Ik geef toch Dora The Explorer de schuld dat wanneer we in een restaurant zitten en we op de kaart gaan kijken.Mijn neefjes en nichtjes gaan zingen: Als je dingen zoeken moet kijk dan eerst eens even goed op de kaart. Op de kaart op de kaart op de kaart op de kaart.quote:
Dora/diegoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geef toch Dora The Explorer de schuld dat wanneer we in een restaurant zitten en we op de kaart gaan kijken.Mijn neefjes en nichtjes gaan zingen: Als je dingen zoeken moet kijk dan eerst eens even goed op de kaart. Op de kaart op de kaart op de kaart op de kaart.
Het programma is best aardig maar dat irritante liedje...... Eerst had je die klotesmurfen die elk populair nummer versmurfte.... en nu wordt er op de kaart gezongen of dat lied van megamindy.quote:
Meeegaaa mindy ik meegaa mindyquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het programma is best aardig maar dat irritante liedje...... Eerst had je die klotesmurfen die elk populair nummer versmurfte.... en nu wordt er op de kaart gezongen of dat lied van megamindy.
Dat is het erge. Als je het eenmaal gehoord hebt dan zit het voor eeuwig in je hoofd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Meeegaaa mindy ik meegaa mindy
Ik ken het gewoon![]()
Gelukkig is dat bij lazy town minder. maar vind deze toch wel briljantquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is het erge. Als je het eenmaal gehoord hebt dan zit het voor eeuwig in je hoofd.
Heb je niet toevallig een jonger zusje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ken het gewoon![]()
Is het een vliegtuig, is het een vogel, nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ken het gewoon![]()
Dora the explorer kijk ik 's ochtends somsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig een jonger zusje?
quote:
Die komt 's nachts anders nooit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet te lang. Over een paar uur weer het PSB Alarm.
Ik laat me verrassen.quote:
Ik ben ook wel benieuwd wat Giel en Gerard gaan doen mbt Michael Jackson.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaat nog een tijdje duren.
7:00 is de Freaknacht afgelopen.
Giel in ieder geval niet zo veel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat Giel en Gerard gaan doen mbt Michael Jackson.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren gooiden Roosmarijn en Bert hun zendschema helemaal om.
een gouwe ouwequote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer iets gemist dus.
Ik ga C&C spelen met Nachtegiel op de achtergrond.
Hoax! De juiste tekst is: Als je ergens wezen moetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geef toch Dora The Explorer de schuld dat wanneer we in een restaurant zitten en we op de kaart gaan kijken.Mijn neefjes en nichtjes gaan zingen: Als je dingen zoeken moet kijk dan eerst eens even goed op de kaart. Op de kaart op de kaart op de kaart op de kaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he, pssst, fiets kopen?
Volgens mij ook hoe hoger de stand hoe kouder de kühlschrankquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net andersom (als 0 uit is)
Wij hebben een digitaal temperatuur instel dinges dus geen idee eikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg SC, bij koelkasten... is instelling 1 kouder dan instelling 4 (bijv.) of is dat precies andersom?
en daar is omhoog zeker warmerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij hebben een digitaal temperatuur instel dinges dus geen idee eik
Nu weer rustig.... de oppaskinderen zijn weer weg...quote:
Als je op + drukt wel jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en daar is omhoog zeker warmer
Kun je ook vermenigvuldigen of delen op je koelkast?[quote:
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je ook vermenigvuldigen of delen op je koelkast?[
Ah jammer. Anders stop je er een er een six pack in en je hebt later ineens twaalf bier.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neealleen op het vries gedeelte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |