Wees blij joh. Op dit moment totaal niet nodig en als Suarez vertrekt gewoon in het buitenland een leuk spelertje scoutenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie Elia nog steeds niet naar Ajax komen...
Goede zaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie Elia nog steeds niet naar Ajax komen...
Het is sowieso verstandig om eerder naar verdedigers te kijken dan naar Eliaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:36 schreef Tim_G het volgende:
Elia zou voor 6 miljoen leuk zijn. Krijg je hem niet voor dat bedrag kunnen ze zich beter op een verdediger richten.
Voor het geld van Vermaelen moeten we Boulahrouz toch wel kunnen halen? Straks gaat die gekke rijkaard ermee vandoor. Wordt na 3 maanden ontslagen en dan zit daar weer een nederlandse enclave.
Boulahrouz wil zelf niet. Einde verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:36 schreef Tim_G het volgende:
Elia zou voor 6 miljoen leuk zijn. Krijg je hem niet voor dat bedrag kunnen ze zich beter op een verdediger richten.
Voor het geld van Vermaelen moeten we Boulahrouz toch wel kunnen halen? Straks gaat die gekke rijkaard ermee vandoor. Wordt na 3 maanden ontslagen en dan zit daar weer een nederlandse enclave.
Dit seizoen gedegradeerd naar de eerste klasse volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
Welke klasse speelt DWV Amsterdam eigenlijk?
Zit je weer met de Iphone te spelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
Een keer geen op. Uit respect voor mobiele gebruikers.
Correct.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit seizoen gedegradeerd naar de eerste klasse volgens mij.
Als bijkomstigheid heb je dan dat Munsterman het voor zijn spiegel uit moet vechtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om eerder naar verdedigers te kijken dan naar Elia
Ach de transfermarkt is nog niet open. Maar ik vind het ook wel angstvallig stil ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we dit jaar überhaupt nog aankopen zien? De voorbereiding staat voor de deur en er is nog niemand aangetrokken. Zit weinig rek in de transfermarkt dit jaar
Chillstand!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we dit jaar überhaupt nog aankopen zien? De voorbereiding staat voor de deur en er is nog niemand aangetrokken. Zit weinig rek in de transfermarkt dit jaar
Niet om het 1 of ander. Maar waar staat dat dan precies?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Boulahrouz wil zelf niet. Einde verhaal.
Niet als er al een akkoord was. Hoe harder Ajax en Groningen roepen dat er niks van klopt hoe minder je het moet geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Berg kan je uit je hoofd zetten.
Die zal zich wel naar de Serie A of PD hebben gespeeld de afgelopen dagen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander. Maar waar staat dat dan precies?
Laatste interview in de VI van Boulahrouz staat dat hij dit jaar wil knallen, staat niet persé bij dat dit bij zijn huidige club moet zijn.
AD/Sportwereld.quote:Het is niet zo dat Ajax heeft stilgezeten in de aanloop naar de start onder Jol. In elke linie van het elftal zijn intern wel één of meer gewilde spelers de revue gepasseerd. Maar voetballers met ervaring en met specifieke kwaliteiten zoals Khalid Boulahrouz, Edson Braafheid, Stijn Schaars, Rafael van der Vaart en Nicklas Bendtner zijn niet haalbaar. Of ze hebben aangegeven dat ze in deze fase van hun carrière nog andere ambities hebben die ze willen realiseren.
quote:
't laat de waarheid nog een beetje in het midden. Onhaalbaar of wil niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |