Werken aan mijn paperquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen nog briljante plannen vanavond?
Neuh ben qua lengte net geen 1.80 en kom qua bouw meer in de buurt van Christian Bale of Colin Farrell. Ik train wel op kracht maar op explosieve kracht.quote:
Succes!quote:
en het is nog maar juni.. help !quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is vies plakkerig weer. Echt weer van die Hollandse warmte.
Idem, geef mij maar de kou.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
en het is nog maar juni.. help !
Als ik ergens niet tegen kan is het die warmte
quote:
Ik vind een paar lekkere warme dagen wel lekker maar het moet niet te lang duren. Jaar of 3 geleden met die 4 weken 30 graden vond ik echt niks. Ik vind 21 graden mooi zat. Tegen kou kan je je kleden maar tegen hitte kan eigenlijk niks gedaan worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit dat ze bij het journaal zo uit hun dak gaan als er tropische dagen aankomen.
Als ze toch aanhanger zijn van de opwarming van de aarde kunnen ze beter gaan juichen als de temperatuur weer eens onder nul duikt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit dat ze bij het journaal zo uit hun dak gaan als er tropische dagen aankomen.
En het uiterlijk van Jude Law?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neuh ben qua lengte net geen 1.80 en kom qua bouw meer in de buurt van Christian Bale of Colin Farrell. Ik train wel op kracht maar op explosieve kracht.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het uiterlijk van Jude Law?![]()
nog steeds geen letter op papier
En maandag inleveren?quote:
Oei MaJo moet wel werken. Ik zal maar niet meer SC'en.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het uiterlijk van Jude Law?![]()
nog steeds geen letter op papier
Ja, veel oude maten gezien. even lekker kunnen ouwehoeren dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
C4, hoe was het vandaag trouwens? nog leuke oud-collega's tegengekomen?
Dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, veel oude maten gezien. even lekker kunnen ouwehoeren dus.![]()
Het was de bedoeling dat ik rond 1700 naar huis zou gaan maar zat pas rond 2100 aangeschoten in de trein.
quote:
Ik hoop het, vind het ook wel goed dat er redelijk veel aandacht aan besteed wordt in de mediaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Super dag gehad.
Niet zo leuk als vroegah in Wageningen, maar misschien dat Den Haag ooit de zelfde sfeer krijgt.
Eensch. Maar dat mag ook wel met de 100.000+ veteranen in Nederland.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop het, vind het ook wel goed dat er redelijk veel aandacht aan besteed wordt in de media
Een getrokken 6?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch. Maar dat mag ook wel met de 100.000+ veteranen in Nederland.
Leuk om te zien dat vandaag de Gele Rijders met een getrokken 6 veld meereden. Dat is het onderdeel waar ik mijn dienstplicht heb gedaan.
Je bent ook uitgenodigd om met ons langs de kantine te komen paraderen op Veterans Day. Een rondje lopen en daarna meerdere rondjes aan de bar natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch. Maar dat mag ook wel met de 100.000+ veteranen in Nederland.
Leuk om te zien dat vandaag de Gele Rijders met een getrokken 6 veld meereden. Dat is het onderdeel waar ik mijn dienstplicht heb gedaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een getrokken 6?
paarden met een stuk artillerie?
Als wij tijdens mijn dienstplicht op schietserie gingen naar Duitsland ging ook de complete manege mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Die gele rijders lijken me idd best toffe gasten
De Gele Rijders hebben nu de PZH2000. Perfect geschut.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht dat ze tegenwoordig al wat moderner materieel hadden en dat degenen die hier echt wat mee gedaan hebben er inmiddels niet meer bij zijn.
Jammer, ze hebben de verkeerde uitzending op de podcast staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, afgelopen nacht was er nog op radio 1 een uur lang een discussie over vrouwen in het leger.
Turste Trustequote:
Ah, ouwe kost.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was wel ok. Ging over het algemeen over de acceptatie van vrouwen binnen defensie en ook wat dat met de organisatie doet als het overgaat van een mannen naar een gemengde maatschappij.
Toen ik in de VS was , was het op sommige plaatsen wel 48 graden en waarschijnlijk of wel warmer maar de thermometer kon niet verder, howel de luchtvochtigheid daar wel lager was natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind een paar lekkere warme dagen wel lekker maar het moet niet te lang duren. Jaar of 3 geleden met die 4 weken 30 graden vond ik echt niks. Ik vind 21 graden mooi zat. Tegen kou kan je je kleden maar tegen hitte kan eigenlijk niks gedaan worden.
Je bent niet goed bij je hoofd!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toen ik in de VS was , was het op sommige plaatsen wel 48 graden en waarschijnlijk of wel warmer maar de thermometer kon niet verder, howel de luchtvochtigheid daar wel lager was natuurlijk.
Maar ik zou dat klimaat ruilen met hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |