quote:Ik ben een vieze meeloper haha, zit ik toch op Twitter. Dit om belangrijke informatie met jullie te delen. Ik eet nu mandarijnen... hmmm.
Nee, dat is het niet zozeer. Heb ik nooit gehad. Ik was vaak de enige vroeger die niet meedeed met het roken, blowen en zuipen wat mijn vrienden deden.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoelang nog voordat je athëist word?
Dat herken ik dan weer welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik vaak eerst dingen afzeik die ik later wel leuk vind. Waar dat vandaan komt weet ik niet precies.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben een vieze meeloper haha, zit ik toch op Twitter. Dit om belangrijke informatie met jullie te delen. Ik eet nu mandarijnen... hmmm.
En dat ook. Wat een gezichtsverlies moet dat zijn, eerst iedereen met hyves en twitter uitlachen en er dan zelf aan mee gaan doen.quote:
Dat ga ik niet doen. Maar vind het wel leuk om een of twee keer per dag te laten weten met wat voor interessante dingen ik bezig ben. Ik heb nu eenmaal een boeiend leven. Kan ik zo mooi mensen laten weten welke FOK!topics ik aan het lezen ben enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Inverted_World het volgende:
Hyves kan ik nog enigsinds begrijpen. Leuk ook om oudklasgenoten op te zoeken, noem maar op. Opzich handig.
Twitter daarin tegen vind ik echt zo triest.Ik ken toevallig een mooi voorbeeld van een samenwonend stelletje, beiden in bezit van een iPhone, die constant naast elkaar zitten te Twitteren.
![]()
A: " Ik ga nu met (naam) eten "
B: " Het eten was lekker, nu gaan we samen film kijken "
A: " De film was leuk "
B: " De film was inderdaad leuk "
En dat continu, seriously, elke 15 minuten staat daar een berichtje van 1 van de 2 op, en ze zijn sowieso continu al de hele dag in real life samen._!
Valt wel mee. Ik kan het hebben want ik heb die swagger.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dat ook. Wat een gezichtsverlies moet dat zijn, eerst iedereen met hyves en twitter uitlachen en er dan zelf aan mee gaan doen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Gelukkig houd je wat sex betreft je poot stijf.
JUIST! En zo is dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb hyves en twitter altijd al uitgelachen, en dat doe ik nog steeds.
Ik heb principes.
Hihiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Gastquote:Ik eet nu mandarijnen... hmmm
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Inverted_World het volgende:
Hyves kan ik nog enigsinds begrijpen. Leuk ook om oudklasgenoten op te zoeken, noem maar op. Opzich handig.
Twitter daarin tegen vind ik echt zo triest.Ik ken toevallig een mooi voorbeeld van een samenwonend stelletje, beiden in bezit van een iPhone, die constant naast elkaar zitten te Twitteren.
![]()
A: " Ik ga nu met (naam) eten "
B: " Het eten was lekker, nu gaan we samen film kijken "
A: " De film was leuk "
B: " De film was inderdaad leuk "
En dat continu, seriously, elke 15 minuten staat daar een berichtje van 1 van de 2 op, en ze zijn sowieso continu al de hele dag in real life samen._!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Networken mayn. Naast mijn FOK!carrière zit ik in een band, heb ik een eigen soort (muziek)productiebedrijfje en studeer ik journalistiek. Via Hyves en nu Twitter blijf ik netwerken, ik heb er veel aan.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom.... Facebook! Een perfecte combinatie van hyves en twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
gaan roken op latere leeftijd is wel een hele harde faal, dan verdien je het gewoon om longkanker te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef misteriks het volgende:
Ik heb als toenmalig niet roker al mijn rokende vrienden tot vervelens toe verweten met hun vieze gewoontes... Ondertussen ben ik de enige in die vriendenkring die wel nog rookt
Hyves geniet vooralsnog mijn voorkeur omdat in Nederland veel meer mensen Hyves hebben dan Facebook, wat netwerken ook nuttiger maakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom.... Facebook! Een perfecte combinatie van hyves en twitter.
Echte koningen durven terug te komen op foute beslissingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is helemaal geen koning, maar een meeloper!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet zozeer. Heb ik nooit gehad. Ik was vaak de enige vroeger die niet meedeed met het roken, blowen en zuipen wat mijn vrienden deden.
Het probleem is dat ik vaak eerst dingen afzeik die ik later wel leuk vind. Waar dat vandaan komt weet ik niet precies.
Toch zul je moeten toegeven dat FB in alle opzichten beter is dan hyves.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hyves geniet vooralsnog mijn voorkeur omdat in Nederland veel meer mensen Hyves hebben dan Facebook, wat netwerken ook nuttiger maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |