daarom ga ik hem toch maar ruilen, hingen zoveel leuke dingen daarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Bij twijfel niet doen zeg ik altijd met kleding. Ik heb weleens kleren gekocht waarbij ik dacht: oh dat kan net! Maar dan wil ik er uiteindelijk toch niet mee over straat
Mannen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef Dipkip het volgende:
Oh weten jullie die jurk nog die ik geweldig vond en mn vriend vond me dik er in en toen ben ik wat anders gaan kopen voor die bruilioft? Laatst deed ik hem toch aan en mn vriend 'oh leuke jurk zeg, staat je goed'![]()
LUL
QFTquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Linnie20v het volgende:
En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
"Ohw, was dat dié jurk....."
Kan nog komen he, ze bezorgen hier ook wel eens pas laat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind hem wel leuk kleintje! maar idd als je twijfelt doe je hem waarschijnlijk toch niet aan (iig zo werkt het bij mij)
Ik ben ook boos op de TNT
Ze zouden vandaag wat anders komen bezorgen (geen h&m zooi) en de hele dag staat ie al op chaffeur onderweg en zo maar ik heb niemand gezien, ben de hele dag thuis en al 3 keer naar de brievenbus geweest, er zit geen briefje in...
Ik had die onderste, en hij stond supertof en ik wilde foto's maken maar had geen batterijen. Hij was alleen iets te groot bij mijn boobies dus hij zakte iets af, dus niet gehouden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd hoe dit nou zou staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand zoiets gekocht en er foto's van?
Goed dat je hem hebt gehouden (en dan heb ik het over die jurkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Linnie20v het volgende:En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
I second thatquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Linnie20v het volgende:
Dip, ik wil nu eigenlijk wel een aanfoto van die jurk...
Hij zei dat hij dat niet had gezegdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Linnie20v het volgende:En als je zegt dat je die jurk al een keer hebt laten zien, dan weten ze het al niet meer
Really? Dat heb ik van mezelf al redelijk, dus niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had die onderste, en hij stond supertof en ik wilde foto's maken maar had geen batterijen. Hij was alleen iets te groot bij mijn boobies dus hij zakte iets af, dus niet gehouden.
Je krijgt er wel een enorme reet in.
Ik keek net voor het eerst bij de Espritshop... Tering wat duur allemaalquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef MaLo het volgende:
Alweer een nieuw topic.
Ik heb twee pakketjes in behandeling, en ook nog één van Esprit
Ik heb uit de sale een broek besteld voor 50 euro, een topje voor 20 euro en een mouwloos vestje voor 20 euro. Dus dat valt nog wel mee. Moet op mijn werk wat nettere kleding dragen en dan is de keus bij H&M wat beperkterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik keek net voor het eerst bij de Espritshop... Tering wat duur allemaalKeek ik bij de sale, was bijvoorbeeld een jurkje van 120 euro voor 90 euro
Jeuj!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zelfs ik met mijn a/b cup heb daar last vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb bij zulke blousjes altijd dat tussen dat eerste knoopje wat dicht is en het tweede zo'n immense peephole ontstaatdus dan moet ik altijd nóg een knoopje open en een hemdje er onder maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb bij zulke blousjes altijd dat tussen dat eerste knoopje wat dicht is en het tweede zo'n immense peephole ontstaatdus dan moet ik altijd nóg een knoopje open en een hemdje er onder maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |