quote:
Wat?quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:35 schreef Ceehaa het volgende:
Ik vind gewone slippers wel leuk bij mannen, niks mis mee. Birkenstocks daarentegen... Sowieso weinig origineel om die dingen nog te kopen en te dragen.
Zijn er dan nog mensen die hun schoenen laten repareren? En dan nog slippers ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef 1DIOOT het volgende:
ach ik als schoenmaker ben wel blij met die troep als teenslippers en birkenstock en crocks..
ze stromen binnen om gerepareerd te worden
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo oud zijn ze ook wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Birkenstock... Dat klinkt als een plaats uit de Tweede Wereldoorlog.
Want tijdens de Tweede Wereldoorlog kregen dorpen tijdelijk een andere naam?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Haha scherpquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Want tijdens de Tweede Wereldoorlog kregen dorpen tijdelijk een andere naam?
Birkenau ja, waar dwangarbeiders teenslippers voor het Duitse leger fabriceerden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
mijn moeder dacht juist dat zei de trendsetter was, ze draagt die krengen al jarenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze ook wel zo'n beetjeIk vertelde m'n moeder dat die monsters weer in de mode zijn, zij lachen: die droeg ze 30 jaar geleden
haha emmimichquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Galenus het volgende:
[..]
Zelden zo'n belachelijke verkrachting van het woord 'sowieso' gezien. Faler.
of je leert sowieso te schrijvenquote:
Wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb ze
al wel 3 jaar
vroeger droeg ik ook al birckenstock
Het is warm, jij zit duidelijk te veel tijd op dit forum. Get a life naziquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Godverdomme, het is sowieso, autist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |