quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:10 schreef seto het volgende:
kan er leuk uitzien hoor
quote:
quote:
kan er leuk uitzien hoor
quote:
Kut combo breaker!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef devl1nsect het volgende:
Vinden ze het leuk uitzien. Doe mij eens een foto van het er leuk uitzien.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef devl1nsect het volgende:
Zie de 'lederen' leggings in de OP, homofiel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef devl1nsect het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren al gedaan.quote:
kan er leuk uitzien hoor
Hij is vast nog zwart ookquote:
Dat dusquote:
Zie je wel. Iets te verbergen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat dus
En mijn benen zijn gewoon te wit, heb geen zin om levend te verbranden of mensen te verblinden
Rok / jurk whatever. Ben je visueel ingesteld of lees je de tekst ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:40 schreef AlphaOmega het volgende:
Weet TS eigenlijk wel wat een rok is? Want op geen van de plaatjes draagt een model een rok. Ik zie jurkjes en een of andere tuinbroek met korte pijpen...
quote:
ging dat zo:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:11 schreef kurk_droog het volgende:
1989 belde.. ze willen hun bel grap terug
wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:13 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
ging dat zo:
*pakt de telefoon van de haak en draait een willekeurig nummer*
"hallo goedemiddag!"
"jaaah, dag meneer"
"bent u mevrouw xxxxx"
"jaah, dat ben ik"
"legging onder een rok is fout. HOERRRRrrrr!!"
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Onder een rokje hoort blote benen.
Daarvoor draag je een rokje. Leggings zijn voor mensen met lelijke benen die ook rokjes willen dragen aka untermenschen.
Misschien komt het doordat ik zo'n fashion-icon ben (quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:18 schreef Plums het volgende:
T is hip he, alle modekutjes moeten t natuurlijk wel doen, anders horen ze er niet meer bij.
Die kont wil je zien. Nee, ze gaan er wat over heen dragen. Overigens was dat niet het beste voorbeeld.quote:
Daarvoor draag je een rokje. Leggings zijn voor mensen met lelijke benen die ook rokjes willen dragen aka untermenschen.
Meisjes met een papierenzak over haar hoofd. Kan er ook leuk uitzien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:27 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Meisjes met een legging onder de rok
Nog wat foto's om de standpunten niet te onderbouwen dan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:18 schreef error_404 het volgende:
Nog erg weinig foto's tot zover in het topic om de standpunten te onderbouwen...
Bijkbaar wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik zo'n fashion-icon ben (), maar dit is toch allang niet hip meer?
Dat is een panty. Geen legging. Die zwarte ondoorschijnende bedoel ik. Of wit or whateverquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef Kevin88 het volgende:
[..]
Nog wat foto's om de standpunten niet te onderbouwen dan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, skinny's leven ook al heel lang inmiddels.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zag ze er begin vorig jaar al mee lopen... Zo'n lange levensduur heeft hipheid niet.
Kom maar op met de plaatjes van mooie combi's.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef leipeshitouwes het volgende:
Jij faalt dik hard. JIj laat toevallig plaatjes zien van lelijke combi's, legging onder korte JURK 4 life!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Die kont wil je zien. Nee, ze gaan er wat over heen dragen. Overigens was dat niet het beste voorbeeld.
Precies. Het een of het ander.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Draag dan alleen een legging of alleen een rokje.
TS heeft geen probleem. TS vind dit modebeeld er niet uitzien. En tegenwoordig bijna niemand meer perfecte benen. OMGquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:16 schreef leipeshitouwes het volgende:
En nog snap ik niet wat ts zijn probleem is, weet je wel dat tegenwoordig bijna niemand meer 'perfecte' benen meer heeft, en dat gewoon niet laat zien?
Ja, ter verhulling van dikke benen is het bij een aantal mensen een goed middel, maar het ziet er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef leipeshitouwes het volgende:
Jij faalt dik hard. JIj laat toevallig plaatjes zien van lelijke combi's, legging onder korte JURK 4 life!
Als mensen dikke benen heeft verhult een legging dat heus niet, zelfs een broek verhult dat niet. Enige oplossing is dan een lange jurk aandoen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:11 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, ter verhulling van dikke benen is het bij een aantal mensen een goed middel, maar het ziet er nog steeds niet uit
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Even nog een foto om aan te tonen dat TS geen smaak heeft
[ afbeelding ]
Dit dus..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:19 schreef Catch22- het volgende:
vaak bij dikke wijven
Goed voorbeeld van een dame waarvan ik liever de benen zie. Weer die leggingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Even nog een foto om aan te tonen dat TS geen smaak heeft
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |