quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goedDe ctg kon niet mooier zei ze
Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik
![]()
/egopost
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen egopost.
Je bent er trots op. En logisch.
Super dat alles goed is
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Ymme ik zou er vanuit gaan denk ik dat iemand jullie dan bij de vk heeft gezien ofzo. Dat klinkt het meest logisch. Hoe dan ook veel plezier met vertellen
Chan yay!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef Nijna het volgende:
goedgekeurd, 120/60 en nu geen dalende hartslag op mn rug. ook niet meer gevraagd naar rugslapen... beetje vergeten ook
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef huuphuup het volgende:haha nouja fijn in elk geval dat je goedgekeurd bent Nijna
en ook fijn dat de hartslag niet meer daalde
![]()
toch weer een kleine opluchting lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben heel ff de stad in geweest.. (en toen merkte ik wel dat het idd best warm is....)
heb bij de H&M 2 zwangerschaps-kortebroeken gekocht...![]()
en bij onze hema hebben ze de nieuwe lijn wel al...
heb alleen ff een basisshirtje meegenomen om te kijken hoe die zitten..
(en omdat die toevallig net de kleur had die ik nog zocht voor onder mijn jurkje.)
ook dagboekpost![]()
@Nijn, wat fijn dat alles goed was bij de VK
@Ymme, wat vervelend dat er in het dorp al over gesproken wordt.. zal idd dan ook maar snel je naasten inlichten voordat ze het via via te horen krijgen
@Chan, ook blij voor jouw goede nieuws!!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Poppejans het volgende:
Sorry,jullie gaan zo snel dat ik niet alles heb bijgelezen hoor
Chan, wat fijn, heerlijk gevoel zeker!
Huup, die voetenfotoHet lijkt alleen maar erger te worden joh! Ik hoop zo voor je dat het toch nog wat gaat afnemen, voetenbadje klinkt lekker
Hier niks bijzonders, af en toe een gek pijntje in mn lies als ik snel van de bank wil opstaan, of bij het omdraaien in bed. En borsten die op ontploffen staan! De kat gebruikt ze als hoofdkussentje![]()
of als springplank
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, Nijna!
Ik vergeet ook altijd nog wel een vraag die ik eigenlijk had willen stellen. Ach in geval vna nood kun je altijd nog bellen, toch?
Zoooquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en huup, die voetjes van joujeuh, bijna niet voor te stellen dat het niet pijn doet!
Heeft het voetenbadje wat geholpen?
ik vond ze ook erg leuk.. lekker casual..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
BJ fijn dat je geslaagd bent voor je kledingik vind die zwangerschapskorte broeken echt een verademing
vandaag had k een spijkerbroek aan en dat was toch eigk niet echt lekker, plak en klam enzo...
Ik had mn eerste zwangerschapsspijkerbroek aan met eh... net 15 weken geloof ik? Misschien 14. Zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vond ze ook erg leuk.. lekker casual..
en heeeeel eerlijk gezegd is zo'n buikband die eraan zit ook wel erg prettig![]()
misschien dat ik ze gewoon al ga dragen
wanneer zijn jullie begonnen met de positiekleding??
Niet over in zitten, is normaal en blijf je houden, ondanks dikke buik en schopjes. En daarna geloof je waarschijnlijk niet echt dat het JOUW baby is in dat wiegje!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel dus heeftl
vond het namelijk nogal raar
Linda ik heb nu nog wel eens dat ik vol verbazing naar mijn meisje kijk en denk: Dat is gewoon ons kind. We hebben een kindjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Niet over in zitten, is normaal en blijf je houden, ondanks dikke buik en schopjes. En daarna geloof je waarschijnlijk niet echt dat het JOUW baby is in dat wiegje!
Dat kan ik me voorstellen ja! Mijn moeder zei laatst: Als ze er in zitten geloof je niet dat ze er ooit uit komen, en als ze er dan eenmaal zijn, is het al niet meer in te denken dat je dat ooit bij je hebt gedragen. Lijkt me zo mooi om mee te maken! En dan inderdaad over 2 jaar nog verbaasd te kunnen zijn over dat kleine wezentje wat jullie samen gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:08 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Linda ik heb nu nog wel eens dat ik vol verbazing naar mijn meisje kijk en denk: Dat is gewoon ons kind. We hebben een kindjeEn dan wordt ze over minder dan een maand 2
![]()
FTA hopelijk gaat je kleine zo weer lekker in schopstand
Sinds ik klaar ben met de ab-kuur ben ik gelukkig veel minder misselijk, alleen weer "gewoon" 's nachts overgeven. Maar mijn zetpillen tegen de misselijkheid heb ik overdag bijna niet meer nodig, gebruik ze echt nog maar sporadischquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:59 schreef Chan het volgende:
Kersjes hoe is t met jou? Weer een beetje fitter? En is het op je werk al doorgedrongen dat je gewoon mag blijven werken tot 36 weken (mits je niet ziek thuis blijft)?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
En nee joh, ik ben nog geen LLMDa's pas als je vééél verder bent.
Heus
jij toch ook?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
Rocka je wordt lekker lekgeprikt zeg
En nee joh, ik ben nog geen LLMDa's pas als je vééél verder bent.
Heus
Zie, jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
innepin, 36 weken is nog hartstikke pril joh!
als ik mijn rust neem, dus op tijd ga zitten, op tijd wat eten etc, dan gaat het wel vrij goed...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:28 schreef innepin het volgende:
BJ, je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar... elke keer dat je hier post schrijf je over hoe zwaar je werk je nu valt, dat het je flink tegenvalt en dat je het niet echt goed trekt. Luister je zelf daar ook naar? Misschien niet leuk om toe te geven, maar als 't niet gaat, dan gaat het niet. Je hebt, als ik het goed begrijp, een ontzettend zware baan, ook zonder nachtdiensten, maar je lijf is ondertussen bezig een heel nieuw mens te brouwen! Da's ook zwaar werkDus als je lichaam aangeeft dat je 't wat rustiger aan moet doen... is dat misschien wel een teken om het daadwerkelijk rustig aan te gaan doen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
hooooooi dames
ik ben ook weer @home... wat een dag zeg...
ik kwam vanmorgen op mijn werk... Airco kapot!! op de afdeling 28 graden...en op het kamertje bij mijn patient minimaal 30....
echt niet fijn... en toen heb ik dus 2wegtrekkers gehad... kon nog net op tijd ff een stoeltje vinden beide keren.. collega's zo van; gaat het wel goed met je??? je ziet ineens zo bleeeek...
(uh ja idd, het gaat ff niet zo lekker, maar komt zo weer goed hoor).
maar gaat nu wel weer ok, lekker met de beentje omhoog op de bank, ff bijkomen... straks ff volleybal kijken op mijn laptopje...
@Ymme, wat fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad!
@ Twinky, niets aan die gebroken nachten he???
@FTA, wat fijn dat de CTG beter was ivm gisteren....
@Huup; hoest met je pootjesvandaag???
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee serieus, mn voeten zitten dr nog aan en ze doen t nog, verder is er weinig anders. Heb het idee dat mn tenen steeds worstiger wordenen dr zitten van die gekke strepen op de overgang tussen mn enkel en mn voet zich maar. Echt zo'n vetrichel haha.
Doe jij een beetje rustig aan meid? wegtrekkers lijken me helemaal nietsen zeker niet als je daarna gewoon weer verder moet gaan met werken. Je hebt een vrij intensieve baan maar is het niet misschien een idee om met je collega's te overleggen dat je iets vaker een kleine pauze kunt nemen zodat je even op adem kunt komen en wat eten/drinken? niet jezelf voorbij lopen hoor!!
Nijnavervelend dat je je zo lomp voelt, ik ken het haha
![]()
Nouja zo'n 3kwartbroek kan ook al een stuk luchtiger voelen dan een gewone (spijker)broek dus ik hoop voor je dat ie gewoon luchtig genoeg is met dit weer![]()
Mn meisje lijkt zich te draaien ofzo? Of in elk geval een poging te doen. Ik klap soms echt half dubbel van de pijn en t gewoel van binnenfijn dat ze zo goed beweegt maar eh... doesrustig!
![]()
en ik denk dat ik voel dat ze draait omdat de voetjes lijken te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |