abonnement Unibet Coolblue
pi_70423823
Iemand vroeg of die London Calling collectie al in de winkels hing.
Gisteren heb ik wel een aantal dingen (o.a. dat topje met die verschillende lagen en dat topje met dat ijsje (?) erop) in de winkel (Rotterdam centrum) zien hangen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:01:45 #102
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70424396
Dat badpak zit echt prachtig, sluit heel mooi aan
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:08:37 #103
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70424566
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef Butterfly91 het volgende:
Iemand vroeg of die London Calling collectie al in de winkels hing.
Gisteren heb ik wel een aantal dingen (o.a. dat topje met die verschillende lagen en dat topje met dat ijsje (?) erop) in de winkel (Rotterdam centrum) zien hangen.
Hmm ik kom niet echt vaak in Rotterdam, maar dan neem ik aan dat ze het ook al in Amsterdam zullen hebben.. Thanks, kan ik binnenkort even kijken aangezien bestellen niet meer lukt door vakantie
pi_70426530
Heb net geshopt voor 80 eurie, overal sale en ik neem nieuwe collecties maar goed, ik ben nog steeds humeurig helaas, meestal werkt shoppen wel maar merk dat ik al een paar dagen down ben (vermoedelijk hoeveelheid stress)

ik heb jullie advies nodig, eerlijk advies, plooien maken mij vrij dik, maar ik vond zo'n leuk tuniekje bij vero moda toch meegenomen voor advies, me moeder vind hem twijfel, hij is schattig maar de plooien uiteraard.. ik ben niet van suiker, dus gewoon melden wat je vind, er moeten uiteraard wel hoge pumps onder en geen ballerina's maar gelukkig stik ik in de hoge pumps

http://img29.imageshack.us/i/tuniek1.jpg/
met riem 1, vind ik hem wat minder

http://img29.imageshack.us/i/tuniek2.jpg/
met riem 2 vind ik hem veel leuker maar weet nog steeds niet wat ik ervan vind..

nu jullie mening graag
ook deze nog gekocht bij de h&m, was opslag verliefd
http://img520.imageshack.us/i/shirtje.jpg/
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:27:33 #105
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70426630
Als ik eerlijk ben maakt het je wel breed zo ja. En hoe zit het zonder riem? Misschien dat het dan juist mooier zit, omdat het nu zo wijd uitloopt onder de riem. Het is wel een heel leuk tuniekje!! Shirtje is ook tof, erg schattig
pi_70426674
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:27 schreef morgane het volgende:
Als ik eerlijk ben maakt het je wel breed zo ja. En hoe zit het zonder riem? Misschien dat het dan juist mooier zit, omdat het nu zo wijd uitloopt onder de riem. Het is wel een heel leuk tuniekje!! Shirtje is ook tof, erg schattig
zonder riem is hij nog wijder dan is het een "zak"
thanks
pi_70426945
Ik vind dat de tuniek zelf je niet dik maakt, alleen de combinatie met die legging dan weer wel. Maar de tuniek zelf maakt je niet dik vind ik. Al moet je wel nagaan wat je er anders onder aan zou doen, behalve die legging.
pi_70427091
@ Kleintje!

Ik vind riem 2 idd mooier en ik vind het tuniekje zelf je niet dik maken. Wel zou ik idd twijfelen over de legging, want nu lijkt het net of je korte benen hebt, want het stopt bij je enkels. Ik zou een hele lichte panty en daar stoere pumps onder doen ofzo, want dan lijkt het wel of je lange benen hebt!
Noot noot.
pi_70427095
Yeeeey tegoebon van 5 euro ontvangen voor een foutje van hun kant!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70427173
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:10 schreef MissJ het volgende:
GVD!

zie nu dit staan:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 27-06-2009 Wateringen , pakkettendistributie

Godver de tering zeg, ik ben echt boos nu. Ben gewoon thuis en de bel doet het ook gewoon enzo en die klootzak heeft GEEN briefje in de brievenbus gedaan en ik kan TNT nu ook niet bellen want ze zijn dicht.
TNT is niet dicht op de zaterdag!
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Zo, m'n laatste bestelling is binnen, nu mag ik echt niks meer bestellen.
*kuch*
Even kijken hoe lang ik dat volhoud .
Deze is binnen, eindelijk in de goede maat ;') . Heb toch maar de zwarte genomen, want op groen kleurt zo weinig .
[ afbeelding ]

En nog een shirtje uit de sale in alle kleuren van de regenboog, altijd handig, effen shirtjes .
De Hello Kitty-haarborstel was ineens uitverkocht, komen ze nu mee, dat ding heeft twee weken in bestelling gestaan .
Dat rokje vond ik ook al zo leuk!
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:01 schreef morgane het volgende:
Dat badpak zit echt prachtig, sluit heel mooi aan
Beter!
Noot noot.
pi_70427342
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
@ Kleintje!

Ik vind riem 2 idd mooier en ik vind het tuniekje zelf je niet dik maken. Wel zou ik idd twijfelen over de legging, want nu lijkt het net of je korte benen hebt, want het stopt bij je enkels. Ik zou een hele lichte panty en daar stoere pumps onder doen ofzo, want dan lijkt het wel of je lange benen hebt!
ik heb ook korte benen geen panty/pump die dat kan verbergen
ik zal eens kijken boven me jeans maar denk dat ik donderdag even naar een andere veromoda ga om te kijken of ze daar dat tuniekje hadden die ik ook leuk vond, die hing alleen te hoog ! ik neem mamsie wel mee
pi_70427368
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Yeeeey tegoebon van 5 euro ontvangen voor een foutje van hun kant!
1304?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70427449
Ik ben trouwens best benieuwd hoe dit nou zou staan:




Heeft iemand zoiets gekocht en er foto's van?
pi_70427481
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

1304?
Yeah!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70427522
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd hoe dit nou zou staan:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heeft iemand zoiets gekocht en er foto's van?
Ik vind de print op de stof AFSCHUWELIJK! Net een fout bloemetjesgordijn uit de jaren '80.
Model van het jurkje is wel leuk maar dan in het zwart of wijnrood, niet dit!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70427708
Het is ook niet mijn smaak, maar ik vraag me toch af of zoiets nou leuk staat.
pi_70427945
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
Het is ook niet mijn smaak, maar ik vraag me toch af of zoiets nou leuk staat.
Vast maar dan moet je het goed doen. Matching pumps, sieraden en '80ies hairdo anders wordt je zo'n fout tacky Peggy Bundy geval.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:20:08 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70428095
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:59 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dat is echt echt echt seriously niet tof
Nope
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:23 schreef Kleintje19 het volgende:
Heb net geshopt voor 80 eurie, overal sale en ik neem nieuwe collecties maar goed, ik ben nog steeds humeurig helaas, meestal werkt shoppen wel maar merk dat ik al een paar dagen down ben (vermoedelijk hoeveelheid stress)

ik heb jullie advies nodig, eerlijk advies, plooien maken mij vrij dik, maar ik vond zo'n leuk tuniekje bij vero moda toch meegenomen voor advies, me moeder vind hem twijfel, hij is schattig maar de plooien uiteraard.. ik ben niet van suiker, dus gewoon melden wat je vind, er moeten uiteraard wel hoge pumps onder en geen ballerina's maar gelukkig stik ik in de hoge pumps

http://img29.imageshack.us/i/tuniek1.jpg/
met riem 1, vind ik hem wat minder

http://img29.imageshack.us/i/tuniek2.jpg/
met riem 2 vind ik hem veel leuker maar weet nog steeds niet wat ik ervan vind..

nu jullie mening graag
ook deze nog gekocht bij de h&m, was opslag verliefd
http://img520.imageshack.us/i/shirtje.jpg/
Riem 1 vind ik leuker Maar vind wel dat ie erg de nadruk legt op je heupen, weet niet of het in het echt ook zo is..? Denk dat ie dan zonder riem misschien nog wel leuker is, of is dat niks?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70428107
@Kleintje, ik ben er niet weg van. Je wordt er een beetje een blokje in, en dat samen met die brede riem roept bij mij een beetje worstelkampioen-associaties op.

Ik heb overigens het zelfde hoor, heel stom maar ook al ben ik ook dik, ik moet strakke kleding aan, anders lijk ik nog 3x zo dik / breed / blokkig / zwanger. Brede schouders, brede heupen, klinkt bekend?
pi_70428734
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:20 schreef Dipkip het volgende:
@Kleintje, ik ben er niet weg van. Je wordt er een beetje een blokje in, en dat samen met die brede riem roept bij mij een beetje worstelkampioen-associaties op.

Ik heb overigens het zelfde hoor, heel stom maar ook al ben ik ook dik, ik moet strakke kleding aan, anders lijk ik nog 3x zo dik / breed / blokkig / zwanger. Brede schouders, brede heupen, klinkt bekend?
hmm hmm, en heb ook armen waar je u tegen zegt, ik boks ook en dat maakt het er niet beter op. en idd hoe losser de kleding zit hoe minder charmant ik eruit zie, seriously, ik ga hem donderdag even ruilen en dan krijgen jullie nieuwe foto
pi_70428768
Bij twijfel niet doen zeg ik altijd met kleding . Ik heb weleens kleren gekocht waarbij ik dacht: oh dat kan net! Maar dan wil ik er uiteindelijk toch niet mee over straat
Tap tap tap
pi_70428872
Vandaag heb ik een bestelling gedaan! Een paar dagen terug was ik het al van plan en had ik al veel kleding in het 'winkelmandje' liggen, maar toen kwam er iets tussen en heb ik perongeluk het scherm gesloten. Nu zijn er veel van de artikelen die ik had uitgekozen niet meer aanwezig. Misschien maar goed ook, want ik kom nu al op een behoorlijk bedrag uit. Het valt me mee dat ik het niet vooruit hoef te betalen! Ik stuur meestal ook nog wel veel terug, maar ik ben benieuwd wat ik deze keer ga houden

* fake it until you make it *
pi_70428898
Die sjaal zag ik ook, maar toen was m'n laatste bestelling al in behandeling .
Tap tap tap
pi_70428945
Ja precies, of het kon staand voor de spiegel net wel, maar als je het aan hebt en je gaat er in lopen / zitten / bukken / ademen heb je zoiets van en doe je het vervolgens nooit meer aan.

Oh weten jullie die jurk nog die ik geweldig vond en mn vriend vond me dik er in en toen ben ik wat anders gaan kopen voor die bruilioft? Laatst deed ik hem toch aan en mn vriend 'oh leuke jurk zeg, staat je goed'

LUL
pi_70429021
Gozers
Tap tap tap
pi_70429058
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Bij twijfel niet doen zeg ik altijd met kleding . Ik heb weleens kleren gekocht waarbij ik dacht: oh dat kan net! Maar dan wil ik er uiteindelijk toch niet mee over straat
daarom ga ik hem toch maar ruilen, hingen zoveel leuke dingen daar
pi_70429415
Maandag/dinsdag krijg ik mijn pakketje t.w.v. 212 euro!
Noot noot.
pi_70430802
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef Dipkip het volgende:
Oh weten jullie die jurk nog die ik geweldig vond en mn vriend vond me dik er in en toen ben ik wat anders gaan kopen voor die bruilioft? Laatst deed ik hem toch aan en mn vriend 'oh leuke jurk zeg, staat je goed'

LUL
Mannen!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70431128
En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
"Ohw, was dat dié jurk....."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:09:04 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70431240
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Linnie20v het volgende:
En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
"Ohw, was dat dié jurk....."
QFT Hahahaha Omg, tis echt zo...
"oh, had je die jurk?? wist ik helemaal niet.."
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70431320
"Ja jij hebt ook zoveel kleren dat ik niet kan bijhouden wat je me allemaal laat zien"
pi_70431328
Ik vind hem wel leuk kleintje! maar idd als je twijfelt doe je hem waarschijnlijk toch niet aan (iig zo werkt het bij mij)

Ik ben ook boos op de TNT
Ze zouden vandaag wat anders komen bezorgen (geen h&m zooi) en de hele dag staat ie al op chaffeur onderweg en zo maar ik heb niemand gezien, ben de hele dag thuis en al 3 keer naar de brievenbus geweest, er zit geen briefje in...
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70431398
@ Liefie_ : Leveren ze niet tot 8/9 uur s'avonds? (weet niet hoe dat is op zaterdag?)
pi_70431399
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem wel leuk kleintje! maar idd als je twijfelt doe je hem waarschijnlijk toch niet aan (iig zo werkt het bij mij)

Ik ben ook boos op de TNT
Ze zouden vandaag wat anders komen bezorgen (geen h&m zooi) en de hele dag staat ie al op chaffeur onderweg en zo maar ik heb niemand gezien, ben de hele dag thuis en al 3 keer naar de brievenbus geweest, er zit geen briefje in...
Kan nog komen he, ze bezorgen hier ook wel eens pas laat.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70431472
Serieus?
Dat leek me zo zielig voor de mens in de auto
ik bedoel het is zaterdag dan houd alles en iedereen er toch mee op om 5 uur?
Hoop! een sprankje hoop! tnx dames!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70431546
Zat. avond bezorgen ze niet meer.
Noot noot.
pi_70431614
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd hoe dit nou zou staan:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heeft iemand zoiets gekocht en er foto's van?
Ik had die onderste, en hij stond supertof en ik wilde foto's maken maar had geen batterijen. Hij was alleen iets te groot bij mijn boobies dus hij zakte iets af, dus niet gehouden.
Je krijgt er wel een enorme reet in.
pi_70431641
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Linnie20v het volgende:
En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
"Ohw, was dat dié jurk....."
Goed dat je hem hebt gehouden (en dan heb ik het over die jurk ) en dat je hem ook nog durft te dragen na die opmerking.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70431733
Dip, ik wil nu eigenlijk wel een aanfoto van die jurk...
pi_70431866
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Linnie20v het volgende:
Dip, ik wil nu eigenlijk wel een aanfoto van die jurk...
I second that
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70432082
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Linnie20v het volgende:
En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
"Ohw, was dat dié jurk....."
Hij zei dat hij dat niet had gezegd volgens hem had hij gezegd dat mn buik groot leek en dat was héél wat anders dan dik, ook al kon hij niet uitleggen waarom

Neh ik post geen foto's
pi_70432276
Whehehe, toch lief van hem
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:00:26 #143
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_70433970
Alweer een nieuw topic .

Ik heb twee pakketjes in behandeling, en ook nog één van Esprit
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_70434104
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik had die onderste, en hij stond supertof en ik wilde foto's maken maar had geen batterijen. Hij was alleen iets te groot bij mijn boobies dus hij zakte iets af, dus niet gehouden.
Je krijgt er wel een enorme reet in.
Really? Dat heb ik van mezelf al redelijk, dus niet zo'n goed idee. Ik was eigenlijk sowieso niet van plan om 'm te kopen, ik vroeg me gewoon af hoe zoiets zou staan. Jammer dat je geen foto's hebt.
pi_70434244
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef MaLo het volgende:
Alweer een nieuw topic .

Ik heb twee pakketjes in behandeling, en ook nog één van Esprit
Ik keek net voor het eerst bij de Espritshop... Tering wat duur allemaal Keek ik bij de sale, was bijvoorbeeld een jurkje van 120 euro voor 90 euro Jeuj!
Noot noot.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:51:52 #146
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_70435126
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:14 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik keek net voor het eerst bij de Espritshop... Tering wat duur allemaal Keek ik bij de sale, was bijvoorbeeld een jurkje van 120 euro voor 90 euro Jeuj!
Ik heb uit de sale een broek besteld voor 50 euro, een topje voor 20 euro en een mouwloos vestje voor 20 euro. Dus dat valt nog wel mee. Moet op mijn werk wat nettere kleding dragen en dan is de keus bij H&M wat beperkter . Heb bij H&M nog wel een bloesje besteld, in het zwart en in het wit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_70435338
Ik heb bij zulke blousjes altijd dat tussen dat eerste knoopje wat dicht is en het tweede zo'n immense peephole ontstaat dus dan moet ik altijd nóg een knoopje open en een hemdje er onder maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:05:21 #148
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_70435399
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb bij zulke blousjes altijd dat tussen dat eerste knoopje wat dicht is en het tweede zo'n immense peephole ontstaat dus dan moet ik altijd nóg een knoopje open en een hemdje er onder maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi.
Zelfs ik met mijn a/b cup heb daar last van . Ik draag altijd wel hemdjes onder dat soort bloesjes, vind het totaal niet storend . Zo'n hemdje kan dan ook net een kleurig detail geven aan mijn saaie zakelijke outfit .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_70435462
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb bij zulke blousjes altijd dat tussen dat eerste knoopje wat dicht is en het tweede zo'n immense peephole ontstaat dus dan moet ik altijd nóg een knoopje open en een hemdje er onder maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi.

Daar heb ik geen last van. Waar ik wel last van heb is het bovenste knoopje dat altijd losschiet. En die H&M blousen hebben sowieso altijd vette inkijk dus een hemdje is meestal must wear.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70435561
Ja losschieten idd ook, het staat gewoon te strak daar, tis net alsof ze die blousjes compleet tietloos ontwerpen terwijl ze in jurken e.d. wel ruimte hebben.

Hemdje kan wel leuk zijn, maar ik wil graag de optie hebben het niet te doen. Bijvoorbeeld onder een pak. Dan vind ik pak + blousje + hemdje te druk in dat gebied, zelfs als je er geen ketting bij draagt. Het staat ook wat meer casual vind ik. Dat vind ik niet altijd gepast en het is ook niet altijd makkelijk een goed er bij kleurend hemdje te vinden.

Heb bijv. voor wat nettere gelegenheden een zwart pak met een suede achtig jasje met satijnen revers, daar draag ik dan bijv. een cremekleurige blouse onder. Daar wil ik dan niet óók nog een hemdje bij, wordt veel te druk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')