchtig genoeg is met dit weer

Mn meisje lijkt zich te draaien ofzo? Of in elk geval een poging te doen. Ik klap soms echt half dubbel van de pijn en t gewoel van binnen fijn dat ze zo goed beweegt maar eh... doesrustig!
en ik denk dat ik voel dat ze draait omdat de voetjes lijken te verplaatsen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 20:11:19 #98
5428 crew  miss_sly
pi_70432881
FTA, hoe is het nu met je? Heb je je kindje al wat meer gevoeld vandaag?

BJ, je weet ook dat je recht hebt op extra pauze he? Geen ziekteverlof dus, maar gewoon extra pauze. Misschien kun je daar eens naar kijken of dat iets voor je kan doen.

Nijna 5-7 weken en dan is het weer voorbij. Komt goed, ook al lijkt dat nog erg lang.
pi_70432932
Ohja nu ik je naam zie staan weet ik weer wat k vergat hormonen

fijn van je waardes Miss!! Dat zijn positieve vooruitzichten zo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:21:03 #100
223453 Guuzewuus
pi_70433095
Ik heb de laatste dagen last van mijn litteken van de vorige bevalling, herkent iemand dit .

Bij Stella had ik ook het laatste uur, anderhalf uur voor het persen een weeënstorm . Dat was verschrikkelijk. Daarvoor, en ook tijdens het persen was ik er zelf nog bij zeg maar, maar toen raakte ik echt van het padje . En toch ben ik niet bang voor deze bevalling. Nu weet ik ten minste dat het eindig is, die weeën enzo . Niet dat ik dat toen niet wist, maar toch, nu weet ik het echt, uit ervaring .

Oh, en ik wil natuurlijk niemand bang maken, helemaal niet.

Dus roep ik vooral heel hard (en dat meen ik net zo goed), ik heb er absoluut geen trauma aan over gehouden!!!

Oh en Huup, die pootjes van jou joh . Dat is toch wel heel vervelend lijkt me

[ Bericht 9% gewijzigd door Guuzewuus op 27-06-2009 20:29:47 ]
pi_70434096
Huup, die pootjes van jou... Ik wil wel vriendjes met je zijn hoor
Lekker zo'n actief buikbewonertje... ai...

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden allemaal, het is niet zo lang meer, het komt goed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')