Ja, die zien er goed uit, inderdaad. Maar ik lees mijn rss nu in Mail en ik zou het wel prettig vinden als ik dat niet hoefde te veranderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kremers het volgende:
Ik gebruik zelf de producten van newsgator, die syncen via het internet met elkaar. Hoef je niet steeds te syncen via USB o.i.d.
Kan dus niet naar specifieke winkels bellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:33 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand waar je telefoonnummers van de t-mobile winkels kunt vinden? Ik wil nl even wat rondbellen om te kijken of ze nog ergens een 3gs hebben liggen, anders moet ik straks onwijs lang wachten op mn internetbestelling terwijl ze gewoon ergens voorradig zijn.
De t-mobile site geeft alleen een algemeen nummer trouwens.
ohja, dat zocht ik laatst ook. Leek me wel leuk om zelf een mooie achterkant te maken met verf ok graveren ofzo, maar leek me wat zonde om dat op de originele te doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
Deze housing gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110401494794 eens kijken of het er over 2 weken op kan krijgen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef portier het volgende:
Sinds 3.0 heb ik vrij regelmatig dat ik wel (vol) bereik heb, maar geen datanetwerk. Dus geen 3G of GPRS. Dit heb ik in zowel Utrecht, Amsterdam als Groningen gehad.
Daarnaast heb ik vaak dat het heel lang duurt als ik bel voordat hij overgaat.
En tot slot heb ik het idee dat 3.0 veel minder 'snappy' is. Vaak blijft het beeld even hangen bij wat je doet. Met name met smsjes, bijvoorbeeld als je ergens klikt en die balk met knippen en plakken in beeld moet komen.
Mensen die zich hierin herkennen?
T-mobile met de melding dat je contract toch niet goedgekeurd is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een onbekende oproep gemist, terwijl niemand mijn nummer kent. Spooky!
Hoe is het mobiele netwerkbereik? Ik lees nog steeds verhalen over wegvallende verbindingen en geen 3G...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een onbekende oproep gemist, terwijl niemand mijn nummer kent. Spooky!
Allicht dat ik in mijn eerste dag 500 megabyte over 3G binnen heb gehaald. Beetje verslavend zo'n iPhone.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
T-mobile met de melding dat je contract toch niet goedgekeurd is?
cache legen etc ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik heb nu bijna een jaar mijn iPhone 3G en ben er heel blij mee, alleen zit op dit moment met een vraag. Toen ik het toestel kreeg was het internet best snel, youtube filmpjes laadde snel en het internet was gewoon redelijk. Op dit moment is het traag als dikke stront door een trechter.
Toen het zo snel was gebruikte ik geen WIFI.
Ik heb geprobeerd mijn iPhone te resetten, maar dit had geen resultaat. Iemand tips?
[ afbeelding ]
Net gedaan, uitgezet en aangezet. Maar helaas, nog steeds dezelfde snelheid. Maandag toch maar even t-mobile bellen.quote:
Jij hebt niets te klagen, ik heb hier 5 kb/s terwijl ik 5 km verderop 250kb/s hebquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik heb nu bijna een jaar mijn iPhone 3G en ben er heel blij mee, alleen zit op dit moment met een vraag. Toen ik het toestel kreeg was het internet best snel, youtube filmpjes laadde snel en het internet was gewoon redelijk. Op dit moment is het traag als dikke stront door een trechter.
Toen het zo snel was gebruikte ik geen WIFI.
Ik heb geprobeerd mijn iPhone te resetten, maar dit had geen resultaat. Iemand tips?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen, ik heb hier 5 kb/s terwijl ik 5 km verderop 250kb/s heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |