abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70398539
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
dit blijft:
[ afbeelding ]
deze is leuk wel een beetje losjes, maar dat maakt niet zoveel uit

Hebben meerdere mensen dit vestje? Ik dacht dat het heel kort zou zijn, maar op de foto ziet het er heel leuk uit. Ik heb wel maat 38 en grote borsten, dus misschien staat het mij alsnog niet...
Klussen deel 1 en 2
pi_70400302
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
Jemig wat zijn jullie allemaal slank!!!! Ik ga dus NEVER nooit niet foto's van mij met mijn gescoorde kleding plaatsen... Tenzij ik eindelijk een keer heel veel ben afgevallen *neem me nu ECHT voor morgen te gaan hardlopen*
Ik ben niet slank hoor alleen post ik nooit foto's van mezelf op internet, dus hier ook niet.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:54:26 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70401161
TVP
Ik zit heel erg te twijfelen of ik maandag wel mijn wekker zal zetten voor de sale. Mja, met korting... Errrrg verleidelijk
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:04:34 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70401484
GODVERDOMME! Tyfuslijers zijn het ook gewoon! Jezes!
Ik ben echt pissed.
Die sjaal, weten sommigen van jullie het nog, licht aqua, voor mn moeder besteld op fucking 3 april, is godverdomme nu gewoon geannuleerd!
Zonder iets te laten weten aan mij natuurlijk, ik moet het zien in mijn bestelling als ik inlog.

En wat die trut aan de telefoon dan zegt? (denk het Limburgse accent er maar bij) "Ja, hij is geannuleerd door de leverancier, hij was uitverkocht"
Jaa, ammehoela, doe ff normaal man. Begin april besteld en nu toevallig uitverkocht? Komt wel heel handig uit volgensmij om dat te zeggen. Echt
Teringlijers.

Ja, ik ben echt ff boos Dit is toch geen afhandeling van klanten ofzo.

Ohja, en ik heb wel 5 euro korting, dat kon ze me dan nog wel aanbieden. Fijn zeg.
pi_70401938
Wat een hoerenlijers dan

(Verkapte TVP)
Noot noot.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:32:52 #56
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70402232
Echt he. Ik had gelijk zin om mijn fall-bestelling te annuleren maar dat doe ik toch maar niet. Maar echt heel veel zal ik niet meer bestellen denk ik.. Dit vind ik echt niet leuk meer. Ik had liever die sjaal dan die hele bestelling die ik nog had staan, mn moeder vond die sjaal zo leuk toen ze die van mij zag.
Nouja, kan altijd die van mij nog aan haar geven. Maar toch.
pi_70402820
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben echt pissed.
Die sjaal, weten sommigen van jullie het nog, licht aqua, voor mn moeder besteld op fucking 3 april, is godverdomme nu gewoon geannuleerd!
Zonder iets te laten weten aan mij natuurlijk, ik moet het zien in mijn bestelling als ik inlog.

En wat die trut aan de telefoon dan zegt? (denk het Limburgse accent er maar bij) "Ja, hij is geannuleerd door de leverancier, hij was uitverkocht"
Jaa, ammehoela, doe ff normaal man. Begin april besteld en nu toevallig uitverkocht? Komt wel heel handig uit volgensmij om dat te zeggen. Echt
Teringlijers.

Ohja, en ik heb wel 5 euro korting, dat kon ze me dan nog wel aanbieden. Fijn zeg.
Hier staat me iets van bij. Hij was toch voor haar verjaardag?

Roze vestje op de vorige pagina is trouwens leuk. Wel slap stofje?

Waarom hebben ze deze niet in het zwart?

[ Bericht 5% gewijzigd door Imperfect-Angel op 26-06-2009 18:09:38 ]
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:00:43 #58
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70404368
Inderdaad, voor haar verjaardag begin mei ik denk dan heb ik 'm wel op tijd, als ik 'm op 3 april bestel. Nottt.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:17:25 #59
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70406466
echt slecht, net dus m'n pakketje binnen gekregen. en net ook nog even naar de winkel geweesst, nog wat dingen gehaald..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:34:51 #60
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70407011

eindelijk een legging met korte ritsjes gevonden

broekje ziet er zo miss een beetje raar uit, maar hij is heel schattig

verder nog een pyjamasetje, ketting en dat paarse shirt in het grijs..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:39:56 #61
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70407153
Leuk Pumpkinsoup! dat broekje ziet er idd apart uit, maar das juist leuk toch :p
pi_70407195
quote:
[...]
Wat een stel hufters zeg!!!!!

Volgens mij hebben ze trouwens het zelfde gedaan bij de sjaal die ik eeuwen geleden heb besteld. Was het die met een soort bloemen er op? Ik had die in een soort creme kleur besteld, hij is al 6x uitgesteld en nu is hij weg. Dus tenzij hij in het pakketje zit wat onderweg is, hebben ze het bij mij ook gelfikt...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:57:54 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70407663
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat een stel hufters zeg!!!!!

Volgens mij hebben ze trouwens het zelfde gedaan bij de sjaal die ik eeuwen geleden heb besteld. Was het die met een soort bloemen er op? Ik had die in een soort creme kleur besteld, hij is al 6x uitgesteld en nu is hij weg. Dus tenzij hij in het pakketje zit wat onderweg is, hebben ze het bij mij ook gelfikt...
Echt he.
Ja precies, zo doen ze dat dus. Ze hadden me wel 2 briefjes gestuurd hiervoor btw dat hij verlaat was, maar niet dat hij geannuleerd was.. Echt bizar. Heb het al bij 2 dingen gehad.
pi_70407932
Pumpkinsoup, je hebt een belachelijk mooi figuur
Noot noot.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:09:36 #65
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70407980
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Pumpkinsoup, je hebt een belachelijk mooi figuur
dankje
pi_70408121
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Echt he.
Ja precies, zo doen ze dat dus. Ze hadden me wel 2 briefjes gestuurd hiervoor btw dat hij verlaat was, maar niet dat hij geannuleerd was.. Echt bizar. Heb het al bij 2 dingen gehad.
Bij mij wordt ie steeds in behandeling genomen en dan krijg ik het pakket en dan staat er 'bericht bij volgende levering'
pi_70408141
Phuu; Wat een mooie figuurtjes allemaal hier.
*Jaloers is.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:28:29 #68
123170 alors
zlata1234
pi_70408488
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een legging met korte ritsjes gevonden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
broekje ziet er zo miss een beetje raar uit, maar hij is heel schattig

verder nog een pyjamasetje, ketting en dat paarse shirt in het grijs..
Leuk leuk

Dat wijde grijze shirt heb ik ook
know'm sayin?
word? word.
pi_70410428
pumpkinsoup, die derde staat je echt goed. En nee ik hoef geen artikelcode te weten, mijn figuur is niet geschikt voor dat model .

Ondertussen alweer 2 dingen uit bestelling gegooid. Wezen passen in de echte H&M, weet nu mijn maat van de sportbroek en de sporttop was een grote no-go. Nog even en dr blijft niets over . Of nouja, ik wil eigenlijk die sportbroek nog in een andere kleur bestellen, hij is echt . Zit zo lekker!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:42:00 #71
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_70414448
Ik heb een vraagje over mijn bestelling.

Ik heb donderdag een bestelling geplaatst van 7 artikelen.
nu staan ze nog steeds bij nog niet geleverde artikelenen, terwijl bij al mijn vorige bestellingen hij vaak direct bij geleverde artikelen/ retouren met status in behandeling.

Is er nu iets fout gegaan bij de bestelling of is dit gewoon bij deze hoeveelheid artikelen?

(heb ook wel gewoon de ordebevestiging via de mail ontvangen)
pi_70414800
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:42 schreef flashermx het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn bestelling.

Ik heb donderdag een bestelling geplaatst van 7 artikelen.
nu staan ze nog steeds bij nog niet geleverde artikelenen, terwijl bij al mijn vorige bestellingen hij vaak direct bij geleverde artikelen/ retouren met status in behandeling.

Is er nu iets fout gegaan bij de bestelling of is dit gewoon bij deze hoeveelheid artikelen?

(heb ook wel gewoon de ordebevestiging via de mail ontvangen)
Is gewoon normaal.
Noot noot.
pi_70417785
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
Jemig wat zijn jullie allemaal slank!!!! Ik ga dus NEVER nooit niet foto's van mij met mijn gescoorde kleding plaatsen... Tenzij ik eindelijk een keer heel veel ben afgevallen *neem me nu ECHT voor morgen te gaan hardlopen*
dan zal je mijn foto's wel gemist hebben geloof ik, want ik ben niet slank, volgens bmi heb ik zelfs obesitas !
pi_70417794
quote:
Ik ben echt pissed.

Teringlijers.

dat is echt echt echt seriously niet tof
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:07:53 #75
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70418347
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan zal je mijn foto's wel gemist hebben geloof ik, want ik ben niet slank, volgens bmi heb ik zelfs obesitas !
Ik vindt iederen slank behalve mezelf! Beetje verkeerd zelfbeeld denk ik
Maar volgens mijn bmi heb ik ook obesitas, ach klinkt nog altijd beter dan overgewicht
pi_70418774
Ik vind obesitas juist klinken alsof je ziekelijk vadsig bent en uit je eigen huis gezaagd moet worden. Ik ben liever gewoon 'een beetje dik'.
pi_70418871
Bestelling gisteren afgeleverd. Ik houd alles
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:06:01 #78
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70419078
Heb je foto's Butterfly?

Bij mij staat mn bestelling sinds de 25e op 'onderweg', zou 'ie dan vandaag komen? Ben heel benieuwd naar mn Matthew Williamson badpak.
pi_70419104
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:06 schreef morgane het volgende:
Heb je foto's Butterfly?

Bij mij staat mn bestelling sinds de 25e op 'onderweg', zou 'ie dan vandaag komen? Ben heel benieuwd naar mn Matthew Williamson badpak.
Wat staat er dan als je op de track and trace klikt?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:13:06 #80
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70419186
Ik heb geen track&trace want het gaat niet mee met de pakketdienst. Heb alleen een badpak en shirtje besteld.
pi_70419192
2 paar teenslippers:

Blousje (niet echt een mooie foto, maar in het echt hij zit mooi 'aan')

Hoewel ik zou zweren dat ik hem in het zwart had besteld, maar ach wit had ik ook nog niet
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:14:11 #82
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70419203
Leuk!! Mooi blousje die slippers lijken me ook heel fijn, het is dat ik al 4 paar slippers heb
pi_70419213
Die slippers lopen heerlijk .
Vorig jaar al een paar versleten dus nu maar twee paar besteld
pi_70419248
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:13 schreef morgane het volgende:
Ik heb geen track&trace want het gaat niet mee met de pakketdienst. Heb alleen een badpak en shirtje besteld.
Ik weet niet of het vergelijkbaar is met pakketten (ik heb altijd pakketten), maar 2 dagen in behandeling is niet veel. Meestal staat het eerst een aantal dagen in behandeling / manco en dan duurt het verzenden ook nog 2 dagen. Ik denk dat je het niet voor woensdag hoeft te verwachten, als het het zelfde gaat als met een pakket. Soms duurt het zelfs wel anderhalve week tussen in behandeling nemen en arriveren.
pi_70419282
Mijn ongewenste bestelling staat manco .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_70419304
Mijn misschien toch nog een sjaal bestellinkje ook

Maar ik zie nu eigenlijk al dat ze mn sjaal hebben geannuleerd. Tussen de bestelling en het bedrag van het pakket zit precies de 7,90 verschil die de sjaal kostte. Er zitten nog wel andere dingen in van dat bedrag, maar die staan allemaal gewoon nog op de site.

zaterdag 27 juni 2009 @ 11:20:22 #87
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70419312
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik weet niet of het vergelijkbaar is met pakketten (ik heb altijd pakketten), maar 2 dagen in behandeling is niet veel. Meestal staat het eerst een aantal dagen in behandeling / manco en dan duurt het verzenden ook nog 2 dagen. Ik denk dat je het niet voor woensdag hoeft te verwachten, als het het zelfde gaat als met een pakket. Soms duurt het zelfs wel anderhalve week tussen in behandeling nemen en arriveren.
Ah ok. Maar betekent 'bestelling is onderweg' dan niet dat 'ie al is verzonden?
pi_70419359
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:20 schreef morgane het volgende:
Ah ok. Maar betekent 'bestelling is onderweg' dan niet dat 'ie al is verzonden?
Kan, maar kan ook beteken dat ie alleen vooraangemeld is (manco).
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:24:16 #89
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70419374
Ah op die fiets! Ok, dankjewel nu weer proberen te concentreren op de studie, maar ik wil mijn badpakkk
pi_70422300
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind obesitas juist klinken alsof je ziekelijk vadsig bent en uit je eigen huis gezaagd moet worden. Ik ben liever gewoon 'een beetje dik'.
tjah, de cijfers liegen er niet om, ik heb wel degelijk obesitas, echter heb ik nog steeds nog maar 1 stoel nodig in de bus en nog steeds maat 40/42, ik ben hooguit fors maar doordat ik 1.49 ben is mijn bmi obesitas.
pi_70422337
GVD!

Hebben jullie dit wel eens gehad?
Gisteren is er een 1e bezorgpoging gedaan en vond een briefje in de brievenbus toen ik 's avonds thuiskwam (gvd zeg, normaal bezorgen ze het dan altijd bij de buren!). Er stond op dat ze de volgende dag weer proberen te bezorgen.
Vandaag dus.
Nu wacht ik natuurlijk al de hele dag in spanning en keek net naar buiten.. zie ik een TNT busje voor de deur staan! Die meneer ging eerst ergens anders wat bezorgen zag ik... en vervolgens stapt ie weer in en rijdt weg!!

WTF!!!
En ik dan???
Zal hij mij vergeten zijn of wat is er aan de hand?
Heb ook geen briefje in mijn brievenbus gekregen......
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_70422703
Was het een echt TNT busje? want hier brengt een wit koeriersbusje de H&M zooi
pi_70422787
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hier ook
pi_70422864
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:00 schreef Linnie20v het volgende:
ooooow nee... het was een zilverkleurig busje... maar ik zag wel een TNT-bordje liggen op het dashbord..

Ze moeten vandaag echt komen want maandag ga ik voor 17 dagen op vakantie!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_70422948
Hmmz, misschien dat er meerdere koeriers rondrijden? Ik denk dat hij vanmiddag nog wel komt eigenlijk
pi_70422954
GVD!

zie nu dit staan:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 27-06-2009 Wateringen , pakkettendistributie

Godver de tering zeg, ik ben echt boos nu. Ben gewoon thuis en de bel doet het ook gewoon enzo en die klootzak heeft GEEN briefje in de brievenbus gedaan en ik kan TNT nu ook niet bellen want ze zijn dicht.
pi_70423060
Vreemd, want lijkt eerder dat dit gisteren al is gebeurd...want je zou het vandaag kunnen afhalen.
Dan heeft de chauffeur al niets meer bij zich gehad vandaag...

Apart, want normaal komen ze de dag erna gewoon langs :S
pi_70423195
Blegh!
Ik had een vriendinnetje mn bestelling laten zien online, ze raakte geinspireerd en heeft ook dingen besteld
zij heeft het binnen, die van mij is nog niet eens in behandeling
kut H&M
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70423417
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:15 schreef Linnie20v het volgende:
Vreemd, want lijkt eerder dat dit gisteren al is gebeurd...want je zou het vandaag kunnen afhalen.
Dan heeft de chauffeur al niets meer bij zich gehad vandaag...

Apart, want normaal komen ze de dag erna gewoon langs :S
Ja echt raar he..
Heb net gelijk de klantenservice gebeld en kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon, dus ik verteld hoe en wat en dat ik met vakantie ga enzo. Toen zei die mevrouw dat ik ook later dan 14 dagen kan retourneren (want ik ga namelijk sowieso iets te retourneren hebben omdat ik bij een aantal dingen 2 maten heb besteld) omdat ze weten dat veel mensen nu met vakantie zijn en ze zich niet strak aan die 14 dagen kunnen houden.

Nou dat is dan weer een opluchting. Dus dan ga ik even aan mijn moeder vragen of zij het pakket bij het postkantoor kan ophalen en dan zie ik het wel bij terugkomst.
Of ik moet maandagochtend zelf nog even naar het postkantoor gaan (ik moet rond 11.00 uur van huis richting Schiphol, dus heb op zich nog tijd vroeg in de ochtend)....

Pffff maar heb nu geen briefje gekregen van die TNT pik! Ik ga straks maar eens bij de buren aanbellen of het briefje door die oetlul misschien bij hen in de brievenbus is gedaan (heb namelijk het vermoeden dat die lul bij het verkeerde huisnummer heeft aangebeld voor de bezorging en er daar dus niemand thuis was en hij daar ook het briefje in de bus heeft gedaan).
pi_70423536
Zo, m'n laatste bestelling is binnen, nu mag ik echt niks meer bestellen.
*kuch*
Even kijken hoe lang ik dat volhoud .
Deze is binnen, eindelijk in de goede maat ;') . Heb toch maar de zwarte genomen, want op groen kleurt zo weinig .

En nog een shirtje uit de sale in alle kleuren van de regenboog, altijd handig, effen shirtjes .
De Hello Kitty-haarborstel was ineens uitverkocht, komen ze nu mee, dat ding heeft twee weken in bestelling gestaan .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')