Wees blij joh. Op dit moment totaal niet nodig en als Suarez vertrekt gewoon in het buitenland een leuk spelertje scoutenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie Elia nog steeds niet naar Ajax komen...
Goede zaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie Elia nog steeds niet naar Ajax komen...
Het is sowieso verstandig om eerder naar verdedigers te kijken dan naar Eliaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:36 schreef Tim_G het volgende:
Elia zou voor 6 miljoen leuk zijn. Krijg je hem niet voor dat bedrag kunnen ze zich beter op een verdediger richten.
Voor het geld van Vermaelen moeten we Boulahrouz toch wel kunnen halen? Straks gaat die gekke rijkaard ermee vandoor. Wordt na 3 maanden ontslagen en dan zit daar weer een nederlandse enclave.
Boulahrouz wil zelf niet. Einde verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:36 schreef Tim_G het volgende:
Elia zou voor 6 miljoen leuk zijn. Krijg je hem niet voor dat bedrag kunnen ze zich beter op een verdediger richten.
Voor het geld van Vermaelen moeten we Boulahrouz toch wel kunnen halen? Straks gaat die gekke rijkaard ermee vandoor. Wordt na 3 maanden ontslagen en dan zit daar weer een nederlandse enclave.
Dit seizoen gedegradeerd naar de eerste klasse volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
Welke klasse speelt DWV Amsterdam eigenlijk?
Zit je weer met de Iphone te spelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
Een keer geen op. Uit respect voor mobiele gebruikers.
Correct.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit seizoen gedegradeerd naar de eerste klasse volgens mij.
Als bijkomstigheid heb je dan dat Munsterman het voor zijn spiegel uit moet vechtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om eerder naar verdedigers te kijken dan naar Elia
Ach de transfermarkt is nog niet open. Maar ik vind het ook wel angstvallig stil ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we dit jaar überhaupt nog aankopen zien? De voorbereiding staat voor de deur en er is nog niemand aangetrokken. Zit weinig rek in de transfermarkt dit jaar
Chillstand!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we dit jaar überhaupt nog aankopen zien? De voorbereiding staat voor de deur en er is nog niemand aangetrokken. Zit weinig rek in de transfermarkt dit jaar
Niet om het 1 of ander. Maar waar staat dat dan precies?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Boulahrouz wil zelf niet. Einde verhaal.
Niet als er al een akkoord was. Hoe harder Ajax en Groningen roepen dat er niks van klopt hoe minder je het moet geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Berg kan je uit je hoofd zetten.
Die zal zich wel naar de Serie A of PD hebben gespeeld de afgelopen dagen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander. Maar waar staat dat dan precies?
Laatste interview in de VI van Boulahrouz staat dat hij dit jaar wil knallen, staat niet persé bij dat dit bij zijn huidige club moet zijn.
AD/Sportwereld.quote:Het is niet zo dat Ajax heeft stilgezeten in de aanloop naar de start onder Jol. In elke linie van het elftal zijn intern wel één of meer gewilde spelers de revue gepasseerd. Maar voetballers met ervaring en met specifieke kwaliteiten zoals Khalid Boulahrouz, Edson Braafheid, Stijn Schaars, Rafael van der Vaart en Nicklas Bendtner zijn niet haalbaar. Of ze hebben aangegeven dat ze in deze fase van hun carrière nog andere ambities hebben die ze willen realiseren.
quote:
't laat de waarheid nog een beetje in het midden. Onhaalbaar of wil niet?quote:
Of gewoon het Europese shirt wat ze meegenomen hebben. Wel een geinig filmpje ja, het is altijd mooi om op de meest gekke plekken in je Ajaxshirt het clublied af te spelen. Eind dit jaar ga ik de Mount Sinaï beklimmen in Egypte, met zonsopgang. En ik zal (waarschijnlijk) de eerste in de geschiedenis van de mensheid zijn die ons prachtige clublied juist op dat moment daar ten gehore gaat brengen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef w00h00 het volgende:
Wel een leuk filmpje, alleen hebben ze dat shirt ook van de chinese markt getrokken, met het 'batch' logo en de adidas strepen.
Is een beetje irrelevant welke van de twee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
't laat de waarheid nog een beetje in het midden. Onhaalbaar of wil niet?![]()
Cristiano Ronaldo en Kaka waren ook niet haalbaar. Kaka wilde zelfs niet eens........toch spelen ze beide bij Realquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is een beetje irrelevant welke van de twee.
Feit is dat ie in beide gevallen geen optie is.
Noem maar een beter alternatief die direct inzetbaar is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
Dat mensen nu nog om Boulahrouz roepen zeg...
Ik weet geen beter alternatief maar Boulahrouz is niet eens een optie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Noem maar een beter alternatief die direct inzetbaar is?
Ben erg benieuwdHebben gewoon een killer nodig.
Vastquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef Tim_G het volgende:
Kaka wilde zelfs niet eens........toch spelen ze beide bij Real![]()
Kaka heeft in de media altijd gezegd dat hij het liefst in Milaan wilde blijven...quote:
Schitterendquote:Voorzitter FC Twente aan de drugs
vrijdag 26 juni - van onze redactie
Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, heeft toegegeven zich af en toe te vergrijpen aan de drugs. Munsterman staat al weken in de belangstelling omtrend de overgang van Eljero Elia naar Ajax. In deze periode heeft de voorzitter enkele opvallende uitspraken gedaan die van week tot week varieren van mening. Dit tot grote verbazing van menig voetballiefhebber.
Nu duidelijk is geworden dat Munsterman af en toe een nipje drugs tot zich neemt zijn Ajax, HSV en Inter afgehaakt om het binnenhalen van Twente-spelers.
Welke drugs de voorzitter gebruikt is nog onbekend.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht dat we het wel hadden gehad met nepberichten nashje...
Ja, je zit zelf over Barca te zeiken dat hij onzin post maar zelf maak je ook al een paar onzin berichten.quote:
Dat wilde hij ook, hij moest alleen weg voor het geld voor Milan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kaka heeft in de media altijd gezegd dat hij het liefst in Milaan wilde blijven...
Maarja, voetballers en de waarheid vertellen... dat gaat meestal niet samen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
Dat mensen nu nog om Boulahrouz roepen zeg...
Ach kom op zeg. Zit toch een heel groot verschil tussen. Dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, je zit zelf over Barca te zeiken dat hij onzin post maar zelf maak je ook al een paar onzin berichten.
Vind ik een beetje hypocriet...
Nee, want jij blijft ook gewoon doorgaan met die berichten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Zit toch een heel groot verschil tussen. Dat weet jij ook wel.
Fiorentina ontkent overigens hun interesse in Berg.
Denk dat er na 1 juli heel wat meer bekend gaat worden. Ik denk 2 nieuwe spelers.
Ik vond die van Nashje wel gevatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, je zit zelf over Barca te zeiken dat hij onzin post maar zelf maak je ook al een paar onzin berichten.
Vind ik een beetje hypocriet...
wat is hier grappig aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |