Wat moest die junk er voor hebben?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, de fiets is gekocht
net even een kort rondje gereden, heerlijk
Veel te veel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moest die junk er voor hebben?
Ach als hij hem maar vannacht niet terug pikt.quote:
Fijn dat het toch nog een succes was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:feestje was leuk gisteren
alleen wel een beetje lame omdat we zo rustig aan moesten doen
![]()
Ik hoop niet dat je ze te hard geslagen hebt.quote:maar niks meer van de buren gehoord dus zal wel goedzitten
Juist wel. Koppige NIMBY's moet je zo hard mogelijk aanpakken, liefst met de Guardia Civil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fijn dat het toch nog een succes was.
[..]
Ik hoop niet dat je ze te hard geslagen hebt.
Gistermiddag knock out geslagen en vandaag nog niet bij is niet echt gezond. Overdaad schaadt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Juist wel. Koppige NIMBY's moet je zo hard mogelijk aanpakken, liefst met de Guardia Civil.
Fight for your rights!
Oh misschien wel een baan voor mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
In Rusland heb je genoeg van die kleerkasten bij de politie werken. Politiegeweld!
De fiets alleen was 600 euro, dus daar ben ik wel zuinig opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als hij hem maar vannacht niet terug pikt.
Werken aan mijn paperquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen nog briljante plannen vanavond?
Neuh ben qua lengte net geen 1.80 en kom qua bouw meer in de buurt van Christian Bale of Colin Farrell. Ik train wel op kracht maar op explosieve kracht.quote:
Succes!quote:
en het is nog maar juni.. help !quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is vies plakkerig weer. Echt weer van die Hollandse warmte.
Idem, geef mij maar de kou.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
en het is nog maar juni.. help !
Als ik ergens niet tegen kan is het die warmte
quote:
Ik vind een paar lekkere warme dagen wel lekker maar het moet niet te lang duren. Jaar of 3 geleden met die 4 weken 30 graden vond ik echt niks. Ik vind 21 graden mooi zat. Tegen kou kan je je kleden maar tegen hitte kan eigenlijk niks gedaan worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit dat ze bij het journaal zo uit hun dak gaan als er tropische dagen aankomen.
Als ze toch aanhanger zijn van de opwarming van de aarde kunnen ze beter gaan juichen als de temperatuur weer eens onder nul duikt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit dat ze bij het journaal zo uit hun dak gaan als er tropische dagen aankomen.
En het uiterlijk van Jude Law?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neuh ben qua lengte net geen 1.80 en kom qua bouw meer in de buurt van Christian Bale of Colin Farrell. Ik train wel op kracht maar op explosieve kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |