Fail.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:09 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga voor de herkansing mensen![]()
Ze gaan het nummer "Stranger in Moskou" gedeeltelijk herschijven. De zin "How does it feel" moet gaan wijken voor "How satin feels".
Groetjes
ja en na de begravenis ga jij wat minder op geenstijl koekeloeren.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:09 schreef Meike26 het volgende:
Ze gaan het nummer "Stranger in Moskou" gedeeltelijk herschijven. De zin "How does it feel" moet gaan wijken voor "How satin feels".
Groetjes
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:39 schreef Meike26 het volgende:
Ik dacht dat mijn foute grap wel leuk was omdat:
A: Er word gezegd dat Elvis ook nog altijd leeft
B: Er word gezegd dat Natalee ook nog in leven kan zijn
C: Niemand Michael dood heeft gezien. Misschien ziet z'n hele familie + doctoren in het complot, zodat hij rustig kan verkassen met wat spulletjes naar de Frans Polinesische Eilanden.
En alsof vrouwen geen botte flauwe grappen mogen maken zeg...![]()
Shockeer ik je als ik je vertel dat ik zelf mijn auto nakijk (banden wisselen, aandrijfasje vervangen, olie verversen) ?Als ik zelf een tafeltje met de naam Billie van een zweed in elkaar draai?
Mensen die bevooroordeeld zijn....
Ik snap hem nu welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet proberen een mislukte grap uit te leggen
Het is ook leuk als mensen je letterlijk nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:48 schreef Meike26 het volgende:
Altijd leuk als mensen je te letterlijk nemen
quote:
Meike is tof en we gaan trouwen, dus geen enkel kwaad woord over haar ja!quote:
Die bierkenner is al een tijdje dood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Was het nou de bierkenner die doodging of de popartiest?
typisch dat je later ook nog op reactie terugkomt en je er nog druk over gaat maken ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:39 schreef Meike26 het volgende:
Ik dacht dat mijn foute grap wel leuk was omdat:
A: Er word gezegd dat Elvis ook nog altijd leeft
B: Er word gezegd dat Natalee ook nog in leven kan zijn
C: Niemand Michael dood heeft gezien. Misschien ziet z'n hele familie + doctoren in het complot, zodat hij rustig kan verkassen met wat spulletjes naar de Frans Polinesische Eilanden.
En alsof vrouwen geen botte flauwe grappen mogen maken zeg...![]()
Shockeer ik je als ik je vertel dat ik zelf mijn auto nakijk (banden wisselen, aandrijfasje vervangen, olie verversen) ?Als ik zelf een tafeltje met de naam Billie van een zweed in elkaar draai?
Mensen die bevooroordeeld zijn....
Kom noooooooit meer terug.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:09 schreef Meike26 het volgende:
Groetjes
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef WchnNmgn het volgende:
In zijn testament heeft Jackson laten opnemen dat hij wilt worden omgesmolten tot draagtassen. Zo blijft hij wit, van plastic en gevaarlijk voor jonge kinderen
dat je uberhaupt nog een poging durft te wagen een garpje te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:09 schreef Meike26 het volgende:
Groetjes
Met of zonder haar erop?quote:
durf je dat niet nu al te doen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga ook grappen over jullie maken wanneer julllie dood zijn
Klopt, en een helizaam effect mag je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:47 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
durf je dat niet nu al te doen dan?
ik zou het gewoon doen hoor - merken ze ook hoe mensen over hen denken: dat kan een zeer helizaam effect hebben op sommige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |